• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [is Alex goot niet iets als stem, hij heeft echt heel veel nummers gecoverd of Tyler Ward]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zie wel. Nu ga ik iig nog even niemand anders kiezen]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat mijn woorden toch voor een klein glimlachje zorgde. Zijn hand die hij voorzichtig op de mijne legde, zorgde bij mij ook voor een glimlachje. Het antwoord, of in dat geval het geknik, kwam niet onverwachts, maar maakte me toch, voor zover dat nog kon, zekerder van mijn zaak. Ik volgde zijn voorbeeld en sloot mijn ogen. Het moment dat ik zijn lippen op de mijne voelde, wist ik zeker dat mijn hart volgen de juiste beslissing was geweest. Zachtjes kuste ik hem terug. Dit voelde onbeschrijfelijk goed, ondanks het toch verkeerd was. Dat was allemaal een zorg voor later, want op dit moment telde niets. Geen wedstrijd, geen vrienden, helemaal niets. Alleen de jongen die naast me zat. Zijn hand voelde ik door mijn haar gaan, en kon het niet laten om voor een seconde tegen zijn lippen te glimlachen. Het kwam allemaal wel goed. Tenminste daar ging ik wel vanuit of hoopte dat tenminste. Een rilling ging door mijn lichaam toen ik zijn andere hand op mijn rug voelde. Mijn handen plaatste ik zelf tegen zijn borst en schoof nu zelf nog iets dichter naar hem toe, toen ik op zijn schoot zat. Het zou nooit zo goed mogen voelen. Ik wist nu zeker wat ik voelde, en hoopte echt dat het niet zo moeilijk zou worden. Maar dat een kus alles zou veranderen, had ik niet gedacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Door de kus werden al mijn gevoelens bevestigt en versterkt. Toen hij me terug kuste werd mijn hart al helemaal gek. Hoe fout dit ook was, het maakte me niks meer uit. Niks kon me meer iets schelen behalve de jongen die nu op mijn schoot zat. Als er problemen zouden komen, zouden we dat dan wel zien. Nu draaide de wereld alleen om hem. Ik voelde zijn handen op mijn borst en glimlachte tegen zijn lippen. Ik legde nu beiden handen op zijn rug . Als iemand ons zo zou zien zou dat nog problemen op kunnen leveren, maar dat zou vast niet. Ik sluit zacht de kus af en kijk hem glimlachend aan. Die glimlach verdwijnt direct als ik Luke geschokt in de deuropening zie staan. "Luke! Dit is niet..." Ik maakte mijn zin niet af. Dit was precies wat hij dacht dat hij zag. "Zeg asjeblieft niets tegen de anderen." Mijn ogen kijken mijn broer smekend aan. Zijn mond klapt dicht en hij knikt. "Dank je." zeg ik als hij de gang weer op verdwijnt. Ik keek met grote ogen naar Louis. Ik was wel blij dat het Luke was en niet Eleanor, maar alsnog. Het had haar net zo goed kunnen zijn. "Ik had voorzichtiger moeten zijn." zeg ik zacht. "Sorry" Ik keek weg, al liet ik hem nogsteeds niet los. Dat wilde ik niet.


    Bowties were never Cooler

    [okey ben er weer kan je nu naar liams kamer of nie?]


    Dont say why me, say try me

    Sidestap schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Zuchtend keek ik opzij. 'Chiara. Chiara Bella Love' zei het meisje naast me. 'Ik zit bij jou toch?' vroeg ze en ik knikte. Mijn norse frons ging over in neutraal gezicht. Het was leuk om vrolijk kandidaten te ontmoeten, maar het vrolijkte me niet op. 'Ja, je zit bij mij. Ik ben Zayn Malik' stelde ik mezelf voor. Ik zei nooit mijn middelnaam, dat vond ik onnodig. Even ging mijn blik naar Toby. Hem mocht ik nu al niet. Hij had me zojuist bijna vermoord, dus het was wel logisch. 'Sorry, excuseer me even' mompelde ik en ik liep naar Toby toe. 'Ik kan niet zwemmen, nee. En je hebt geen goede eerste indruk gemaakt. Waag het niet om Niall pijn te doen' gromde ik. Ik tilde mijn natte schoenen op, liep het huis in en liep naar de keuken waar ik mijn schoenen in de prullenbak dumpte. 'Ik krijg nog tweehonderd pond van je' siste ik naar Toby toen ik langs hem liep, en ik liep terug naar de ligstoel waar ik weer op ging zitten.



    Chiar Bella Love

    Ik kan mijn lach hier bijna niet inhouden. Toby tegen Zayn dan is het toch duidenlijk wie wint? Zayn is breed en Toby is dun duidenlijk toch. Ik giechel even als hij zegt: ik krijg nog 200 pond van jou. Ik ga liggen op de ligstoel naast Zayn. Geiriteerd gaat hij weer terug zitten. ''Moet ik je leren zwemmen'' zeg ik nochalant. Ja, al zeg ik het zelf ik kon best wel goed zwemmen ik heb 4 diploma's in 2 jaar gehaald van mijn 8 tot mijn 10e. (Echt gebeurd) om de half jaar 1 dus. ''Ik heb 4 diploma's gehaald dus wees maar niet bang.'' vragend kijk ik hem aan. ''Ik heb zelf zwemvaardigheid 1 gehaald dus ik kan je wel redden'' grinik ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ik heb mijn a en b diploma in een maand moeten halen.............. 2x per week les dus na 8 lessen diploma zwemmen xD was toch het beste van de groep wrschnlijk omdat ik toen 11 of 12 was en zij allemaal 8 ofzo xD ik moest altijd stoppen met zwemlessen omdat een week voor de diplomas mijn oren begon te ondsteken enzow dus toen probeerde we het nog een keertje, maar het moest wel snel xD]


    Dont say why me, say try me

    [Hij is nu naar Liam's kamer]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Hoe fout het ook was, deze kus maakte gevoelens los die ik nooit eerder had gevoeld. Ik maakte me dan ook geen zorgen om iets. Op dit moment draaide alleen alles om de jongen op wie zijn schoot ik nu zat. Er waren geen zorgen of iets om nu over na te denken. Nu leek alles perfect. De problemen die kwamen, zouden opgelost worden. Toen mijn handen op zijn borst legde, voelde ik hem tegen mijn lippen glimlachen en zijn handen op mijn rug. Ik was blij dat hij het eerlijk had gezegd, want had geen idee hoe het anders was gelopen.Met stralende ogen keek ik hem aan als hij de kus zacht afsluit. Alleen volgde ik al snel zijn glimlach direct verdween en kwam uit bij Luke die geschokt in de deuropening stond. Ik wist niet goed wat te zeggen of te doen en kroop daarom automatisch dichter tegen Mickey aan. Gelukkig nam hij het woord en haalde uiteindelijk opgelucht adem toen Luke niet tegen de andere zou zeggen. Al was ik opzich wel blij dat het Eleanor niet was, maar toch bleef het niet leuk. Ik keek weer terug toen Mickey me met grote ogen aankeek, waarna ik luisterde naar zijn woorden. Mijn hand legde ik weer tegen zijn wang, om vervolgens zijn gezicht mijn richting op te draaien. 'Het is jou schuld niet. We konden het niet weten.' zei ik net zo zacht en plantte nog een klein kusje op zijn lippen. 'Dus zeg geen sorry.' Daarna legde ik mijn hoofd tegen zijn schouder en sloeg mijn armen om zijn middel, maar bleef hem aankijken. 'Je bent leuk.' grinnikte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam
    Ik kwam in mijn kamer aan en zag Luke ook aankomen. Rustig plofte ik op mijn bed neer een maakte een gebaar dat hij ook mocht komen zitten. 'Okey Luke allereerst voordat we met zang beginnen wil ik wat over jou weten. Wat vind jij leuk om te doen wat zijn jou dromen enzo. Gewoon je een beetje leren kennen', zei ik. Het is een stuk prettiger om met iemand te praten als je ze al een beetje kent. Ik nam een slok van mijn sinasappel sap en likte mijn bovenlip af omdat die ook helemaal onder de sinasappelsap zat.


    Dont say why me, say try me

    [Ben ik weer! Mijn God, wat een mooie film. Ik ga nu schrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [welke film?]


    Dont say why me, say try me

    Zayn Javadd Malik

    'Moet ik je leren zwemmen?' vroeg Chiara naast me. Gelijk schudde ik mijn hoofd. 'Nee. Mij maakt het niks uit of ik nou kan zwemmen of niet, ik heb er geen last van' mompelde ik. Nieuwsgierig keek ik naar de anderen. 'Weet iemand trouwens al of Perrie wakker is?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Aangezien ik geen zin had om naar boven te lopen en weer nieuwe kleren aan te trekken, bleef ik maar gewoon zitten. En trouwens, het was warm. Dus waarom zou ik überhaupt moeite doen? Verveeld liet ik een overdreven zucht horen. Waarom konden we niet gewoon met z'n allen wat leuks doen? Hm, nee liever niet, ik wilde niet dat nog meer mensen leden onder mijn slechte humeur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    [welke film?]


    [Oz The Great And Powerful]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    003


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,