• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Esmee Greenwood.

    Ik kreunde toen Zayn de tape van mijn mond haalde en opgelucht haalde ik weer adem door mijn mond, maar al snel deinsde ik achteruit door een klap. Madelaine haar wang zag rood en ik keek haar geschrokken aan. "Gaat het?" vroeg ik zachtjes, terwijl ik haar een bezorgde blik toewierp en meteen weer zweeg toen ik een hels geschreeuw uit de hal hoorde komen. Weer een meisje, samen met Liam... Alleen nog die van Harry en alles was compleet naar de haaien. Ik jammerde zachtjes en staarde even voor me uit. Er moest toch iets zijn wat we konden doen om weg te komen? De jongens waren niet de slimsten, anders hadden ze ons allang vermoordt. We waren namelijk bewijsmateriaal en dat moest je vernietigen, niet verbergen. Ik zei er maar niets over, dan was ik zelf een dom wicht.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ness Allison Candler
    "Euh... Nee!" Ik geef Zayn een volle vuistslag en richt me dan op Liam. "Mag ik er nou godverdomme langs?!" Ik weet heus wel hoe ik me moet verdedigen! Ik glimlach liefjes waarna ik hem ook een klap verkoop. Ik geef hem een harde bitch-clap en kijk tevreden. "Mag ik er nu eindelijk langs? Of zijn er nog meer gasten die ik mag slaan?" Ik weet nu dat ik de zwaarste straf van allemaal zal krijgen, maar So What? They killed my fucking best friend! Ik weet het zeker. Ik kijk rond opzoek naar een uitweg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    'Jij gaat nergens heen' siste ik, en ik voelde hoe ik een mep kreeg. Gelijk pakte ik Ness' armen en duwde haar tegen de muur aan. Ik was sterker. 'Als ik je laat gaan, ga je naar de politie' gromde ik. Ik verstrakte mijn grip, waardoor ik Ness steeds harder vastpakte. Ik haalde haar armen van de muur af en hield ze achter haar rug, zodat ik achter haar kon lopen en haar dwong om mee te lopen. Snel bond ik haar vast en keek naar Zayn. 'Precies' zei ik tegen Ness.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En toen realiseerde ik me dat er teen inplaats van tegen stond ._. Maar reageren op iPod is minder moeilijk dan verwacht. Het duurt alleen wel lang]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Terwijl hij me dwingt te lopen schop ik nog één keer hard naar achter. Hopelijk in zijn ballen maar ik weet het niet zeker. Ik word ook vastgebonden en kijk Liam arrogant aan. "Stoer hoor! Wil je nu een sticker?" Ik kijk hem spottend aan. Dit is gewoon puur haat. Ik ga geen angst tonen als ik het niet voel. "Wat wil je nu doen? Ons op water en brood zetten? Ophangen? Huh? Wat is er in dat holle hoofd van jullie? Kauwgom?" Ik grijns even. Nobody compares to me!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Mijn mond viel open toen ik een slag tegen mijn kaak kreeg en ik verbeet de pijn, waarna ik Liam aan bleef kijken. "Dat kind blijft zo dood, ik zweer het je, Liam..." siste ik kwaad, terwijl ik toekeek hoe ze vastgebonden werd. Het liefst had ik haar nu geslagen totdat ze zou smeken om genade, maar ze bleef gedeeltelijk onder Liam zijn toezicht.
    Ik wreef even over mijn kaak heen en liet het verder voor gezien, ook al deed het wel een beetje pijn. Ach, zo hard kon ze nou ook weer niet slaan... "Het liefste verdronk ik haar nu of zo, maar dat is te makkelijk."
    Toen het kind weer begint te krijsen als een kip had ik er genoeg van en gooide ik de rol tape naar Liam, waarna ik het meisje aan haar haren meesleurde naar de matras. "Bek houden, trut! Als je zo doorgaat dan zal ik eens iets leuks verzinnen, en geloof me, dat wil je niet." siste ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ness Allison Candler
    "Bek houden, trut! Als je zo doorgaat dan zal ik eens iets leuks verzinnen, en geloof me, dat wil je niet." Praat ik Zayn na. "Oh, no! Please, doe dat dan maar. Stelletje macho's... Ik versla jullie nog met een hand op mijn rug." Vertel ik. Ik glimlach even naar hem. "Ik meen het, als je een sticker wil... In de winkel bij de knutselafdeling staan hele leuke. Misschien zit er wel een bij waarop staat: Kijk mij! Ik ben een grote hufter! Of eentje met: Ik ben super stoer!" Ik steek mijn tong naar haar uit en grijns daarna vrolijk. Ik hou ervan om ze boos te maken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Woedend had ik even de neiging om haar ook te vermoorden, maar ik zuchtte en rukte een stuk tape af. Ik plakte de tape nog voor Ness zich kon verzetten, op haar mond. 'Nog één verzetting of wat dan ook, en je gaat eraan' zei ik kalm en beheerst. Ja, nu kon ik me nog inhouden. Anders zou Ness nu niet meer zo'n grote bek hebben. Mijn handen waren tot vuisten gebald en ze konden elk moment openspringen om Ness een klap te verkopen. Eigenlijk was het best hilarisch. Een meisje die dacht dat ze zich tegen ons kon verzetten. Wat een zielige droom. Ik stond weer op en ging naast Zayn staan.

    [Liam's karakter verander ik morgen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Ik scheld alles bij elkaar tot ik opeens tape op mijn mond krijg. Nog ben ik niet stil. Ik mompel tegen de tape aan wat voor gebrabel zorgt, maar ik blijf geluid maken. Ook doe ik er alles aan om los te komen. Ik beweeg alle kanten op maar los komen lukt niet. Waarom zijn alleen Liam en Zayn hier? Waar zijn Louis, Niall en Harry? Zij horen er duidelijk ook bij, het is gewoon de hele vriendengroep. "Mwlwaat mwe mows!" Zeg ik tegen Zayn en Liam.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Ik draaide mijn hoofd naar Liam toe en slaakte een zachte zucht. "Wat denkt ze wel niet?" siste ik, voordat ik haar aankeek en mijn wenkbrauwen optrok. "Sorry, ik versta je niet."
    De anderen hadden geen tape meer op hun mond, maar zij waren niet zo vervelend. Ofwel, nog niet zo vervelend... Misschien zijn die anderen in shock. Ik keek naar de televisie en ging op de bank zitten, waarna ik hem aanzette en wat langs de kanalen zapte. Nog niets over Jessica te vinden, maar Harry moest daar nog wegkomen. Ik besloot hem maar te bellen en nam mijn mobiel, waarna ik Harry's nummer intikte.
    "Jullie vier zwijgen!" beet ik de meisjes nog toe.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Was er nog een Harry reactie? kan m niet vinden anders...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAmnesia schreef:
    Riley Smith.
    'Dansen?' een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. Hij drukte een kusje op mijn hand. Ik liet me door hem meeleiden naar de dansvloer en voordat ik het wist stonden we tussen alle kleffende stelletjes. Een schim van een grijns daagde op mijn gezicht toen ik de sletjes eenzaam en alleen langs de kant zag zitten. Maar ik realiseerde me dat ik zelf wel een date had, en dat ik daar mijn aandacht op moest vestigen. Nog al ongemakkelijk omdat ik niet echt wist hoe dit moest stond ik daar. Ik volgde maar gewoon het voorbeeld van anderen en legde mijn armen in zijn nek. Als ik danste, was het break- of streetdance. Niet echt bepaald iets voor dit nummer.


    (Nee, dit was jullie laatste gespreksonderdeel, volgens mij.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Zodra Louis zijn armen om mij heen slaat verdwijnt mijn angst. "Het was eerder scattig dan voor schut zetten, maar het was niets voor niets hoor." Zegt hij nog voor ik hem weer kus. Als hij grijns kan ik het ook niet laten. Ik kijk hem aan en lach. "Twee idioten! Ik meen het." Grijns ik. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar beneden. "Die vlek!" Ik verwissel snel mijn overhemd voor een schoon shirt en loop naar beneden. "Hellooo!" Ik kijk naar het vierde meisje. Die is dus van Liam. Als ik zie dat Zayn belt blijf ik stil. Ik loop rustig naar de meiden en ga voor ze zitten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    Dit was echt het enige waar ik op gehoopt had en was dan ook blij dat het nu werkelijkheid was. Toen ik grijnsde merkte ik dat hij het ook niet kon laten om te grijnzen. Ik knikte en grinnikte zachtjes. 'Daar valt niet veel meer over te zeggen, maar dat neemt niet weg dat je schattig blijft.' De grijns op mijn gezicht zou de eerst komende tijd niet meer verdwijnen en liep dan ook met een verliefde blik in mijn ogen met hem mee. 'Soms vraag ik me toch wel eens af waar wij met onze gedachten zitten...oke behalve bij jou natuurlijk' zei ik lachend en bleef beneden bij de trap wachten op hem. 'Hello mijn allerliefste worteltjes' Ik kijk even rond en hield g elijk mijn mond toen mijn blik op Zayn viel. Heel even twijfelde, maar liep toen toch naar Niall en plofte weer op zijn schoot. Mijn blik ging van hem naar de meiden en weer terug. 'Mhh...zo wil ik dus wel vaker helpen hoor' fluister ik zacht in zijn oor en druk dan een kusje op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Lockwood

    Ik had door dat ik Zayn verschrikkelijk op zijn zenuwen werkte. Normaal zou ik het juist grappig vinden, maar op dit moment wist ik niet heel goed wat te denken. Voor ik wat kon doen...oké niet dat dat kon met vastgebonden handen voelde ik brandende plek op mijn wang. Ik beet op mijn lip om niets te zegg dn, want pijn deed het toch niet meer. ik was ondertussen wel wat gewend. Oké dit was toch niet de goede aanpak en misschien was het toch beter om maar gewoon te luisteren en te doen wat ze vragen.
    Ik keek Esmee met een zwakke glimlach aan na haar woorden en bezorgde blik. Langzaam knikte ik voor ik 'Het gaat wel' antwoordde.
    Ik staarde heel even voor me uit en keek haar toen toch wel weer aan. 'Gaat het met jou ook of niet? En wat is er precies allemaal gebeurd bij jou?'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 15:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer