• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Met een grijns loop ik de trap op. Team Zayn dat is gewoon cool. Ik hoop dat hij mij ook mag zoveel als ik hem mag. Ik liet even een grinik horen. ''Gaby, team Niall'' hoorde ik een meisje zetten. Nieuwsgierig kijk ik om de hoek. 2 meisjes stonden daar en waarschijnlijk zaten ze kennis te maken. Een daarvan kende ik wel mijn teamgenoot Mackenzie. Ik liep met een glimlach op hun af. ''Chiara. Chiara Bella Love. Team Zayn'' zeg ik vrolijk. Ik vond Mackenzie er een beetje hopenloos uitzien. Een beetje onderuitgezakt muziek te luisteren. Onopvallend rol ik met mijn ogen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik tikte wat op mijn telefoon en keek op omdat er iemand tegen me praatte. "Mackenzie, team Zayn." glimlachte ik en deed een oortje uit zodat ik haar beter kon horen. "Vind jij het ook intimiderend dat die vriendinnen hier zijn? Ik namelijk wel." grinnikte ik en schoof wat opzij. "Gaby, toch? Vertel me eens hoe je hier ben beland." Ik glimlachte even en gaf een gebaar dat ik zo terug was. Ik liep mijn kamer in om mijn pillen en een flesje te pakken. Daarna liep ik weer naar Gaby toe en nam mijn pil in. "Ik moet altijd een pil nemen voor mijn agressieproblemen en stemmingswisselingen." Ik zag nu pas dat Chiara erbij was gaan staan, teamgenote. "Oh hoi, Chiara." zei ik verveeld. Ik zag aan haar lichaamstaal dat ze gewoon een achterbaks iemand was. Kon ik er iets aan doen dat ik mezelf was..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Chiara stond er ookal bij)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (aangepast (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gaby
    Er kwam een meisje bij wat zichzelf voorstelde als Chiara. Uit team Zayn. Een klein beetje jaloers keek ik haar aan. Ook het andere meisje reageerde nu en bleek bij Zayn te zitten. Het meisje wat voor de kamer zat zorgde dat ik naast haar kon zitten stelde wat vragen en liep daarna heel even haar kamer in. 'Intimiderent... hmm niet echt, hoewel ik op een van ze een beetje jaloers ben'. Terwijl ik dat laatste zei kleurde ik een beetje. 'Ik ben hier beland via mijn vriendinnen die er achter kwamen dat ik goed kon zingen en jullie?' Toen dacht ik weer aan het kleine incidentje met het water wat ik had veroorzaakt. 'Oh en als je Zayn straks hoort klagen over een onhandig meisje die hem en zijn paghettie heeft verzopen, dat was ik', gniffelde ik.


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Het duurde even voor de deur open ging. Beneden hoorde ik mensen praten over eten. Ik had eigenlijk helemaal geen trek. Ik had vandaag gewonnen, waarna we met de groep dat hadden geviert bij de Starbucks. Na een grote frappuchino, een stuk taart en een grote muffin zat je echt wel vol, geloof me. Ik draaide me geschrokken op toen ik opeens een stem achter me hoorde roepen dat ik een stripper was. Ik werd knal rood en wilde het net uitleggen toen de deur open ging. "Hey" zei ik. hij leek even over mijn naam te struikelen. Zo erg vond ik het niet. We kenden elkaar pas net. "Zin om beneden mee te gaan zwemmen?" Blijkbaar keek hij er niet van op dat ik hier in mijn boxer stond. Wat onzeker ging ik over de letters op mijn borst met mijn vinger. Mijn pluizige haar stond nu echt alle kanten op en het chloor zou het niet beter maken, maar zwemmen was leuk en nu de rest zat te eten konden we net zo goed gaan zwemmen. Ik kon opzich goed zwemmen, lang leven zwemles de eerste 6 jaar van ons leven, maar ik deed het niet vaak meer. Eigenlijk alleen echt op vakantie of in de zomer in de baai met de andere jongeren als ik geen wedstrijden had, wat vaak wel zo was. Dat was dan weer de keerzijde aan op hoog niveau skateboarden, maar ik had het er wel zeker voor over. Ik keek naar het meisje en schudde wat ongemakkelijk haar hand. "ik ben dus Luke... Maar normaal gesproken heb ik wel wat meer aan hoor. Ik wilde gewoon gaan zwemmen, maar ik heb geen zwembroek bij me." legde ik snel uit met mijn ogen op de vloer gericht en mijn wangen knal rood.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:06 ]


    Bowties were never Cooler

    [kan luke ook evennop de stukken van liam enndanniele reageren?]


