• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Halloowww, iemand? ||

    [Ik ben er :p]

    || Had je berichtje ontvangen C:
    Waar is Alexic? ||

    [In de keuken (:]

    C;

    Louis Tomlinson:
    Na wat gesproken te hebben met meerdere mensen, vooral meisjes, besloot hij wat drinken te halen omdat het daar waarschijnlijk wat minder druk was en op zijn gemak wat kon zuipen. Toch viel dit vies tegen toen hij een meisje in de keuken zag staan en zonder wat te zeggen greep hij glazen uit de kast, draaide een fles open .en schonk wat glazen vol. In een paar seconde bekeek hij het meisje achter hem en zette alle glazen op een dienblad neer.


    Alexis Lexi Gordon.

    Dan wil een mens eens iets rustig drinken in de keuken, was dat weer niet gelukt. Ik dronk rustig haar glas whiskey leeg waarna ik de jongen kort in me opnam. Toen ik merkte dat hij ook naar mij stond te kijken trok ik een wenkbrauw op, maar bedacht me toen dat ik vriendelijk ging doen. Ik haalde het glas van mijn lippen vandaan en likte even over mijn lippen. Hmm, zo lekker. "Hey".

    Louis Tomlinson:
    Ik legde het dienblad op mijn arm en stamelde er zeven glazen op. Eigelijk had ik weinig zin in menselijk contact vandaag na de ontmoeting met mijn nieuwe kamergenote die blijkbaar een meisje was.. Normaal gesproken was ik wel blij met een meisje maar een echte klik hadden we niet. Ik schrok even op uit gedachtes toen het meisje tegen me begon te praten. Een geirriteerde kreun verliet mijn mond en ik telde de glazen nog even na. Ik had weinig zin om op haar gepraat in te gaan dus hielt ik maar verstandig mijn mond voor ik me nog meer ging irriteren aan d'r.

    [Iemand voor Stella?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Alexis Lexi Gordon.

    Arrogant trok ik een wenkbrauw op. "Hoe vriendelijk". Ik nam de fles whiskey die naast me stond vast en dronk eruit. Ik deed niet eens meer moeite om het in een glas te doen. Ik keek naar de glazen op het dienblad. Ik hoopte zo hard dat hij viel, hij verdiende het. Doet een mens eens vriendelijk, krijg je dat. Het is ook nooit goed. Ik zette de fles terug aan mijn lippen en liet de vloeistof in mijn keel lopen. Het brandde, maar niet erg. Zo sterke whiskey was het nu ook weer niet. Ik haalde een hand door mijn zwarte lokken en liet mezelf een stukje naar achter vallen zodat ik tegen het aanrecht leunde.

    Louis Tomlinson:
    Ik rol even kort met mijn ogen en pak een van de glazen op en drink hier wat slokken wijn uit. Ik zet hem terug op het blad en loop vlot naar de woonkamer waar ik de glazen neerzet en terugwandel met een leeg blad. Vervolgens pak ik een grote kom en vul deze met chips die ik had meegenomen uit mijn eigen appartement. Ik kijk even naar het meisje en rol met mijn ogen. 'Slet' zei ik waarna ik mijn lippen stijf op elkaar perste om niet met nog een lading scheldwoorden te komen. Snel zette ik de kom op het dienblad en pakte nog wat glazen wijn en liep weer naar de woonkamer.

    [Iemand voor Jade?
    En sinds dwanneer zijn louis en alexis zo onaardig tegen elkaR. Wat heb ik gemist :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Alexis Lexi Gordon.

    Ik dronk nog een slok whiskey en liep rustig achter hem aan. Hij had al redelijk wat op, dat zag je gewoon aan hoe hij liep. Ik liep hard tegen hem aan waardoor alles op de grond viel, inclusief hijzelf.
    "Oh, mijn excuses, het was per ongeluk" zei ik waarna ik een neppe glimlach opzette. Ik rolde met mijn ogen, "Son of a bitch". Ik draaide me om en liep terug naar de keuken om de fles whiskey terug op te pakken en er opnieuw een slok van te nemen. Hij mocht blij zijn dat ik mijn vroege kickboks-talenten niet bovenhaalde.

    Louis Tomlinson:
    Ik schokt even door de kapot vallende glazen en flessen. 'Kreng'sis ik en krabbel snel overeind waarna ik de grote scherven oppak en weggooi. Daarna draai ik me kwaad om naar Alexic en haal met mijn hand uit richting haar gezicht. 'Flik dat niet nog eens!'bijt ik d'r toe terwijl ik d'r bij haar arm grijp en tegen het aanrecht druk. 'Oppassen bitch' sis ik als laatste en draai me dan van d'r af en ruim alles op.

    || Douche, over kleine 30 min terug ||