• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    Danielle Peazer

    Liam had me mee naar buiten getrokken. Ik leun een beetje tegen hem aan, terwijl de geur van eten mijn neusgaten vult. Ik maak een instemmend geluidje. Eigenlijk heb ik best wel trek.
    'Ja is goed,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en loop dan naar binnen.
    'He allemaal,' begroet ik ze met een glimlach. Ik neem plaats naast Eleanor en verwacht dat Liam tegen over me gaat zitten of naast me. Als hij naast Zayn of iemand anders wilt, begrijp ik het ook wel. 'Het ruikt heerlijk,' complimenteer ik de persoon die het heeft gemaakt. Ik glimlacj even en schep dan op. Ik vul mijn glas met water en neem een slokje. 'Eetsmakelijk nog.' Ik neem een hapje en glimlach. 'Heerlijk. Ik houd van italiaans eten,' grijns ik en kijk ze aan. 'Wie heeft dit gemaakt?'


    Liam
    Rustig ging ik tegenover haar zitten. 'Het ruikt heerlijk', zecht ze en ik mompel een instemmend geluidje.'Wie heeft dit gemaakt?', Toby geloof ik zei ik. Ik zit rustig te eten als een van de kanidaten haar glas water omstoot. Gelukkig voor haar word ze amper nat, maar helaas voor Zayn, die naast haar zat, zit hij helemaal onder. Hij zegt dat hij zich even gaat omkleden en niet veel later komt hij weer naar benenden. Allebij gooien ze hun eten weg en niet veel later ben ook ik klaar. Precies op het moment dat Toby ijs serveert. Ah heerlijk! Dit is een paradijs aan eten. 'Danielle ben jij klaar?' Vraag ik haar als ik uitgegeten ben. Want dan kunnen we mijn kanidaten opzoeken.


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    Toby begon ijs uit te delen en ik at het vredig op. Toen ik klaar was riep ik: 'Ik ga even mijn koffers uitpakken, aangezien ik toch geen idee heb waar mijn coach is en niks beters te doen heb. Alleen jammer dat ik bang ben dat ik ik mijn kamer nooit meer terug ga vinden'. Ik was hopeloos. Nooit zou ik kunnen ondhouden waar mijn kamer was. Hoewel misschien na 3000000 keer heen er weer lopen, maar dan de rest van het huis nog. Ik was blij dat Zayn niet boos was geworden en me had staan uitschelden ofzo. Ik had geen idee wat ik dan had moeten doen. Waarschijnlijk was ik dan gewoon geschokeerd blijven staan voor de komende paar uur. Ik overdreef nu wel, maar ag


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods.

    Ik steek lacgend mijn vinger op als gevraagd word wie het eten heeft gemaakt. Ik knik even naar Zayn 'dan houd ik er rekening mee. Nog anderedingen waarop ik moet letten? Zijn er nog mensen met een geloof ofzo?' ik kijk vragend rond en neem een hap van mijn ijs. Het smaakte goed. 'heeft iemand tijd en zin om syraks mee boodschappen te gaan doen zodat ik alles hier heb.. Ideen voor het eten al?' vragend kijk ik weer rond. Ik begom me zorgen te maken over Niall hij bleef nooit zo lang weg als er eten was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie wil Liz meeten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lars Losey
    Ik haalde mijn koffer tevoorschijn en keek even om me heen. ik kon net zo goed vast gaan uitpakken. ik wist niet zeker waarom ik niet gewoon beneden bleef. Thuis was niet gewend om of samen te eten, of om op elkaar te wachten. Ik opende mijn koffer en keek met een schuin hoofd naar de inhoud. Dit was ongelofelijk, ik ging al deze spullen er nooit meer inkrijgen als dit afgelopen zou zijn. Ik zuchtte zacht en begon mijn spullen op te ruimen. Mijn boeken zette ik netjes naast mijn bed. Ik kon nooit slapen en aangezien ik geen zin had om de hele nacht naar mijn plafond te staren. Ik haalde mijn kleren eruit en stopte ze in de kast. Ik had niet heel veel kleren bij me. Waarschijnlijk net genoeg voor mijn verblijf hier. Mijn stiefzusjes namen altijd veel te veel mee, iets waar ik me soms aan irriteerde. Ik was al klaar met eten, aangezien ik niet veel at. Ik at soms te weinig, wat ervoor zorgde dat is 's avonds vaak honger had. Ik schoof de koffer aan de kant en keek naar de koffer en weekendtas die er nog stonden. Ze veel spullen. Ik had nooit echt van spaghetti gehouden, al was die van Toby niet verschrikkelijk. Ik hoorde iemand op de deur kloppen. Ik stond op en liep naar de deur, die ik opende. "Hoi.... Luke." Zei ik na even denken. Ik moest namen leren onthouden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Danielle Peazer

    Ik heb ook mijn eten op en knik dan. Ik glimlach even naar iedereeen. 'Ik zie jullie nog wel,' glimlach ik en schenk ook Gaby even een glimlach. 'Al hoop ik dat dan niet drinken over mij loopt.' Ik glimlach geruststellend naar haar en pak dan Liam zijn hand vast. 'Nogmaals het was heerlijk Toby. Bye allemaal. El ik spreek jouw vanavond nog wel even,' zeg ik en loop dan definitief de kamer uit. 'Dus waar zijn jouw kandidaten,' vraag ik met een lachje en kijk Liam enthousiast aan. 'Ben benieuwd. Maar ik ga niet beter dansen bij jouw kandidaten om het er beter uit te laten zien,' grinnik ik en steek mijn tong uit. Daarna spring ik op Liam zijn rug en klem mijn benen om zijn middel. 'Ik wil wel bij jouw op de kamer,' mompel ik tegen zijn huid aan en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Mijn quizlet flipte gisteren helemaal, dus ik wil weer even een update :$)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam
    Dannielle spring in mijn rug en mompelt: 'Ik wil wel bij jou op de kamer'. 'Hmmmm ik geloof niet dat het mag', zei ik met een zielig gezichtje. Ik pakte haar iets stevigger vast als ik de trap op ga, aangezien ik niet op een halfdode Danielle zat te wachten. Boven aangekomen zie ik een half naakte Luke voor de deur van Lars staan. 'Luke! Stripper!' Roep ik. 'Dat zijn mijn kanidaten mompel ik in Dannielles oor. Als ik naast ze sta laat ik Dannielle voorzichtig van mijn rug glijden. 'Jongens dit is de allerliefste vrouw die er bestaat, Danielle. Wat ben jij eigenlijk van plan Luke?' Vraag ik.

