• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Gelukkig reageert Lars normaal. Hij nodigt direct, of nouja, bijna direct, ook Liam en Danielle uit. Daar had ik nog niet echt aan gedacht. Ik had nu die hier stonden wel gedacht dat die vanzelfsprekend mee zouden gaan. Hij sloot zijn deur weer en ik keek naar Liam. "Nee, dat hoeft niet hoor." zei ik tegen hem op zijn aanbod dat ik een van zijn zwembroeken zou lenen. Maar hij was al weg. Ik kon toch ook prima in mijn boxer zwemmen? En daarbij zou zijn zwembroek niet passen. waarschijnlijk was die veels te wijd rond mijn middel, ik was echt een skelet, en te kort bij mijn benen. Ik zag iets mijn kant op vliegen. Ik draaide me om om te kijken wat het was en kreeg zo een zwembroek in mijn gezicht. Hij viel op de grond. dan zou ik hem toch maar aantrekken. Snel stapte ik erin en hees hem op. inderdaad. Mijn knieen en halve bovenbenen staken er duidelijk onderuit en hij bleef van mijn middel glijden. ik trok de koortjes strak aan, waardoor hij nog een beetje bleef hangen. 'Thanks!" riep ik terwijl ik rustig op Lars wachtte.
    Als ik Danielle dan hoorde roepen dat ik moest afwassen als ik er te laat in lag rende ik naar beneden en dook ik het zwembad in, waardoor Liam's zwembroek natuurlijk van mijn kont af schoof en aan het begin van het zwembad bleef drijven. gelukkig had ik mijn bover nog aan.

    Mickey Smith
    Ik glimlach als Holly het ook rpima vind dat Eleanor mee gaat. Dan konden de meiden samen shoppen en wij. Ik haalde een hand door mijn haar. Hij begon over de kamers, waardoor mijn grijns alleen groter werd. "Ja! Laten we gaan!" Ik was direct weer helemaal entausiast. ik sprong een beetje hyper op mijn plek op en neer. holly en Eleanor zouden ook wel denken wat voor idioot ik nou weer was, maar ik schaamde me er niet voor. Ik wendde me maar weer af toen Louis nog even klef ging doen met haar. Dat had ik al te vaak gezien en ik wist zeker dat ik het nog vaak genoeg zou zien. Het woord kamer liet me weer oplichten. "Kom dan!" Ik holde al naar boven, terwijl Luke met zijn totoos en nog een andere jongen naar beneden renden. Ik grijnsde en bleef bovenaan de trap staan waar ik op Louis en Holly wachtte. "Dus, welke kamer?" Ik keek naar de lange gang. Ik wist het echt niet en ik wist zeker dat als hij zou zeggen geen idee, ik zonder pardon alle kamers ging openmaken opzoek naar de mijne.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods

    Lachend trek ik snel een zwembroek aan. Langs de keuken zie ik het bord van Niall en neem die mee "liefie je eten" glimlach ik lief naar hem en zet het bord met bestek aan de rand. Snel spring ik in het water en lach even naar Danielle. "ik heb je gemist" mompel ik naar Niall en knuffel hem even. Ikwas net iets kleiner dan Niall waardoor ik mijn hoofd in een kuiltje bij zijn nek kon neerleggen. Zijn hugs zijn echt fijn van Niall. Snel geef ik een kus op zijn wang "lekker eten, het ijsje staat nog beneden maar die haal ik wel als dit op is" ik glimlach verliefd naar hem waarna ik Danielle begin nat te spetteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lars Losey
    Ik was best trots op mezelf dat ik eindelijk een keertje goed had gegokt qua of ik iemand wel of niet mee moest vragen. Ik bleef rustig op de andere wachten. Of nou ja, op Danielle en Liam, aangezien Luke al eerder klaar was dan ik.zo snel was ik niet als het ging om omkleden of wat dan ook. Ik vond het nooit heel erg om te wachten, ik had geduld. Ik ging rechtop staan toen Danielle weer naar ons toekwam. “Dat is niet eerlijk nu heb jij een voorsprong!” Riep ik toen ze begon te rennen. Ik deed normaal niet mee aan dit soort stomme kleine wedstrijdjes, maar het was op zich wel leuk. Al kon ik Danielle niet inhalen, vond ik haar wel een stuk aardiger dan ik had verwacht. Ze leek me nogal… onspontaan. Maar dat was ze dus helemaal niet. Ik liet mezelf het zwembad inzakken en keek achterom. Raad eens wie niet ging afwassen. Ik had een hekel aan afwassen. Huishoudelijke klusjes in het geheel om eerlijk te zijn. Niemand hield ervan volgens mij, tenminste niet mensen van mijn leeftijd. Ik liet mezelf even onderwater zakken zodat mijn haar ook nat was, wat er waarschijnlijk niet uitzag aangezien het wat langer was.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Niall Horan

    Ik schik als Danielle opeens het water in duikt en me nat maakt. Ik gil even en schudt dan met mijn hoofd om het water uitlijn haar te halen. Aangezien ik geen handdoek hier heb wou ik opdrogen, wat niet is gelukt. Aangezien ik nu toch nat ben spring ik met een bommetje precies naast Danielle zodat ze nat wordt. Ik schreeuw van plezier als ik het koude water raak. Eenmaal boven kijk ik Danielle aan. "Hallo Danielle. Lang niet gezien!" Zeg ik naar de waarheid. Sinds we op tour zijn geweest hebben we Eleanor, Perrie, Danielle en Toby niet meer gezien. Harry had natuurlijk in ieder land een nieuw vriendinnetje. Dat ze hier zijn is echt geweldig, nou ja... Met Toby is het verkeerd gelopen, maar geheim horen we het nou niet meer te houden. Ik ga vanavond toestemming vragen aan de rest om het de hele wereld te vertellen.na een tijdje springt er nog een kandidaat aangerend en komt Toby langs met eten en spettert hij Danielle nat. Ik spring de kant op en kus Tob even. "Na jou hou ik het meest van eten," grap ik.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:38 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ben ik weer! Ik ga zo reageren met Zaynie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Jippie! Perrie is bij Zayn)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam
    Danielle riep iets over wie het laats in het zwembad was en binnen no time sprong ik met een salto het water in. Bet voor Danielle en Toby waardoor er een enorme golf water over hun heen kwam. Lachen kwam ik boven. 'Jullie zijn nat' zei ik. Nogal wiedes ze zaten in het water. Maar wat maakte het uit. Het zwembad was niet al the diep, maar diep genoeg voor een salto gelukkig. Anders had ik net een probleem gehad.


    Dont say why me, say try me

    [Wooww ik moet even met Danielle reageren geloof ik (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik lach luid. Ik hoor Niall schreeuwen. Zodra ik boven kom zie ik dat Luke en Lars er ook al in liggen. Ik schiet in de lach als Toby me nat begint te spetteren en Niall naast me erin springt. Liam komt er als laatste bij met een geweldige salto. Ik lach.
    'Hele mooi sprong schat, maar het wordt afwassen voor jouw,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik schiet weer in de lach als ik een drijfende zwembroek zie. Ik zwem erheen en gooi die naar Luke zijn hoofd. 'Ik denk dat jij die van liam mocht lenen,' grinnik ik en duik onder water. Als ik boven kom spug ik het water dat ik in mijn mond had naar Liam toe. Ik laat me op mijn rug drijven en kijk naar de kant. 'Eetsmakelijk Niall,' lach ik naar hem en kijk dan weer naar de andere. 'Misschien neem ik je taak over Liam, maar het ziet er naar uit dat je moet afwassen. Tenzij jullie nog veel moeten doen, dan doe ik het wel.' Ik kijk ze aan en glimlach eevn.

    [Klopt ie zo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Jep, ik wacht btw op Toby)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik typ te langzaam :c]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:52 ]


    Dont say why me, say try me

    [vanaf zo op mobiel dus sorry voor fouten.

    Toby Woods

    Niall murmeld wat ik niet kan verstaan "Na jou hou ik het meest van eten, grapt hij "nawh" prutel ik, ik wist hoeveel eten voor hem betekend. Ik omhels hem stevig "ik heb je gemist en ik houd zielsveel van je" fluister ik zwoel in zijn oor. Glimlachend pak ik een vork met spaghetti en begin Niall te voeren waar ik veel lol in heb. Grijnzend pak ik een hapje zelf "tsja je houd meer van mij dan van je eten dus moet je je eten ook leren delen" grijns ik vermakelijk. Even haal ik mijn hand door zijn haar "U sexy beast" grijns ik naar hem. Ik had zin om hem te gaan plagen maar ik wist niet wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik bleef rustig aan de kant hangen en keek hoe eerst een andere jongen en toen Lars, Niall en Liam het water in sprongen. mijn haar hing toch al in natte dreds langs mijn hoofd, dus ik had er nog maar weinig last van. Ik besloot wat onderwater te zwemmen. Toen ik boven kwam kreeg ik de natte zwembroek van liam naar mijn hoofd. Ik bloos weer. "I know, maar hij past dus duidelijk niet." ik legde hem op de kant en dook weer onderwater. Ik hield best veel van zwemmen. Onderwater zwom ik naar Liam toe en trok hem aan zijn been diep het water in. Misschien hoorde het niet, maar hij had ons allemaal ondergespettert met zijn salto, die best impressive was, dat moest ik toegeven. Ik zwom onder hem uit en kwam naast Lars boven. Ik grijnsde wat en veegde mijn natte haar uit mijn ogen. Daarbij voelde ik wat stoppeltjes op mijn kin. Dat werd morgen weer scheren... Zucht!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Als Toby me begint te voeren grinnik ik even. Na een tijdje neemt hij zelf ook een hapje. Ik kijk zo verdrietig mogelijk om hem om te kopen mij alles te geven. "Ik heb heel erge honger en wil echt graag veel eten. Gun je vriendje ook wat!" Zeg ik met een zielige stem. Als alles op is duw ik Toby het water in en spring ik er zelf achteraan. Ook Liam is erin gesprongen, en de zwembroek van een van de twee kandidaten drijft ergens rond. Ik zwem naar Liam en duw hem voor de grap even onder water. Daarna zwem ik meteen weer naar Toby. "Je bent het allerbeste vriendje op de hele wereld!" Zeg ik. Daarna kus ik hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dubbel]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 21:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."