• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Beau James Sykes
    "Als je wilt kunnen we nu ook vertrekken. Het kan toch niet lang meer duren, en er is niemand die ons in de gaten houd." Zegt ze waarop ik kort knik. "Ga je mee? Straks even wat eten ergens buiten school? Of moet je met je veel te korte rokje dansen voor het rugby-team?" Ze grinnik zacht waardoor ik het nog maar net hoor. "Ja gezellig, ga graag mee. Maar zover ik weet niet, en anders moeten ze het maar een dag zonder mij doen." Antwoordt ze met een glimlach. Ik knik op het moment dat de bel gaat. Ik hang mijn tas over mijn rechterschouder en kijk haar aan. "Engels of eten?" Vraag ik haar grijnzend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    'Liever niet, inderdaad.' zegt ze en ik kijk haar weer aan. Ze knikt, 'We zullen er vast wel uit komen, we hebben nog wel even.' zegt ze glimlachend en ik knik weer. 'Weetje Tyler, je bent nog best aardig voor een Jock, eerlijk gezegd had ik anders verwacht, want je bent populair en alles en je moet dan samenwerken met een nerd.' zegt ze en ze bijt op haar lip. Ik haal mijn schouders op, 'tja, maar jij bent chill' grinnik ik. Ik hoor opeens de bel en ik sta op. 'Kom je mee naar Engels.. ??' vroeg ze en ik kijk haar aan. 'Ja, is goed' glimlach ik. Ik loop naar de deur en wacht op Anastasia met een glimlach..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik zie dat hij zijn schouders ophaalt en na zijn woorden 'tja, maar jij bent chill' grinnik ik even en schud mijn hoofd. 'Dus ik ben "chill"?' zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en een speels lachje rond mijn lippen. 'Great' zeg ik dan zeer sarcastisch en rol even met mijn ogen, maar lach dan toch nog even en loop dan naar hem toe in de deuropening en kijk hem even grijnzend aan. 'En jij bent ook zeker "chill" hoor" zeg ik lachend en schud nog eens mijn hoofd en loop dan met hem mee het lokaal uit naar Engels.
    Eigenlijk voel ik me best comfortabel rond Tyler, iets wat ik in eerste instantie niet verwacht had dat zou gebeuren. Ik kijk dan even omlaag naar mijn all-stars en kijk dan toch weer op, gewoon voor me uit, geen idee wat ik nu eigenlijk moest zeggen. Blijkbaar is de stille, nerveuse, onschuldige Anastasia weer terug aan het komen...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Taylor Sky Draw

    'Hmmm' zegt ze bedenelijk. Ze stond op en ging op mijn schoot zitten. Ik had echt de neiging om haar evan af te gooien. Wie denkt ze wel niet dat ze is. Cheerleaders mogen niet alles hoor. Geiriteerd duw ik haar van me af als ze ook nog begint te bewegen. Ze beet op haar lip en ging weer terug op haar stoel zitten. 'Je mag het wel laten wat ik je net heb verteld ik ken wel veel mooiere dames' Knipoog ik. Om vervolgens hellemaal achteraan een plekje te gaan zoeken. 'Wat een sexbeest' moppel ik. Ik zou der metteen dumpen als ik met haar had.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler Jay Iglesias

    'Dus ik ben "chill"?' vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen en een speels lachje rond haar lippen. Ik knik grijnzend en kijk haar weer aan. 'Great' zegt ze, en ik hoor het sarcasme. 'Dat is een compliment hoor' lach ik. 'En jij bent ook zeker "chill" hoor" zegt ze lachend en loopt dan mee naar Engels. Ik grinnik kort en krab in mijn nek.
    Ik meende wat ik net zei, meestal had ik iets tegen nerds en al die types. Maar zij is best chill voor haar "type". Ik zie haar naar schoenen kijken en ik lach even. Ze was weer stil hoor, geen idee waarom maarja. Ik sla nonchalant een arm om haar schouders. 'Wat zijn we opeens stil?' grinnik ik...


    El Diablo.

    Lilith 'Lily' Cooper || Emo ||
    Ik krijg een briefje in mijn handen en vouw het open. Mijn ogen glijden over het kleine papiertje waar met met kleine lettertjes op is geschreven dat ik het eigenlijk maar gewoon uit mag zoeken omdat ik toch nooit oplet. Ik voel dat woede mij overmant en ik maak een prop van het kleine papiertje. Vervolgens gooi ik het met een netjes boogje de papierbak in waarna ik op facebook neerzet wat voor een verschrikkelijke kut zooi dat Prom wel niet is.


    26 - 02 - '16

    Lynn Amilie Mc.Down
    "Je mag het wel laten wat ik je net heb verteld.'zwi hij en ging dan weg.Ik keek hem nog na hoe hij helemaal naarachter ging.
    Hump goed voor mij,maar het enige wat me erg zuur maakt is dat hij zei dat er veel mooiere meisjes dan mij waren. Ik mopperde wat dat hij een veile perverd is en kijk dan eens erg vernietigend naar hem.
    Nu voelde ik me erg alleen en gebroken.

    (hehehe ... Nja wie wil er bij Lynn zitten nu?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Echt niemand voor Austin of Ruby?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Echt niemand voor Austin of Ruby?)
    )Ruby Taylor zit achteraan de klas kom ook gezzelig praten over het Prom)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Lynn dan voor Austin?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik vind het goed. Dn stuur ik Ruby nar de achterkant vn de klas en komt Lynn naar Austin of Austin naar Lynn?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    'Dus ik ben "chill"?' vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen en een speels lachje rond haar lippen. Ik knik grijnzend en kijk haar weer aan. 'Great' zegt ze, en ik hoor het sarcasme. 'Dat is een compliment hoor' lach ik. 'En jij bent ook zeker "chill" hoor" zegt ze lachend en loopt dan mee naar Engels. Ik grinnik kort en krab in mijn nek.
    Ik meende wat ik net zei, meestal had ik iets tegen nerds en al die types. Maar zij is best chill voor haar "type". Ik zie haar naar schoenen kijken en ik lach even. Ze was weer stil hoor, geen idee waarom maarja. Ik sla nonchalant een arm om haar schouders. 'Wat zijn we opeens stil?' grinnik ik...


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    'Dat is een compliment hoor' hoor ik hem zeggen. 'I know, I'm not that stupid.' zeg ik lachend en schud mij hoofd en loop door, nog steeds in stilte en hoor hem even lachen en frons even naar hem, maar voor ik het weet voel ik plots zijn arm rond mijn schouders en ik kijk verschrikt op naar Tyler die nu een stuk dichter bij me loopt. 'Wat zijn we opeens stil?' hoor ik hem grinniken en ik bijt zacht op mijn onderlip en voel mijn wangen warm worden, fijn ik bloos. Ik wend mijn blik dan snel van hem af. 'Geen idee, het is gewoon iets wat plots komt.' mompel ik dan en bloos nog steeds, maar kijk dan uiteindelijk toch op en glimlach even zwakjes, als teken dat het niks is.
    Geen idee waarom ik dit steeds heb, dat ik gewoon plots helemaal dichtklap of iets... Maar dan ook net nu, nu ik bij Tyler ben, waarom....

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Is Austin naar Lynn goed want ik heb net gereageerd)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madelaine Louise Lockwood
    Beau knikt kort als antwoord op mijn woorden en kan het niet laten om even even te glimlachen. Ik ben toch blij met de indeling die is gemaakt en weet zeker als het niet zo was, toch wel iets gemist had. 'Maar vertel eens de dingen die handig zijn om van tevoren nog te weten. Tenminste als die er zijn' zeg ik, want kom er nu achter hoe weinig we eigenlijk weten terwijl we toch samen in de klas zitten. Het moment dat de bel ging en Beau knikt, is gewoon puur geluk hebben en sta dan ook op om mijn tas te pakken en vervolgens terug te lopen. 'Eten, zeker weten' antwoord ik vrolijk terwijl ik hem aankijk en ook de tas over mijn schouder hang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik keek een beetje naar mijn boek en zuchtte. Ik snapte het op zich wel. Ik keek even iets omhoog om Lynn en Tyler te zien. Een steek ging door mij heen, ik wist alleen niet goed wat het was. Waarschijnlijk was ik gewoon bang dat hij Lynn iets zou flikken, dat was het. Na een tijdje duwde hij Lynn weg en liep hij naar de achterkant vn de klas. Ik schudde mijn hoofd even en sloeg de bladzijde vn mijn boek om. Het was en bleef een sukkel. Concentreren kon ik me niet meer. dus begon ik ideeën op te schrijven voor het geld inzamel project. Ineens had ik het. De talenten jacht zou een succes worden en ik zou de credits krijgen dit keer. Ik en niet iemand anders, zoals meestal gebeurde. Ik stond voorzichtig op en sloop naar de achterkant van de klas. "Tyler, ik heb het. De talentenjacht? We moeten een leraar overtuigen om mee te doen. Iedereen wil een leraar zien afgaan, dus iedereen zal komen." Zei ik blij. Ik herinnerde mij nog dat op mijn oude school de lerarn een musical hadden gedaan met elkaar en bijna de hele school was er heen geweest. Nu maar hopen dat het dit keer ook zou werken. Er waren op deze rare school genoeg leraren die dat wilde doen.

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik was maar gaan tekenen, angezien ik me echt dood verveelde. Ik kon er niet goed tegen als ik niks te doen had, maar tekenen was meestal een goede oplossing. Vanuit mijn ooghoek zg ik Lynn en Tyler praatten. Het zag er vrij vaag uit, maar het waren niet mijn zaken. Uit het niets, naar mijn mening, duwde Tyler Lynn van zijn schoot en liep hij naar de achterkant van de klas. Ik snapte het echt en wist ook niet zeker of ik het wilde snappen. Langzaam stond ik op en liep richting de lege plaats die er nu was. Ze zag er lang niet meer zo vrolijk uit en ik was bang dat ik iets verkeerds zou zeggen. "Heeft 'mr. Perfect' iets verkeerds gezegd?" Zei ik doelend op de woedende blik die ze hem gegeven had. Ik snapte niet goed dat er meiden waren die nog tegen hem praatte, maar he, blijkbaar kon de captain van het football team heel veel maken en er mee weg komen. "Of is alles wat hij zegt verkeerd." Ik draaide de stoel om zodat ik gewoon naar de voorkant van de klas kon kijken en over de rugleuning kon hangen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Iglesias

    'I know, I'm not that stupid.' zegt ze lachend en ze schud haar hoofd. Ik grinnik even. Ze fronst even en kijkt dan verschrikt op als ik mijn arm om haar heen heb geslagen. Ze bijt zacht op haar lip en bloost. Ik grijns licht, 'cute' zeg ik. Ze wend snel haar blik van me af. 'Geen idee, het is gewoon iets wat plots komt.' mompelt ze en ze bloost nog steeds. Ik blijf maar even glimlachen en ze glimlacht zwak terug. Al snel komen we aan bij engels en een paar mensen kijken me raar aan. Ach ja, normaal ging ik niet zo snel met nerds enzo om. Maar zoals ik al zei, ze is een chill meisje. Ik plof neer op een stoel en wacht af of ze naast me komt zitten...


    El Diablo.