    [geen idee of het lang genoeg is, zit nuet op de pc]


    Dont say why me, say try me

    [Het enige wat ik meegemaakt heb, is dat Zayn alles aan Perrie heeft uitgelegd en daarna is gaan eten. Gaby gooide per ongeluk haar water over Zayn's bord, en haar eigen bord waardoor het water op Zayn's kleren kwam. Vervolgens heeft Zayn zich omgekleed en is terug naar beneden gegaan. Gaby en Zayn hebben hun spaghetti weggegooid, Gaby is naar haar kamer gegaan geloof ik en Zayn staat in de keuken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [TOby had gekookt en de meeste hebben nu gegeten. voor niall is de overige apart gezetXD Luke wilt gaan zwemmen en uhmm de rest heeft SideStap al verteld]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danielle Peazer

    'Nou,' zeg ik zielig. 'Bij wie moet ik dan slapen,' lach ik zachtjes. 'Ik kom wel stiekem bij je liggen,' vervolg ik grinnikend. Even bekijk ik de jongens en girnnik dan zachtjes en kijk Liam aan. 'Mmm, dat wordt leuk,' lach ik. Ik zet mijn voeten op de grond en steek mijn hand uit naar de half naakte jongen. 'Leuk je te ontmoeten. Denk ik.' Ik lach even en kijk dan naar de andere jongen. 'Dan moet jij Lars zijn,' glimlach ik naar hem en steek mijn hand weer uit. 'Ik ben dus Danielle,' glimlach ik en kijk ze beiden aan. Als ze mijn hand hebben geschud, ga ik weer veilig naast Liam staan. 'Maar ehm... Wat zijn jullie aan het doen,' zeg ik met een klein lachje en kijk ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [overigens dit soort dingen kan je beter in het praat topic vragen denk ik.. zodat het topic niet weer half vol zit met onzin ;) en:
    liam+danielle zijn net bij lars en luke komen staan verder is harry bezig met zijn kannidaten]


    Dont say why me, say try me

    ZiamStorason schreef:
    (Mijn quizlet flipte gisteren helemaal, dus ik wil weer even een update :$)


    [Het belangrijkste heb je al gehoord. Danielle en Liam staan nu bij Lars en Luke. Ze hebben niet iets speciaals gedaan ofzo en Eleanor zit aan de tafel. Zij heeft ook niet echt iets speciaals gedaan. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    De grijns was niet meer van mijn gezicht weg te denken op dit moment. 'Dat is ook niet nodig.' Ik keek even rond en kwam tot de conclusie dat echt bijna iedereen al weg was. 'Sorry willen we hier niet horen tenzij het echt nodig is. Zie dat als ruzie met een excuus aanbieden en alles in die richting.' Zei ik lachend toen hij als een gek rondkeek naar zijn pet en niet veel later terug op zijn hoofd zette. Het was een van de weinige regels, maar er waren er wel een paar. Die zouden later wel weer ter sprake komen. 'Niets aan toe te voegen.' Ik keek rond en liep uiteindelijk de goede richting op. Nou ja lopen, het was eerder een paar stappen zette aangezien de rest met wel bij moest houden. 'Ik mag jou nu al, echt waar.' Mijn blik was op Mickey gericht was, omdat ik altijd nog achterliep. Zijn beweging liet me weer lachen en draaide me daarna voor de zekerheid weer om. Tenminste dat was de bedoeling tot mijn blik na een kwartslag op een bekend iemand viel. 'Precies op de momenten dat ik je nodig heb, kom ik je tegen' Grijnsde ik tegen Eleanor die aan de tafel zat. Ik zette een paar stappen die kant op en bleef tegen de deurpost leunen. Zo kon ik Mickey en Holly ook nog aankijken. Handig dat de deuren hier negen van de tien keer open stonden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Luid gelach haalt me uit mijn gedachtes. Ik kijk naar Louis en glimlach even. 'Tja, dat is waar ik goed in ben.' Ik schuif mijn bijna lege bord van me af en leun achterover. 'Moeten jij en je kandidaten niet wat eten,' vraag ik hem en kijk even naar het eten dat er nog is. Ik kijk weer naar Louis en glimlach even. 'Waar slaap ik eigenlijk? Mijn koffers staan nog beneden.' Ik zwijg even en sta op om mijn bord op te ruimen. Dan loop ik weer terug naar de tafel en ga weer zitten. 'Is het gezellig,' vraag ik hem en pak mijn mobiel. Ik kijk even naar buiten, naar het zwembad. Misschien ging ik wel even zwemmen. Dan had ik nog wat te doen en ik was in beweging. Het was namelijk niet de bedoeling, hoe lekker het eten ook was, dat ik aan zou komen. Ik kijk op van mijn mobiel en kijk weer naar Louis. 'Als jij gaat eten, dan blijf ik nog zitten, maar anders ga ik zwemmen.' Ik kijk hem aan en houd mijn hoofd schuin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne