• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ja blijkbaar.. Hij leek eerst vrij geïnteresseerd enzo.. we hadden zelfs een gesprek gehad over ervaring qua seks enzo... en toen was het ineens BOEM :p

    Oh well... Ik verdien beter dan dat denk ik dan maar he..

    Dat had ik ook in September.
    Er was een nieuwe kerel op toneel, superlief en nog best wel knap, en buiten voerden we een gesprek, de eerste dag, en iemand vroeg naar G, die gestopt was met toneel, en verwees daarnaar als 'mijn vriend'. En die nieuwe jongen, T, reageerde met "Heb je een vriend?" en toen zei mijn zus "Nee, dat was een gewone vriend." En toen zei T: "Oh, ik zag mijn kans al bijna voorbij gaan."
    en ik voelde me zo geflatteerd, dat was de eerste keer dat iemand ooit zoiets zei :')
    en drie weken later kwam ik erachter dat hij dat als 'grap' bedoelde ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Dat had ik ook in September.
    Er was een nieuwe kerel op toneel, superlief en nog best wel knap, en buiten voerden we een gesprek, de eerste dag, en iemand vroeg naar G, die gestopt was met toneel, en verwees daarnaar als 'mijn vriend'. En die nieuwe jongen, T, reageerde met "Heb je een vriend?" en toen zei mijn zus "Nee, dat was een gewone vriend." En toen zei T: "Oh, ik zag mijn kans al bijna voorbij gaan."
    en ik voelde me zo geflatteerd, dat was de eerste keer dat iemand ooit zoiets zei :')
    en drie weken later kwam ik erachter dat hij dat als 'grap' bedoelde ._.


    Wat een ass. --'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    mismi schreef:
    Ja blijkbaar.. Hij leek eerst vrij geïnteresseerd enzo.. we hadden zelfs een gesprek gehad over ervaring qua seks enzo... en toen was het ineens BOEM :p

    Oh well... Ik verdien beter dan dat denk ik dan maar he..

    Ik gok dat hij daar ook op uit was. Dat hij dus gewoon seks wilde met je en dat het dan klaar was. En als ik daarvan uitga gok ik dat hij geen maagd wilde.

    @Galinda, dat is best naaien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    @Galinda, dat is best naaien.


    Nee, net niet :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Nee, net niet :'D

    Hahaha, flauw flauw. Maar goed, je snapt wel wat ik bedoel ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik gok dat hij daar ook op uit was. Dat hij dus gewoon seks wilde met je en dat het dan klaar was. En als ik daarvan uitga gok ik dat hij geen maagd wilde.

    @Galinda, dat is best naaien.
    Ja, dat denk ik dus ook..

    Al had ie me niet zomaar in bed kunnen krijgen.. ben echt niet van plan met de eerste de beste meteen seks te hebben. Wil wel eerst weten of het echt van twee kanten komt, of het werkt, of ik hem kan vertrouwen etc.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, flauw flauw. Maar goed, je snapt wel wat ik bedoel ;p


    Tuurlijk :'D
    Maar ja.
    Nu is hij me wel zo ongeveer best wel vaak aan het pushen om op jongens af te stappen..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mismi schreef:
    Haha, misschien kan eens kijken naar dit verhaaltje.. ik snap er nog steeds niks van..

    Paar weken terug was ik na het nieuwjaarsfeest nog met collega's de stad in gegaan en hadden we onderweg nog een vriend van hun opgepikt. Vond het wel een leuke jongen en naja uiteindelijk hebben we gedanst en gaf ie de hele tijd complimentjes enzo.. We hebben uiteindelijk ook gezoend.. Ik vertelde dat ik de week erna jarig was en toen stond ie erop dat ie mee zou gaan etc, dus naja, die week erna zijn we weer uit gegaan en was alles nog goed.. vervolgens hoor ik ineens niks meer van hem, terwijl ik wel wat tegen hem zei steeds.. kreeg gewoon geen reactie.. Toen ik zaterdag vroeg of we dus niet meer met elkaar praatte zei ie ineens dat ie geen tijd heeft voor een relatie.. Ik had echt iets van: WHAT :o.. seriously... xD

    Hoe kan je dat ineens zo zeggen....

    Dat is echt...meerdere niveaus van douchebaggery. Ik ben in ieder geval blij dat hij nu al liet zien hoe hij in elkaar zat.

    Dit zal wel overbodige info zijn maar het is inderdaad het belangrijkste dat jij je op je gemak voelt bij iemand die jou respecteert, zeker als het de eerste keer is. Gelukkig zijn er meer dan genoeg leuke en aardige mannen (en vrouwen ;) ) in de zee.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Haha ik kom er vast wel een keer een tegen die ik helemaal geweldig vind en die mij ook geweldig vind om wie ik ben =).

    Iemand een tip tegen een hoogslaper wat alleen maar meer gaat piepen? Zelfs als we bijna niks doen kraakt ie als een gek en ik word er gek van :Y) En ik heb ook nog een buurmeisje wat praktisch naar me woont dus dat vind ik wat vervelend voor haar haha.


    -

    Genius schreef:
    Iemand een tip tegen een hoogslaper wat alleen maar meer gaat piepen? Zelfs als we bijna niks doen kraakt ie als een gek en ik word er gek van :Y) En ik heb ook nog een buurmeisje wat praktisch naar me woont dus dat vind ik wat vervelend voor haar haha.

    Heb ik ook met mijn houten bed. Kun je weinig tot niks aan doen. Hooguit extra schroeven of zo indraaien. Ik zou gewoon de matras op de grond pleuren en je daarop uitleven :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heb ik ook met mijn houten bed. Kun je weinig tot niks aan doen. Hooguit extra schroeven of zo indraaien. Ik zou gewoon de matras op de grond pleuren en je daarop uitleven :Y)
    dit inderdaad.. voordat je straks door het bed heen zakt :p.. Moeten jullie natuurlijk wel zelf een beetje stil zijn.. anders maakt het niet uit of het bed kraakt of niet.. dan horen ze het toch wel

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:32 ]

    Genius schreef:
    Iemand een tip tegen een hoogslaper wat alleen maar meer gaat piepen? Zelfs als we bijna niks doen kraakt ie als een gek en ik word er gek van :Y) En ik heb ook nog een buurmeisje wat praktisch naar me woont dus dat vind ik wat vervelend voor haar haha.
    Ik heb een bankje gekocht voor eronder, die gebruik ik nu. Werkt erg goed, en het helpt mij ook om een beetje actief te blijven. :)


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Iemand een tip tegen een hoogslaper wat alleen maar meer gaat piepen? Zelfs als we bijna niks doen kraakt ie als een gek en ik word er gek van :Y) En ik heb ook nog een buurmeisje wat praktisch naar me woont dus dat vind ik wat vervelend voor haar haha.


    Het matras op de grond en anders een stoel/bank, het laatste zal wel een beetje wennen zijn aangezien je beperkt bent in de ruimte. Ik ken het probleem, ik heb jarenlang een bed gehad dat kraakte als je er al schuin naar keek.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:33 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!