• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [iemand voor gaby ze is benden buiten aan het eten
    en iemand voor liam? die ligt in bed]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:25 ]


    Dont say why me, say try me

    [Liam kan naar Danielle... Of Luke in de hal]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam
    Ik was uitgeput, maar het was hoogste tijd om wakker te worden. Ik slofde naar de badkamer en trok de deur open. Rustig begon ik mijn tanden te poetsen en daarna stapte ik onder de douche. Met een schreeuw sprong ik er onder uit. Natuurlijk, perongelijk koud in plaats van warm water open gedraaid! Nu was ik teminste wel wakker. Snel stapte ik weer onder de douche uit en klede me aan. Ik liep de trap af naar beneden en liep door naar de keuken waar ik snel een plak kaas op een broodje deed en een glas water pakte. Er stond ook ander drinkken op de tafel, maar ik had nu liever water. Ik keek even rond en zag Luke in de hal staan met zijn skatebord. 'Luke! Jij ook wakker? Als ik klaar ben met eten kan ik beginnen als je wilt, maar we kunnen ook een uurtje wachten als je dat liever hebt', zei ik.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:38 ]


    Dont say why me, say try me

    Mickey Smith
    Het duurde even voor hij wat zei, maar toen hij uiteindelijk iets zei lieten zijn woorden mijn mond open vallen. Had hij dat net echt gezegd? Ik kon het niet geloven. Hij had een mooie vriendin die veel om hem gaf. Hoe kon hij dan dit zo zeker zeggen. Ik trok mijn shirt aan en nam mijn pillen in. Toen ik ook mijn broek aan had ging ik naast hem zitten. Voorzichtig legde ik een hand op zijn been. "Weet je het zeker?" Ik slikte en keek hem in zijn ogen. Mijn ogen gleden toen naar zijn lippen en dan weer terug naar zijn ogen. Zijn lippen zagen er zacht uit. Ik likte mijn lippen wat onzeker. Wat moest ik nou doen? Hij had een vriendin, maar hij had gezegd dat het mocht. Wat moest ik nou doen? Mijn handen trilden. Ik was eigenlijk nooit onzeker als ik iemand probeerde te krijgen, maar dit leek zo anders. Ik was vrij nerveus. Een gevoel wat ik haast nooit had gevoelt. In ieder geval niet in deze context.


    Luke Smith
    Ik keek op toen ik Liam zag aankomen lopen. Ik sprong van mijn board af en trapte het op zodat ik de tip naast me vast kon houden. "Hey! Jup. Al wel even. Ik vind het prima om nu te beginnen. Ik ben toch al even op en moet ook nog naar het skatepark." Nu bedacht ik weer dat ik zaterdag van 8 tot 8 weg moest. "Ehm, Liam? Kan ik zaterdag van 8 tot 8 vrij krijgen van oefenen?" Ik beet onzeker op mijn lip en keek van onder mijn lok naar hem. Als hij nee zou zeggen had ik hele grote problemen. Ik wilde mijn titel zeker stellen en dat moest de komende 3 wedstrijden gebeuren. Ik moest ze winnen om eerste te blijven staan in het klassement. Ik wilde dit jaar overall landskampioen worden in mijn leeftijdsklasse. Dat was voor mijn misschien nog wel belangrijker dan dit winnen. Skateboarden was net als muziek mijn leven. Een platencontract was geweldig, maar zo was een landstitel. Ik wilde niet kiezen, dus ik hoopte gewoon dat het kon.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes toen mijn woorden ervoor zorgde dat zijn mond openviel. Ik kon niet geloven dat ik ze had gezegd, maar had deze keer mijn hart en niet mijn verstand laten kiezen. Als het zo zeker uit mijn mond kwam dan moest het wel iets zeggen. Mijn gedachten ging kort naar Eleanor toen hij zijn shirt aantrok en pillen innam, maar het liet me niet twijfelen. Ik moest weten wat ik voelde en dat kon met dit. Dat het problemen kon veroorzaken was ik me ook bewust van, maar dat was een zorg voor later. Ik keek hem aan toen ik zijn hand op mijn been voelde. 'Ja, ik weet het zeker.' Een lichte trilling was te horen, maar toch klonk het nog steeds zeker. Trillend legde ik mijn hand weer tegen zijn wang terwijl mijn blik nog steeds gevangen was in zijne, niet in staat om weg te kijken. Ik was onzeker, maar tegelijkertijd wist ik dat ik dit wilde. 'Weet je zeker dat jij het wilt?' Vroeg ik zacht. Een overbodige vraag leek me, maar toch verliet hij mijn mond. Kort beet ik op mijn lip. Een trek die ik van andere had overgenomen op de momenten dat ik nerveus werd of was. Ik durfde de eerst stap ondanks alles toch niet te nemen. Maar toch vormde mijn lippen een klein glimlach toen ik weer opkeek naar Mickey.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam
    'Hey! Jup. Al wel even. Ik vind het prima om nu te beginnen. Ik ben toch al even op en moet ook nog naar het skatepark', zei hij. Dat was mooi ik moest dan wel even door eten. "Ehm, Liam? Kan ik zaterdag van 8 tot 8 vrij krijgen van oefenen?" Vroeg hij. Ik twijfelde even. 'Luke het is handiger om aan een wedstrijd tegelijk mee te doen, maar als het de komende dagen tot zater goed gaat mag je van mij oefenen', zei ik. Ik wist niet hoelang hij dat zou volhouden twee wedstrijden tegelijk, een voor skaten en een voor zang. 'We gaan zometeen naar mijn kamer om te oefenen', zei ik. Ik liep snel naar de keuken vulde mijn glas dit keer met chocomelk en griste er nog een broodje bij voordat ik weer naar Luke ging. 'Kom je?'

