• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    'Hoi schat!' zei Perrie vrolijk, waarna ik me naar haar toedraaide en glimlachte. Ze pakte mijn hand vast, en lachend keek ik haar met een opgewekte twinkeling in mijn ogen aan. 'Hi babe' glimlachte ik, waarna ik ter begroeting een kusje op haar lippen drukte. Ik sloeg mijn arm om haar heen, tilde Perrie soepel op, liep met haar naar de bank en ging erop zitten zodat Perrie op mijn schoot kwam zitten. 'Hoe is het met Jesy, Jade en Leigh-Anne? Hoe was trouwens de laatste tour?' vroeg ik haar. Ik was best wel nieuwsgierig hoe het met heel Little Mix was, en hoe de tour was. Uit ervaring wist ik dat het echt geweldig was, maar meestal was heimwee een groot probleem. Naar je familie, naar Londen. Het was fijn dat we elkaar begrepen, zodat onze relatie beter stand hield. Allebei een zang carrière.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam
    Ik trok een pruillipje toen ik erachter kwam dat ik toch de laatste was. De zwembroek die ik aan Luke had gegeven ehm... laten we zeggen dat hij niet paste. 'Natuurlijk heb ik morgen veel te doen! Zei ik. Ik wou net een kusje op haar lippen drukken toen iemand me bij me bijn pakte en naar beneden sleurde. Ik gaf een keiharde schreeuw. Proestend kwam ik weer boven en zag Luke ook net grijnzend boven komen. Ik wou net wat zeggen toen ook Niall me kopje onder duwde. Met een zielig gezicht kwam ik boven. 'Waarom allemaal bij mij?' Vroeg ik. 'Ik krijg jullie nog wel', voegde ik er met een grom aan toe.


    Dont say why me, say try me

    Danielle Peazer

    Ik grijns als eerst Luke en daarna Niall hem naar beneden trekt. Ik grijns en zwem naar hem toe. 'Omdat je de verliezer bent schat,' zeg ik en druk een kusje op zijn lippen, waarna ik hem lachend naar beneden doe. Dat moest ik even doen. Vlug zwem ik veilig naar Luke en Lars toe. Ik blijf grijnzend naast ze zwemmen. 'Hebben jullie al een idee wat jullie willen zingen,' vraag ik ze. Ik zou later wel te horen krijge of ik bij ze moet dansen. Ik krijg automatisch een grote glimlach op mijn gezicht en kijk even naar Niall en Toby. Het was wennen, maar ze waren wel schattig samen... Ik kijk weer naar Liam en grijns naar hem. Ik steek nog even plagend mij ntong uit en richt me dan weer op de 2 jongens.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik knikte. 'Mooi zo. En dan word dat zo een leuke zoektocht inzetten,' zeg ik lachend. Snel drukte ik ook nog een kusje op haar wang en keek toe hoe Eleanor de hal in verdween. Ik keek naar Mickey en de grijns op zijn gezicht was niet te missen. 'Ja, deze keer echt.' Ik hield wel van zijn enthousiasme en hyperheid. Het deed me echt denken aan mijn eigen gedrag en dat maakte het nog leuker. Ik knikte en wilde mee lopen naar boven toen Eleanor al naar beneden kwam. 'Ik kan niet wachten om dat te zien,' zei ik lachend en knikte. 'Geef ons heel even, want ben niet zo snel.' Snel liep ik naar boven en wees naar de laatste kamers bij de vraag van Mickey. 'De laatste twee tegenover elkaar, als het meezit en heb anders geen idee. De laatste van links is sowieso die van mij, want daar staat alles al en er moet er nog een zijn met de spullen van een persoon.' zei ik en liep al langzaam die richting op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam
    Ik vond het flauw dat iedereen me plaagde en mopperend ging ik ook bij Luke en Lars zwemmen. 'Kunnen jullie nu eventjes zingen? dan weet ik gelijk hoe jullie klinken', zei ik. Het werd tijd dat ik in beetje ging coachen, moets ook maar eens gebeuren.

    [srry wil het langen maken, maar ik moet nu gaan]


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Ik grinnekte zacht toen Liam begon te piepen. Dit was net als in het skatepark met mijn vrienden. We waren nooit echt aardig tegen elkaar, maar toch stond iedereen altijd voor iedereen klaar. Ik lachte zacht om Danielle haar opmerking. Ik mocht haar wel, gewoon als vriendin. Ik keek naar haar toen ze naast ons kwam hangen. Ik beet zacht op mijn lip toen ze vroeg wat ik wilde zingen. "Ik denk iets van All Time Low. Iedereen zegt altijd dat mijn stem op die van Alex lijkt, dus dat wil ik wel eens gaan proberen. Oook zijn die gasten echt helden." Net als ik ben uitgepraat komt Liam deze kant op. ik zet me al schrap, maar hij vraagt alleen of we wat konden zingen. In mijn hoofd kies ik snel een nummer en begin zuiver en helder het refrein van Stay Awake te zingen:
    "Stay awake, get a grip and get out
    You're safe from the weight of the world
    Just take a second to set things straight
    I'll be fine even though I'm not always right
    I can count on the sun to shine
    Dedication takes a lifetime
    But dreams only last for a night
    "
    Ik keek met mijn grote bruine ogen afwachtend naar Liam. Wat zou hij ervan vinden?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 22:10 ]


    Bowties were never Cooler

    (OMG ALL TIME LOW fangirl)
    Lars Losey
    Ik liet mezelf even rustig drijven. Ik was veilig zolang ik niet te dichtbij de andere kwam. Er was iets aan onderwater getrokken worden dat mij helemaal niet aanstond. Ik vond het doodeng. Danielle kwam bij ons in de buurt zwemmen ne vroeg ons of we al wisten wat we wilde zingen. Ik moest eerlijk zeggen dat ik geen idee had. Ik dacht even na en schudde daarna min hoofd. “Ik heb er wel al heel veel over na gedacht, maar ik weet het niet. Nog niet.” Zei ik met een kleine glimlach. Ik had zojuist een normaal antwoord gegeven, tegenover iemand die ik niet kende. Dat was voor mij een hele prestatie. Geloof me. Ik had al vrij veel mensen laten schrikken of laten denken dat ik compleet gestoord was door mijn antwoorden op normale vragen. Ik wist ook niet waarom ik zo was, ik was gewoon zo en he, ik had nu gewoon geantwoord. Ik praatte niet graag of veel. Dus werd het maar eens tijd dat ik mijn mond ging houden., voordat ik wel iets stoms ging zeggen. Het was overduidelijk dat ik me ooit ging verspreken of iets stoms ging zeggen als ik door bleef praten. “En tuurlijk, Waarom niet.” Zei ik nadat Luke ook iets gezongen had van de meest awesome band op aarde. Ik dacht even goed na en slikte voordat ik zachtjes begon te zingen. The script, omdat die bij mij op nummer twee stond.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 0:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Fangirling! ZACK!]


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even. 'Ach je weet vanzelf wel wat je wilt,' stel ik Lars gerust. Dan kijk ik met een glimlach naar Luke. 'Leuk!' Zwijgend luister ik naar Luke en grijns even. Dan luister ik naar Lars. 'Jullie zijn beiden geweldig, helaas ben ik de coach niet,' grinnik ik. 'Maar hij is vast minder streng als Simon Cowell.' Ik lach even. 'Jurylid Payne vertel je mening,' grinnik ik en kijk afwachtend naar Liam. Ik kijk de jongens even aan en kijk dan weer naar Liam. Ik klem me vast aa de rand, omdat ik een beetjw moe begon te raken. 'Hoe dan ook, ik ben nu al een fan,' grinnik ik. 'Yes, ik ben jullie eerste fan,' lach ik.
    'Hebben jullie al een handtekening,' vraag ok grijnzend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liz

    Ik ben wat door het huis aan het zwerven. Ik heb geen flauw idee waar ik nu heen moet, of waar de rest van de mensen zijn. Ik heb volgens mij nu wel elke kamer in het huis gezien. Ik loop de gang binnen en zie een meisje onderaan de trap staan. Ik ken haar nog niet. 'Hé!' roep ik vrolijk en ik loop naar haar toe. 'Wat doe je?' vraag ik nieuwschierig. 'Ik heet trouwens Liz.. Ik zit bij Niall. En jij?' Ik kijk even naar de trap. Waarom weet ik niet, alleen is hij wit en ik heb nog nooit in mijn leven een witte trap gezien. Alleen maar bruine. Of trappen met een kleedje. Daar schop ik altijd tegen aan want dat hoor je dan niet. Ik wend mijn blik af van de trap en kijk weer naar het meisje, wachtend op antwoord.

    [Sorry voor dat verhaal over trappen, ik had anders geen 4 regels x'D]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eleanor Calder

    Ik lach even om Louis en kijk hem even na. 'Wel opschieten,' zeg ik hem enthousiast. Ik loop verder naar beneden en besloot even een beetje het huis te verkennen. Vlug loop ik naar buiten waar ik veel mensen zie. Ik lach even en loop dan toch weer naar binnen. Ik sms mijn vader terug en loop dan de keuken in. Ik zet de
    Volle vaatwasser aan. Ik zucht even. Hoelangzaam zijn jongens? Ik loop terug de hal in en glimlach naar de twee meiden. Allebei herken ik ze. Van 1 weet ik de naam niet, maar ik weet dat de ander Holly heet. Mijn kamergenootje.
    'Holly was het toch,' vraag ik aarzelend. Dan kijk ik naar het andere meisje. 'Eleanor,' stel ik mezelf voor. Ik richt me met een glimlach op Holly. 'Louis dacht dat wij een kamer zouden moeten delen. Ik weet niet of je dat erg vindt, maar ik dacht. Ik zeg het ke alvast.' Ik kijk haar aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Holly Renée McDawn
    Ik stond een beetje onhandig onder aan de trap. Ik wist niet het of ik nu ook naar boven moest gaan of niet. Ik kon naar boven als ik wilde, maar ik kon ook best beneden blijven staan. Dat leek me beter. Voordat ik mee trap op liep en ook meteen weer maar benden kon. Ik zag het ook nog wel gebeuren dat terwijl ik in mijn kamer was ik de andere weg zouden gaan en dat zag ik niet echt zitten. Een meisje kwam de trap aflopen en stelde zich voor. "Hoi, ik ben Holly. Ik zit hij Louis in het team." Zei ik met een kleine glimlach. Ik vind het best leuk dat ik bij Louis zat, gewoon omdat het Louis was. Waarschijnlijk was ik zo lij omdat hij ook een The Fray fan was. Ik wisten niet zeker, maar het maakte ook niet zoveel uit. "Leuk je te ontmoeten. Ik was eigenlijk niet zoveel aan het doen, alleen een beetje wachten. Dus ja." Zei ik zacht en sloeg mijn armen even over elkaar. Ik wilde ergens wel vragen of ze wat met me gaan doen, zoals gewoon praten of wat dan ook. Ik zag het niet zo zitten om te gaan zwemmen, aangezien ik niet van zwemmen hield en zo dom was geweest om mijn bikini in te pakken inplaats van gewoon mijn badpak. En wat was er mis met gewoon praten of een spelletje? Niks toch? Mijn schouder begon pijn te doen omdat ik nog steeds mijn schoudertas om had, maar ik had eigenlijk ook geen zij om die af te doen. Ik had hem liever gewoon in de buurt. "Was jij van plan iets te gaan doen?" Vroeg ik voor Eleanor weer tevoorschijn kwam. Ik deelde dus een kamer met haar. Of dat was de bedoeling. Ik wist niet zeker of ik daar heel blij mee moest zijn, maar het zou vast wel goed komen. Ze leek me aardig en nou niet bepaald het typ dat haar troep overal liet slingeren. "Ik zou het leuk vinden om een kamer met je te delen." Zei ik vrolijk. "Zal vast ook heel gezellig zijn."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 23:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan je met Holly ook reageren op Eleanor? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik heb het aangepast^^ )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zag het (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne