• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love


    Ik word ruw aan mijn arm meegetrokken. Ik probeer me los tewringen en kijk wanhopig naar de arm om mijn arm. Ik keek naar de persoon nee toch het was Zac Aka Slette moeder. Hij begint dingen tegen me te ratelen. Verveeld kijk ik in het rond. Hij is echt een mama''s kindje. Dan komt het woord wat ik wilde horen uit zijn mond. Zelfvoldaan trek ik hem terug naar de klas. Mwuahahha ik krijg altijd mijn gelijk deze keer dus ook. ''Zo dus wanneer gaan we aan het project werken?'' vraag ik en glimlach scheef. Niet iedereen hoefd het te horen dan ik met die eikel van een Zac werk. Zonder op een antwoord te wachten loop ik weer rustig de klas in. Die eikel moest maar achter me aan komen. ''Hallo jongens jullie zijn vandaag hellemaal vrij want de leraren Scheikunde Biologie en Geschiedenis zijn ziek. En het heeft geen zin om tot 2 uur te wachten. Maak hier zinnig gebruik van om te brainstormen over het project.'' Geiriteerd sta ik op om weer richting Zac te lopen. ''Goed moment'' Moppel ik sarcastich tegen de Directrice. Maar wel zo dat ze het niet hoort. ''Blijkbaar moeten we nu aan het project werken'' moppel ik verder tegen Zac.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 17:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Seaver schreef:
    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Tyler negeerde me compleet en het leek hem meer te boeien dat Austin bij Lynn was gaan zitten. Ik zuchtte zacht en schudde mijn hoofd. Hij zei het een en ander tegen Austin en gaf hem een duw. Austin besloot om iets terug te zeggen en liep daarna, net als Lynn het lokaal uit. Dit was de druppel. Ik stond op en liep weer terug naar mijn plekje voor in de klas. Niet te geloven dat ik ook nog maar een poging gedaan had om met Tyler samen te werken, hij was vreselijk. Ik had ergens wel medelijden met hem, want ik kon werkelijk geen een meisje noemen wat met hem naar het bal zou willen. Ja, ze zeiden allemaal hoe knap hij was, ja, ze wilde hem allemaal. Maar als het erop aankwam waren ze toch niet meer zo volgens mij. Dat deed mij eraan denken dat ik ook nog iemand moest hebben om mee naar het bal te gaan. Mason ging waarschijnlijk niet, wat ik heel jammer vond. Beau wilde vast en zeker liever met Madeleine en ik had geen idee wat Jay wilde. Ik gokte op een cheerleader, elke jongen wilde met een cheerleader. Hoe dan ook, ik had waarschijnlijk toch geen tijd om naar het feest te gaan. Ik zou waarschijnlijk ook geen tijd hebben on een jurk uit te zoeken of wat dan ook. Nee, ik moest mij bezig houden met de taart, het drinken, de muziek en weet ik het allemaal. Dus als ik geen tijd had om naar het feest te gaan had ik ook niemand nodig om mee te gaan. Zo simpel was het. Toch vond ik het jammer, want het had waarschijnlijk wel leuk geweest om met iemand te gaan. Ik sloot mijn ogen en besloot het te laten zitten, er gewoon niet meer aan te denken. "Umh, meneer ik moet met mij mentor iets over het prom bespreken." Zei ik zacht en ik kreeg toestemming om te gaan. Ik mocht altijd gaan omdat het geen een leraar kon schelen of ik er wel of niet was, ik haalde toch wel tienen. Ik ging opzoek naar de man die mij gekoppeld had met het 'geniaalste' kind dat er op deze aarde rondwandelde. Ik moest een andere partner. "Meneer, ik moet een andere partner." Zei ik zondrer aarzeling.



    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    zie je, we kwmen hier wle uit. De musical zou geweldig worden en we zouden ons deel van het geld ophalen. Het ging nu al beter dan verwacht en ik moest eerlijk zeggen dat ik daar blij mee was, heel blij. "Comedie doet het denk ik ook altijd wel goed." Met een kleine glimlach op mijn gezicht dacht ik aan verschillende dingen die we konden doen en verschillende soorten musicals. "En lego house is een heel mooi liedje. Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit wat we zingen, zolang we maar zingen." Zei ik en rolde even met mijn ogen. Ik wilde haar ook ooit nog horen spelen, maar ik was allang blij dat ze wilde zingen. Ik had het begrepen als ze dat niet had gewild, wat zelfs een stuk logischer zou zijn geweest.

    (Sorry, een beetje kort :/)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Oow damn ik zie nu pas dat je tegen die leraar praatte)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Geeft niet hoor)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leraar

    Raar kijk ik Ruby aan. Wat is er met haar ze mag toch iedereen? Ik schraap mijn keel en begin met praten. ''Is daar een bepaalde reden voor?'' moppel ik. Ik had dit niet van haar verwacht. Ik kijk haar scheef aan. ''Moet ik Tyler hier na toe laten komen en jullie het laten uitpraten'' Ik had de ruzie tussen Lynn, Austin en Tyler wel gehoord.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    "Ja, hier is een bepaalde reden voor. Hij denkt dat hij een god is or whatever. Hij vindt zichzelf zo ongelofelijk goed. Hij irriteert mij mateloos. Ik probeer iedereen te mogen, iedereen zijn flaws door de vingers te zien. Maar ik wil niet dat ik weer alles moet doen en iemand anders er vandoor gaat met de eer." Zei ik boos en haalde mijn hand even door mijn haar. Ik moest mijn staart zo maar even opnieuw doen, aangezien hij uitgezakt was. Ik snpte dat de leraar liever niemand wisselde, maar dit kon gewoon niet. "Ik zou het best uit willen praten, maar als hij te ver gaat." Zei ik al een stuk rustiger. Ik vond (Insert leraars naam) altijd al heel aardig en hij was een goede leraar. Dat was waarschijnlijk ook de enige reden dat ik het ook maar wilde proberen om het uit te praten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leraar

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Ruby aan. Waar kwam die uitbarsting van? ''Tyler naar het kantoor komen van Leraar Louis'' riep ik door de intercom. Al snel zag ik Tyler aankomenlopen ''Je helpt Ruby bij het project punt uit. En Ruby niet zo arrogant tegen Tyler. Als jullie geen 6 halen zal ik maatregelen moeten nemen'' Zeg ik streng. Snel sla ik mijn hand voor mijn mond en laat me voorovergeslagen op mijn bureau vallen. Het was niet de bedoeling dat ik zij dat ze er een cijfer voor zouden krijgen snel ga ik weer normaal zitten ''Jullie vertellen er niemand over begrepen'' ''Ga nu naar de kamer en bespreek wat jullie gaan doen vanavond'' geiriteerd keek ik ze aan. Tyler knikte en mopelde ''We gaan naar mijn kamer'' afwachtend keek ik Ruby aan. ''Je kan ook uit de commisie worden gezet hoor'''grijnsde ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zac William Smith

    Chiara irriteerde me mateloos. Volgens mij had ze geen woord gehoord van wat ik zei, behalve de sorry. 'Jij moet het nu ook zeggen,' sis ik geïrriteerd. 'Anders zeg ik het nooit meer,' mopper ik en sla mijn armen over elkaar. Ik knars met mijn tanden en zak onderuit. Ik zucht geïrriteerd en sla mijn handen voor mijn gezicht. 'Neee,' zeur ik en kijk haar aan. 'Echt ik irriteer me mateloos aan je, je bent zo...' Ik zwijg. 'Irritant,' mompel ik en ga recht zitten. 'Maar goed, buiten dan maar,' vraag ik en sta op. Ik pak alles in en sla mijn armen over elkaar, terwijl ik ongeduldig wacht op haar. Dan loop ik voor haar uit het lokaal uit en snuif de frisse lucht op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chiara Bella Love

    ''Oow is kleine Zacie boos'' grijns ik. Hij vind me irritant dat ben ik hellemaal niet. ''Kom we gaan naar mijn kamer''. Ik wacht niet op een antwoord en trok hem mee naar mijn camera. De deur viel met een klap dicht en ik liep naar Zac toe. Ik boog naar voren om zijn lippen te raken maar net voordat ik dat deed draaide ik mijn hoofd en feluisterde in zijn oor ''We zijn nu eindenlijk alleen...... tijd voor'' Ik tuite mijn lippen ongezien en riep toen blij ''Ideeen voor het prom'' ik sprong om mijn bed en begon te springen. ''Wat heb je in gedachten'' vroeg ik buitenadem aan hem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ellis Rosalie Smith

    Ik kijk ook de klas rond en glimlach even. 'Ja je hebt gelijk,' glimlach ik. Ik kijk weg als ik de naam Louis hoor en schraap mijn keel even. Als ik dan de mededeling hoor spring ik op. Ik glimlach naar Ryan.
    'ik spreek je nog wel,' grijns ik en loop het lokaal uit. Ik rits mijn tas open en loop richting het lokaal van Louis. Hij had het gezegd. Hij zei dat hij wel wilde... Ik pak mijn schrijfblok en open die. Ik bijt op mijn lip. Wat voor een vragen? Nadenkend bijt ik op mijn lip, totdat ik ineens tegen een deur aanloop. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ik klop op de deur en wacht tot Louis open doet. Zenuwachtig speel ik met mijn pen en bijt ik op mijn lip. Ik beweeg ongeduldig van mijn ene voet op de ander. Straks had hij er geen zin meer in? Ik kuch even en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    een klein afkeurend geluidje kwam uit mijn mond. Ik was arrogant aan het doen? Ik was niet degene die alleen maar aan mezelf dacht. "Kom op, u kunt het toch niet maken om mij uit de commissie te zetten? Ik... Ik." Zuchtend liet ik mijn schouders zakken. Ik wilde niet uit de commissie, maar ik wilde om eerlijk te zijn ook niet met Tyler werken. "Omdat u het bent Louis, omdat u zo een goede leraar bent." Besloot ik en pakte mijn tas van de grond. Ik keek even naar Tyler en beet zacht op mijn lip. "Ik vind het goed. Mijn kamer is toch de laatste plaats waar jij wil zijn." Zei ik alweer zoals ik altijd alles zei. Vrolijk en enthousiast. Ik hoopte dat het beter zou gaan vanaf nu en zo niet ging ik het we alleen doen. Ik wist zeker dat als Tyler niets zou doen hij vast geen voldoende ging krijgen. Ik liep langzaam het lokaal uit richting de kamers.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leraar


    Geiriteerd keek ik op omdat er op mijn deur werd geklopt. Ik was bezig met schooltoetsen nakijken zie je dat niet? En ik had uberhaupt geen een een gesprek op mijn agenda staan. Snel pakte ik mijn agenda erbij. 26 februari 26 februari 26 februari aa haa hier. Ik zet mijn leesbril op en kijk of ik een afspraak heb.Geen afspraak. ''Kom later maar terug'' schreeuwde ik. ''En maak een afspraak.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    "Comedie doet het denk ik ook altijd wel goed." zei hij en ik knikte even. Vreemd genoeg vond ik het nu wel leuk dingen te bedenken voor het prom.
    "En lego house is een heel mooi liedje. Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit wat we zingen, zolang we maar zingen." zei hij ,waarna hij met zijn ogen rolde.Ik knikte en begon eerst zachtjes te neuriën en daarna zong ik het begin.
    "I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. when things go wrong we can knock it down.
    My three words have two meanings, there's one thing on my mind It's all for you
    And it's dark in a cold December, but I've got ya to keep me warm and if you're broke I'll mend ya and keep you sheltered from the storm that's raging on"

    zong ik het begin alvast en hoopte eigenlijk dat hij bij het refrein zou meezingen met me.

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock

    Ze keek ook de klas rond en glimlachte dan. 'Ja je hebt gelijk,'zei ze en ik glimlachte licht.
    Ik had altijd gelijk ,bahalve als het een wiskunde vraag of een vraag van elk ander vak is... Dan kwam de leeraar met de opmerking dat er geen mes is ,maar dat we de tijd moeten besteden aan de prom.
    'ik spreek je nog wel,'zei Ellis grijnzend en ging toen weer weg. Ik draai mijn stoel weer naar Ebony en zucht weer zachtjes. "Dus..."mompel ik. Dit ging echt niet werken zo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler
    Ik grijnsde licht naar Ruby. Ik ga tegen de muur aan staan en pak haar bij haar pols vast. ''Zo mijn kamer he'' . Mijn grijs werd nog breder. Ik liep weg naar mijn kamer. Ze wist zelf wel de weg wel naar mijn kamer. Ik bedoel Like iedereen weet dat. Maar die 6 gaat er bij mij niet in. Ik krijg een moter van mijn moeder als ik gemmideld een 8 sta. Natuurlijk moet ik wel nog mijn rijbenwijs halen. Ik denk niet dat het gaat lukken we hebben niet al te veel geld thuis. En mijn vader is miljonair en wil mijn moeder niet eens een klein beetje geld geven. Hij is gewoon een klootzak ik wil die man nooit meer zien. Ik wil me omdraaien om te kijken of Ruby achter me aan loopt maar knal dan keihard tegen een deur aan. Vloekend sta ik op.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik luisterde eerst even naar hoe ze zong. Het klonk mooi, heel mooi. Als iets waar ik naar zou kunnen luisteren. Ik wilde eigenlijk niet meezingen, maar gewoon genieten van he feit dat ze zo mooi zong. Helaas kon ik dat niet maken, aangezien ik haar gevraagd hd om met mij te zingen en niet voor mij.
    "I'm out of touch, I'm out of love. I'll pick you up when you're getting down and of all these things I've done I think I love you better now. I'm out of sight, I'm out of mind. I'll do it all for you in time and of all these things I've done I think I love you better now." Zong ik vrolijk mee en speelde met de gitaar mee met het liedje. Het ws euk om smen te zingen en het klonk ook nog wel heel goed. Ik zou niet geweten hebben waarom mensen zoals zij niet elke dag zouden zingen. Ik vergat bijna verder te zingen, zo erg werd ik afgeleid door mijn gedachten. Ik lachte mezelf zachtjes uit en zong weer verder.

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Hij trekt me even mee aan mijn pols. Ik werd echt gek van die jongen en nee, niet op de goede manier. Ik liep langzaam achter hem aan en bekeek hem even. Ïk vroeg me af hoe je zo kon worden en waarom je zo zou worden. Er zou vast wel een reden zijn voor zijn gedrag. Ik gedroeg me ook op een bepaalde manier vanwege wat mij allemaal gebeurt was. Iedereen werd gevormd en bestempeld. Eigenlijk zouden we de talenten jacht een soort van categorie wedstrijd maken. De nerd vs. cheerleaders vs. jocks vs. emo, dat zou echt wat worden. Misschien zouden ze dan ook eindelijk inzien dat het hier verschrikkelijk was. Tyler liep tegen de deur op en begon te vloeken. Ik wilde eigenlijk heel hard lachen, maar bedacht mij dat dat niet zo heel slim zijn geweest. In plaats daar van keek ik hem een beetje geschrokken aan. "Gaat het?" Vroeg ik en opende de deur om er doorheen te lopen. "Dus we blijken er een cijfer voor te krijgen. Ik wil geen zes, dan gaat mij gemiddelde vreselijk omlaag."


    We've lived in the shadows for far too long.