• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Zin om morgen helemaal naar Belgie te komen? Mij goed hoor :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit morgen toch al in Amsterdam, waarom niet? Het is niet alsof ik vanaf de middag heel veel beters te doen heb.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Nou, alleen het topic er verder mee volspammen als het ook echt gaat gebeuren. (cat)


    Your make-up is terrible

    Als je toch in Amsterdam bent kan je net zo goed even bij mij langs gaan. Dan kijk ik wel of je nog een beetje kan masseren. Ben maandag nog van het paard gevallen en moet morgen ook weer springen (al hoop ik dit keer wel te blijven zitten)

    Goedzo!
    Dan kom je morgen gewoon naar mijn huis en dat is geregeld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michonne schreef:
    Nou, alleen het topic er verder mee volspammen als het ook echt gaat gebeuren. (cat)


    Tenzij jij een andere kandidaat hebt, zal ik het toch echt wel met hem moeten bespreken :')
    Nee, we gaan zo weer on-topic ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Over seks en (bd)sm kan ik verder niet meepraten haha... Moet eerst maar eens een leuke/lieve jongen aan de haak slaan en hopen dat het dan ook echt iets wordt :p

    mismi schreef:
    Over seks en (bd)sm kan ik verder niet meepraten haha... Moet eerst maar eens een leuke/lieve jongen aan de haak slaan en hopen dat het dan ook echt iets wordt :p


    Ja, dat ken ik.
    Ik vraag me echt af hoe het is om met iemand samen te zijn..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb wel eens een relatie gehad en dat mis ik nu wel. Gewoon samen zijn met iemand....

    Aan de andere kant snap ik soms echt helemaal niks van jongens....

    mismi schreef:
    Ik heb wel eens een relatie gehad en dat mis ik nu wel. Gewoon samen zijn met iemand....

    Aan de andere kant snap ik soms echt helemaal niks van jongens....

    Hey, wij ook niet van jullie :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen is plotseling een stuk drukker dan ik in eerste instantie dacht. Daar Galinda als eerste was krijgt zij voorrang. Ik ben ongeveer 1 uur klaar in Amsterdam dus ik heb maar een paar uurtjes als ik op tijd in...ergens in België moet zijn. 'Ergens in België', Dat klinkt vaag genoeg om te werken!

    Wat on-topic betreft: we zitten nu toch op het onderwerp van massages dus wat zijn hier de ervaring met massages? Gewoon, licht-erotisch getint of wat voor dan ook. Loopt er iemand misschien bij een masseur op het moment?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hey, wij ook niet van jullie :Y)

    Couldn't agree more.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:57 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik masseer Nikki af en toe en zij mij :Y) Ze kan het heeeerlijk :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, misschien kan eens kijken naar dit verhaaltje.. ik snap er nog steeds niks van..

    Paar weken terug was ik na het nieuwjaarsfeest nog met collega's de stad in gegaan en hadden we onderweg nog een vriend van hun opgepikt. Vond het wel een leuke jongen en naja uiteindelijk hebben we gedanst en gaf ie de hele tijd complimentjes enzo.. We hebben uiteindelijk ook gezoend.. Ik vertelde dat ik de week erna jarig was en toen stond ie erop dat ie mee zou gaan etc, dus naja, die week erna zijn we weer uit gegaan en was alles nog goed.. vervolgens hoor ik ineens niks meer van hem, terwijl ik wel wat tegen hem zei steeds.. kreeg gewoon geen reactie.. Toen ik zaterdag vroeg of we dus niet meer met elkaar praatte zei ie ineens dat ie geen tijd heeft voor een relatie.. Ik had echt iets van: WHAT :o.. seriously... xD

    Hoe kan je dat ineens zo zeggen....

    Blazerer schreef:
    Morgen is plotseling een stuk drukker dan ik in eerste instantie dacht. Daar Galinda als eerste was krijgt zij voorrang. Ik ben ongeveer 1 uur klaar in Amsterdam dus ik heb maar een paar uurtjes als ik op tijd in...ergens in België moet zijn. 'Ergens in België', Dat klinkt vaag genoeg om te werken!

    Wat on-topic betreft: we zitten nu toch op het onderwerp van massages dus wat zijn hier de ervaring met massages? Gewoon, licht-erotisch getint of wat voor dan ook. Loopt er iemand misschien bij een masseur op het moment?

    (...)
    Couldn't agree more.


    Mijn ex was masseur. Al masseerde ik hem vaker dan hij mij, blijkbaar had ik er aanleg voor. ^^


    Bad decisions make good stories.

    mismi schreef:
    Haha, misschien kan eens kijken naar dit verhaaltje.. ik snap er nog steeds niks van..

    Paar weken terug was ik na het nieuwjaarsfeest nog met collega's de stad in gegaan en hadden we onderweg nog een vriend van hun opgepikt. Vond het wel een leuke jongen en naja uiteindelijk hebben we gedanst en gaf ie de hele tijd complimentjes enzo.. We hebben uiteindelijk ook gezoend.. Ik vertelde dat ik de week erna jarig was en toen stond ie erop dat ie mee zou gaan etc, dus naja, die week erna zijn we weer uit gegaan en was alles nog goed.. vervolgens hoor ik ineens niks meer van hem, terwijl ik wel wat tegen hem zei steeds.. kreeg gewoon geen reactie.. Toen ik zaterdag vroeg of we dus niet meer met elkaar praatte zei ie ineens dat ie geen tijd heeft voor een relatie.. Ik had echt iets van: WHAT :o.. seriously... xD

    Hoe kan je dat ineens zo zeggen....

    Lol, dat is gewoon een vage kerel (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.