• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    ( Wejow, ik kon het topic niet eens vinden! Dankje Noelle dat je de link gestuurd hebt! )

    Melian Tywyll || Tovenaar

    Fijn, ik was weer modieus te laat. Geweldig. Mijn grijze, metalen koffer sleepte ik achter me aan. Gelukkig zaten er wieltjes onder. Ik was wel sterk, maar niet zo sterk. Ik kon natuurlijk ook magie gebruiken om dat ding op te tillen, maar daar had ik geen zin in. Ik liep het hoofdplein op. Er stonden al veel mensen ( of wat het dan ook mochten zijn ), maar ik vond dat op het eerlijkst gezegd niet interessant. Ik was al in een pesthumeur, omdat mijn ouders erachter waren gekomen dat ik naar dit kamp ging. Mijn god, wat waren zij kwaad geweest. Zo kwaad had ik ze nooit gezien. Maar goed, ik wilde niet overkomen als de chagrijnige-tovenaar-die-altijd-te-laat-komt. Ik ging op zoek naar mijn hut, maar kon deze niet vinden. Fijn, dat had ik weer. Ik zocht naar een kampleider en zag een vrouw staan. Je zag aan deze vrouw dat ze niet van het kamp zelf was, maar gewoon net als ik een "leerling". Ik liep op haar af.
    'Hallo, ehm... Ik kan mijn hut niet vinden' zei ik tegen haar en ik wachtte ongeduldig op haar antwoord.

    Welke vrouw wil Melian de weg wijzen? ^^


    I will keep watch.

    Cas Damian Wayland
    Haar eerste opmerking vergeet ik meteen weer wanneer ze vraagt naar het pillendoosje. Ik slik en sta op het punt om antwoord te geven wanneer er iemand aan de deur klopt. Een jongen zegt iets tegen Meredith. 'Ik ben zo terug Cas,' zei ze en ze trok de deur achter zich dicht.
    Ik zuchtte opgelucht. Ik wist dat ik het ooit uit zou moeten leggen maar ik was blij dat het nog even uitgesteld kon worden. Na slechts een paar minuten werden we verzocht om naar de lunchroom te komen. Ik stopte mijn medicijn in mijn zak en sprintte naar de lunchroom om me aan een van de tafels te laten zakken. Ik zag Meredith en een jongen bij een picknicktafel toe. 'Mag ik hierbij komen zitten?' vroeg ik.

    Jael Elisabetha Pierce
    Zodra ik omgeroepen hoorde worden dat we naar de lunchroom moesten komen voor het eten zette ik het op een lopen. Het was me door mijn ooms en tantes al regelmatig vertelt, niemand zou ooit verwachten dat ik de dochter van mijn vader was. Ik was zo totaal anders, volgens iedereen had ik meer weggehad van mijn oom Baldr. Ik was ook heel close met hem en zijn zoon Forseti. Anders als bij de Griekse goden en godinnen was het voor Noorse Halfgoden of Halfgodinnen in normaal om bij hun familie in Asgard op bezoek te gaan of daar zelfs een tijd te wonen. Ik had de lunchroom bereikt en keek naar alle mensen die daar aangekomen waren.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 9:57 ]


    Remember to be ridiculous.

    Wow ik heb veel gemist kan iemand mij mischien een korte samenvatting geven?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    Wow ik heb veel gemist kan iemand mij mischien een korte samenvatting geven?


    [tuurlijk. De kamergenoten staan in het topic bij spoiler. Nick en Julliëtte hebben elkaar ontmoet en Meredith is gekwetst door Calvin. Maar dat is al weer opgelost. Mer vind Calvin nu best leuk en Tom vind dat helemaal niet leuk en nu heeft hij tegen Mer gezegd dat hij op Alana is. Elizabeth is de hoofdbegeleider en erft net iedereen opgeroepen voor het avondeten :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [tuurlijk. De kamergenoten staan in het topic bij spoiler. Nick en Julliëtte hebben elkaar ontmoet en Meredith is gekwetst door Calvin. Maar dat is al weer opgelost. Mer vind Calvin nu best leuk en Tom vind dat helemaal niet leuk en nu heeft hij tegen Mer gezegd dat hij op Alana is. Elizabeth is de hoofdbegeleider en erft net iedereen opgeroepen voor het avondeten :)]


    [Ok thanks ik schrijf zowel een stukie]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Meredith Casey

    'Mag ik hier komen zitten?' Vraagt Cas plots. Ik schuif op en klop op de bank.
    'Maar natuurlijk,' glimlach ik. 'Ga zitten.'
    Elizabeth knikt even naar ons drie en staat dan op om vervolgens naar de keuken te lopen.
    Tom kijkt baar Cas en dan schiet het me weer te binnen.
    'Waarom had je dat pillendoosje nou?' Vraag ik.
    Tom stoot me aan.
    'Wat?' Snauw ik.
    'Zoiets vraag je toch niet Mer' zegt hij en hij draait zich naar Cas.
    'Sorry ze heeft soms een nogal grote mond' zegt hij vriendelijk.
    'Dat heb ik helemaal niet' sis ik. De donkere wolken kwamen weer opzetten, maar Tom leek het niet op te merken.
    'Wie hou je voor de gek Meredith,' snauwt hij nu. 'Je bent zo koppig als wat en je hebt een grote mond naar iedereen'
    'NIET WAAR!' Schreeuw ik eb een bliksemschicht schiet in een paar meter verderop. De tranen staan in mijn ogen en ik ren weg. Zo hard als ik kan ren ik terug naar de grot achter de waterval. Waarom moest ik nou weer zo kwaad worden. De tranen spatte op de grond en ik sla hard op de grond.
    'Whaaaa!!' Schreeuw ik. De echo klinkt na in de grot.