    Dont say why me, say try me

    Lars Losey
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en leunde tegen de deurpost. Ik dacht heel even na. Wilde ik gaan zwemmen? Ik hield niet van zwemmen, maar ik had niet echt iets beters te doen. Liam en Danielle kwamen ook naar boven. Ik haalde mijn schouders even op en keek naar Luke. "Wel, ik ben inderdaad Lars. Leuk je e ontmoeten Danielle." Zei ik met een glimlach. Ik vond het raar dat hun vriendinnen hier ook waren, maar zo erg zo het vast niet zijn. "En we wilden, zoals Luke al zei, eigenlijk net gaan zwemmen, maar ik zal eerst even mijn zwembroek pakken." Zei ik met een kleine glimlach. Ik dacht even na over in welke koffer ik mijn zwembroek had gestopt en kwam tot de conclusie dat ik hem al uitgepakt had en in de kast had gelegd. Ik pakte hem en deed hem snel aan nadat ik de deur dicht had gedaan. Ik trok de deur weer open en glimlachte even. Misschien willen jullie ook mee? Ik weet niet." Zei ik een beetje onzeker. Ik wist nooit wanneer ik mensen wel of niet mee moest vragen. Het was soms alsof er een universele regel was die aangaf wanneer je wel iemand mee kon vragen en wanneer niet. En ik had het altijd verkeerd, altijd als ik mensen niet mee moest vragen deed ik dat wel. Maar dat was waarschijnlijk gewoon iets dat in mij zat, om dat soort dingen altijd fout te hebben. Soms werd ik er een beetje gek van, maar meestal zorgde het wel voor de leukste verhalen. Verhalen over awkward situaties waren altijd grappig in mijn ogen, nou meestal dan.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis Tomlinson
    Ik keek Eleanor aan en bleef een beetje rustig. 'Het is niet verkeerd bedoeld hé. Je weet dat je te leuk bent om verkeerde dingen te doen of te zeggen,' zei ik met een kleine glimlach. 'Ik vertrouw je op je woord. En kom er snel genoeg achter.' Ik was niet tevreden met mijn antwoord en Eleanor volgens mij ook niet. Dat was wel een nadeel. We hadden te weinig tijd samen. 'Zeker, en daarbij kan niemand niet aardig tegen jou zijn.' Eleanor was geweldig dus twijfelde daar niet aan. Ik pakte haar hand vast en glimlachte. 'Geloof het maar, want het is echt zo,' zei ik met dezelfde glimlach. 'Je hoort bij mij en daarbij zit Holly anders opgescheept met twee druktemakers' antwoord ik. 'Dus pak je spullen maar. Je zit hier nog lang genoeg, dus dat kan zeker.' Zei ik toen ik de woorden van Mickey ook hoorde. Het moment dat ze verder ging met de andere borden opruimen richtte ik me op Mickey. 'Dus ook geen spaghetti voor jou? Het blijkt heerlijk te zijn' vroeg ik nog voor de zekerheid. 'Maar zullen wij zo ook naar de kamers gaan dan? En overleef je het om met nog een druktemaker op de kamer te liggen?' Er moest anders nog iets geregeld worden. Ik keek vragend naar de jongen voor me en toen ik een paar armen om me heen voelde, sloeg ik ze zonder op te kijken ook om Eleanor heen. 'Deze twee zijn geweldig en daar hoef ik ze nog niets voor gehoord te hebben. Ze gaan het ver schoppen, dus maak je niet druk. Zij zullen genoeg leren en te weten komen, en voor jou is dat maar te raden. Dat is nergens voor nodig, al ben ik blij met je nep vakantie.' zei ik serieus. 'Ben blij om je weer bij me in de buurt te hebben.' murmelde ik tegen haar lippen aan. 'Dat is dan geregeld en heel goed plan' zei ik en liet haar toen ook met wat tegenzin los. 'Zullen wij dan ook onze weg vervolgen naar de slaapkamers?' Vroeg ik aan Mickey.

    ( Ik hoop dat deze klopt. Het is zo onoverzichtelijk geworden en moet echt een manier verzinnen om niet op een telefoon te hoeven reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chiara Bella Love


    Ik glimlach naar het meisje voor me dat vertelt dat ze eten over Zayn had gegooid. ''Ik heb hem eigenlijk nog hellemaal niet gezien'' mopel ik en kras met mijn nagels op mijn achterhoofd. ''Je hoeft niet zo arrogant te doen hoor. Je hoeft geen meerdewaardigheids gevoel te hebben over jezelf'' zeg ik tegen Mackenzie. Haar houding stond mij niet aan. Ik doe aardig tegen haar en zij doet arrogant. Mij moet je niet hebben met dat soort dingen want ik raak je gewoon aan. ''Iniedergeval Gaby wil je mij de kamers wijzen er zijn zoveel kamers in dit huis dat ik het niet kan vinden'' blozend kijk ik haar aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods

    Ik loop met een verliefde glimlach richting onze kamer, de trap op.
    Mijn gedachtes gleden de hele tijd naar Niall, ik was echt verliefd op hem. Toen ik hem voor het eerst zag was ik gelijk verkocht, en hij blijkbAar bij mij.
    Ik zie een jongen met pluishaar in zijn boxer en grinnik "oke wat ga je doen?" vragend zo serieus mogelijk kijk ik hem aan wat een beetje mislukte.
    Vrolijk staar ik rond en ik voel gewoon dat er een hypere bui aan begint te komen. Zo af en toe, zeg maar een of twee keer per dag kreeg ik een hypere bui en de tijd daarvan verschilde een beetje. "ben je een beetje blij met je coach... wacht wie is je coach eigenlijk"zeg ik op een hypere manier en spring van mijn ene been op de ander.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam
    'Ik wil best mee zwemmen en Luke, ik neem altijd overbodige spullen mee zoals 5 zwembroeken, je mag er best een lenen', zei ik. Arme jongen hij schaamde zich dood. 'Danielle als je wil zwemmen moet je mee gaan en anders heel ver uit de buurt blijven zodat ik je niet in het water sleep', zei ik. Daarna wandelde ik naar mijn slaapkamer die vlakbij was en vanuit de gang gooide ik de zwembroek naar Luke zijn hoofd. 'Vangen Luke!' Zei ik ongeveer 1 seconde voordat hij bovenop zijn hoofd plofte. Daarna klede ik me binnen enkele secondes om en in een mum van tijd stond ik weer bij de anderen, waar Toby inmiddels ook bij stond. Ik zwaaide even en vroeg me af waar hij vandaan kwam

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:26 ]


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    Chiara en Maczenie leken iets tegen elkaar the hebben en ik besloot er niet op in te gaan. 'Allerbeste Chiara, ik zou je met alle liefde willen helpen, maar ik raak zelf ook verdwaalt. Ik heb mijn kamer net oo goed geluk terug gevonden en daarvoor met hulp van Toby, dus mij kan je het beter niet vragen', zei ik met een glimlachje. 'Uiteraard, als je hopeloos verdwaalt wil raken kan ik je prima helpen', voegde ik er aan toe.

    [no idea of hij lang genoeg is]


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even. 'Goed ik ga mee. Ik heb zin in nieuwe kleren,' grinnik ik. Ik druk vlug een kus op Louis zijn wang, glimlach naar Holly en Mickey. Dan verdwijn ik de hal in om mijn spullen naar boven te slepen. Als ik ze in de juiste kamer heb gezet pak ik mijn handtas met geld en ren de trappen weer af. 'Ik ben er weer. O en ik kom met een heel groot spanddoek met team Louis in het publiek zitten,' deel ik ze lachend mee en ga er bij staan. 'Gaan we dan,' vraag ik enthousiast en kijk ze aan. Ik grijns even naar Mickey en kijk dan even naar de andere. Ik pak vlug een muts uit mijn handtas, gewoon omdat ik het leuk vindt en zet die op mijn bruine krullende haren. Dan kijk ik ze weer aan. 'Ik ben klaar,' deel ik mee en kruip weg in mijn jack. Misschien was het best frisjes, ik weet het niet zeker. Van boven hoor ik stemmen die zeggen dat ze gaan zwemmen. Ik grinnik even. Dat kan natuurlijk ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik lach even en kijk de jongens aan. 'Mwa ik ga wel mee dan.' Ik lach even en loop mijn eigen slaapkamer in. Vlug trek ik een witte bikini aan, waardoor mijn huid nog bruiner lijkt. ik pak vlug een handdoek en doe mijn haar in een knot. Vlug trek ik een jurkje over mijn bikini aan en loop dan weer de gang op. 'Zo, ik ben er klaar voor,' zeg ik met een glimlach. Ik wacht tot de jongens weer in de gang staan. 'Wie als laatst in het zwembad ligt moet morgen afruimen,' schreeuw ik, hopend dat het work en rende de trappen al af naar buiten. Halverwege trok ik het jurkje over mijn hoofd en dook het zwembad in. Eenmaal boven wacht ik af wie de volgende zou zijn. Zwijgend wacht ik af en girjns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne