• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Zondag komt mijn vriend weer :Y)

    De laatste keer dat hij hier was, zijn we wel verder gegaan, maar we hebben het nog niet 'echt' gedaan. Maar dat is voornamelijk omdat mijn ouders altijd thuis zijn en zijn ouders ook, en ik gewoon wil dat we voor de eerste keer gewoon helemaal alleen zijn in huis, dat voelt gewoon fijner ofzo.. Maar hoe jaag ik mijn ouders weg? (krul) (of hij zijn ouders).

    ^ Je kan ook kamperen of een weekend ergens anders heen gaan :].
    Of heel subtiel: 'nou jongens, hier hebbie twee bioscoopkaartjes, viel Spass. Ik en Jantje redden ons hier weg.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Injection schreef:
    Zondag komt mijn vriend weer :Y)

    De laatste keer dat hij hier was, zijn we wel verder gegaan, maar we hebben het nog niet 'echt' gedaan. Maar dat is voornamelijk omdat mijn ouders altijd thuis zijn en zijn ouders ook, en ik gewoon wil dat we voor de eerste keer gewoon helemaal alleen zijn in huis, dat voelt gewoon fijner ofzo.. Maar hoe jaag ik mijn ouders weg? (krul) (of hij zijn ouders).


    Ouders wegjagen... goh mijn ouders (en die van m'n vriend ook wel) gaan met regelmaat naar vrienden en dan komen ze ten vroegste rond 3 uur 's nachts thuis :'D
    Als je ouders dat niet doen, stel dan eens subtiel voor dat ze iets gezelligs gaan doen met z'n twee. Mijn ouders bijvoorbeeld, die gaan graag naar de sauna. Volgende maand gaan ze met vrienden naar een voetbalwedstrijd. Ik heb ze ook al eens voorgesteld om een avondje bios te doen en dan ergens een hapje eten, wat ze zelf ook geslaagd vonden. Euhm... mijn schoonpa en diens nieuwe vriendin gaan ieder weekend wel de stad in (herleven inmiddels hun derde jeugd :'D)
    Euhm... geen idee, maar mijn schoonma gaat nog wel eens een paar uurtjes naar haar ouders in het weekend, terwijl m'n schoonzusjes gewoon thuisblijven. Ook een gelegenheid om het te doen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Whaha. Ouders kunnen zeer vervelend zijn ja. Probeer ze aan te moedigen om vrienden te bezoeken of trakteer ze op een bioscoopje/etentje, puur uit de goedheid van je hart natuurlijk (A)


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Whaha. Ouders kunnen zeer vervelend zijn ja. Probeer ze aan te moedigen om vrienden te bezoeken of trakteer ze op een bioscoopje/etentje, puur uit de goedheid van je hart natuurlijk (A)


    Maar dat gaat niet makkelijk als je ouders te lief zijn en je altijd mee vragen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ouders wegjagen? Heb ik nooit gehoeven. Joehoe *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    (...)

    Maar dat gaat niet makkelijk als je ouders te lief zijn en je altijd mee vragen.

    Dat,,,is wel lastig ja. Dan moet je gewoon naar de ander gaan die wel van zijn ouders af kan komen ;)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 11:36 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Bij mijn moeder sliep ik op zolder en daar kwam nooit iemand dus ik had altijd privacy. :Y) Bij mijn ex was het andersom. Die had niet eens een gewone deur maar daar hing een gordijn als 'deur' :') En zijn kamer zat ook nog aan een gang waar die mensen altijd liepen.


    -

    Eigenlijk, als ik dat zo zie, denk ik dat mijn ouders daar best wel open over zijn en er niet zo'n probleem van zouden maken om weg te gaan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Eigenlijk, als ik dat zo zie, denk ik dat mijn ouders daar best wel open over zijn en er niet zo'n probleem van zouden maken om weg te gaan :')

    Maar je kan het ook weer moeilijk van die mensen verlangen dat ze elke paar dagen het huis uit moeten. Misschien een rooster maken xD?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik heb het er met mijn moeder over gehad, want ze zijn wel open over seks. Maar ze wil gewoon niet het huis uit verjaagd worden door ons haha :') Ze is gewoon koppig :')

    Blazerer schreef:
    (...)
    Maar je kan het ook weer moeilijk van die mensen verlangen dat ze elke paar dagen het huis uit moeten. Misschien een rooster maken xD?


    Ach, dat zijn zorgen voor als ik het echt nodig heb :')
    En je bent altijd met twee he :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ach, dat zijn zorgen voor als ik het echt nodig heb :')
    En je bent altijd met twee he :')

    Precies wat ik bedoelde. Dag 1 ouders van A weg, dag 2 ouders van B, dag 3 ouders van A etc. Dat is wel zo billijk, toch?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 17:34 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Precies wat ik bedoelde. Dag 1 ouders van A weg, dag 2 ouders van B, dag 3 ouders van A etc. Dat is wel zo billijk, toch?


    Wauw, wat een seksleven, elke dag eventjes regelen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En hebben jullie twee nu al gebatst? Want dat zouden jullie wel doen hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.