    [Heb je een cover artiest die luke dan is voor me?]


    Dont say why me, say try me

    Mickey Smith
    Ik kreeg een klein glimlachje op mijn lippen toen hij zei dat hij het zeker wist. Ik voelde zijn hand op mijn wang. Ik legde voorzichtig mijn hand op de zijne. Ik knikte lichtjes toen hij vroeg of ik het wel zeker wist. Ik sloot mijn ogen en boog naar voren. Zacht drukte ik mijn lippen op de zijnen. Mijn hart maakte een sprongetje en klopte daarna als een gek door. Dit voelde zo goed. Mijn hand schoof van zijn wang en ging door zijn haar. Al mijn zorgen waren verdwenen als sneeuw voor de zon. Mijn hart had over genomen en ging de teugels nu echt niet terug geven. Mijn andere hand haalde ik van zijn been af en legde die op zijn rug. Ik schoof iets dichter naar hem toe en schoof hem op mijn schoot. Mijn hand liet ik door zijn haar gaan terwijl de ander op zijn rug rustte. Dit voelde veels te goed. Ik had zo vaak met mensen gezoend, zowel jongens als meisjes, maar dit voelde anders. Misschien ook omdat ik niet van plan was hem over een week weer te dumpen, terwijl we niks hadden, maar goed.

    Luke Smith
    Ik glimlachte naar Liam. "Ik weet het, maar ik beloof 110% te geven." Ik haalde een hand door mijn haren. Ik keek hoe hij zijn ontbijt at terwijl ik nog wat simpele trucjes deed. "Is goed." Ik rolde alvast rustig naar de trap. "Ik ga nog even naar de WC, Liam. Ik ben er zo." Ik pakte mijn skateboard en liep naar de badkamer. Halverwege de gang zag ik een deur open staan en ik hoorde Mickey's stem uit de kamer komen. Ik duwde zacht tegen de deur. Mijn mond viel open van wat ik toen zag. Mijn tweelingbroer drukte zijn lippen op die van zijn coach. Wat was in hemelsnaam hier aan de hand? Ik wist dat mijn broer een flirt was, maar dit ging toch veels te ver, zelfs voor hem. Ik wist dat ik niet mocht staren of afluisteren, maar ik kon het gewoon niet laten. Het was te shocking. Ik bleef dus gewoon met mijn mond open in de deuropening staan.

    [zijn stem lijkt op die van Alex Gaskarth]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:11 ]


    Bowties were never Cooler

    [hmm coverartiest is handigger wacht zoek op -op youyube boys aveneu ofzo... vind je dat wat?]


    Dont say why me, say try me

    [Zit niet echt iets leuks tussen, sorry.]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:19 ]


    Bowties were never Cooler

    [hmmm laat me even denken het is handiger voor mij om dan te schrijven]


    Dont say why me, say try me

    [Maar ik heb nog best een aantal covers en samenwerkingen van hem in een playlist staan, dus wat 'populaire nummers' kan ook]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:19 ]


    Bowties were never Cooler

    [sam tsui
    max schneider?....
    oh en wat bedoel je met 'pupulaire' nummers?]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:23 ]


    Dont say why me, say try me

    [Umbrella, Alejandro, Teenage Dream, Don't Stop Believing]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [ik kan nu niet op youtbe dus kan even niet kijken... over een halfuur pas weer dan zal ik reageren oh ik ga nu ook eten

    nog iemand zinnom over een half uur met gaby te praten? en hoe zit het met Niall? kunnen we hem niet laten vervangen of gewoon zeggen dat nialls moeder dood ging en hij naar huis moest ofzo en dat gaby en liz worden herindeeld?


    Dont say why me, say try me

    [Als niemand anders Nialler wilt spelen wil ik hem wel overnemen,d an laat ik wel toby weg gaan ofzo of dati k beide bestuur.... met iemand vreemd laten gaan XD nee grapje... maar dan wil ik nialler wel doen als niemand anders hem wilt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan