• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Vanavond en morgen alleen thuis met mijn vriend. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Vanavond en morgen alleen thuis met mijn vriend. (:

    Oeeeeh, veel plezier /wbw


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oeeeeh, veel plezier /wbw


    Hihihi thankyouuuu. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    En hebben jullie twee nu al gebatst? Want dat zouden jullie wel doen hé?


    Maar nee..
    Meneer had weer excuses..
    Mannen he!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Maar nee..
    Meneer had weer excuses..
    Mannen he!

    Mannen zouden seks nooit afwijzen (behalve dan als je een echt vet dik, aan alle kanten lekkend, lelijk, irritant kut wijf bent) :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mannen zouden seks nooit afwijzen (behalve dan als je een echt vet dik, aan alle kanten lekkend, lelijk, irritant kut wijf bent) :x

    *whacks DarkSavior on the back of the head* Wel beleefd blijven.

    Nee, ik vrees dat ik mevrouw onrecht aan zou doen als ik vandaag zou komen en het zou maar zo awkward zijn als iemand je verder helemaal niet kent plotseling voor je neus staat. Wat bezielt iemand dan ook om helemaal in Leuven te gaan wonen? Tststs

    Dumbledore schreef:
    Vanavond en morgen alleen thuis met mijn vriend. (:

    Waarschuw de buren alvast :P


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mannen zouden seks nooit afwijzen (behalve dan als je een echt vet dik, aan alle kanten lekkend, lelijk, irritant kut wijf bent) :x


    Nou weet ik meteen wat er mis met me is! :')

    &ik vind dat echt enorm galant :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mannen zouden seks nooit afwijzen (behalve dan als je een echt vet dik, aan alle kanten lekkend, lelijk, irritant kut wijf bent) :x

    Nah, mannen hebben toch ook nog wel een gevoel voor eigenwaarde, neem ik aan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nah, mannen hebben toch ook nog wel een gevoel voor eigenwaarde, neem ik aan?

    Ja hoor, daarom stappen ze eerder met een mooi meisje dan met een lelijk meisje naar bed (krul) Maar ik gok dat dat niet is wat je bedoelt.

    @Galinda, doe niet zo raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja hoor, daarom stappen ze eerder met een mooi meisje dan met een lelijk meisje naar bed (krul) Maar ik gok dat dat niet is wat je bedoelt.

    @Galinda, doe niet zo raar.

    Nee, is het inderdaad niet, maar in jou quote zei je dat jongens met alles wat niet al te lelijk is direct het bed in duiken.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nee, is het inderdaad niet, maar in jou quote zei je dat jongens met alles wat niet al te lelijk is direct het bed in duiken.

    Ik bedoelde, als iemand zich aanbiedt dat ze dat wel doen als die persoon niet al te lelijk is. Goed, die jongen moet dat ook wel willen, maar de standaard jongen (swagfags of de jongens bij mij op school) zou het zo doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, vanavond valt af want meneer haalt het niet. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Meh, vanavond valt af want meneer haalt het niet. ):

    Jammer, maar goed, morgen dan maar hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jammer, maar goed, morgen dan maar hé?


    Jep, ga ik lekker daar naar uit kijken. (: I'll wait!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pfff ben benieuwd of ik morgen weer kan, meneer heeft zich aardig nonchalant opgesteld de afgelopen dagen en weinig aandacht aan me besteed. Ik weet niet of ik er dan wel zin in heb ;\


    Life is hard and then we die