• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Louis Tomlinson

    Ik weet niet wat er gebeurde, maar het was echt onmogelijk om die deur weer open te krijgen. als het samen al niet lukt om hem open te krijgen...hoe moet het dan wel lukken? Ik beet op mijn lip en mijn angst had plaats gemaakt voor woede, maar ook verdriet. 'Hazz, laat me hier niet alleen..' piepte ik en keek de kamer rond opzoek naar iets dat misschien kon helpen. Een hard gekraak weerklonk en keek naar de deur dat die openging, maar al snel was het weer doodstil. Na zijn woorden zette ik een paar stappen opzij, maar mijn blik bleef bij de deur hangen. 'Laat het alsjeblieft helpen...'


    (Dan staat die niet meer ergenaan het begin waar ik hem niet kan vinden x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik laat je niet alleen Lou, nooit...' Ik beet op mijn lip, alleen had ik geen idee hoe ik hem hieruit moest halen... Ik hoorde hoe Louis een paar stappen opzij zetten, dus ik zetten een paar stappen naar achter, met een aanloopje rende ik op de deur af en met mijn rechtervoet trapte ik net onder de deurklink. Weer klonk er een harde kraak, maar meer ook niet, weer verliet een woeste schreeuw mijn mond en begon ik wild aan de deurklink te rukken. Louis moest eruit komen. Ik wilde zijn armen om me heen voelen. 'Het lukt niet, Lou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ben ik weer ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    'Dat is iets wat me toch wel een beetje geruststelt...' Ik kijk de kamer rond en weet dat er iets moet zijn dat kan helpen...Ik hoor Harry een paar stappen naar achteren zetten, nadat ik een paar stappen opzij had gezet, met een aanloopje rende hij op de deur af en met zijn voet trapte hij net onder de deurklink. Niet meer dan een harde harde en een woeste schreeuw vullen de stilte. 'Er moet toch een oplossing zijn, Hazz..?' Na die woorden begin ik met zoeken in de hoop wat bruikbaars tegen te komen. Onder al het papier dat verspreid over de tafel lag, kwam ik een sleutel tegen. Was het dan zo makkelijk of toch weer een grap? Op dit moment maakt het het me niet uit en loop naar de deur om vervolgens te kijken of het werkt. Het enige wat ik op dit moment wil, is deze kamer uit en naar Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Gefrustreerd keek ik naar de deurklink en trok er nog een paar keer aan, maar tevergeefs, hij bleef dicht. Verslagen liet ik mezelf op Louis' koffer zakken en wachtte totdat hij iets zou doen. 'Ik weet het niet, boo, echt niet... Alleen dat je kalm moet blijven.' Ik beet op mijn lip en keek naar de deur, toen ik er wat gerommel hoorde. 'Wat doe je, Lou? Heb je iets gevoden?' Nu keek ik meer hoopvol naar de deur, dat die ieder moment open zou gaan en Louis naar buiten zou komen. Ik trapte nog een keer hard tegen de deur aan. 'Verdomme!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Deze kamer ga ik echt niet in of tenminste niet meer alleen...dat is iets wat wel zeker is. Ondertussen heb ik door dat Harry ook niet meer weet wat te doen, aangezien je van de andere kant niets meer hoorde. 'Blijf dan alsjeblieft tegen me praten, Hazz..' Harry heeft wel gelijk, want als je kalm blijft, krijg je meer voor elkaar, maar het is wel heel erg moeilijk op een moment als deze. 'Ik probeer de deur open te krijgen met een sleutel.' Echt veel zin heeft het volgens mij ook niet, maar verander al snel van gedachten als er beweging in komt. 'Hazz, trap alsjeblieft nog een keer tegen die deur...het moet werken, want er komt beweging in.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Direct na Loius' woorden stond ik op van zijn koffer en nam opnieuw een aanloopje om met mijn rechtervoet weer tegen de deur aan te trappen, nou klonk er een ergere kraak en ook meer in de richting van de deurklink. 'Ja! Lou! Volgens mij lukt het,' deze keer met een glimlach op mijn gezicht trapte ik nog een keer met mijn rechtervoet tegen de deur aan en de kraak werd met de seconde erger, maar ook mijn voet begon steeds meer pijn te doen. Ik beet even op mijn lip en trapte er daarna nog een keer tegenaan toen een pijnscheut door mijn voet schoot. Een verbeten "au" verliet mijn mond en ik liet me direct terug zakken op Louis' koffer. 'Probeer het nog eens, Lou?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Een ergere gekraak in de richting van de deurklink liet me weten dat Harry na mijn woorden direct was opgestaan, om opnieuw tegen de deur aan te trappen. 'Ik hoop het en samen lukt het wel.' Ik kende hem goed genoeg om te weten dat Harry deze keer met een glimlach tegen de deur trapte en de kraak werd alleen maar erger. Na de laatste trap hoorde ik een verbeten au en beet even op mijn lip. 'Komt goed, en doe je wel voorzichtig?' Al snel probeerde ik de sleutel nog een keer en deze keer werkte het tot mijn verbazing wel en ging de deur open. Zonder een moment te twijfelen liep ik zo snel naar Harry en erover na te denken dat hij nog op mijn koffer zat, klom ik op zijn schoot en sloeg mijn armen om hem heen. 'Dat was dus echt niet leuk..'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Seks!" Roep ik heel hard, expres zodat Ailleen door heeft dat ik dol. "Maar eerst..." Ik druk mijn lippen op de hare en de tijd staat stil. "You know... Dat die geesten ons kunnen halen..." Ik bijt op mijn lip. "Ik wil je niet kwijt." Ik ga overeind zitten en trek Ailleen op mijn schoot. "Cause you were mine for the summer, now we all know it's over. Feels like snow in september but I always will remember... You are my summer love, you allways will be mine summer love." Ik druk een kusje op haar neus. "Wat zullen we doen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Uiteindelijk kreeg Louis de deur open, met de sleutel. Ik slaakte een opgeluchtte zucht toen hij naar buiten kwam en zich direct op mijn schoot nestelde. Ik glimlachte, sloeg mijn armen om zijn middel heen en drukte een kusje op zijn lippen. 'Inderdaad... Voortaan laat ik je niet meer alleen, Lou.' Ik duwde mijn hoofd in zijn nek en blies zachtjes mijn adem uit, waarna een pijnlijk geluidje mijn mond verliet en ik Louis toch met een pruillipje aankeek. 'Mijn voet doet pijn...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ailleen Eliza Valentine

    Ik schiet in de lach door zijn reactie en weet dat Niall dolt. Met een vragende blik kijk ik hem aan, maar al snel word het duidelijk als ik zijn lippen op de mijne voel. Dit is gewoon perfect, ondanks wat er net allemaal is gebeurd. 'Dat is iets waar je, je op dit moment nog even geen zorgen om moet maken.' Ik kijk Niall aan en glimlach. 'Je raakt me echt niet kwijt.' Als hij overeind gaat zitten en mij op zijn schoot trekt, kruip ik iets dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht door het liedje...het klinkt echt geweldig. 'Je bent echt heel erg lief' zeg ik zacht en druk dan zelf een kusje op zijn lippen. 'Moeten we eigenlijk niet opzoek naar de andere? Maar aan de andere kant ben ik liever bij jou en vind dit niet zo erg.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Langzaam maar zeker voelde mezelf alweer wat rustiger worden. Ik wist niet hoe het kwam, maar het lukte hem altijd weer zonder er eigenlijk wat voor te hoeven doen. Met een glimlach keek ik hem aan toen hij zijn armen om mijn middel heen sloeg en een kusje op mijn lippen drukte. 'Dat vind Lou dus helemaal niet erg, en vooral niet na dit allemaal.' Ik voelde hoe hij zijn hoofd in zijn nek en zachtjes zijn adem uitblies, ik speelde met zijn krullen, maar keek Harry al snel vragend aan door een pijnlijk geluidje dat zijn mond verliet. 'Hazz moet ook niet zo hard tegen een deur trappen dat hij zichzelf pijn doet...' Ik grinnikte zacht en drukte nog een kusje op zijn lippen. 'Maar ik kijk anders wel of ik wonderen kan verrichten en kan verminderen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik glimlachte lief naar hem. 'Dat is mooi. Ik wil niet dat er nog een keer zoiets gebeurd. Vanaf nu blijven we altijd samen...' Murmelde ik zachtjes. Ik slaakte een genietend zuchtje toen Louis' met zijn vingers aan mijn krullen zat, dat maakte me altijd volkomen rustig, vooral wanneer Louis het deed, dan gaf het nog net een iets specialer effect. 'Maar ik wilde jou gewoon bij me hebben, Lou...' Ik drukte een kusje in zijn nek. 'Anders had je misschien nu nog wel in die koude kamer gezeten, hè.' Ik keek Louis breed glimlachend aan toen ik zijn lippen even op die van mij voelde en knikte daarna. 'Zullen we dan even naar binnen gaan? Dan kan jij wat kleding aandoen, voordat je ziek word.' Grinnikte ik, toen ik nu pas besefte dat Louis eigenlijk gewoon helemaal naakt op me zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Een 'awh' geluidje verliet mijn mond door zijn lieve glimlach. 'Dat is waar ik ook niet op zit te wachten...deze keer was al teveel. Dat is dan afgesproken, en weet dat je toch niet zo gemakkelijk meer van me afkomt' Grinnikte ik zachtjes. Harry slaakte een genietend zuchtje toen ik met mijn vinger aan zijn krullen, en dat zorgde ervoor dat ik rustig doorging. Ik wist wel dat het hem altijd volkomen rustig maakte, vooral wanneer ik het deed. 'Ik ben nu bij je en zal ook altijd bij je blijven...' Ik beet op mijn lip als hij een kusje in mijn nek drukt, maar het was ook door zijn volgende woorden. 'Moet er niet aandenken om daar nog gezeten te hebben.' Zijn brede glimlach zorgt bij mij ook weer voor een glimlach op mijn gezicht en kijk dan met grote ogen van Harry naar de kamer en weer terug. 'Voor nog geen goud ga ik die kamer weer in, maar het is wel handig om wat kleding aan te doen.' Zei ik en het laatste voegde ik er bedenkelijk aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik glimlachte door zijn "awh" geluidje, waarna ik mijn ogen neersloeg en mijn hoofd tegen zijn schouder aanlegde. Ik beet op mijn lip, mijn voet begon echt pijn te doen nu, misschien was die laatste schop toch niet zo handig geweest. 'Ik wil ook helemaal niet meer van je af, Lou... Niet nu ik je net heb...' Murmelde ik zachtjes, waarna ik een kusje tegen zijn arm aandrukte. 'Dat snap ik wel, ja... Maar hoe wil je dat dan doen?' Ik duwde Louis zachtjes van me af, waarna ik op mijn voet probeerde te staan maar er direct weer doorheen zakte. Het was zeer zeker geen goed idee geweest. Louis wilde de kamer niet meer in, dus liet ik mezelf via de muur naar beneden zakken en trok mijn schoenen uit. Ik slaakte een zuchtje en bekeek mijn voet. 'Lou, kan je even kijken voor mij?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you