• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    Camille Valery Lanes
    'Never' roep ik en ik barst in lachen uit, zelfs de feestgangers kunnen me nu horen. In me gedachte zie ik Melody al boos kijken, maar dat boeit me nu niks, ik ben toch onzichtbaar voor ze. Ik kijk om het hoekje en ik zie hoe bang ze zijn, dan begin ik nog harder te lachen. 'Misschien begint het toch nog leuk te worden!' roep ik naar Melody. 'Zou ik nog een keer naar hun toe gaan?' vraag ik aan Melody.
    [Sorry voor het korte stukje]


    Melody Serena Lockwood
    'Dat roep je nu' roep ik en schiet dan zelf ook in de lach, het maak nu niet meer uit dat iedereen ons hoort, want het is toch na twaalven en dit is onze buurt.Ik zie hoe bang Niall en Aillleen zijn en dat zorgt er voor dat ik alleen maar harder ga lachen en vrolijker word. 'Wij zorgen er gewoon voor dat het leuk word en straks word het nog leuker' roep ik terug naar Camille en schud mijn hoofd. 'Wacht heel even tot ze denken dat het voorbij is..dat maakt het nog leuker' antwoord ik.
    (Maak niet uit en deze is ook niet zo lang)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Zeg maar als dit niet helemaal kan, Niall ziet wazige beelden van de spoken omdat hij een flinke klap kreeg}
    Niall James Horan
    "Nou... Er staan nog altijd drie mensen achtige dingen, maar twee ervan lijken niet op jou." Ik hap naar adem. "Oké, ik ga een raam in slaan! Geef me een steen!" Ik loop, nog steeds wankeledend, naar het raam en sla er tegen. "Breek kutglas! Ik wil hier niet mijn verjaardag vieren!" Ik sla en sla maar het werkt niet... "Ik stem voor jou." Ik zucht en loop terug naar Ailleen. "Wat is jouw plan, en oja! Ik zie weer gewoon één Ailleen."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille Valery Lanes
    Ik luister niet naar Melody en zweef weer onzichtbaar naar de kamer waar Ailleen en Niall zijn. Als ik bij hun ben zeg ik 'You are gonna die' en ik zwaai met een mes waar bloed aan zit. 'Maar ontsnappen kunnen jullie niet, alles zit dicht, ALLES' roep ik lachend. Ik laat het mes vallen en zweef dan, nog steeds onzichtbaar terug. 'Die plassen straks nog in hun broek van angst' zeg ik lachend. 'Dit is so funny, mensen bangmaken, dat is de enige reden waarom ik nog niet naar buiten ben gegaan' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    ( Nee kan wel, want ze staan daar ook)

    Ailleen Eliza Valentine
    Na Niall zijn woorden durf ik me helemaal niet meer om te draaien, want wil dus echt niet weten wie er achter me staan. Het gelach verderop maakt het ook alleen maar enger en zorgt ervoor dat ik hier echt weg wil. 'Ik hou je niet tegen, want als jij het niet doet, doe ik het wel ,maar hoe moet ik aan een staan komen?' Ik kijk de kamer rond opzoek naar iets dat kan helpen, maar zie niets bruikbaars. 'Breek alsjeblieft en wil hier ook niet langer zijn' piep ik en kruip nog verder het bed op tot ik tegen de muur zit. 'Aan mij zal je weinig hebben.' Ik kijk van Niall naar het raam en weer terug. 'Ik heb op dit moment geen plan..en ben blij dat je er weer een van mij ziet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    Camille Valery Lanes
    Ik luister niet naar Melody en zweef weer onzichtbaar naar de kamer waar Ailleen en Niall zijn. Als ik bij hun ben zeg ik 'You are gonna die' en ik zwaai met een mes waar bloed aan zit. 'Maar ontsnappen kunnen jullie niet, alles zit dicht, ALLES' roep ik lachend. Ik laat het mes vallen en zweef dan, nog steeds onzichtbaar terug. 'Die plassen straks nog in hun broek van angst' zeg ik lachend. 'Dit is so funny, mensen bangmaken, dat is de enige reden waarom ik nog niet naar buiten ben gegaan' denk ik.


    Melody Serena Lockwood

    Een zucht verliet mijn mond als Camille toch niet naar me luisterde en zweef dan toch ook onzichtbaar naar de kamer van Niall en Ailleen. Na haar woorden zorg ik dat het licht nu stopt met flikkeren en met een simpele beweging valt de kroonluchter op de grond. De spiegels breken en de temperatuur daalt, maar dat is sowieso al het geval als wij in de kamer komen. 'Say goodbye' en keek naar het mes waar Camille mee bezig was. Haar woorden zijn waar, want inderdaad alles zit dicht en er is geen weg meer terug. 'Die gezichten en reacties zijn echt te grappig voor worden en ben benieuwd hoe ze straks reageren' zeg ik lachend en knik. 'Daar ben ik het helemaal mee eens en lijkt inderdaad op een goede reden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Dus Niall en Ailleen zijn als eerste dood?}
    Niall James Horan
    "Ik wil weg!" Ik sla wild om me heen en trap tegen alles. "Weg! Waar zijn jullie, jongens?! We waren toch verdomme beste vrienden?!" Ik schreeuw en verlies mijn controle. "Ik wil jullie niet kwijt!" Als de kroonluchter valt deins ik achter uit waardoor ik op de grond val en het mes een diepe snee in mijn arm maakt. "Kan er ook nog wel bij..." Ik zucht en blijf daar zitten. Als een bezetene kijk ik voor me uit, ik beweeg niet en doe geen moeite om adem te halen. Als ik nu dood ga, kunnen ze mij straks geen pijn doen. Aillain! Shit! Ailleen kan ik niet achter laten. Ik spring overeind en ren naar haar toe. Beschermend sla ik mijn armen om haar heen. "Ik red je!" Fluister ik in haar oor. "Jouw doen ze niks."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'


    That is a perfect copy of reality.

    nessje schreef:
    {Dus Niall en Ailleen zijn als eerste dood?}
    Niall James Horan
    "Ik wil weg!" Ik sla wild om me heen en trap tegen alles. "Weg! Waar zijn jullie, jongens?! We waren toch verdomme beste vrienden?!" Ik schreeuw en verlies mijn controle. "Ik wil jullie niet kwijt!" Als de kroonluchter valt deins ik achter uit waardoor ik op de grond val en het mes een diepe snee in mijn arm maakt. "Kan er ook nog wel bij..." Ik zucht en blijf daar zitten. Als een bezetene kijk ik voor me uit, ik beweeg niet en doe geen moeite om adem te halen. Als ik nu dood ga, kunnen ze mij straks geen pijn doen. Aillain! Shit! Ailleen kan ik niet achter laten. Ik spring overeind en ren naar haar toe. Beschermend sla ik mijn armen om haar heen. "Ik red je!" Fluister ik in haar oor. "Jouw doen ze niks."

    [Echt wel xd]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Er gaat niemand dood..er zullen alleen mensen verdwijnen tijdens het feest en die komen in een geheime ruimte in het kasteel en moeten opdracht uitvoeren om terug te komen bij de groep...dit is alleen om ze bang te maken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    (...)
    [Echt wel xd]


    {Je hebt gelijk maar je gaat niet even zeggen dat ze je komen halen maar je wel moet blijven ademen XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Trouwens dat herinnert me eraan dat ik nog even de lijst met mensen die verdwijnen even opnieuw moet maken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mag ik niall de kamer uitsleuren? ^.^]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Mag ik niall de kamer uitsleuren? ^.^]


    {Tja, jij bent de geest... Maar ik vind het wel griezellig dus wees snel!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    Ik kijk met grote ogen naar het mes en de stem die door de ruimte klinkt. Ik was dus echt niet meer in staat om wat te zeggen of te doen in tegenstelling tot Niall die zijn controle verlies. Ik kom weer een beetje terug bij de werkelijkheid en wil opstaan tot het moment dat de kroonluchter valt. 'Niall?' vraag ik angstig als hij op de grond valt en ik zie dat het mes een diepe snee in zijn arm maakt. Op dit moment wist ik wat het was om echt bang te zijn en ergens weg te willen. Ik kijk naar de plek waar net de stemmen vandaan kwamen, maar zie niets..dat maakt het alleen maar enger. Een gil verlaat mijn mond als ik ineens twee armen om me heen voel, maar ontspan al gauw weer al ik Niall zijn stem hoorde. 'Jij..wij..redden' Ik krijg echt geen normale zinnen uitgesproken.

    ( Echt waar gaat dit eindigen x'D...)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    Omdat ik nog in de kamer sta, pak ik mijn mes van de grond en sleur ik Niall de kamer uit. Als Niall en ik alleen op de gang zijn ga ik naast hem zitten. Ik ben nog onzichtbaar dus hij kan mij niet zien. Ik houd Niall vast zodat bij niet weg kan. 'En vind je het al gezellig hier?' vraag ik gemeen aan hem. Ik pak mijn mes erbij en schrijf in zijn arm, I hate Ailleen 'Nu is je meisje alleen, en dat zou voorlopig ook nog wel blijven, dan sleur ik Niall mee naar Louis en Harry, ik smijt Niall daar neer en doe de deur weer opslot, 'En lijdt maar lekker pijn' zeg ik nog en dan ga ik terug naar Melody. Ailleen is nu alleen en ik doe de deur opslot. 'Helleuw Ailleen' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:59 ]


    That is a perfect copy of reality.