• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lavigna schreef:
    (...)

    [Dat falende moment wanneer er in mijn bioscoop ook om 13.15 die film is^^]


    [Mijne begint pas op 14:00, maar ik vertrek vroeg om als ik samen met Catherine er heen fiets, duurt het nogal lang]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Met verschrikkelijke rugpijn stond ik op en realiseerde me dat ik op een bankje had geslapen, tenminste ik was in slaap gevallen rond één uur in de nacht. Ik stond op en liep naar mijn kast, ik pakte een simpel T-shirt, een baseball jack, mijn zwarte vans en mint groene skinny jeans. In een rap tempo kleedde ik me om en poetste snel mijn tanden. Ik deed snel mijn haar goed en een klein beetje make-up, te veel was voor mensen zoals Chiara. Ik grinnikte even en liep naar beneden. Daar trof ik de mensen in een rare situatie aan, overigens ook wel grappig. Ik liep naar Danielle toe en stelde me even voor. ''Mackenzie.'' glimlachte ik breed en keek weer naar de situatie. ''Wat is hier aan de hand?'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toby Woods
    Danielle komt naar me toe "zijn wij de enigste die al wakker zijn?" vraagt ze me dansend hala ik mijn schouders op "zover ik het weet wel want mijn Nialler ligt als een prinsje nog te slapen en trapt zijn vriend het bed uit" lach ik vermakelijk. "Zet die muziek eens uit" klaagd Zayn en vrolijk dans ik naar hem toe "Komop Zayn schudden met die heupen" grijns ik en begin zelf te schudden met mijn heupen. "polonaise" juich ik en ga achter Danielle staan en duw haar lachend naar voren "Kom Zaynie" juich ik en ga even helemaal los. Ja op de raarste tijdstippen kreeg ik mijn drukke buien, zo was ik gewoon sorry. Dat was voordeel met Niall hij had zijn momenten zo ook en ik ook dus geloof me als we beide in zo'n bui waren wou je ons nietk ennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik glimlachte een beetje toen hij zei dat het goed was. Blijkbaar vond hij het grappig om me zo te zien. Dat maakte me weinig uit, zolang hij maar niet meer boos was. Ik haalde mijn skateboard uit de keuken en ging wat standaard trucjes staan doen in de hal. Gewoon normale opwarmings dingen als ollies en flips. Ik moest wachten tot Liam wakker was en zou willen beginnen met oefenen. Tot dan bleef ik wel hier. Zaterdag moest ik weer. Dat moest ik trouwens nog met Liam bespreken. Ik zat namelijk dan van 8 tot 8 in het skatepark. Ik ging er namelijk maar vanuit dat ik het tot de finale zou schoppen. Ook begon ik met de hulp van de trap wat moeilijkere trucs te oefenen. Ik wilde niks breken, maar als ik niet oefende werd ik niet beter. Na een tijdje kreeg ik het warm, tja in de zon sporten was zwaar. Ik trok mijn shirt uit en legde die op een tafeltje voor ik verder ging. Alles moest perfect zijn om te kunnen winnen.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik grinnik even om Zayn zijn geklaag. Als Toby met zijn heupen begint te schudden, schiet ik spontaan in de lach. 'Laat dat maar over aan mij,' plaag ik hem en grinnik. Het lachen vergaat me als ik al snel omhoog wordt getrokken en vooruit geduwd. Ik slaak een zucht.
    'Dit meen je niet, het is ochtend,' klaag ik ook. Ik loop toch maar vooruit en trek Zayn dan maar voor me in de rij. Ik kijk Zayn even aan. 'Zwembad,' mime ik naar hem, maar zo dat Toby niks door heeft. Ik wandel vrolijk naar buiten met Toby achter me aan. Ik krijg een duivelse grijns op mijn gezicht. Voor het zwembad stop ik en gooi Toby dan met een snelle beweging in het water. Lachend sta ik aan de kant en spring grinnikend op en neer.
    'Is het water lekker,' schreeuw ik grijnzend naar hem en kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik zag dat hij bevroor toen ik mijn ogen open deed. Ik wilde weten wat er met die jongen was.ja, ik wel wel een idee, maar aan een idee had je niet veel. Ik keek toe hoe hij zijn arm terug trok en rechtop ging zitten. 'Het maak niet uit. Ik vind het niet erg.' Ik kuchte een keer om mijn stem weer een beetje normaal te laten klinken. 'Je hoeft ook niets goed te maken. Ja, ik heb een vriendin, maar...' Ik hield mijn mond verder dicht, want wist niet goed hoe te vervolgen. Ikzelf ging nu ook rechtop zitten en schudde mijn hoofd. 'Maak je nu is een keer niet zo. Ook hoef je niets te beloven, want ik vind het, zoals eerder gezegd, niet erg.' Ik klom naar hem toe en sloeg deze keer zelf een arm om hem heen en legde mijn vrije hand kort tegen zijn inmiddels knalrode wang. 'Je gaat eerst vertellen wat je dwars zit. Daarna kan je -je hier omkleden.' Zei ik en wreef in mijn ogen. Ik was nog steeds moe, ondanks ik goed had geslapen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Toby Woods

