• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson

    Ik knikte even, want haar woorden waren inderdaad waar. Het was negen van de tien keer zo, dus het verbaasde me dat het me nog verbaasd. 'Je bent goed in veel meer.' Ik haalde een hand door mijn haar waarna ik mijn hoofd schudde. 'Ik in ieder geval niet.' Na die woorden keek ik met een vragende blik over mijn schouder naar Mickey en Holly. 'Een van jullie trek in spaghetti?' Bij de vraag van Eleanor keek ik weer terug, maar wachtte wel geduldig op de antwoorden. 'Bij ons of zover ik heb begrepen bij Holly. Aangezien wij apart moeten slapen, en dus weer van elkaar gescheiden worden.' Kort liet ik een pruillipje zien, alleen grinnikte al snel weer. Ik keek tot hoe ze opstond om haar bord op te ruimen en liep toch de keuken in. Toen ze weer zat, sloeg ik mijn armen van achter om haar heen en drukte een kus op haar wang. 'Het is gezellig, maar nog gezelliger met jou in de buurt.' Niet veel later liep ik weer naar de deur en bleef tegen de post leunen. Ik kon het niet maken om nu ineens weg te blijven aangezien ik afspraken had met de andere twee. 'Sorry, ik heb echt geen trek, maar als je wilt mag je mee shoppen.' Ik wist niet of Eleanor dat liever wilde dan zwemmen. 'Maar bij deze zal ik je ook beloven dat we genoeg tijd samen zullen doorbrengen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Ik haal mijn schouders op en laat het antwoord naast me liggen. 'O oké,' Ik bijt op mijn lip. 'Maar je weet niet wat je mist. Het is heerlijk,' zeg ik en sta op. Ik kijk hem aan en bijt hard op mijn lip. En daar ging de tijd dat ik dacht dat we samen hebben. 'O oké, nou ze zou vast aardig zijn,' glimlach ik en leun genietend tegen Louis aan als hij achter me staat en me omhelst. 'Mmm,' mompel ik. 'Dat zal vast wel niet zo zijn. Anders heb je het nooit heeeel gezellig,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Shoppen? Mmmm...' Ik lach even. 'Willen hun dat wel? Dat ik meega bedoel ik,' vraag ik Louis aarzelend en begin de andere borden ook af te ruimen. 'Want anders pak ik mijn tas en jas even. Ik kan morgen ook wel zwemmen als jiij bezig bent.' Ik loop naar Louis toe en sla mijn armen om hem heen. Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Ik wil niet dat Holly en Mickey verliezen door mij. Hun gaan voor, mij zie je wel op dit soort momenten. Ik red me wel, desnoods ga ik leren voor na mijn nep vakantie.' Ik glimlach even en druk een kusje op zijn lippen. Ik heb nu gewoon even een knuffel nodig. Over Harry zwijg ik maar, ik wil Louis humeur niet verpesten. 'Maar ik wil wel mee shoppen,' zeg ik hem en laat hem weer los. 'Zal ik dan mijn spullen pakken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [iemand voor gaby]


    Dont say why me, say try me

    [uhm toby miss.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mt]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Perrie Edwards

    Als Zayn alles heeft verteld sta ik perplex. Niall gay... Dit is wereldschokkend nieuws! Op zich heb ik niks tegen homo's, ze zijn niet verschillend aan andere mensen. En ik vind dat Harry wel te heftig reageerd. Ik bedoel, ik zou me er misschien ook voor schamen. Als Zayn wegloopt om te gaan eten blijf ik achter. Ik heb al gegeten. Ik ga lekker zitten en luister wat muziek. Toch kan ik er maar niet aan wennen en borrelt een jaloers gevoel op vanbinnen. Die vrouwelijke kandidaten... Ik vertrouw Zayn wel, maar ik zag eentje gewoon zo naar hem kijken... Niet dat ik het ze verwijt zijn schoonheid te bewonderen, maar toch... Ik ren naar Zayn toe en pak zijn hand vast. "Hoi schat!" Zeg ik vrolijk.

    Niall Horan

    Ik loop boos weg en ga ergens buiten zitten. Dat Harry zo reageerd doet me eht pijn. Ik dacht dat juist hij het oké zou vinden. Ik tril helemaal. Omdat ik mijn zwembroek onder mijn normale broek aanhad duik ik in het zwembad voor een frisse duik. Ik geniet van het water en zwem wat baantjes. Daarmee probeer ik de gedachten te verdrijven. Ik ga na een tijdje op de kant zitten met mijn voeten in het water. Ik doe mijn ogen zich en ga achterover liggen. Heerlijk. Ik glimlach en laat mijn gedachten maar de vrije loop. Het maakt me niet meer uit. Als Harry er iets tegen heeft dan is dat zo. Toby en mij maakt het niet veel meer uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ghehe wil wel met Toby, maar ik wil ook met de andere mensen omgaan en eigenlijk ben ik al de hele tijd met Toby xD]


    Dont say why me, say try me

    [ik reageer zo]


    Bowties were never Cooler

    [ahah dat is waar

    Toby Woods

    Ik zie iemand het water in duiken en wandel naar de schuifdeur toe.
    Ik zie dat Niall boven komt en ik begin te glimlachen. Zijn haren nat en door de war, het was mijn god.
    Met een verliefde blik blijf ik staren naar hem niet in de gaten dat er nog wat mensen heen en weer lopen. Ik ben verzeild in mijn droomwereldje met mijn godelijke prins Niall. Ik vond het stom dat hzijn vrienden zo reageerde maar ik begreep ze wel. Ze waren beswt friends, ik vind alleen dat ze wel wat minder mogen reageren en het moesten begrijpen. Ze wisten tenslote zelf hoe pijnlijk haat is en vooral bij Niall omdat hij al zo onzeker was over zichzelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Gaby kan naar Mackenzie? Ze zit op een bankje voor haar kamer muziek te luisteren (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mickey Smith
    Ik volgde Louis op de voet. Ik kreeg een vrolijke grijns op mijn gezicht toen hij zei dat hij me wel mocht. Dat deed me goed. Zelfs al was het alleen vriendschappelijk bedoelt. Ik keek toen hij zich weer bij Eleanor voegde. Nouja, ik moest ermee leren leven. Suck it up, Mickey. Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd. "Ik heb op de skatebaan al echt veel prut gegeten. Ik hoef echt niet." Tja, churros waren heel lekker en onderling werd er ook echt wel eten rondgedeelt. Mijn competitie was namelijk nog niet zo hoog als die van Luke. Die zat echt op nationaal level. Ik niet. Dat zou ik nooit kunnen. Ik keek toen Louis voorstelde dat Eleanor mee zou gaan shoppen. Dat zou wel gezellig zijn voor Holly. Ook was met meiden shoppen altijd leuk omdat die goed advies konden geven over kleren. "Ik vind het prima."Dat ze zo klef deden voelde niet fijn, maar zij was zijn vriendin, dus ik moest me eroverheen zetten tot dat niet meer zo was. Ik voelde hoe de medicijnen begonnen te werken, maar nogsteeds was ik natuurlijk erg druk. Ik keek even over mijn schouder en zag Luke in zijn boxer bovenaan de trap staan. Okay dan. Ik zei er maar niks over. Hij had er vast een goede reden voor.


    Bowties were never Cooler

    [okey kom er aan!
    oh en sylvesti luke?]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:17 ]


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    Het was een wonder! Op goed geluk had ik mijn kamer in een keer gevonden. Met een tevreden zucht plofte ik op mijn bed neer. Naast het bed stonden koffers en mijn gitaar. Mijn gitaar was verlijdelijk, maar ik besloot eerst mijn koffers te doen. Rustig pakte ik mijn kleren uit en legde ze in de kas neer. Zoals gewoonlijk zaten er een heleboel nuteloze dingen in mijn koffers, maargoed. Mijn gitaar zette ik in een hoekje van mijn kamer en daarna besloot ik nog een keertje rond te lopen door het huis. Op een gegeven moment zag ik een meisje alleen muziek voor haar kamer zitten luisteren. 'Hoi ik ben Gaby, team Niall en jij?' Zei ik terwijl ik voor haar ging staan.


    Dont say why me, say try me

    [komt eraan]


    Bowties were never Cooler

    Holly Renée McDawn
    Een beetje verdoofd liep ik met Louis, Eleanor en Mickey mee. Ik keek soms even om me heen. Ik wist niet zo heel goed wat ik moest zeggen. Ze waren heel schattig samen, maar ik voelde me er vooral heel onnodig door. Ik had soms een beetje te snel het gevoel dat ik overbodig was, maar ik kan er niet echt iets tegen doen. Ik moest me gewoon niet zo aanstellen, Eleanor was heel erg aardig. "Ik heb geen trek." Zei ik wanneer Louis vroeg of we spaghetti wilden. Ik vond spaghetti niet zo lekker en we waren onderweg letterlijk twintig keer gestopt voor eten. Ik slikte even en lachte. Ik had vandaag eigenlijk al te veel gegeten, wat ervoor zorgde dat ik nu geen eten meer kon zien voor ik misselijk werd. "Ik zou het heel leuk vinden als Eleanor meeging," zei ik toen Louis erover begon. "Dan ben ik niet het enige meisje." Ik had er op zich geen problemen mee om met twee jongens te gaan shoppen, maar een meisje erbij was altijd fijn. Ik wist niet waarom, het was gewoon zo. En daarbij kon ik wel wat advies gebruiken. Mijn stijl was tweekleurige broeken en panda vesten, niet echt iets wat je op een podium kon dragen. Eleanor daarentegen had iets aan wat als ik me niet vergiste 'in de mode' was.


    We've lived in the shadows for far too long.