• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Ik zag een jongen, volgens mij et vriendje van Niall, de keuken in lopen. Ik zat ondertussen al op het aanrecht uit de kom cornflakes te eten. Hij vroeg of ik ook een eitje wilde. "Nee, dankje." Ik at rustig verder. Ik glimlachte naar het meisje wat binnen kwam lopen. "Goede morgen." Ze begonnen te praten over wat zij vandaag gingen doen. Ik zou na mijn training met Liam ik zou gaan skaten. Ookal was ik nu bont en blauw van mijn korte avontuurtje gister. Nu ik er toch weer aan dacht stikte ik bijna in mijn cornflakes. Ik slikte het door en keek naar de jongen en het meisje. "Weten jullie waar Zayn is? Ik moet mijn excuses aanbieden." Ik beet op mijn lip. Ik wilde het eigenlijk niet uitleggen, al zou de kwart lege fles whiskey het ook al uitleggen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Ik hoorde mijn telefoon, wat betekende dat mijn wekker afging. Kreunend rekte ik me uit en bleef toch maar liggen. Het geluid ging steeds harder, en verslagen pakte ik mijn telefoon om de wekker uit te zetten. Vroeg opstaan wekte mijn niet al te beste humeur op. Chagrijnig ging ik rechtop zitten, en strekte mijn armen even uit. Ugh, waarom nu al? Met een grote zucht stond ik toch maar op en liep naar de kast, die ik openmaakte. Mijn vinger liet ik over de kleding gaan, en besloot uiteindelijk toch maar een outfit uit te kiezen bestaand uit een wit t-shirt, een blauw-grijs baseballvest, een spijkerbroek en zwarte allstars. Na even zoeken, had ik een zwarte snapback uit de kast gepakt en na even aarzelen, besloot ik mijn bril toch maar niet op te doen. Die had ik alleen nodig als ik last van mijn ogen had. Snel zette ik de snapback op zodat ik mijn haar vandaag niet in een kuif hoefde op te steken, en liep mijn kamer uit naar beneden. Snel liep ik door naar de keuken waar ik de jongen van gister en Toby zag. Ook Eleanor stond er en ter begroeting, stak ik even mijn hand op. Geen zin om gedag te zeggen. Nog altijd even chagrijnig pakte ik een glas, en vulde die met water. Nippend van het water, keek ik even rond.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 9:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eleanor Calder

    Ik wil net antwoorden als Zayn binnen komt lopen. 'Hier is hij,' glimlach ik en kijk naar Zayn. 'Maar hij is volgens mij niet al te vrolijk.' Ik ga op het aanrecht zitten en kijk Zayn met een lachje aan. 'Alles goed,' vraag ik hem en kijk hem nu serieus aan. Ik neem een paar slokken van mijn thee en kijk dannaar de anderw jongen.
    'Eleanor trouwens,' stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit. Namen weten was toch wel handig. Ik wacht even tot hij mijn hand aanneemt. Daarna laat ik mijn arm weer zakken. Waar was Louis? Ik had even behoefte aan een een knuffel van hem. Ik zucht zachtjes en kijk dan weer naar de andere drie jongens.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby woods

    Eleanor is me net voor en ik zie Zayn chagerijnig de kamer inkomen en onbewust grinnik ik zacht. Aangezien niemand echt een ei wil dump ik de spullen weer terug en plof neer op een stoel " waarom slaapt Niall altijd zo lang" klaag ik zacht. Ik had zin om bij hem in bed te kruipen en heel de dag limggen kroelen. " heb je een beetje lekker geslapen Eleanor" vragend kijk ik haar aan. " ik verveel me" klaag ik zachtjes en pak wat chocolade melk die ik in een slok leeg drink. Daarna loop ik naar de spiegel " mijn haaar" kreun ik vermoeid.mij haar lag helemaal door de war en stond alle kanten op. Verwoed probeer ik het e en beetje te verbeteren wat mislukt" stom haar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik was net klaar met ontbijten toen Zayn de keuken in kwam lopen. Hij zag er chagrijnig uit en hij had daar alle recht toe. Ik was een dronken sukkel geweest. Ik schoof van het aanrecht af en stapte ook van mijn skateboard af. Ik keek even naar het meisje. "Luke." zei ik zacht voor ik een stapje naar Zayn toe zette. "Zayn, kan ik even met je spreken?" vroeg ik zachtjes. Mijn ogen waren niet op hem gericht, maar op de vloer. Ik voelde me zo opgelaten. Ik hoopte zo dat hij niet zou slaan of zou gaan gillen. Ik wilde me gewoon verontschuldigen. Hopelijk hield hij het niet tegen me, al zou dat waarschijnlijk wel zo zijn. Ik ging verlegen met een hand door mijn haren en keek van onder mijn lok naar hem.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Ja, joh. Alles gaat goed. Ik kom net uit bed, en ik ben ook zó vrolijk omdat ik vroeg moet opstaan' antwoordde ik sarcastisch op Eleanor. Ik wierp een dodelijke blik op Toby toen hij moest grinniken. Het water gooide ik maar in de gootsteen en mijn blik richtte ik op de jongen die zich voorstelde aan Eleanor als Luke. 'Zayn, kan ik even met je spreken?' vroeg hij zacht. Mompelend knikte ik, en liep naar de woonkamer, waar ik ongeduldig een paar seconden op Luke wachtte. Hopelijk zou ie zich niet elke dag idioot gedragen en gaan drinken, om daar had ik dus echt geen zin in. Deze dag zou ik echter niet vrolijk worden, of er moest een wonder gebeuren. Er was bijna niemand beneden. Fijn, had ik net zo goed uit kunnen slapen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 10:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods

    Ik krijg een dodelijke blik van Zayn en begin harder te lachen en voel een hypere bui op komen. Ik snel naar de woonkamer en zet de radio aan en begin vrolijk te dansen. Lachend dans ik naar de keuken en pak Eleanor haar handen vast en begin te dansen. " ondanks dat ik amper geslapen heb door mijn allerliefste vriendje ben ik zo vrolijk zo vrolijk" zing ik grijnzend en begin hyperactief te dansen en rond te springen. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om Niall en de kandidaten wakker te gaan maken maar ik denk dat ik dan niet echt vrienden zou over houden als. At ging doen aangezien iedereen zijn of haar slaapmhard nodig heb. " sjalalalallalala lalallalalalaaaa" zng ik lachend en vrolijk. Buiten was het lekker weer dus schoof ik de schuifdeuren mvrolijk open voor de zon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Even douchen. Kan wat langer zijn dadelijk om mijn haar goed te doen, maar die drie kwartier reageer ik wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luke Smith
    Ik was opgelukt dat hij instemde. Schoorvoetend liep ik achter hem aan. Ik bleef een meter ofzo weg van hem staan. Ik nam een grote hap lucht om moed te verzamelen voor ik begon te praten. "Zayn, het spijt me zo! Ik wordt altijd een domme sukkel als ik dronken ben. Gister ging ik gewoon te ver met de drank. Na een biertje en een halve liter whiskey was ik ver van de kaart. Het spijt me zo erg wat ik allemaal heb gedaan gisteravond. Kan je me asjeblieft vergeven?" Ik keek hem aan in afwachting met mijn grote bruine ogen. Opeens kwam het vriendje van Niall binnen, zette de radio aan en begon vreemd te dansen. Ik snapte niks meer van dit huis, maar hield mijn ogen op Zayn. Ik wilde niet dat hij me zou haten nog voor we waren begonnen met oefenen. We moesten nog wel een tijd in hetzelfde huis leven en dat zou er niet makkelijker op worden als ij me nu al haatte en ik bangig was rond hem. Dat zou ook de live-shows niet makkelijker maken.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Langzaam werd ik wakker en merkte dat ik dicht tegen iemand aan had liggen slapen. Diegene hoorde ik zacht iets neuriën en door mijn haar aaide. Met gesloten ogen, maar wel met een glimlach bleef ik luisteren. Ik had geen behoefte om mijn ogen te openen en daarbij genoot ik hiervan, dus van mij mocht het nog wel even duren. Nu waren we allebei ook nog een beetje rustig. Ja, ondertussen had ik al lang door tegen wie ik inslaap was gevallen. Uiteindelijk opende ik met tegenzin en wat moeite toch mijn ogen. Hierdoor keek ik slaperige naar Mickey en werd mijn glimlach nog iets breder. De moeite om iets te zeggen nam ik niet, dat kwam straks wel weer, dit moment wilde ik niet verpesten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik bevroor toen hij zijn ogen open deed. Zelfs al had hij een brede glimlach op zijn gezicht, ik voelde me slecht. Ik trok mijn arm terug en ging rechtop zitten. "Sorry. Ik dacht dat je nog sliep." Dat was natuurlijk een heel slecht