• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte. "Fijn, maar ik durf niks te zeggen tot ik de kater voel." Ik gaf hem een kus op zijn hoofd en geeuwde nogmaals. Ik legde mijn hoofd op zijn kussen, Zayn's kussen. Mijn ogen vielen langzaam dicht en ik kreeg ze niet meer open, al sliep ik toch nog niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach en voel zijn ogen dicht.
    Zacht drk ik den kus op zijn ogrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zijn lippen op mijn oogleden voel. Ik klem hem iets dichter tegen me aan als een teddybeer voor ik dan toch langzaam in slaap sukkel.


    Bowties were never Cooler

    [Haha, dit komt raar aan. Ik mag eigenlijk niet met een RPG meedoen waarvan ik weet dat ik ergens ga stoppen. Maar ik doe nu alleen nog maar mee aan volledige 1D RPG's. Het spijt me omdat ik weet dat ik hier al vanaf het begin ben met Cher, en even later ook met Justin. Heel erg misschien doe ik ooit nog eens aan een RPG mee waarbij ik Justin of Cher kan maken. Het is ook raar dat Cher en Justin in één keer weg zijn, dus verzin maar iets. Nogmaals: Het spijt me]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke tering zenuwachtig voor morgen

    NIall Horan
    Ik glimlach als hjij me strakker naar hem trekt en merk dat hij inslaap valt. RIllend van de kou nestel ik me dichter naar hem en val ook al snel inslaap.

    [zullen we nieuwe dag doen.... Dan verzinnen we glijk voor cher en justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Even wachten op Malino]


    Bowties were never Cooler

    Grant Gustin

    'Glee is echt super leuk en verslaafd' zegt ze en ze kruipt wat tegen me aan. Ik grinnik zacht, 'ik weet het.' zeg ik lachend.
    Ik sla lichtjes een arm om haar heen en kijk weer naar het scherm...


    El Diablo.

    mackenzie
    ik merk dat ik bloos als hij zijn arm om me heen slaat en spiek af en toe naar hem.
    Zonder dat ik het echt merk val ik in slaap op zijn gespierde borst met zijn warme arm om me heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ze bloost en ik glimlach nog even. Na een tijdje zie ik dat ze in slaap is gevallen en lachend ga ik is door haar haar. Ik kruip voorzichtig weg en leg een deken over haar heen. Ik leg haar laptop weg en loop naar mijn eigen kamer. Ik laat me op het bed vallen en val al snel in slaap.

    -3 maanden skip!-


    El Diablo.

    [Sure]


    Bowties were never Cooler

    [Okidoki (: ]


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Met een bonkend hoofd word ik wakker en kijk wazig om me heen. Owja gister hadden Alex en ik weer eens een feestje gebouwd, eerst een film met drank en daarna keigoede seks met hem. Ik grijns even, drie maanden geleden hadden we het voor het eerst gedaan en toen steeds vaker. Ik nestel me weer terug tegen het warme huid van Alex. Nog steeds had ik een slangetje, ik weigerde namelijk te eten. Zo'n twee en een halve maand geleden heb ik een week zonder rond gelopen en toen viel ik weer flauw. Toen gingen ze dreigen, slang of eten en koos ik voor een slangetje

    Mackenzie Foy

    Ik geeuw even in mijn slaap Grant zijn hoofd komt dichterbij en ik voel zijn warme ademhaling. Na een poosje voel ik zijn warme zachte en zoete lippen op de mijne "mmm Grant" mompel ik zacht in mijn slaa p en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk even naar de deur voor me en zucht. Ik trek mijn tas recht op mijn gespierde schouder. Ik had in mijn vrije tijd niks te doen in Californië, dus ik had maar getraind waardoor ik nu nog gespierder ben. Ik slik even en druk op de bel. Ik gaap, ugh. Stomme bijwerkingen.... Ik had kalmeringspillen, en die hadden natuurlijk als bijwerking dat je zowat van alles verdoofd bent. Opeens doet een begeleider open die glimlacht, 'welkom terug Cristiano.' glimlacht hij en ik knik even. Ik loop naar binnen en kijk om me heen. Waar was mijn kamer nou....


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik deed met een luide kreun mijn ogen open. Dit was geen kreun van plezier zoals gisteren nacht en velen nachten ervoor, maar een kreun van een kater. Sinds 3 maanden geleden waren dit soort vonden geregeld voor gekomen. Ik keek naar naill die duidelijk ook een kater had. "Goeie morgen, pluisje." Ik aaide even door zijn haar. Zijn haar was nu bruinig omdat hij het niet keer had geverft. Ik vond het leuk. Zelf had ik geen slangetje meer, want ik at avondeten, anders zou ik er nogsteeds als aan vast zou zitten.


    Bowties were never Cooler

    Sorrybviel in slp

    Niall HOran.
    Ik kreun weer hard ' goedemorgenpluisje' hoor ik hem zeggen en glimlach zwak "kater' mompel ik. Ik greep naar het glas eatrr op mijn kastje. Sinds de eerste kkeer stond mijnn bed nog steeds tgem de zijne. Ik geeuw even hard en slaak weer een kreun die twintig huizen verderop nog te hiren was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan