• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Silas schreef:
    (...)
    waar staat de kamer verdeling?


    [Die zal ik morgen even maken. Maar Cas slaapt met Meredtih in hut 1]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [Die zal ik morgen even maken. Maar Cas slaapt met Meredtih in hut 1]


    En Tom met Ylva


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    David Reesen - weerwolf

    Terwijl ik nog op mijn bed lag, hoorde ik buiten vaag stemmen. Zou ik erheen gaan om te kijken? Mwaah, misschien vanaf mijn balkon, maar ik had er niet echt zin in om me onder de mensen te begeven. Vandaar dat ik de mensen die hier al eerder waren geweest niet erg goed kende. Ik had dan wel een tijdje met ze samengeleefd, maar close was ik niet met hen.
    Uiteindelijk besloot ik maar op te staan en vanaf mijn balkon alles maar eens te bekijken. Terwijl ik naar het balkon liep haalde ik automatisch mijn hand door mijn lange haar. Iets wat een een gewoonte van mij was als ik net overeind was gekomen, om te zorgen dat het niet op een of andere manier door de war zat.
    Op het midden van het plein stonden wat mensen en bij het hek zag ik iemand staan. Toen ik beter keek zag ik dat het een jongen was, die zover ik het kon zien aarzelend bleef staan. Ik dacht dat het misschien wel zo aardi zou zijn om hem op weg te helpen en ging naar hem toe. Ik nam maar niet de route die direct over het plein liep, maar toch was ik snel bij hem.
    'Welkom op Wicked,' zei ik. 'Mijn naam is David. Kan ik je mischien helpen?'


    (@Noelle1111 Als je het niet erg vind doe ik alsof Mer niet zo bot
    deed tegen mijn persoontje, omdat hij dat nooit zou zeggen of doen. Hij is geen kampleider ofzo, gewoon iemand die daar ook les heeft.. Ze kennen elkaar geloof ik al, omdat ze allebei geloof ik al op Wicked zaten....)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 22:20 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    David Reesen - weerwolf

    Terwijl ik nog op mijn bed lag, hoorde ik buiten vaag stemmen. Zou ik erheen gaan om te kijken? Mwaah, misschien vanaf mijn balkon, maar ik had er niet echt zin in om me onder de mensen te begeven. Vandaar dat ik de mensen die hier al eerder waren geweest niet erg goed kende. Ik had dan wel een tijdje met ze samengeleefd, maar close was ik niet met hen.
    Uiteindelijk besloot ik maar op te staan en vanaf mijn balkon alles maar eens te bekijken. Terwijl ik naar het balkon liep haalde ik automatisch mijn hand door mijn lange haar. Iets wat een een gewoonte van mij was als ik net overeind was gekomen, om te zorgen dat het niet op een of andere manier door de war zat.
    Op het midden van het plein stonden wat mensen en bij het hek zag ik iemand staan. Toen ik beter keek zag ik dat het een jongen was, die zover ik het kon zien aarzelend bleef staan. Ik dacht dat het misschien wel zo aardi zou zijn om hem op weg te helpen en ging naar hem toe. Ik nam maar niet de route die direct over het plein liep, maar toch was ik snel bij hem.
    'Welkom op Wicked,' zei ik. 'Mijn naam is David. Kan ik je mischien helpen?'


    (@Noelle1111 Als je het niet erg vind doe ik alsof Mer niet zo bot deed tegen mijn pers


    [is goed :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Nick Castell
    Ik keek aarzelend over het plein. Marcus had me hierheen gestuurd omdat hij dacht dat het goed voor me zou zijn, tijd spenderen met leeftijdsgenoten. Ik respecteerde zijn oordeel maar ik kon niet anders als hem missen, Marcus was de enige die er voor me was geweest vanaf het eerste moment dat we elkaar kenden. Hij had mijn leven zowel letterlijk als figuurlijk gered. 'Welkom op Wicked,' zei een jongen die voor mijn neus opdook plotseling. 'Mijn naam is David. Kan ik je misschien helpen?'
    Ik glimlachte, verplaatste mijn koffer van hand en reikte hem mijn hand aan. 'Mijn naam is Nicholas,' zei ik, uit automatisme gebruikte ik Marcus' versie van mijn naam. 'Ik bedoel Nick Castell, heb je enig idee waar ik de kamerindeling kan vinden?'


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    (...)
    Ik ben behoorlijk ervaren, mag Nick Jiliana lastig komen vallen?

    Dit is mijn eerste rpg maar deed eerst op andere sie


    Giovanni

    Alana Fire

    Ik wandelde terug naar mijn hut.
    Ik zag dat mijn dagboek nog opde taffel lag.
    Ik pakten het snel op liep naar mijn kamer en liep naar mijn bed.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Miss zitten wij nu in een hut?


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Miss zitten wij nu in een hut?


    [doe maar van wel]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik heb btw Overlegtopic gemaakt


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Ik heb btw Overlegtopic gemaakt


    [En dat is?]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Om alles te overleggen


    Giovanni

    Elizabeth Macenzie

    Met tas en al loop ik het hek door.
    Ik bots bijna tegen twee jongens op. 'Heb je enig idee waar ik de kamerindeling kan vinden?' Hoor ik de jongere jongen zeggen.
    Ik steek mijn hand naar hem uit en schud de zijne.
    'Ik ben Elizabeth, jullie hoofdbegeleider,' zeg ik rustig. 'Loop maar mee dan vertel ik alles.'
    Wat een puinhoop was het hier. Iedereen stond her en der. Ik loop de lunch room in en pak een megafoon.
    'WILT IEDEREEN SNEL HIERHEEN KOMEN?' Klinkt het versterkt uit de megafoon. Sommige kinderen schrikken zich rot en lopen gelijk mijn kant op. Andere blijven even staan en komen dan ook.
    'Goed,' zeg ik als iedereen er staat. 'We missen zo te zien nog wat mensen, maar ik stuur iedereen nu naar zijn kamer. Ik geef jullie de kamerindeling en jullie rooster is te vinden in het kastje naast de bank.'
    Ik pak de lijst met namen van de kamerindeling.

    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora.
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.
    De gene die ik niet heb genoemd slaapt alleen en nu opschieten en naar jullie kamers.'
    Ik wees naar de rij negen huisjes. Ik vond het slim dat ze het gemengd hadden gedaan. En niet een weerwolf in het weerwolf huis ofzo. Die hutten stonden er pas vorig jaar en dat was een slimme uitvinding. Iedereen loopt naar de trap en verdwijnt alleen of samen in een huisje.
    'Dat heb je mooi geflikt' zegt plots een vrouwenstem. Ik draai me om en herken haar van een foto. Ik steek mijn hand uit.
    'Jij moet Skype Yollet zijn toch?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Noëlle ik heb een Overlegtopic en ik kan zometeen een plattegrond maken van hele kamp


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Noëlle ik heb een Overlegtopic en ik kan zometeen een plattegrond maken van hele kamp


    [oke ehm... Zet er maar een kinkje bij en er is al een plattegrond die gaat alleen op de pc ope. En zet je commentaar gier tussen haakjes aub :)]


    "Rebellion's are build on hope"