excuus. Alsof mijn gedrag wel passend was als hij lag te slapen. "Maar dat maakt natuurlijk niks goed. Je hebt een vriendin en ik hoor dan niet aan je te zitten."Ow My God, wat was ik stom bezig. Nu leek het alsof ik hem wilde verkrachten ofzo. "Ik bedoel een arm om je heen leggen en door je haar gaan. Het is heel ongepast en ik zal het niet meer doen, belooft." Ik zat nu op de rand van het bed met mijn rug naar hem toe. Mijn wangen waren knal rood van schaamte. Ik trok een schoon kraak helder wit overhemd en schone zwarte skinny jeans uit mijn koffer. Ook wat schoon ondergoed. "Kan ik me hier omkleden? Of zal ik het in de badkamer doen?" Ik voelde me nu echt gigantisch opgelaten.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk Zayn even aan en besluit niks terug te zeggen. Het feit dat ik al niet vrolijk was en Zayn ook nog even tegen me uitviel, was niet echt prettig. Ik schrik op als Toby in eens begint te dansen en mij een soort meesleurt daarin. Ik lach even en dans vrolijk met hem mee. Ik lach luid en schud met mijn hoofd. Als Toby de openslaande deuren opengooit, grinnik even en leun weer tegen het aanrecht aan. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk even de woonkamer in waar Luke en Zayn staan. Wat zou daar nou weer gebeurd zijn? Ik zucht. Ik had geen idee wat Louis zijn plannen voor vandaag waren. Ik wist niet of het shoppen nog door ging. Holly en Liz zouden beiden druk moeten repeteren, Danielle moest dansen, Louis moest coache... Conclusie. Toby en ik moesten zich maar met zijn tweeën gaan vermaken met iets.... Ik zucht even diep. Was dit wel een goed idee? Was het wel slim om hierheen te gaan en hiervoor mijn hele school te missen? ik moest straks zoveel inhalen... Ik knars even met mijn tanden. Ik weet dat ik zo niet mocht denken, maar misschien dacht ik vandaag de hele dag wel zo. Ik kijk even naar Toby en loop dan zonder iets te zeggen naar boven. Zachtjes loop ik de slaapkamer in, omdat ik Holly niet wakker wil maken. Ik pak mijn tas en sleep die mee naar beneden. Ik ga aan de keuken tafel zitten en pak mijn boeken. ik had toch vrij weinig te doen en iedereen zou werken...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Moe knipper ik met mijn ogen. Ik rek me uit en spring dan mijn bed uit. Ik stap onder de douche en kleed me daarna om in mijn danskleding. Dan had ik dat alvast aan. Vlug maak ik me op en kam mijn haren. Vervolgens loop ik met een glimlachje naar beneden. Eleanor zit te leren. Fronsend trek ik mijn wenkbrauw op, maar verder zeg ik niks. De muziek staat hard aan en Toby staat vrolijk naar buiten te kijken. In de woonkamer is volgens mij een serieus gesprek bezig. Het is een beetje een rare situatie, vind ik. Ik besluit me op de achtergrond te houden en maak een kopje thee en eet een cracker. Liam was er nog niet, helaas. Ik ga tegen over Eleanor zitten, maar besluit haar met rust te laten.
    'Zijn wij de enige die al wakker zijn,' vraag ik Toby en kijk hem aan, terwijl ik een slokje van mijn thee neem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sidestap schreef:
    [Ik ben rond één uur weg naar de bioscoop. Eindelijk naar Oz The Great And Powerful]


    [Dat falende moment wanneer er in mijn bioscoop ook om 13.15 die film is^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek hoe Luke begon te praten. 'Zayn, het spijt me zo! Ik wordt altijd een domme sukkel als ik dronken ben. Gister ging ik gewoon te ver met de drank. Na een biertje en een halve liter whiskey was ik ver van de kaart. Het spijt me zo erg wat ik allemaal heb gedaan gisteravond. Kan je me asjeblieft vergeven?' vroeg hij. Een grinnik verliet mijn mond. Het was vermakelijk om hem zo te zien. 'Shure, mate' grinnikte ik, en ik klopte één keer op zijn schouder. Ik liep naar de keuken en zocht alle kastjes door. Uiteindelijk vond ik een zak met broodjes, pakte er één uit en zocht naar beleg. Al snel had ik het broodje open gesneden en belegd met kaas. 'Zet die muziek eens uit' klaagde ik. Natuurlijk vond ik muziek fijn, maar ik had gewoon niks als ik hier tussen dansende mensen stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."