• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Harry's grip rond mij hand verstevigde en even had ik de neiging om mijn hand los te trekken en gewoon weg te rennen, volgens mij had ik mezelf volkomen belachelijk gemaakt door Harry te zoenen. Maar toen ik hem aankeek en ook bij hem de tranen in zijn ogen zag, wist ik wel zeker van niet en toen zijn woorden het nog bevestigde zuchtte ik opgelucht. Ik sloot mijn ogen en leunde met mijn hoofd tegen de muur aan, maar waarneer Harry mijn hand loslaat open ik ze direct terug en kijk de krullenbol aan, die nu ook aan het huilen is. Ik grinnik zachtjes en trek hem naar me toe om vervolgens mijn armen om hem heen te slaan. 'Kijk ons nu, staan we hier allebei te huilen omdat we niet weten wat we willen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen ik eenmaal begonnen was met huilen kon ik niet meer stoppen ook. Zelfs niet toen Louis zijn armen om me heen sloeg en grinnikten. "Ik weet wel wat ik wil." Piepten ik terwijl ik mijn hoofd ik zijn nek verstopten. "Jou niet kwijt als besten vriend." Want dat was waar ik bang voor was. De band van Louis en mij was vanaf de eersten seconden al speciaal en dat wilden ik niet op het spel zetten. Maar Louis had gelijk, verder wist ik niet wat ik wilden. Ja, ik wilden hem nog veel vaker zoenen en mischien nog wel veel meer. maar een relatie?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een opgeluchte zucht toen Harry zei dat hij wel wist wat hij wilde, maar toen het alleen maar was om mij niet als beste vriend kwijt te raken, werd ik toch een beetje gefrustreerd. Natuurlijk wilde ik hem ook niet kwijt. Maar voelde hij dan echt niet meer tijdens onze kus van net? Ik sloot mijn ogen opnieuw en drukte een kusje op zijn kruin, waarna ik een zacht deuntje begon te neuriën, geen idee welk liedje, maar het was laatst op de radio en klonk wel leuk. Met mijn vingertoppen wreef ik over Harry's rug heen om hem een beetje te kalmeren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Met een trillend onderlip haalden ik mijn gezicht weer uit Louis zijn nek. "Wat voelden jij dan?" Snikten ik terwijl ik mijn handen op zijn borst legden en zijn shirt fijn kneep. Me voorbereidend op elk mogelijk antwoord. En een kneep ik mijn ogen dicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry legt zijn handen op mijn borst, en knijpt mijn shirt zo wat fijn. Ik bijt op mijn lip en kijk de krullenbol aan. 'In ieder geval niet hetzelfde als jij, denk ik...' Mompel ik zachtjes waarna ik ook weer mijn ogen opnieuw sloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik moest eerlijk zeggen dat ik niet begreep wat Louis bedoelden. Niet hetzelfde als mij? Maar ik wist niet wat ik voelden. Betekende dat hij wel wist wat hij voelden. "Wat dan wel?" Nu werd ik alleen maar nog banger voor zijn antwoord. Ik durfden Louis niet meer aan te kijken en ik wenden mijn ogen af terwijl ik even mijn neus ophaalden en in mijn ogen wreef. Ik wilden niet meer huilen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik durfde het eigenlijk gewoon niet te zeggen. Dit was werkelijk waar het eerste wat ik in die twee jaar niet tegen Harry durfde te zeggen en het voelde best raar, om eerlijk te zijn. Ik slikte hoorbaar en keek naar Harry, die mij niet meer aankeek. 'Ik -ik durf het niet...' Mompelde ik toen zachtjes, heel zachtjes, waarschijnlijk kon hij het niet eens horen. Ik duwde Harry zachtjes van me af en liet mezelf via de muur naar beneden zakken, waar ik stil bleef zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Voelden ik me schuldig? Enorm. Was dat terecht? Ja. Wist ik wat ik er mee aan moest? Nee. Was ik vragen aan mezelf aan het stellen? Ja. Maakten de me gestoord? Correct.
    Louis durfde niet te zeggen wat hij voelden en dat maakte me gekwetst. Ik had toch ook verteld wat ik dacht? Al was het niet veel. Ik ging op mijn knieën voor Louis zitten. "Zeg het me." Met nogsteeds betraande ogen gristen ik zijn hand weer vast en keek ik hem hopeloos aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'N-nee,' murmelde ik zachtjes waarna ik hem aankeek en vervolgens naar onze handen, bijna wilde ik onze vingers verstrengelen met elkaar maar ik hield me in. Volgens mij vond Harry me helemaal niet zo leuk als ik zelf dacht. 'Het is gewoon geen goed idee als ik het je vertel. Straks ga je me nog haten en dat wil ik niet...' Dan maar ongelukkig zijn, maar mijn beste vriend wilde ik niet kwijt. Praktisch wist hij het nu al, ik snapte niet waarom hij door bleef vragen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen Louis zei dat hij het niet wilde vertellen omdat hij dacht dat ik en misschien zou gaan heen sloeg ik gekwetst mijn ogen neer. Ik snapten echt wel wat Louis nu voelden en waarom hij het niet drumden te zeggen. Maar ik vond het kwetsend dat hij dacht dat ik hem ooit zou kunnen haten. "Ik zou je nooit kunnen haten Lou." Fluisterde ik zacht en legde mijn hand op zijn wang. Was ik verliefd? Misschien. Zou ik er ondanks dat, alles aan doen om Louis gelukkig te maken? Zekerweten. En ik drukten zachtjes mijn lippen op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Opnieuw voelde ik de tranen opkomen en ik knikte langzaam. 'Dat kan je wel, Haz, dat kan je wel...' Mompelde ik heel zachtjes, waarna ik hem aankeek, direct voelde ik zijn lippen tegen die van mij. Verrast en blij tegelijk kuste ik hem terug. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en trok Harry op mijn schoot, vervolgens verbrak ik onze zoen, maar hield wel mijn armen om zijn middel. 'Wil je echt weten?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam. "Vertel het me." Fluisterde ik. Ik was eindelijk gestopt met huilen en ik voelden mijn ogen nog nabranden. Ik wist niet waar ik banger voor was. Of dat hij zou zeggen dat het een grap was en me hellemaal niet hoefden of dat hij zou zeggen dat hij verliefd op me was. Gewoon omdat ik nog steeds niet over mijn eigen gevoelens uit was. Dat ik Louis leuker vond dat ieder ander persoon was duidelijk. Maar of et echt meer was?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Oké, dan.' Murmel ik zachtjes, ik zette mijn nagels in Harry's vel voordat ik hem nog iets dichter tegen me aantrok. Als dit dan de laatste keer zou zijn dat ik hem zo "intiem" vast kon houden, moest ik daar wel gebruik van maken natuurlijk. Ik slikte hoorbaar waarna ik hem recht in zijn ogen aankijk. 'Ik vind je leuk. Meer dan leuk...' Ik knijp mijn ogen dicht en hou mijn adem in. Nu gingen we het krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Louis en Harry? Ze zijn dus wel... Maar ze zeiden van niet? Het was hun geheim?! Ik trek me los en loop terug. Ik trap haast de deur in en kijk ze woendend aan. "Jullie leugenaars!" Dan zie ik hun tranen. "Wacht, wat?" Ik kijk ze aan en wend mijn blik af. Straks ga ik ook nog huilen. "Waarom hielden jullie het geheim?" Ik slik. "Ik dacht dat jullie het juist irritand vonden als ik zo 'raar' deed. Dat zeiden jullie. Ook toen jullie al iets hadden?" Ik kijk ze voor een seconde aan en begin te huilen. "Ik vertrouwde jullie!" Ik veeg mijn tranen weg en loop het gebouw uit.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Even leek de wereld stil te staan. Ja, ik ga het zien aankomen maar om het echt uit Louis mond te horen komen was toch anders. Ik drukten mijn voorhoofd tegen die van hem aan. "Het is goed Lou." Fluisterde ik voordat de deur werd open geknald en Niall plots in de gang stond. Ik schok en greep meteen Louis vast terwijl Niall tekeer ging over geheimen en vertrouwen waarna hij de deur weer uitliep. "Het komt goed." Snel drukten ik mijn lippen op die van Louis waarna ik opsprong en achter Niall aanrenden. "We hebben geen geheimen!" Riep ik naar hem en greep zijn arm vast. "We doen het niet expres." Piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''