• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    ' Maar niet zo leuk als jij bent en nu wil ik niet horen dat dat niet waar is' zeg ik waarna ik hem even streng aankijk maar daarna grinnik. 'Ja dat weet ik maar ik doe het alsnog en dat weet jij ook wel' zeg ik met een glimlach. ' fijn om te horen dat je me vertrouwd al verwacht ik ook niks anders ' zeg ik met een lieve glimlach. ' Ja hé , ik ben toch altijd duidelijk' grinnik ik en kijk Lou aan. Ik glimlach nog even bij zijn woorden en zie dan dat hij niet snapt waardoor ik schik, zou die het niet gehoord hebben dan? Al snel merk ik dat hij het doorheeft en ben wat meer opgelucht door het horen van zijn woorden, nu kwam het wel goed. 'zou ik doen ' fluister ik zacht en glimlach door het kusje op mijn wang. Toch jammer dat ons moment van net zo verpest is, ik vond het net zo lekker en was graag nog even doorgegaan, maar dat kan weer niet. Ik luister goed naar wat Louis allemaal zegt zodat ik het onthoudt. Als Lou mij even vragend aankijkt knik ik even lichtjes naar hem en glimlach zwakjes. Als het nu maar goed gaat voor de rest. Als ik Louise haar woorden hoor zucht ik zachtjes en bijt op mijn lip, 'kom op Louise geloof het nou gewoon er was echt niks' zeg ik en kijk even naar Lou. Ze was echt boos en ik denk niet dat ik dit goed kon maken. Als ze wegloopt kom ik wel in actie. Ik kom met moeite van de bank en stoot daarmee Louis half van de bank af. Ik loop naar de deur en pak Louise der arm vast. 'Kom op je weet zelf tch ook dat het niks is, praat met hem alsjeblieft' zeg ik waarna ik er terug naar binnen trek en Louis aankijk. Eigenlijk wou ik hier helemaal me best niet voordoen, Louise vindt ik echt heel aardig maar ik heb Louis liever vrijgezel

    Louis William Tomlinson

    Ik trek een pruillipje, aangezien ik nu juist wel vind dat het zo is. 'Oké, ik zal lief zijn en niets zeggen. Ook al denk ik iets anders' zeg ik glimlachend en leg mijn hand over mijn mond. 'Als je het weet, waarom doe je het dan? En dat is inderdaad wel waar.' Heet is met veel moeite te verstaan en haal mijn hand voor mijn mond weg. 'Liam James Payne, natuurlijk vertrouw ik je, dus je hoeft ook niets anders te verwachten.'zeg ik en smelt voor zijn lieve glimlach. 'Opnieuw heb je een punt.' Zijn glimlach is voor mij al genoeg en vind het gewoon echt verschrikkelijk dat iemand ons moment verpest. Het is erger dan dat ik waarschijnlijk weer een keer een hele leugen op moet gaan hangen. Ik kan niet eerlijk zijn. 'Goed. De rest van het moment hou je nog tegoed van me.' fluister ik zacht, wetende dat we nu wel moet oppassen. Mijn woorden zijn wel de waarheid, maar de reacties van Louise zegt alweer genoeg. Spreek ik de waarheid, is het niet goed, lieg ik is het ook niet goed. Mijn vragende blik verandert al snel in een net zo zwakke glimlach als die van Liam. De tijd om nog iets te zeggen heb ik niet aangezien Louise al wegliep. 'Het is ook niets' zeg ik terwijl mijn blik blijft wisselen tussen Liam en Louise. Liam komt al snel in actie en bijt op mijn lip. Ik klim weer de bank op en kijk de andere twee aan. Met een vragend blik kijk ik naar Louise, wachtende op haar antwoord. Mijn keuze is, als ik moet kiezen, al meer dan duidelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    Gelukkig hadden ze me niet opgemerkt. Ik hoor ze iets bespreken maar wat, geen idee. Een meisje loopt weg en ik kijk weer naar de jongens.
    Ze waren veel knapper dan op de foto's en je zag duidelijk dat ze een hechte band hadden met elkaar.
    "HI Were One Direction. Someone is calling you. Pick op your phone. Pick up! Pick Pich Up Your Phone" schald ineens keihard door de ruimte. "shit shit shit" mopper ik. Ik hield echt van de ringtone hoe ze het hadden opgenomen maar op dit moment haat ik mijn mobiel. Snel druk ik op het rode horentje en zet snel mijn geluid uit. Als ze me nu niet opgemerkt hadden werd ik gek.... Waarschijnlijk zouden ze gelijk beveiliging op me af sturen en zeggen dat ik een stalker en inbreekster was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mufinn schreef:
    Zayn Malik
    Ik zuchten en pakten Niall zijn hand weer vast om onze vingers te verstrengelen. Ondanks dat de ramen geblindeerd waren slikte ik toch even toen ik Niall zijn lippen in mijn nek voelden. Ik richten mijn blik op de blonde Ier en drukten kort maar krachtig, mijn lippen op die van hem. Misschien wilde ik toch wel niet slapen vannacht. Ik schok toen mijn mobiel trilden en zuchten ik viste hem uit mijn broekzak en keek naar het scherm. Het kam van Paul en dat betekende nooit iets goeds. Ik nam op en bracht het toestel naar mijn oor. Zoals altijd viel de man met de deur in huis en moest ik luisteren. Mijn ogen werden groot en ik begon luidruchtig tegen te stribbelen. 'Nee, ik wil geen relatie!' Riep ik kwaad. 'Niet met iemand waar ik niet verliefd op ben. Dit kun je niet menen!' Ik kneep Niall zijn hand bijna fijn en keek de jongen hopeloos aan. 'Oke.' Piepten ik uiteindelijk zachtjes en hing op. Pas nu snapte ik hoe Harry zich voelden. Er werd me vanaf bovenaf verplicht binnen nu en twee dagen een vriendin te zoeken. Of tenminste een meisje waar ik mee moest gaan daten. Ik sloot mijn ogen even en kroop tegen Niall aan. 'Ik wil geen vriendin.' Gromde ik zachtjes. Hier zat ik echt niet op te wachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lavigna schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik glimlachte even kort en knikte. ''Is goed, Romée is overigens aardig.'' Ik glimlachte kort en zuchtte even. ''Kan ik meegaan of..?'' Harry mocht het wel weten, maar anders was ik zo alleen in mijn huis. Ach ja, als hij het niet wilde, ging ik niet smeken. Wat absurd zou zijn als je dat deed. Nou ja, sommigen mensen deden dat ook gewoon, ik zou me echt letterlijk schamen. Als je vriendin dat ook deed.. Of in mijn geval mijn vriend. Nee, dat was geen goed plan. Ik grijnsde even om de gedachte en keek omhoog naar Harry.

    [Even kort, sorry.]

    Harry Styles.

    Ik glimlachte zwakjes toen ze zei dat Romée aardig was. Ze was ook hartstikke aardig, net een goede vriendin voor me. Af en toe leek ik net een open boek voor haar te zijn.
    "Je mag wel mee, maar ik weet niet of je van Romée in de studio mag blijven." zei ik, waarna ik naar Melanie blikte en langzaam knikte. Dan hadden we een uurtje vrij, ik zou dan wel eten terwijl ik met de fans bezig was. Zo moeilijk kon dat niet zijn, tenzij ze mijn lunch probeerde te stelen. Ja, dan was ik wel geïrriteerd.
    "Kunnen wij nu gaan? Anders ben ik te laat." zei ik, met een lichte, pesterige ondertoon naar Melanie toe.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yvonne ofwel MissStoran heeft twee keer gereageerd en ook gevraagd of er iemand voor haar personage Delana beschikbaar was. Louise, Liam en Louis zijn allemaal in de studio dus zij zouden prima op haar kunnen reageren. Ik verzoek jullie dan ook om dit te doen, aangezien ik niet wil zien dat er iemand buiten wordt gesloten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik kijk even naar zijn pruillip maar dan snel even weg. 'Brave Lou' zeg ik lachend en kijk hem weer aan. ' omdat het gewoon leuk is om te doen en ik het wil doen omdat ik gewoon zo ben' zeg ik met een glimlach. 'Ik weet dat je me vertrouwd en jou vertrouw ik ook hoor Louis William Tomlinson' grijns ik. Ik grinnik even, 'volgens jou heb ik wel heel erg vaak een punt'zeg ik lachend en glimlach daarna. Ik zie gewoon aan Louis dat die ook baalt dat ons moment verpest heeft, ik snap het wel van hem hij wil liever ook geen vriendin, hij valt niet eens op meisjes en nu werd ons moment verpest door zijn vriendin, als dit niet zo was konden we gewoon lekker zoenen wanneer we wouden. 'Dat is je geraden ook'grijns ik fluisterend terug en kijk hem even aan. 'dat klopt' zeg ik en kijk even naar Louis die weer op de bank klimt, ' ow sorry Lou' zeg ik en kijk hem even aan. Daarna kijk ik naar Louise, hopelijk zou ze het geloven en komt er geen veder probleem al denk ik dat dat niet gebeurd. Opeens hoor ik een telefoon afgaan met een ringtone van ons en ik schik opnieuw. Ik draai me om en loop gelijk naar de deur. Ik kijk daar en zie een meisje staan, ' wat doe jij hier?' vraag ik en moet moeite doen niet boos te klinken, ik werd gewoon een beetje gek van al die dingen. Ik was gewoon lekker bezig met Lou en nu werd het verstoord door zijn vriendin en nu stond er ook nog is een vreemd meisje, hopelijk had ze maar niks gehoord of gezien van net als dat zo was hebben we helemaal een probleem.

    Louis William Tomlinson

    Ik plaats mijn hand op Liam zijn wang en schud lachend mijn hoofd. 'Alleen bij jou of de andere, maar vooral weer bij jou' zeg ik met een glimlach. 'Je bent gewoon een beetje heel erg gek, maar dat neemt niet weg dat je geweldig bent.' Ik knik en kijk Liam weer aan. 'Waarom nu weer hele namen? Maar dat is goed om allebei te horen' zeg ik en krijg langzaam ook een grijns op mijn gezicht. 'Dat is omdat het ook zo is' zeg ik serieus. Ik merk gewoon dat Liam ook weet wat er op dit moment in mijn hoofd omgaat en baal. Ik wil geen vriendin en kunnen doen wat ik wil zonder op te letten of er wel iemand binnenkomt lopen. Ons moment is te gezellig om verpest te worden. 'Hmm, moet je toch even geduld hebben. Maar beloof dat het goed komt' fluister ik en moet moeite doen om geen kus op zijn lippen te drukken. 'Natuurlijk klopt dat' zeg ik waarna ik een gebaar maak als teken dat het niet uitmaakt. 'Geen sorry nodig' zeg ik lachend. Louise moet echt snel eens iets zeggen, want anders ga ik toch maar eens mijn mond opentrekken. 'Liam, neem je mobiel--.' Ik stop met praten als Liam schrikt en dan ook doordringt dat het zijn ringtone niet is. Als hij wegloopt, richt ik mijn blik weer op Louise en de vragende blik is niet te missen. Maar sta al snel naast Liam bij het horen van zijn stem. Ik moet doen gewoon rustig te blijven en kijk naar het meisje dat er stond, waarna mijn blik gaat eer naar Louise gaat. Echt hebben we hier nu echt geen tijd voor onszelf of nu eigenlijk voor elkaar?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    Mijn ogen worden reusachtig als ik twee jongens voor me zie staan. De jongdes die mijn muren bedekken. 'de uhn......ik' stotter ik en wordt knalrood. 'ik wou jullie in het echt zoen'fluister ik en staar naar de grond. 'ik ga zelf wel weg. Ik ben geen gestoorde fan die begint te flippen zodat er bewaking nodig is. Als Paul of een van jullie me helpt de weg terug te vinden ben ik weg' fluister ik ratelend. Ik schaamde me zo. 'jullie zijn leuke jongems en jullie kunnen echt goed zingen. En Liam het is knap om zo lang zonder lepel eten. Ik heb het geprobeerd maar de soep en ijs lukt echt niet' ik sla een hannd voor mijn mond en wordt nog roder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    Ik word al snel weer naar binnen getrokken en ik kijk ze beide boos aan. "Wat? Moet ik nu ineens blij rondhuppelen en net doen alsof ik niet zat dat mijn vriendje en vriend aan het zoenen waren met elkaar?" Ik sla mijn armen over elkaar. Niet dat het ze op zal vallen, want er gaat een mobiel buiten deze kamer af en die leid hun af. Uiteindelijk besluit ik ook maar te kijken wie er is. Als ik de kamer uitloop zie ik het al, een fan. Ze ratelt wat en snel loop ik naar haar toe. "We snappen het, maar of je weg moet?" Ik bijt op mijn lip en kijk naar Louis en Liam. Dat ik weg ga staat vast, ik wil alleen weten wat Lou wil. "Wacht even." Ik loop naar Louis en duw hem de kamer in. Ik gooi de deur achter ons dicht en leun er tegen aan. "Lou," begin ik terwijl ik een hand door mijn haar haal. "wat wil je nou precies? Val je voor Liam?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    'Louise wanneer dringt het nu een keer tot je door dat er helemaal niets aan de hand is? Liam en ik zijn vrienden en jij bent mijn vriendin. Het was alleen een klein kusje als bedankje en je weet net zo goed als mij, wacht toch niet, dat ik dit alleen bij mijn beste vrienden zo en dat het nu eenmaal in mijn karakter zit.' Zei ik en moest echt moeite doen om kalm te blijven.
    Ik was dan ook blij dat ik uiteindelijk buiten naast Liam stond. Ik kon het toch niet laten om zacht te grinniken bij het zien van de reactie van het meisje. 'Vergeet niet dat wij ook mensen zijn die doen wat we leuk vinden.' Kort wierp ik een blik op Liam als teken wat hij dacht. 'Nee, nu je hier toch bent, kan je net zo goed even blijven. Maar weet wel dat het niet vaker voor moet komen. Want we geloven je, toch Liam?' zei ik met een glimlach.
    'Louise, je weet net zo goed als ons dat als iedere fan dit doet het uit de hand loopt, maar daarbij weet ik ook niet of we het snappen met al die bewaking buiten. Deze keer zie ik het nog door de vingers, maar vaker niet.'
    Ik wilde naar het meisje toelopen om een knuffel te geven toen Louise me de kamer induwde. 'Wat?' vroeg ik en de chagrijnige ondertoon was zeker niet te missen. Ik had het even helemaal gehad met haar. Ik moest al doen alsof en nu dit er nog een keer bij ook. 'Wat ik wil is dat je me een keer geloof en vertrouwt. Dat is namelijk de basis voor een relatie. Ik val niet voor Liam, hij is alleen degene die weet wat ik wel nodig heb op een moment. En dat is zeker niet dit.' Ik wist dat de sommige woorden echt een leugen waren, aangezien ik wel voor de jongen met de bruine puppy-ogen was gevallen. Ik duwde deze Louise bij de deur vandaan, zodat ik naar de andere twee kon. Ik ging wel met haar praten als ze gekalmeerd was. 'Oké, waar waren we?'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons


    “vergeet niet dat wij ook mensen zijn die doen wat we leuk vinden” zegt Louis en hij kijkt even naar Liam.. "We snappen het, maar of je weg moet?" zegt een meisje wat erbij staat. “Nee nu je hier toch bent, kan je net zo goed even blijven” Louis glimlacht even en trekt het meisje mee. Blij glimlach ik en zet snel mijn mobiel uit. Toch vol zenuwen loop ik het kamertje in en zie ook Liam zitten. “Mag ik vragen waar de andere leden zijn?” vraag ik zacht en verlegen. Ik was niet het type dat helemaal ging gillen en aandacht trekken, ik werd eerder verlegen. “Je kunt het goed zien dat jullie leuk vinden wat jullie doen als werk. Dat is leuk om te zien tijdens een concert of interview” glimlach ik. Bij hun spatte het er wel af als ze het leuk vonden, hun ogen kregen een bepaalde blik en begon te glinsteren. “Maar ik snap wel als jullie liever geen fans hier hebben en even rust willen” ik staar even naar de grond. Eigenlijk wou ik dolgraag op de foto en een handtekening maar ik durfde het niet te vragen, ik was echt een watje “Ik ben trouwens Delana” glimlach ik mezelf voorstellend. Tuurlijk Delana alsof ze je naam zouden onthouden, ze ontmoeten elke dag duizenden meisjes die zich vorstelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    "Het zit sowieso niet in je karakter, of ik moet sinds begin onze relatie onder een steen hebben gezeten." Ik ben zeker niet van plan dit op te geven. "Wat ik wil is dat je me een keer geloof en vertrouwt. Dat is namelijk de basis voor een relatie. Ik val niet voor Liam, hij is alleen degene die weet wat ik wel nodig heb op een moment. En dat is zeker niet dit." Nog voor ik iets kan zeggen duwt hij me aan de kant en loopt weg. Ik hou me in om niet te gaan schreeuwen, daarom loop ik achter hem aan. "Ik ben jou en je gedrag zat, bel maar als je heb besloten om op te houden met liegen." Ik pak mijn tas en loop richting de uitgang.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Ze staan nog steeds in de gang, alleen trok Louise Louis voor even de kamer in.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {Ze staan nog steeds in de gang, alleen trok Louise Louis voor even de kamer in.}


    ( Budd, die namen zijn verwarrend...Daar kom ik nu achter, want ga er de mis mee in x'D )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer