• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Ik sta moe op. Damn ik ben echt moe. Met poep in mijn ogen sta ik op. (Zo noem je het toch?). Als ik me gedoucht hebt en me heb aangekleed staar ik met een grijns in mijn spiegelbeeld. Ik gebruik nooit make-up dat was voor mensen zoals Mackenzie. Ik giechel even om mijn gedachten. Ik vond lippenstift lelijk en ik snap het nut er niet van. Mascara is ook nuttenloos wat ik heb van mijn zelf al lange wimpers. Met een glimlach loop ik naar beneden maar die gaat er snel weer van af als ik zie dat Mackenzie ook al beneden is. Ik loop met een snelle pas naar de buitendeur als ik zie dat hij open is. Met opggetrokken wenkbrauwen kijk ik danielle Toby en Zayn aan. En barst dan in lachen uit. Mijn gezicht gaat weer naar neutraal als Danielle weg loopt. Oke, jammer dat ze niet met me wil praten. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Zayn aan als hij woedend naar een ligstoel loopt. Geen goed moment om kenis te maken met mijn coach maar het moet toch ooit. Ik loop met een glimlach naar hem toe. ''Ik weet dat je niet in de mood bent maar het moet toch ooit'' moppel ik in de hoop dat hij me niet hoort. ''Chiara. Chiara Bella Love'' ik giechel even om mijn james bond manier. ''Ik zit bij jou toch'' vragend kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danielle Peazer

    Er was een meisje naar me toe konden lopen en ik kijk haar even ana. Ik had zin om tegen haar uit te vallen, maar hield mezelf in. Ik zucht even. 'Ik was kletsnat, heb je dat niet gezien. Mijn schoenen zijn naar de klote en het zijn de enige dansschoenen die ik mee heb.' Ik kijk even naar Toby en zucht. Ik kon niet tegen zijn gekwetsheid. 'Niks, laat maar. Sorry voor mijn uitval. Het waren mijn danskleren die jij even naar de klote hebt geholpen, maar dat heb ik ook bij jouw kleding gedaan, dus laat maar.' Ik zucht en keer mijn schoenen om, zodat het water eruit druipt. Ik zucht even en ondanks alles moet ik toch zacht grinniken. 'Ik ben boos, maar ergens is het ook wel weer grappig,' grinnik ik en kijk even naar Zayn, die ook woedend kijkt en zijn kleren ook maar voor de helft heeft uitgedaan. 'Is er ergens een waslijn? Toby kleed jij je ook om. Dan hang ik oonze kleren op om te drogen.' Ik kijk even naar het meisje en glimlach vaagjes naar haar. 'Volgens mij heb je nu een beetje een verkeerde indruk van mij,' grinnik ik zachtjes en kijk haar aan. 'Danielle,' stel ik mezelf voor en sta dan op. Ik kijk bedenkelijk de tuin rond. Dan pak ik mijn kleding en leg die allemaal goed neer, midden in de zon. Dan loop ik naar Zayn en pak ook zijn shirt en baseball vest. Mijn schoenen kan ik wel gelijk weggooien. Met een zucht gooi ik ze in de prullenbak. 'Toby,' zeg ik weer en girjns even. 'Jij gaat vanmiddah wel mee shoppen.' Ik girnnik. Ik verwacht neit dat hij het als een straf ziet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods
    'Niks, laat maar. Sorry voor mijn uitval. Het waren mijn danskleren die jij even naar de klote hebt geholpen, maar dat heb ik ook bij jouw kleding gedaan, dus laat maar.' ik knik even zachtjes, wist ik veel dat het haar danskleren waren 'Ik ben boos, maar ergens is het ook wel weer grappig 'grinnikte ze maar ik zag de humor er niet bepaald in. Zayn deed normaal tegen Niall en mij en ik wist zeker dat hij het nu alleen maar chagerijniger ging worden.'Is er ergens een waslijn? Toby kleed jij je ook om. Dan hang ik oonze kleren op om te drogen.' Ik knik en trek mijn shirt uit en mijn broek. Kon mij het schelen dat ik in boxer zat, nee niet echt eigenlijk."Toby jij gaat vanmiddag wel mee shoppen" grinnikt ze en ik knik. Shoppen, dat was iets wat ik graag deed "Maar ik betall nieuwe schoenen en kleding" zeg ik gelijk en geef haar een blik dat ze er niet tegenin moet gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wacht even met regeren tot Chiara heeft gereageerd (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ik wacht even met regeren tot Chiara heeft gereageerd (: ]
    (Ik was al weggelopen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [o okeej]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    Zuchtend keek ik opzij. 'Chiara. Chiara Bella Love' zei het meisje naast me. 'Ik zit bij jou toch?' vroeg ze en ik knikte. Mijn norse frons ging over in neutraal gezicht. Het was leuk om vrolijk kandidaten te ontmoeten, maar het vrolijkte me niet op. 'Ja, je zit bij mij. Ik ben Zayn Malik' stelde ik mezelf voor. Ik zei nooit mijn middelnaam, dat vond ik onnodig. Even ging mijn blik naar Toby. Hem mocht ik nu al niet. Hij had me zojuist bijna vermoord, dus het was wel logisch. 'Sorry, excuseer me even' mompelde ik en ik liep naar Toby toe. 'Ik kan niet zwemmen, nee. En je hebt geen goede eerste indruk gemaakt. Waag het niet om Niall pijn te doen' gromde ik. Ik tilde mijn natte schoenen op, liep het huis in en liep naar de keuken waar ik mijn schoenen in de prullenbak dumpte. 'Ik krijg nog tweehonderd pond van je' siste ik naar Toby toen ik langs hem liep, en ik liep terug naar de ligstoel waar ik weer op ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even en grinnik kleintjes. Fronsend kijk ik naar Toby als hij zich al uitkleedt. Ik neem zijn kleding aan en leg die ook ten droge. Verbaasd draai ik me om en kijk Toby aan. 'Nee joh. Doe niet zo gek! Ik heb jouw er toch ook ingeduwd!' Ik kijk Toby aan en bijt op mijn lip. Ik loop naar hem toe en trek hem in een knuffel. 'Dankje en sorry,' mompel ik en kijk hem aan. Ik grinnik even en laat hem dan los. Ik rek me even uit en kijk dan om me heen. 'Weet iemand of Liam nog slaapt?' Vragend kijk ik ze aan en ga weer zitten. Ik trek mijn knieën op en kijk even naar binnen. Eleanor is nog steeds aan het leren. Ik zucht even en kijk weer voor me uit. Waar was iedereen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods

    'Ik kan niet zwemmen, nee. En je hebt geen goede eerste indruk gemaakt. Waag het niet om Niall pijn te doen' zegt Zayn chagrijnig en ik kijk hem even verbaasd aan "S-sorry maar dat wist ik niet., anders had ik het heus niet gedaan. En Niall ga ik geen pijn doen want ik houd van hem."zeg ik zacht "Ik krijg tweehonderd pond van je" zegt hij nors en ik zucht gekweld. "Nee joh doen niet zo gek. Ik heb jou er toch ook ingeduwd" roep Danuielle en omhelsd me. Ik zucht zacht en laat me weer neer vallen "Fijn nu heb ik het helemaal verpest bij Zayn" kreun ik gekweld Verdrietig staar ik omhoog "Danielle, deden ze ook zo tegen jou toen Liam je voorstelde?" vraag ik zacht. "nee waarschijnlijk niet, ik snap het niet wat is er mis mee met homo zijn. Oke we hadden het eerder moeten zeggen maarik wou niet omdat ik wist in wat voor diepte Nial zou vallen als hij veel haat zou krijgen." zeg ik zacht maar twijfelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eigenlijk wou ik alles terug lezen maar er blijft maar meer bijkomen het alsof ik aan het dweilen ben met de kraan open o.o samenvating please?]


    Dont say why me, say try me

    Louis Tomlinson
    Ik had het idee dat hij mijn woorden niet snapte, maar deed dat zelf ook niet. Dat was ook voor het eerst, maar wist niet waar het doorkwam. Een glimlach was nog steeds op mijn gezicht te vinden toen hij zijn hoofd draaide en me in mijn ogen keek. Zonder blikken of blozen keek ik hem recht in zijn ogen terug. 'Je weet dat je me alles kan vertellen.' Zei ik toen hij ogen groot werden. Ik had geen idee wat Mickey zou zeggen en wachtte dus geduldig af. Geduldig tot het moment dat hij het woord zou nemen en zeggen wat er was. Bemoedigend glimlachte ik hem toe en luisterde aandachtig naar zijn woorden. Heel even had ik nodig om deze tot me door te laten dringen. Alles had ik verwacht behalve dit. Ik had Eleanor, maar dit... Ik wist niet wat te doen of te zeggen en staarde even voor me uit. 'Volg je hart en doe dat dan.' De woorden verlieten mijn mond voor ik er erg i n had of het zelf wist. Maar tegelijkertijd klonk het zo zeker als wat. Toen het tot me doordrong keek ik Mickey aan en beet op mijn lip. Ik keek toe hoe hij zijn pillen innam en het shirt over mijn hoofd trok. Ik richtte mijn blik naar voren en wist niet meer wat te doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liz

    Ik open slaperig mijn ogen. Het is al weer ochtend. Ik spring mijn bed uit en pak wat kleren uit mijn koffer. Daarna ga ik naar de badkamer. Ik neem even een snelle douche en droog me dan af. Ik föhn mijn haar en kleed me aan. Dan pak ik mijn krultang en begin mijn haar te krullen. Als ik daar mee klaar ben doe ik make-up op en dan loop ik de badkamer uit. Ik loop de trap af de keuken in. 'Goedemorgen,' zeg ik vrolijk. 'Lekker geslapen iedereen?' Ik pak een broodje en begin hem te smeren met jam.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik zal sws tot donderdag niet reageren, m'n vader pakt voor de tijd dat ik bij hem ben mijn laptop af -.-
    Misschien kan ik een keer op school reageren maar anders niet. ]


    Do what people say you can't.

    Gaby
    Ik opende mijn ogen en besloot dat het tijd was om op te staan. Snel zocht ik in mijn kast naar wat leuke kleren en vond iets waar ik zin in had, maar mischien niet helemaal gepast was. Ik hield het jurkje eventjes twijfelend in mijn handen, maar besloot uiteindelijk om toch maar door te zoeken. Uiteindelijk vond ik toch iets anders wat me wel beviel. Ik liep naar de badkamer met de kleren en nam een lange douche. Na mijn haren goed te hebben gewassen stapte ik onder de douche uit en trok mijn kleren aan. Ik föhn mijn haar en besluit het daarna te stijlen. Rustig poets ik mijn tanden en breng daarna wat makeup op mijn ogen aan. Tevreden kijk ik naar het resultaat van mijn ogen. Rustig loop ik de trap af en zie dat er op de keuken chocomelk, melk en verse sinasappelsap staat. De chocomelk is verlijdelijk, maar ik ga toch voor de sinasappelsap. 'GOODMORNING PEOPLE!' Roep ik luid. Ik was een ochtendmens. Rustig maak ik een broodje gezond met wat ham, kaas, sla, komkommer en tomaat. Ik pakte mijn glas sinasappelsap en mijn broodje om naar buiten te lopen en op een lichstoel neer te ploffen en te gaan eten.


    Dont say why me, say try me

    Mickey Smith
    Het duurde even voor hij wat zei, maar toen hij uiteindelijk iets zei lieten zijn woorden mijn mond open vallen. Had hij dat net echt gezegd? Ik kon het niet geloven. Hij had een mooie vriendin die veel om hem gaf. Hoe kon hij dan dit zo zeker zeggen. Ik trok mijn shirt aan en nam mijn pillen in. Toen ik ook mijn broek aan had ging ik naast hem zitten. Voorzichtig legde ik een hand op zijn been. "Weet je het zeker?" Ik slikte en keek hem in zijn ogen. Mijn ogen gleden toen naar zijn lippen en dan weer terug naar zijn ogen. Zijn lippen zagen er zacht uit. Ik likte mijn lippen wat onzeker. Wat moest ik nou doen? Hij had een vriendin, maar hij had gezegd dat het mocht. Wat moest ik nou doen? Mijn handen trilden. Ik was eigenlijk nooit onzeker als ik iemand probeerde te krijgen, maar dit leek zo anders. Ik was vrij nerveus. Een gevoel wat ik haast nooit had gevoelt. In ieder geval niet in deze context.


    Bowties were never Cooler