• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    rosa amore diamond || district 1 || hoorn
    "komen jullie" ik kijk geërgerd op. Lauren en Dennis willen weg, maar ik wil eerst nog een bijl hebben. als ik die eindelijk gevonden heb loop ik naar buiten. ik kijk nog een laatste moment naar de hoorn. daar zijn Lauren en Dennis nog, maar Diana is weg. "hebben jullie Diana gezien, zonet sliep ze nog en nu is ze opeens weg." ik vond het raar dat ze opeens weg was, wij moeten wel heel hard gepraat hebben om haar niet te horen weggaan. buiten is het heel mooi, het is een echte stad. "hé, eerst moest ik komen, dan ben ik eindelijk buiten en dan blijven jullie weg"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik sloop van muur naar muur, hopend dat er niemand in de buurt was. Een zucht verliet mijn mond toen ik bij één of ander... Ja, wat was het eigenlijk? Niet heel er van mij vandaan was het bos nu inzicht maar daar ging ik mooi niet heen. Of nou ja, ik liep tot de rand van het bos. Ik wist dat er in het bos meer eten zou zijn en misschien ook meer water, maar wist niet of ik het risico wilde nemen Voor mijn gevoel was ik al veel te verweg van het huisje gegaan en kon het ieder moment afgelopen zijn met mij. Ik bleef een tijdje achter wat struiken zitten en wachtte eigenlijk totdat er iets langs zou komen. wat het ook zou zijn, ik zou het vangen, dat hoopte ik tenminste. Na een tijdje, wat voor mij als een eeuwigheid voelde vooral nadat ik het kanonsschot gehoord had, had ik eindelijk een vogeltje te pakken en een paar bessen. Ik wist dat het niet veel was en dat het waarschijnlijk wel even zou duren voordat er weer iets langs zou komen. dus ik stond op en begon terug te lopen. Ik stopte alles in de rugzak en fronste mijn wenkbrauwen. Er zat werkelijk niks in de rugzak behalve een half brood en een deken. Dat was het. Voor de rest moest ik dus alles gaan verzamelen. En water moesten we dan maar via die wijnflessen gaan verzamelen. Ik twijfelde even of ik links of rechts moest en ging recht om erachter te komen dat ik links had moeten gaan. Toen ik eindelijk terug kwam liet ik mezelf letterlijk op de grond vallen. "Ik heb hout, blijkbaar een deken en een half brood, een paar bessen en een snee in mjin been doordat er iemand langsliep ik ik mij moest verstoppen in een doornstruik. Verder moeten we nog een manier zien te vinden om vuur te maken." Zei ik snel en nam daarna een hap adem. Oke, ik was moe.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore || 8|| Spookstad
    Ik had in de verte een ijselijke gil gehoord en daarna weer een kanon schot.
    Ik huiverde even als P, niet binnen 2 uur terug was ging ik echt panikeren.
    Na zo'n uur bang in het hoekje gezeten te hebben hoorde ik voetstappen,zonder er echt bij na te denken stond ik op en haalde opgelucht adem toen ik P zag.
    Hij liet zich op de grond vallen en wa blijkbaar erg moe.
    "Ik heb hout, blijkbaar een deken en een half brood, een paar bessen en een snee in mjin been doordat er iemand langsliep ik ik mij moest verstoppen in een doornstruik. Verder moeten we nog een manier zien te vinden om vuur te maken." zei hij snel en ik knikte even."Geen water?"vroeg ik nog even voor de zekerheid,aangezien ik erge dorst kreeg.
    Misschien konden we in het huis een klein vuurtje maken,want hier in de kerder is er een gat en dan kan de rook naar buiten om ons te veraden,dus zou het is het huis moeten gebeuren.Misschien zijn die andere 2 zo geëindigd.