    Ik gier het uit van de pret en hoor Danielle zeggen dat het nog ochtend is. Ik begin te grijnzen als ze Zayn ook mee trekt en in de polonaise lopen we naar buiten. Bij het zwembad duwt Danielle me in het zwembad en hard lachend kom ik boven. Snel klim ik eruit en storm op haar af en knuffel Danielle vrolijk om haar op te tillen en samen weer in het water te springen. "Zaynieeee"krijs ik lachend en ren op hem af uit het zwembad en trek hem er ook in mee. "lollll"gil ik en maak een bommetje en spring in het water. Dan zwem ik op Danielle af "tikkie jij bent hem" en tik haar aan en zwem snel weer weg. Het maakte me neits uit dat ik imet kleding was en min haar zat toch al niet dus dat maakt ook niet uit.. Grijnzend volg ik Danielle zodat ze me neit kan tikken. Speels roep ik wat "wie doet er allemaal mee met zwembad tikkertje Danielle is hem" vrolijk spetter ik Danielle wat nat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mickey Smith
    Ik hoorde zijn woorden. Ik snapte het niet helemaal. Mixed signals to the max. Dat was dit. Ik werd verrast door zijn arm om me heen en zijn hand op mijn wang. Ik draaide mijn hoofd een beetje en keek hem in zijn ogen. Mijn ogen werden groot toen hij zei dat ik eerst maar eens moest vertellen wat me dwars zat. Ik draaide mijn hoofd terug en leunde wat voorover, met mijn armen op mijn knieën. Ik slikte even en keek weer over mijn schouder naar hem. "Ik vind je leuk, Louis. Niet gewoon knap ofzo, maar echt leuk leuk en ik heb geen idee wat ik daarmee moet doen. Ik wilde et niet zeggen want het mag niet. Je hebt een vriendin en daar moet ik respect voor hebben. Maar mijn hart wil dat helemaal niet. Die wil je op je mond nemen en wel nu." Ik werd rood. "Sorry, dat was al helemaal niet gepast." Ik grabbelde weer even in mijn tas en nam mijn pillen in. Zo zou ik mezelf in ieder geval meer in de hand weten te houden. Ik trok het shirt over mijn hoofd en keek wat twijfelend naar de schone onderbroek die op mijn koffer lag.


    Bowties were never Cooler

    Lars Losey
    Ik draaide me zuchtend om en probeerde weer inslaap te vallen. Ik had eerder moeten gaan slapen, dat was iets wat ik zeker wist. Maar het was leuk geweest in het zwembad. Na een tijdje had ik door dat dat niet ging lukken. Ik opende langzaam mijn ogen en rekte me even uit. Ik wilde nog niet opstaan, het was te vroeg. Ik was voor het eerst in een hele tijd uit mezelf wakker geworden, dus dat was op zich al wel een goed teken. Ik hief mijn hoofd even op en keek om me heen. Dat was het, ik was wakker geworden van geluiden op de gang. Ik duwde mezelf omhoog en ging rechtop in bed zitten. Ik stapte uit bed en liep naar mijn koffer, die ene die ik noviet had uitgepakt. Ik pakte er een vest uit en een joggingbroek. Ik poetste mijn tanden even voordat ik de broek en mijn vest aandeed. Het was wel goed zo, ik zou me straks, nadat ik iets te eten had gehad, wel echt aankleden. Ik had honger en was gewend om iets te eten als ik wakker was geworden. Ik opende de deur van mijn kamer en liep mijn maker uit.