    "Rebellion's are build on hope"

    Cas Damian Wayland
    Ik kijk verbaasd naar de discussie tussen de twee en schik me bijna dood wanneer de bliksemschicht een paar meter verderop inslaat. Blijkbaar ben ik niet de enige die problemen heeft met controle van krachten en emoties. Ze sprong met tranen in haar ogen op en rende weg. Ik keek haar na en wendde me weer tot Tom. 'Ik ben Cas,' zei ik uiteindelijk maar. 'Is ze vaker zo?'


    Remember to be ridiculous.

    Melian Tywyll || Tovenaar

    Ik was weggelopen van de vrouw en had maar mijn koffer ergens neergelegd. Niet dat er iets waardevols in zat. Mijn staf had ik toch altijd bij me. Er was een discussie gaande in de lunchroom. Ik hoorde de naam Meredith vallen, daarna zag ik een grote flits. Een meisje - Ik gokte Meredith - liep weg uit de lunchroom. Een tijdje hoorde ik niets. Plots hoorde ik een schreeuw. Ik draaide me om richting het geluid. Het kwam vlakbij een waterval vandaan. Ik liet mijn koffer liggen en liep ernaar toe. Kijk nou eens, er zat een grot achter. Ik toverde een doorgang door het water, zodat ik niet nat werd. Ik stapte door de doorgang heen. Daar zat het meisje. Nou ja, dat gokte ik. Het was nogal donker. Ik pakte mijn staf uit mijn broekzak - ik had een broek aan met vele zakken en ritsen met legerprint - en zorgde ervoor dat het wat lichter werd in de grot door middel van magie. Ik ging naast Meredith zitten.
    'Hé' zei ik zacht.
    'Gaat het?'


    (Willen mensen aub niet vanuit mijn character schrijven? Alvast bedankt!)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:57 ]


    I will keep watch.

    Alana Fire

    Eerlijk gezegd had ik niet zoon honger maar ik moest wel gaan eten.
    Dus ik liep maar naar de lunchroom.
    Ik zag een lege tafel en ging er aan zitten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jael Elisabetha Pierce
    Ik zag een meisje alleen aan een tafel gaan zitten en liep naar haar toe. 'Hi, ik ben Jael. Mag ik erbij komen zitten?' vroeg ik met een glimlach.
    Ik zou hier de komende tijd doorbrengen en dan kon ik net zo goed meteen vrienden gaan maken, voordat ik straks eenzaam en geïsoleerd eindigde want dat kon nooit goed voor me zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Alana Fire

    Ik keek om naar de stem die vroeg of ze er bij mocht komen zitten en zag een meisje staan.
    Ik knikte 'Ik ben Alana trouwens.' zei ik zacht.
    Ik vond het zo stom dat ik altijd zo verlegen moest zijn daar werd ik dus echt gek van.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jael Elisabetha Pierce
    Ik glimlachte vrolijk terwijl het meisje zich voorstelde als Alana. 'Mooie naam,' zei ik vrolijk. 'Die heb ik nog nooit eerder gehoord.'
    Ik keek door de lunchroom heen met een grote lach op mijn gezicht geplakt. 'Ben je hier ook nieuw of ben je weer terug?'


    Remember to be ridiculous.

    Alana Fire

    'Dit is mijn eerste keer.' Zei ik zacht.
    Het meisje knikte.
    'Het is mischien een vreemde vraag maar wat ben je?'


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Meredith Casey

    'Hey,' hoorde ik plots een jongenstem. 'Gaat het?'
    Ik veegde snel de tranen weg en keek op naar de stem.
    'Ja hoor' glimlachte ik. 'Ik heb zojuist een een bliksemflits laten afgaan van woede en nu zit ik hier te huilen.'
    Een beetje geamuseerd keek ik hem aan en. Wachtte op zijn reactie.


    "Rebellion's are build on hope"

    Melian Tywyll || Tovenaar

    Ze veegde snel de tranen weg en keek me aan.
    'Ja hoor' zei ze met een glimlach.
    'Ik heb zojuist een een bliksemflits laten afgaan van woede en nu zit ik hier te huilen.'
    Ze keek me licht geamuseerd aan.
    'Nou' begon ik met een glimlach.
    'Dat lijkt me niet erg positief'
    Ik toverde een zakdoek tevoorschijn en gaf deze aan haar.
    'Je heet Meredith, toch?' vroeg ik zeker van mezelf.


    I will keep watch.