    "Hier heb ik niets bruikbaars gevonden aleen lege flessen."mompel ik ."En we kunnen in het huis mischien een klein vuurtje maken,want hier kan de rook ontsnappen."vervolg ik er nog na.Nu was ik wel nieuwsgierig naar de tributen die al dood waren en welke er nog leefden op mij en P na dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || hoorn, colosseum
    ik poetste het lemet van mijn zwaard op met mijn mauw en verveeld neuriede ik een onbekend deuntje. Ik kende veel liedjes, omdat thuis altijd muziek opstond. Dit deuntje zat wel vaker in mijn hoofd, maar ik kon niet zo een, twee, drie zeggen waar het vandaan kwam. Net toen Rosa vroeg waar Diana was ging er een knal af en vloog ik recht overeind. ''Diana!'' mijn stem egoden door het colosseum heen en het kon me niets schelen dat de andere tributen het misschien zouden horen. de kans was toch klein dat ze het tegen me op durfde te nemen. ''Ik ga haar zoeken.'' de kans dat het schot voor Diana was, was maar klein. er liepen namelijk genoeg andere tributen rond die dood hadden kunnen gaan. Maar toch vertrouwde ik het niet. ''Gaat er nog iemand mee?'' vroeg ik ongeduldig terwijl ik mijn Samurai zwaard in zijn koker deed en hem op mijn rug hing.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    "gaat er nog iemand mee" vroeg Jayy naar aanleiding van een kanonschot, en de verdwijning van Diana. "ik wil wel mee" antwoordde ik. ik had mijn bijl al bij me maar omdat ik bang was dat het kanonschot iets met Diana te maken had, wilde ik het het liefst zeker weten dan in onzekerheid te leven. ik was bang dat Jayy, als hij zou merken dat Diana wel echt dood was wat ik eigenlijk niet dacht omdat veel slimmer dan mij was, zo mocht ik niet denken ze is er nog gewoon. maar ik denk dus dat Jayy kwaad op de hele wereld zou worden als hij en dan misschien niet meer wist wat hij deed. maar toch ging ik met hem mee. ik pakte mijn pijl en liep richting Jayy.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || hoorn, colosseum > Spookstad
    ik zag een Capitool overvliegen en ik twijfelde geen seconde of ik rende dezelfde richting uit. ''Kom!'' riep ik naar Rosa en rende het Colosseum uit. De kans was groot dat degene die de moord had gepleegd er nog was dus die kon ik dan mooi voor mijn rekening nemen. ook al was het misschien niet Diana die vermoord was.
    Meteen hield ik halt toen ik zag waar ik was uitgekomen een verlaten, griezelige stad lag plots voor mijn voeten en verbaast draaide ik me om naar Rosa. ''wat is dit?'' was dit een grap ofzo. dit kon je toch geen arena noemen. overal stonden vervallen huizen. zins wanneer kreeg je zulke goede verstop plekken tijdens de strijd? of het Capitool kennende was er vast wel iets mis mee. ''Geen deuren openen.'' siste ik tegen Rosa.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amore Diamond || District 1 || hoorn > spookstad
    "kom" riep Jayy naar mij en hij rende het colosseum uit. ik rende snel achter hem aan. hij rende veel sneller dan mij maar bij een enge, verlaten stad hield hij in zodat ik weer bij hem kon komen. "wat is dit" vroeg hij aan mij, ik dacht dat hij een grapje maakte omdat iedereen wel zag dat het een enge, verlaten stad was. "het is een enge, verlaten stad, ik denk een soort van spookstad of zoiets" "geen deuren openen" siste Jayy naar mij, alsof hij dacht dat ik dat met mijn verstand, dat hele kleine beetje hersens dat ik wel had maar ergens verstopt was in mijn hoofd daar ooit aan had gedacht, oké om heel eerlijk te zijn zou ik inderdaad een deur openen maar daar dacht ik nu geen seconde meer over na. "waarom mag ik eigenlijk geen deuren openen?" vroeg ik Jayy nog snel, maar ik had zelf het antwoord al bedacht. het capitool kennende hadden ze nooit zoveel verstopplekken in een arena gedaan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:10 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik knikte even. Momenteel vond ik alles wel goed. Het liefst zou ik eerst even slapen voordat ik weer verder ging, maar het zou toch niet lukken om in slaap te komen. Ik duwde mezelf weer overeind en keek L. even aan. "Nope, geen water. Daar had ik bij nadar in zien een fles mee voor moeten nemen." Mompelde ik en ging weer zitten. De rugzak deed ik af en gooide ik een stukje voor mij uit op de grond. Ik was niet iemand die gauw moe was, maar dit vond ik nu al slopend. A wist ik niet wat erger was, de angst of de actie. "Kan jij toevallig vuur maken? anders moeten we daar ook iets op verzinnen." Zei ik zuchtend. Ik wilde zeggen dat ik mensen grspot had die dichterbij waren dan wij wilde, maar wilde niet onnodig paniek zaaien, aangezien ik het helemaal niet zeker wist. Ik opende de tas en haalde de deken en de bessen eruit. De rest liet ik in de tas zitten. "Deze zijn niet giftig, dus die kan je alvast eten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    Hij knikte om mijn idee en duwde zichzelf overeind."Nope, geen water. Daar had ik bij nadar in zien een fles mee voor moeten nemen." zei hij dan en ik maakte een zacht 'o' geluidje.Hij ging weer zitten en deed zijn rugzak af.
    "Kan jij toevallig vuur maken? anders moeten we daar ook iets op verzinnen."zei hij en ik knikte zacht."Ik heb gezien hoe het moet bij de trainingen,dus ik kan het wel proberen."zeg ik.Je kon het doen met 2 soorten stenen of door takjes met een bepaalde kracht over elkaar te laten schuren.
    Hij opende de tas en haalde er een deken en bessen uit.Ik wilde net vragen of ze niet giftig waren tot hij zei:"Deze zijn niet giftig, dus die kan je alvast eten."
    Ik nam er eentje en stak die in mijn mond,ze waren sappig en zoet,het kon toch voor eventjes mijn dorst lessen.
    "Rust jij maar eventjes uit,dan hou ik de wacht wel en probeer ik een vuurtje te maken."zeg ik en neem het hout en voor de zekerheid een fles mee om me te verdedigen als er toch iemand zou binnen stormen.Ik liep de kelder uit en kwam in de woonkamer van het huis,ookal was hier bijna geen enkel meubelstuk te bekennen.Ik zette me op de grond en begon de takjes rap tegen elkaar te schuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || Spookstad
    Ik keek Rosa met opgetrokken wenbrauwen aan. als ze echt zo stom was zoals ze zich voordeed kon ik beter haar hoofd er maar afhakken. Het was dat, dat tegen de ongeschreven beroepsregels was. net zoals weglopen van de groep zoals Noah had gedaan. Zoiets kon gewoon niet en het zou heel wat mensen tegen je keren. ''Open maar een deur, als je daar zo graag achter wil komen.'' zuchten ik en besloot er niet veder op in te gaan en pakten mijn samurai zwaard alvast uit mijn koker en liep het afgebrokkelde straat op. Elke hoek had ik in de gaten en er zou niets aan me voorbij gaan. ik vervloekte Diana op dit moment echt enorm. er zomaar vandoor gaan en er voor zorgen dat er een zoekactie was begonnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amore Diamond || district 1 || spookstad
    "open maar een deur, als je daar zo graag achter wil komen" zegt Jayy tegen mij. "wie zegt dat ik daar achter wil komen" zeg ik geërgerd. "ik wil het niet weten, maar wat als Diana in zo'n huis ligt, en ik ben gewoon niet zo slim, dat is aan mijn haarkleur wel te zien." Jayy deed net alsof de hele wereld zo slim kon zijn als hij maar dat kon ik nou eenmaal niet. ik kwam uit district 1 en ik was verwend, dat was mijn eigenschap, daar kon ik niets aan doen. "we kunnen niet de hele tijd ruzie maken, dus sorry" zei ik uiteindelijk dan maar. hij kon er ook niets aan doen dat hij bang was dat Diana dood was.

    (het is zo leuk om een dom iemand te spelen)xD

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 17:58 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Fea Diana Hendrixs || District 11 || Bos
    'Hallo Teaghan. Natuurlijk kan ik klimmen. Ik werkte in de boomgaarden.' Ik keek het meisje glimlachend aan, waarna ik me tot de boom wendde. Met snelle bewegingen klom ik tot de tak waar de twee net gezeten hadden. Het was een mooie dikke tak, die ons alle drie best zou houden. Toch besloot ik om nog een tak omhoog te gaan, zodat er meer ruimte zou zijn voor Mason en Teaghan. Ik keek naar beneden en zwaaide naar de twee.
    'Mooi, uitzicht heb je hier.' Fea, wees eens wat stiller! Er zijn andere mensen die je kunnen horen. Ik schudde mijn hoofd even, om mijn eigen dommigheid. Ik keek alle kanten op, alleen er was niet zoveel te zien, alleen in de verte de grote stenen arena, waar iedereen uitgekomen was. Alhoewel, de Beroeps zouden er vast nog wel zitten. Plotseling ging er een harde boem door de hele Arena, waardoor ik zo erg schrok, dat ik een hand losliet van de boom. Door het geluid vlogen er ook verschillende vogels op uit de bomen. Ik had pech dat er net in de buurt van mijn andere hand ook een zat. Bij het wegvliegen zetten hij zijn scherpe nagels in mijn vingers. Ik liet los. Dit zou normaal geen probleem geweest zijn als ik had gezeten of stevig stond. Alleen zat ik nu op mijn hurken. Hierdoor viel ik achterover. Wild graaiend met mijn armen probeerde ik tijdens het vallen een of andere tak te pakken te krijgen, maar het glipte allemaal uit mijn handen. Met een harde knal belandde ik op de grond. Ik wist niet veel van het menselijk lichaam, maar ik kon je wel vertellen dat deze knak mijn rug was geweest. Daarbij belandde mijn hoofd ook nog eens extra hard op een steen. Vanuit elk puntje uit mijn lichaam stroomde er pijn door me heen, het kleurde zwart voor mijn ogen. Vanuit de verte kon ik nog een schreeuwend geluid opmaken. Mijn eigen schreeuw. Dat zou het laatste geluid zijn wat ik, Fea Diana Hendrixs, zou maken.
    'Vaarwel wereld.' Een aantal tranen gleden over mijn wangen naar beneden. Nog een boem was het einde.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 17:56 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || Spookstad
    ik wilde naar haar snauwen dat je IQ, niets met je haarkleur te maken had. ik was immers ook blond, maar hield mijn mond maar. ''Daar komen we alleen achter als we haar niet buiten kunnen vinden en we haar hoofd vanavond zien in de lucht.'' mompelde ik. Ik had niet zo heel veel met Diana en ik was haar liever kwijt dan rijk tijdens deze strijd. -want het zou lang niet zeker zijn of ik van haar zou winnen als we over zouden blijven. Maar niet al zo vroeg in de strijd. Het bleef mijn districtgenoot. Daarbij zou ik liever met haar, hier lopen dan met Rosa. de grond kraakten onder mijn gewicht en het voelde bijna of de grond elk moment onder mijn voeten vandaan kon zakken. het het Capitool kennende kon dat ook nog eens gaan gebeuren ook. ´´Blijven bewegen en gewicht verdelen.´´ waarschuwde ik Rosa, haar sorry negerent.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Fiona Johnsen || 4 || Colosseum, Hoorn
    Verbaasd draai ik me om naar Rosa. Is Diana weg? denk ik bij mezelf. Dan moet ze wel heel stiekem weggelopen zijn terwijl wij aan het praten waren. Mijn gedachten worden opgeschrikt door het kanon. Meteen daarna vliegt er een hovercraft over ons heen. Zou Diana doodt zijn? Jayy denkt duidelijk van wel en vraagt wie er meegaan om Diana te zoeken. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Ik heb Diana nooit echt gemogen en het heeft voor mij eigenlijk alleen maar voordelen als ze dood is. Anders zou ze nog een groot obstakel voor mij kunnen vormen. Gelukkig wil Rosa Jayy wel helpen zoeken en zij rennen samen weg. Ik draai me om naar Dennis. 'Nu zijn we nog maar met zijn tweeën over.' zeg ik tegen hem. 'Wat zullen we gaan doen?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond || district 1 || spookstad
    "blijven bewegen en gewicht verdelen" zei Jayy tegen mij. ik dacht even na, ik ben nooit echt zwaar geweest en ik heb in het capitool ook niet zo veel gegeten dus het gewicht verdelen zal wel lukken maar waarom ik moet blijven bewegen? ik ga het maar niet vragen want Jayy is nogal geërgerd de laatste paar uren. hij kon er niks aan doen dat Diana alleen weg is gegaan. ik denk nog eens na, onze beide districtgenoten zijn weg, en we weten van beide niet of ze nog leven en toch doet Jayy net alsof hij het veel zwaarder heeft dan mij. er is wel meer kans dat Diana dood is dan dat Noah dood is, maar alsnog we weten het allebei niet zeker. "hoe is het eigenlijk in district 2" vraag ik uiteindelijk maar om de onenigheid tussen Jayy en mij wat te sussen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet