• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sidestap schreef:
    [Nu snap ik er niks meer van. Net lag ze er wel uit en nu niet]


    Dont say why me, say try me

    Mickey Smith
    Ik keek stiekem hoe hij zich ook ontdeed van zijn kleren. Mijn hoofd werd er lichtjes rood van, dus ik was blij toen het licht uit ging en dat ik de dekens al over me heen had getrokken. Ik draaide me om en trok een been wat raar op om in een soort half bolletje te gaan liggen. Mijn tweede been ging dat niet mee, dus ik bleef gewoon zo liggen. "Weltruste." zei ik zacht toen hij ook onder de dekens lag. Nu kon ik toch echt niet meer slapen. Mijn hoofd lag dan wel op mijn kussen en mijn ogen waren gesloten, ik merkte elke geluidje dat hij maakte. Elke keer als hij bewoog of zelfs maar ademhaalde. Ik rolde na een tijde weer terug op mijn rug en staarde naar het plafond. Een paar geeuwen later wist ik dat ik wel echt moe was na vandaag. "Cwsg yn dda" mompelde ik zacht net voor ik in slaap viel. Dat was ik nou eenmaal thuis gewent. Ik zou wel niks terug krijgen, maar goed. Ik zakte langzaam weg in een diepe slaap, waarin mijn arm over hem heen kwam te liggen.


    Bowties were never Cooler

    [Danielle wn Eleanor liggen ook in bed. Ben te moe om een echte post te schrikven ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Over zeven minuten is het morgen:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wacht, wie ligt nou met wie op de kamer? Ik snap er niks van sorry :S]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis Tomlinson
    Ik merkte nu toch langzaam hoeveel energie deze dag van me vroeg en had dan ook moeite om nog wakker te blijven. Ik haalde hand door mijn haar, waardoor het gelijk het alle kanten gelijk opstond. Niet dat het erg was aangezien ik toch ging slapen. Toen mijn hoofd in aanraking kwam met het kussen was ik al bijna vertrokken, maar keek eerst nog slaperige naar Mickey die zich blijkbaar omdraaide. Mijn ogen vielen daarna al snel dicht en kort iets verder onder de dekens. Echt warm had ik het namelijk niet. Ik hoopte wel dat het zou lukken om snel in slaap te vallen. Morgen was er genoeg te doen en kon moeilijk daar inslaap vallen. Chagrijnig zijn was geen optie, want was dat bijna nooit. 'Sweet dreams.' murmelde ik zacht bij het horen van het zachte gemompel. Ondanks dat was het in de stilte wel te horen. Net op het moment dat ik echt bijna van de wereld was, voelde ik een arm over me heen en kroop onbewust iets dichter tegen hem aan. Nadat viel ik echt in slaap.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben rond één uur weg naar de bioscoop. Eindelijk naar Oz The Great And Powerful]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Leuk! Zullen we de nieuwe dag starten? Of niet?]


    Bowties were never Cooler

    [Oké. Dat is wel zo makkelijk, inderdaad]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (bhoe zit het nu met niall is xe er nog neemt iemand hem over?l


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik werd wakker met een knallende koppijn en ik wist direct waarom. Zo wilde ik dus niet mijn eerste indruk maken op een van de andere jury-leden. Ik ging met mijn hand door mijn haar, wat nu alle kanten op stond en pluiziger was dan gister. Fijn. Ik sloeg de dekens van me af en merkte dat ik alleen een handdoek om had. Ik klom uit mijn bed en deed een schone boxer en een schoon t-shirt aan. Zo liep ik mijn kamer uit, terug naar de badkamer om te douchen en asperines in te nemen. Ik zou me moeten verontschuldigen en dat ging heel raar worden, maar hopelijk begreep hij het. In de badkamer vond ik eerst 4 asperientjes in het kastje en nam die in met een grote slok water. Daarna zette ik de douche aan en kleedde me weer uit. Toen het water warm was stapte ik eronder. Het warme water kalmeerde mijn zere spieren en beurse plekken. Ik waste mijn haar en lijf en deed de douche weer uit. Ik wist niet hoe laat ik bij Liam moest zijn, dus ik droogde me maar af en deed mijn kleren weer aan. Ik liep terug naar mijn kamer om shorts aan te trekken en mijn haar uit te borstelen. Ik trok mijn vans weer aan en pakte mijn skateboard. Een trap was toch weer te veel lopen. Ik ging met mijn skateboard via de trapleuning naar beneden, zo naar de keuken, om te ontbijten met een glas melk en een kom cornflakes.


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods.

    Gapend werd ik wakker, wat had ik slecht geslapen.. Niall lag heel de tijd te woelen en toen ik in slaap viel moest ik uit bed vallen waardoor op mijn voorhoofd een bult zit nu. Ik trek een gekleurd shirt aan en een spijkerbroek en loop naar beneden waar ik Luke zie. " goeiemorgen" begroet ik hem met een hese ochtend stem. " wil je ook een eitje of niet?" Vragend kijk ik hem aan. Ik maakte een kan melk, chocolade melk en begon met jus d'orange te maken. Als snel was de kan vol en pak ik een doos eieren, kaas en bacoon om dadelijk eieren te gaan bakken voor degene die dat wilde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    De volgende ochtend wordt ik wakker met een raar gevoel in mjjn buik. Ik weet niet echt wat het is, maar in ben in ieder geval niet zo vrolijk. Geluidloos stap ik uit bed en stap onder de douche. Vlug was ik mijn lichaam en mijn haren. Eenmaal afgedroogd, begin ik mijn haren te föhnen. Ik zucht even diep en kleed me aan. Binnen no time sta ik op de gang. Het enige wat te horen is, is mijn hakken oo de vloer. Ik loop langzaam de trap af. Honger heb ik totaal niet. Toch loop ik de keuken in voor een kop thee. Ik glimlach even naar de jogen die er staat en richt me dan op de thee.
    'Goedemorgen,' begroet ik Toby en de jongen en probeer vrolijk te klinken. Ik hoorde vrolijk te zijn! Ik moest!
    'Toby wat ga jij vandaag doen. Ik bedoel... Tja.' Ik kijk hem even aan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 9:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods.

    Ik hoor hakken en glimlach, de volgende wasook wakker.. Eleanor komt binnen gewandeld " eitje?" Vraag ik haar en glimlach.
    Toen ze ons begroette klonk ze niet echt heel vrolijk, hmm misschien was er wel iets of gewoon een slechte nacht gehad net als mik." Toby wat ga jij vandaag doen.. Ik bedoel ..Tsja" vraagt ze. " ik ga sowieso boodschappen doen zodat ik hier meer dingen heb om temkunnen koken. Ik weet het eigenlijk niet, maar niet teveel want ik ben moe. Heb je lekker geslapen?" Vriendelijk maaar toch ook bezorgd kijk ik haar aan, ik kende haar nog niet zo lang maar ik gaf gewoon beel om mensen en daarbij was Eleanor een schat van een meid. Ik geeuw even en haal een hand door mijn warrig haar en krimp ineen als ik over ijn bult en blauwe plek ga. " bedankt Niall" mompel ik sarcastisch. Ik wist wel dat hij er niets aan kon doen. Wel hoorde ik mijn naam en voedsel voorbij komen maarja her is Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mickey Smith
    Ik werd wakker met een druk op mijn arm en tegen mijn zij. Ik opende mijn ogen langzaam en zag daar Louis tegen me aan liggen. Ik drufte niet te bewegen, maar bleef wel naar hem kijken. Zo was hij nog schattiger dan als hij wakker was. Ik wist dat ik straks echt weer zou stuiteren, maar nu nog niet. Met mijn vrije hand aaide ik zacht door zijn haar. Ik wilde hem niet wakker maken. Ik wilde graag dat dit moment zo lang mogelijk duurde, ookal merkte hij het niet. Mijn gevoelens moesten eruit, anders zou ik ontploffen en dit was een veilige manier om de grootste druk van de ketel te houden. Ik begon zachtjes te neuriën. Dit was vreemd genoeg heel rustgevend. Ik bleef door zijn zachte haar aaien terwijl ik neuriede.


    Bowties were never Cooler