• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [mijn reactie komt nu moet er nog iet in verwerken met telefoon of niet? ]


    ( Ik denk het niet, maar weet het niet. Ik denk dat Lou diep in de problemen zit)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@MissStoran, wil je asjeblieft geen overbodige off-topic berichtjes (eten, slapen, enz..) in het topic zetten, dan is het veel sneller vol..)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne

    'nee gelukkig niet en anders zou diegene liegen want het is wel leuk' zeg ik met een glimlach en kijk naar de vrolijke twinkeling in zijn ogen, altijd leuk om dat te zien bij hem het ziet er zo schattig uit. ' mooizo want anders had ik alsnog dankje gezegd of je er dan tegenin ging of niet ' grijns ik en druk daarna even een kus op zijn wang zulke dingen kan ik nu gewoon niet laten. ' daar kunnen we vast wel voor zorgen dus dat komt goed' zeg ik met een glimlach. ' Nee eigenlijk niet maar ik zei het maar voor der toch een keer eentje komt' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'hmm gelukkig maar en jij mij ook' murmel ik zachtjes tegen zijn lippen. Ik grijns even tegen zijn lippen maar die verdwijnt sne als ik iet hoor. Ik schik en haal gauw mijn lippen van de zijne, dat is toch niet? Ik kijk Louis even licht angstig aan omdat ik niet weet wat ik moet doen en draai me daarna om waar ik na goed kijken Louise in een hoekje zie staat, oh nee het is der dus toch. Niet wetend wat ik moet zeggen besluit ik maar gewoon mijn mond te houden en te wachten op Louis.

    Magicales schreef:
    (...)

    ( Ik denk het niet, maar weet het niet. Ik denk dat Lou diep in de problemen zit)

    [ oke en zo'n gevoel heb ik ook ja]

    Louis William Tomlinson

    'Je haalt me de woorden uit de mond. Het is ook leuk, maar het kan niet anders, want jij bent ook leuk' zeg ik met een lieve glimlach. De vrolijke twinkeling zou zeker niet snel uit mijn ogen verdwijnen. 'Je hoeft geen bedankt te zeggen, en dat weet je maar al tegoed. En nog een keer is niet eerlijk.' zeg ik en glimlach door de kus op mijn wang. Deze jongen is geweldig. 'Ik vertrouw je en weet zeker dat je deze keer ook gelijk hebt' zeg ik glimlachend. 'Ahh op die manier en nu word het een stuk duidelijk' zeg ik lachend. 'Daar ben ik blij mee' murmel ik net zo zacht. Dit voelt gewoon goed. Ik merk dat Liam schrik en wil vragen wat er was, tot ik het al te weten kwam. 'Maak je geen zorgen. Ik regel het wel, zolang je mijn eerst woorden maar onthoud.' Heel snel druk ik nog een kusje op zijn wang en neem geen moeite om goed te gaan zitten. Nog steeds ben ik te moe. 'Louise, het is niet wat je denkt.' Begin ik en wrijf in mijn ogen. 'Het is net allemaal verkeerd gegaan en dan nog de vermoeidheid. Geen goede combinatie. Liam is degene die me een beetje opvrolijk, maar kwam met het idee dat het beter is om te gaan slapen. Maar je weet hoe ik slaap en dat is niet zonder iemand in de buurt. en aangezien meneer hier ook bijna lag te slapen...' Ik kijk naar Liam met een licht vragend blik. Soms moet ik dingen echt beer in de gaten houden.

    ( Hij praat zich er wel onderuit x'D)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik wacht wel op reactie van nessje ben toch zo weg]

    Oke is goed..

    Delana Simons

    Nieuwsgierig ga ik verder opzoek en hoor stemmen, die me bekend voorkomen.
    Mijn ogen worden groot als ik om het hoekje kijk en Liam en Louis zie zitten met og iemand. Een vaag geluid verlaat mijn mond terwijl ik snel terug om het hoekje schiet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luciana Dé La Rosá

    Ik glimlachte even kort en knikte. ''Is goed, Romée is overigens aardig.'' Ik glimlachte kort en zuchtte even. ''Kan ik meegaan of..?'' Harry mocht het wel weten, maar anders was ik zo alleen in mijn huis. Ach ja, als hij het niet wilde, ging ik niet smeken. Wat absurd zou zijn als je dat deed. Nou ja, sommigen mensen deden dat ook gewoon, ik zou me echt letterlijk schamen. Als je vriendin dat ook deed.. Of in mijn geval mijn vriend. Nee, dat was geen goed plan. Ik grijnsde even om de gedachte en keek omhoog naar Harry.

    [Even kort, sorry.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Iemand voor Delana
    ??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    Ik zie ze duidelijk schrikken. Reactie die ik al had verwacht. Ik schud mijn hoofd. "Je liegt, Lou, je liegt en niet zo een klein beetje ook." Ik loop naar hun toe en kijk ze recht aan. Mijn blik gaat van Louis naar Liam en blijven dan bij hem hangen. "Zo moe dat jullie niet eens jullie lippen van elkaar kunnen halen? Dat je niet alleen kan slapen is anders ook geen reden. Jullie waren overduidelijk aan het zoenen." Ik kijk naar Louis. "Beweer je nu nog dat het niet is wat ik denk dat het is?" Ik wend nu ook mijn blik van Louis. "Het is ook onmogelijk om iemand te vinden die echt voor je leeft en zich niet in iedereens armen werpt..." Mompel ik met gebroken stem. "Maar ik begrijp het, nou eigenlijk niet... Ik hoor nog wel of je me terug wilt of besluit om het uit te maken. Succes boo, veel plezier met hem." Ik sta op en loop richting de deur die ik ook weer net zo verbaads uitloop.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:23 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [moet ik met Li reageren of jij eerst met Lou?]

    ( Reageer maar (: ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ben slecht in het tonen van emoties als je je bf met een vriend van hem ziet zoenen, want dat heb ik nooit meegemaakt. Sorry peepz, kunnen jullie er wel wat mee of moet ik het aanpassen)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [het is gewoon goed hoor ^^ niet dat ik het ooit heb meegemaakt of zo xD]