    (Iemand voor Lars?)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Danielle Peazer

    Ik schiet hard in de lach als hij me knuffelt. Als hij me meetrekt vergaat mijn lach. 'Nee,''schreeuw ik en klauter het zwembad uit. 'Hou je bek Toby, we zijn geen kleuterklas,' snauw ik naar hem. Ik trek mijn vest snel uit en leg die te drogen. Daar gingen mijn danskleren. 'Nee, nee, nee,' jammer ik. Ik trap mijn schoenen uit en zucht diep. 'Toby...' Ik kijk hem aan en zucht diep. Oké, ik was begonnen. Met een diepe zucht loop ik naar binnen. Tikkertje ging hem voor mij niet woorden. Ik was 24, niet 5. Vlug wandel ik de trappen op. In mijn kamer ontdoe ik me van mijn natte kleren en zoek naar andere danskleding. Opgelucht zucht ik. Nu heb ik een kort sport broekje aan en een shirtje tot mij navel. Dat moest dan maar. Mijn natte joggingbroek neem ik mee naar beneden en samen met mijn schoenen leg ik die te drogen in de zon. Ik kijk naar Zayn, wetende dat hij dit ook zeker niet leuk vindt. Ik zucht diep. Urg.... 'Oké, ik gooi jouw dus nooit meer in het water,' mompel ik tegen Toby en kijk even om me heen. Vlug zet ik mijn zonnebril op die ik mee had genomen naar beneden en ga op een ligstoel liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    'Ik kon nooit dansen, ik kan nu nog niet dansen en ik leer het ook nooit' gromde ik. 'Laat me los' kefte ik en Toby trok me in het water. Als eerste kon ik de bodem niet voelen dus als een spastische idioot spetterde ik rond. Toen pas raakten mijn voeten de bodem. Woedend keek ik Toby aan en ik balde mijn handen tot vuisten. Wat dacht hij wel niet. Ik kwam op hem aflopen. 'Je hebt geluk dat ik over mijn angst voor water ben heen gekomen. Maar als dit zwembad dieper was, dan had je me zo wat vermoord!' riep ik uit. Kwaad sjokte ik het zwembad uit, en ging maar op een ligstoel zitten. Aangezien mijn kleding nu helemaal nat was, kon ik net zo goed hier blijven liggen. Mokkend trok ik mijn baseballvest uit en mijn shirt, waarbij de andere tattoos ook tevoorschijn kwamen. Ook trapte ik mijn schoenen uit en bleef Toby woedend aankijken.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods

    "nee" schreeuwt ze en klimt weer het zwembad uit, ik schiet in de lach door haar. Hou je bek Toby, we zijn geen kleuterklas,' mijn lach vergaat, wat had ik nu weer fout gedaan. Ik bijt op mijn lip en zie hoe ze haar vest uit doet. "Nee,nee,nee" jammert ze en zucht "Toby" zucht ze en kijkt me aan. Daarna loopt ze naar binnen en mijn hypere bui was weer net zo snel weg als gekomen. Daarna komt ze in nieuwe kleding terug en zucht weer "Oke ik gooi jouw dus nooit meer in het water" mompeld ze en gaat op een ligstoel liggen. Zayn komt boos boven en kijkt me woedend aan Je hebt geluk dat ik over mijn angst voor water ben heen gekomen. Maar als dit zwembad dieper was, dan had je me zo wat vermoord!' tiert hij woedend, toch wel bangig kijk ik hem aan "sorry" piep ik. Water angst? Dat wist ik niet eens. Met een schuldig gevoel klim ik uit het bad en loop naar haar toe "waarom reageerde je zo ineens?" vraag ik zacht maar ook gekwetst. Ik kon er gewoon niet etegen als mensen boos waren op me dan voelde ik me gelijk schuldig "ik wist niet dat je kleding zoveel betekende voor je" Ik zucht zacht, ik kon ook nooit eens wat leuks doen met andere zonder het te verpesten. Gelijk voelde ik me een stuk minder vroljik en ik wou dat Niall me kwam knuffelen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eerder ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahahaah i know heb het al aangepast.. lol stiekem verga ik hier van het lachen...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan