• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels

    Ze is een tijdje stil en die tijd neem ik om rustig te worden. Jaimes moet uit mijn hoofd. Ik haat hem... I haat hem met heel mijn hart. Ik kijk op naar Yfory n kijk dqn ook langs Lewis heen. Het lijkt wel alsof we een disussie voeren gebaseerd op leugens. Ik lieg, maar zij ook. Althans dat hoop ik, want als dat niet zo is dan is ze wel heel ver heen. Ik kijk haar aan met opgetrokken wenkbrauw. Het feit dat zij een dingo is en ok mijn menselijke zelf beangstigd me niet. Ik kijk haar strak aan. 'Hij hield niet van je,' zeg ik nog steeds standvastig.
    'Waarom zou hij anders met een pistool het bos in lopen om jouw achterna te gaan en vervolgens wordt hij in elkaar getrapt door Lewis en Jake? Dan moest hij iets gedaan hebben, als iemand van je houdt kan diegene je niks aandoen.' Ik kijk haar bitter aan. Geschrokken door haar vraag kijk ik haar aan. Waarom... Waarom zag ze dat aan me? Max had ik kunnen overtuigen dat hrt alleen dat gedoe met mijn beste vriendin was, maar dat was het niet. Het was zoveel meer... Ik kijk Yfory strak aan, maar sla dan mijn ogen neer. Ik speel een beetje met mijn armbanden. 'Hij had me de liefde verklaard. Hij zei dat hij kon veranderen en dat hij alles voor me wilde doen.' Ik kijk Yfory aan. 'Ik zei dat hij moest stoppe met wat hij meisjes zoals jullie aan deed.' Ik kijk Yfory langzaam aan. 'Hij stemde in. Hij was bereid om het te doen. Tenminste, als hij nog 1 persoon mocht vermoorden.' Ik kijk Yfory aan. 'Ik zag geen probleem, zelf had ik ook al een paar mensen vermoord. Als hij dat gedaan zou hebben, zouden we weggaan. We hadden al een vlucht geboekt. Alles. Ik was ook verliefd op hem. De volgende dag had hij iemand vermoord. Mijn beste vriendin was zijn slachtoffer.' Ik kijk Yfory aan. 'Mijn liefde voor hem was gelijk over. Maar hij wilde mij niet laten gaan. Ik moest vluchten. Vanochtend had hij me gevonden. Misshien was hij hier voor mij, misschien was hij hier voor jouw.
    Ik weet uet niet.' Ik kijk weg en bijt hard op mijn lip.
    'Nou blij?!'

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 7:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    'Koninklijk paard dan.' Ik rolde met mijn ogen en schudde glimlachend mijn hoofd. Gingen ze nu samenspannen tegen mij?
    'Wat is een Lynx?' vroeg Alicia opeens.
    Ik trok een scheve frons en keek naar Ramon. 'Een grote boskat?'
    Zolang ge er zich maar iets bij kon voorstellen.
    Toen we bij de openplek kwamen, zagen we direct Aria, het roodharige meisje en de kerel die ze Grizzly noemden, staan. Aan Aria's gezicht te zien was ze niet bepaald blij. Grizzly keek dan weer bedrukt en ik kon enkel de rug van de roodharige zien.
    Ik keek Ramon kort aan. 'O oh..'

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Ik nam de moeite al niet meer om er nog op te antwoorden en ging tegen een boompje in de buurt zitten. Het leek er niet op dat ze elkaar in de haren zouden vliegen, en zo wel zat ik toch dicht genoeg.
    Dit was niet mijn ruzie en ik begreep zelf niet wat ik hier eigenlijk nog deed.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Koninklijk paard dan.' Zegt Max en hij rol met zijn ogen. Glimlachend schudt hij zijn hoofd.
    'Wat is een Lynx?' Vraagt Alicia opeens.
    Hij trekt een scheve frons en kijk naar mij.
    'Een grote boskat?' Vraagt hij. Ik lach.
    'Ja, zo kun je het wel noemen. Een erg grote boskat.' Alicia gludert helemaal.
    'Echt waar?! Cool!' Zegt ze. Ik moet lachen om hoe ze cool uitspreekt. Als we bij de openplek aankomen zien we direct Aria, Lewis en Yfory. Ik frons wat is daar aan de hand? Aan Aria's gezicht te zien is ze niet bepaald blij. Lewis kijkt bedrukt en ik kan de gezicht van Aria niet zien.
    Hij kijkt me kort aan.
    'O oh..' Ik knik.
    'Je gaat om met Aria, hè?' Vraag ik aan hem.
    'Misschien kun je tegen Aria zeggen dat ze niet zo boos moet zijn. Want tja, ik denk niet dat ze het leuk vind als ik het tegen haar zeg. Jij bent haar vriend, van jou zou ze het wel accepteren.' Ik kijk naar hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    "Je gaat met Aria om, hè?" vroeg Ramon. Ik knikte en haalde een tegenstribbelende Alicia van mijn nek af. "Misschien kun je tegen Aria zeggen dat ze niet zo boos moet zijn. Want tja, ik denk niet dat ze het leuk vind als ik het tegen haar zeg. Jij bent haar vriend, van jou zou ze het wel accepteren."
    "Ik denk niet dat Aria zo bepaald boos is. Ze leek toch niet boos daarstraks. Er moet nog iets anders gebeurd zijn."
    Ramon keek me aan, maar ik keek snel weg. Ik was wel haar vriend, maar niet de persoon om zich te gaan bemoeien met haar zaken. Misschien als ik Alicia aan de rest zou gaan voorstellen, dat iedereen zou vergeten waarover het ging.
    "Ik heb een ideetje." Ik glimlachte naar Ramon en nam Alicia's hand. "Zin om de rest te ontmoeten?"
    Voorzichtig liep ik met haar aan mijn rechterhand naar Lewis, Aria en het roodharig meisje. "Ehm, hai..."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Max haalt de tegenstribbelende Alicia van zijn nek.
    'Ik heb een ideetje.' Zegt Max, terwijl hij naar me glimlacht en de hand van Alicia pakt.
    'Zin om de rest te ontmoeten?' Vraagt Max aan Alicia. Ik schud glimlachend mijn hoofd. Ik weet al wat hij van plan is.
    Voorzichtig loopt hij met Alicia aan zijn rechterhand naar Lewis, Aria en Yfory. Ik loop ze achterna.
    'Ehm, hai...' Zegt hij. Ik glimlach en een stukje van Yfory af zitten.
    'Yup, heey.' Zeg ik en kijk naar Alicia en Max. Dan bedenk ik me iets.
    'Oké, ik ben even weg.' Ik sta op en kijk nog een keer naar ze voor ik in een leeuw verander. Ik weet niet of dat zo'n goed idee is, vlak voor de neus van Alicia veranderen. Met grote sprongen ren ik naar Trevegg. Bij hem aangekomen verander ik weer terug en leg hem alles uit. Van wat ik Max heb beloofd tot het stuk waar ik Alicia heb opgehaald. Hij knikt glimlachend.
    'Ik vind ook dat je leider moet blijven. Als ik mee mocht stemmen zou ik op jou stemmen.' Ik knijp mijn ogen samen om dan weer in een leeuw te veranderen. Ik ren weer terug. Bij Yfory verander ik weer terug in mens en ga een stukje van haar af zitten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ineens hoor ik stemmen. Ik kijk langs Yfory heen en zie Max en Ramon met een klein meisje. Verbaasd kijk ik naar Max en probeer mijn boze, maar tegelijkertijd sombere houding los te laten. Ik kijk naar Max en dan naar het meisje.
    Hoi,' begroet ik ze. Ik kijk naar het kleine meisje en dan naar Max, ze hadden een paar dingen gemeen, dus ik had een vermoeden dat dat zijn zusje was. Ik ga op mijn hurken voor haar zitten en glimlach naar haar.
    'Ik ben Aria en wat is jouw naam,' vraag ik haar zacht. Ze bekijkt me even en steekt dan plechtig haar hand uit. Ik neem met een grinnik haar hand aan,
    'Ik ben Alicia,' zegt ze met een glimlach en kijkt dan opeens even verlegen. Ik laat haar handje weer los.
    'Mooie naam,' complimenteer ik haar en ga recht staan.
    'Je zusje,' vraag ik Max en kijk naar Alicia. Ik glimlach even en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    God, ik wist niet of ik haar moest haten of juist moest steunen. Lewis ging ergens anders staan, wat ik niet erg op prijs stelde. Ik kende mijn zwakheden. Misschien... Misschien zou ik haar aanvallen ofzo, wist ik veel.
    'Ehm, hai...'
    Ik kijk op. Geen idee wie dat was, maar ik had hem wel hier eens gezien. Ramon en een klein meisje stonden achter hem.
    'Yup, heey.' zei Ramon. Hij keek naar de jongen en het kleine meisje.
    'Oké, ik ben even weg.' vervolgde hij en hij liep weg.
    Nou, dat is dan ook lekker. Ik kijk naar het kleine meisje en naar de jongen. Na een paar minuten kwam Ramon terug, veranderde bij mij weer terug en hij ging een stukje van me af zitten. Ik keek schuin naar Lewis. Niet dat ik dit niet vertrouwde ofzo, maar het was wel raar. Het meisje en de jongen leken wel op elkaar, dus constateerde ik dat ze broer en zus waren. Ik keek weer naar Ramon. Aria liet ik een beetje zitten. Ik werd een beetje ziek van haar. Met kwaad op elkaar zijn losten we niets op, en misschien was het tijd dat ze dat ging leren. Ik keek van de jongen naar het meisje.
    'Hey' zei ik met een kleine glimlach.
    Het meisje zag er gewoon kei schattig uit. Nou ja, de meeste mensen onder de 12 zagen er schattig uit, en ik schatte haar zo rond de... 10? Nou ja, whatever. Age doesn't matter
    Aria begon een gesprek met de jongen - die ze overduidelijk kende - en het meisje. Het meisje heette Alicia. Een steek trof me. Misschien omdat mijn overgrootoma zo heette en mijn zusje haar derde naam Alicia was, of iets anders. Ik glimlachte flauwtjes. Ik voelde me op de een of andere manier helemaal leeg vanbinnen, en dat voelde niet goed.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:31 ]


    I will keep watch.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Hey' zegt Yfory met een kleine glimlach naar het meisje. Ze glimlacht flauwtjes, ze ziet er niet bepaald blij uit. Ik frons. Het valt me ook op dat Jake er niet is.
    'Waar is Jake?' Vraag ik aan Yfory.
    'Ik dacht dat hij bij jou was.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Waar is Jake?' vroeg Ramon aan me.
    'Ik dacht dat hij bij jou was.'
    Ik keek hem aan. Ik schudde mijn hoofd.
    'Geen idee. Ik hoopte dat hij hier naartoe zou komen, alleen ik heb hem niet meer gezien sinds...' begon ik.
    Ik slikte de brok in mijn keel weg en keek even de plek rond. Mijn blik bleef rustten op waar ooit Jaimes "het spijt me" had gezegd. Die woorden waren de laatste tijd in mijn hoofd blijven rondspoken. Er kleefde nog wat bloed aan het gras zag ik nu. Ik zuchtte pijnlijk en ik keek weer naar Ramon.
    'Ik hoop dat hij verstandig genoeg is om hier weer terug te komen' zei ik zacht.


    I will keep watch.

    Max Owens ~ Lynx

    Iedereen leek belangstelling te tonen voor Alicia, wat mooi was. Alicia zelf voelde zich ook helemaal in haar nopjes en behalve dat voelde ze zich ook al helemaal thuis.
    Beiden, Aria en Yfory, leken al van haar weg te zijn. Wat vrouwen zouden haar wel goed doen, aangezien ze al twee jaar met een jongen opgescheept zat.
    "Je zusje?" vroeg Aria.
    Ik knikte en aaide het kind over haar bol. Alicia nam mijn hand beet en keek me aan. Zag ik nu verlegenheid in haar blik? Ze was wel wat verlegener in nieuwe groepen, maar meestal kon ze zich meteen aanpassen.
    Ik wierp ook nog een blik op Ramon, die met Yfory in gesprek was. "Je had nog iets beloofd, weet je nog?" riep ik hem toe.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    Ik kon een paar flarden van het gesprek tussen Yfory en Ramon opvangen. Ik hoorde verschillende keren de naam Jake en ook nog iets van verstand, maar ik kon er niet veel van maken.
    "Waar is hij?" kwam ik tussen beiden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ze schudt haar hoofd.
    'Geen idee. Ik hoopte dat hij hier naartoe zou komen, alleen ik heb hem niet meer gezien sinds...' Begint ze. Ze kijkt de plek rond en haar blik blijft rusten waar de jongen heeft gelegen. Ze zucht pijnlijk en kijkt weer naar mij.
    'Ik hoop dat hij verstandig genoeg is om hier weer terug te komen' zegt ze zacht. Ik knik instemmend.
    'Je had nog iets beloofd, weet je nog?' Roept Max me opeens iets toe. Ik rol met mijn ogen.
    'Ja, ja. Ik zeg het zo.' Zeg ik tegen hem.
    'Waar is hij?' Vraagt Lewis. Ik kijk hem aan.
    'Ik zou het echt niet weten.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ramon knikte en zei nog iets tegen de jongen. Lewis kwam bij ons staan. Bedenkelijk keek ik naar Alicia. Ik boog me naar Ramon toe.
    'Kan ik veranderen met haar erbij?' vroeg ik fluisterend.
    Als ik Lewis op kon sporen in diervorm, dan Jake en alle anderen ook.
    Ik keek weer de plek rond. Mijn hemel, ik leek wel gehypnotiseerd door de plek waar Jaimes vermoord was. Aria had ook iets met hem gehad, maar zelfs als hij was weggegaan, had ik het in het bedrijf niet erg gevonden. Daar schaamde ik me erg om. Zoveel narigheid, en toch... Ik had tenminste geld, eten en een dak boven mijn hoofd, iets wat je nu niet van me kon zeggen. Ik was dakloos, kreeg tweedehandskleding van de leraren en ik was compleet afhankelijk van mevrouw Lyna als het aankwam op eten. Het enige waar ik ooit goed in was, was het bedrijf.
    De waarheid was hard en enorm schaamtevol, maar ik kon het niet ontkennen. Mijn blik rustte nog steeds op de plek waar Jaimes zijn excuses had aangeboden. Die woorden zou ik nooit kunnen vergeten. Ik legde mijn handen neer in het gras en ik voelde de aangename kriebeligheid. Het overige gras bewoog sierlijk in de wind. Het geluid van ritselende bladeren en het ruisen van het gras maakten me rustig. Maar de plek bleef hypnotiserend naar me staren.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 10:31 ]


    I will keep watch.

    (Jullie wachten toch niet op mij, he? Want ik weet niet wat te reageren. :c )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Geen idee d: }


    I will keep watch.

    (Ik heb echt geen inspratie, pff D: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov