• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sylvesti schreef:
    [Trouwens Pebble: De rest heeft al een pool party in Harry's kamer]


    [Dat weet ik, maar Stella niet en daarbij zou Lou het wel moeten weten (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Okay!]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Leeft je mobiel nog?"hoor ik haar stem vragen en ik schud droog mijn hoofd heen en weer. 'Nope, he is dead'roep ik vanuit het zwembad en zwem een stukje onderwater en klim weer op de kant. 'Iedereen is bij Harry dus daar kunnen we best naartoe'stel ik voor terwijl ik een handdoek om mijn middel wikkel en me natte haren probeerde te perfectioneren wat minder goed lukte dan ik dacht.


    || FF eten||

    Stella Madora Simpson.
    'Nope, it's dead,' riep hij vanuit het zwembad en drook even onderwater voor hij weer op de kant klom. 'Iedereen is bij Harry, dus daar kunnen we best naartoe,' stelde hij voor en ik knikte. Ik stond op en schoot in mijn felblauwe slippers, nadat ik een spijkershortje over mijn nog droge bikini had aangetrokken. Ik greep nog net mijn badhanddoek en zonnebril mee voordat ik de woonkamer weer in stapte. 'Klaar, Lou?' vroeg ik, met mijn rug leunend tegen de muur.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis tomlinson
    Ik pak uit de badkamer even snel een pot gel en maak me haar een beetje normaal, niet dat dat *normaal* zo lang ging duren. 'Klaar Lou?"hoor ik vanuit de woonkamer en snel wandel ik op mijn blote voeten naar Stella toe. 'Sure'zeg ik en druipend van het water stapte ik de deur uit richting de lift wat meters verderop. Even zocht ik haar blik weer op en grijnsde compleet onschuldig, Vervolgens drukte hij op de knop van de lift en na een paar tellen hoorde ik een kort geluidje. Ik had mezelf tot nu toe voorgenomen geen relatie met haar te willen, maar dat wilde niet zeggen dat ik een braaf en redelijk zou zijn.

    Harry Styles

    Het begint al wat drukker te worden en even trek ik me terug in de badkamer. Ik kijk in de spiegel en zie mezelf. Ik moet toegeven dat ik mezelf knap vind en heb dan ook een groot ego. Voordat ik wegging om te studerem heeft mijn moeder me nog op het hart gedrukt dat ik hier alleen ben om te studeren en niet voor de seks. Ik zucht en loop dan weer naar de anderen.

    [een meisje voor Harry?]

    [Jade is loner. Ik laat haar wel een shotje aanbieden aan Harold als je het niet erg vind tenminste (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stella Madora Simpson.
    Geduldig wachtte ik tot Louis klaar zou zijn en samen liepen we naar de lift toe, terwijl het water nog van Lou's lichaam droop. Hij zocht mijn blik even en grijnsde compleet onschuldig, waardoor ik zacht lachte en die vreselijke kuiltjes weer in mijn wangen verschenen. Mijn ogen gleden even door de lift en toen heel even langs Lou's lichaam af. Hij had echt een mooi lijf. Niet dat ik ging laten merken dat ik dat vond, daar was ik veel te verlegen voor. De lift maakte een kort geluidje en ik stapte naar buiten. 'Welke kant moeten we op?' vroeg ik, kijkend door de gang van links naar rechts. Ik vroeg me af hoe Louis' vrienden eruit zagen. Waren ze allemaal aantrekkelijk, of niet? Ik klemde mijn badhanddoek voor mijn platte buik en frunnikte met mijn vingers aan de touwtjes van mijn topje.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Stella komt eraan, Hazz kan naar haar toe?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan
    "Ja, natuurlijk! Gezellig!" Reageert ze gelijk. "Geen zorgen, ik ben gewoon aangekleed, hoor." Ik kijk haar nu recht aan en haal mijn schouders op. "Kon ik het weten?" Grijns ik. In Ierland heb ik wel gemerkt dat je beter niet zomaar een meisjes kamer in moet komen... "Dan zie ik je zo!" Ik trek de deur achter me dicht en loop naar mijn eigen slaapkamer. Ik verwissel mijn broek voor een zwembroek, maar laat mijn shirt aan. Niet dat ik super dik ben ofzo, maar ik heb nu ook weer geen sixpack. Ik loop terug naar Carmen's kamer en zie dat ze er niet is. Als ik zie dat ze uit de badkamer komt glimlach ik even. Ze ziet er mooi uit. Ze glipt langs me heen en kijkt me met schuin hoofd aan. "Wat?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    HurtedHeart schreef:
    [Jade is loner. Ik laat haar wel een shotje aanbieden aan Harold als je het niet erg vind tenminste (;]


    Jaaa , kom maar op (:

    Pebble schreef:
    [Stella komt eraan, Hazz kan naar haar toe?]


    Harry is nu met Jade maar je kan je wel toevoegen(;

    Jade Rae Armana
    Harry loopt weg en mijn keel snakt naar drinken als Zayn vraagt of een van ons ook een sigarretje wilt schud ik nee. Ik dompel mezelf onder n kom weer boven zodat mijn haar al wat beter zit. Ik hijs mezelf soepel omhoog en ga wat shotjes halen. Ik loop richting de keuken en pak een aantal shot glazen. Ik vul ze allemaal en neem ze op een plaat mee naar buiten. Zelf neem ik er al een die ik snel bijvul. De fles zat namelijk al in mijn ander hand. We hadden namelijk wek genoeg glaasjes. Dan klopt iemamd. Ik open de deur met mijn voet. Ik had ablijkbaar veel balans vandaag en zie een jongen met donkerblond lichtbruin haar en bruine ogen met ook een meisje. Ik glimlach vrindelijk. 'Kom binnen en zet de deur maar op een kier voor als er meer mensen binnen willen komen.' Zeg ik vriendelijk. Ik loop terug en loop bijna tegen harry aan, maar door eem snelle beweging weet ik de shotjes te redden. 'Ook een?' Vraag ik hem met een cheeky smile waarna ik hem een shotje aanbied.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson
    Ik keek rond terwijl ik de lift uitstapte. 'Euhm.. ik denk naarr..naarr.. links'besloot ik snel en liep de besloten kant op. De deuren stonden zo'n 3 meter van elkaar af en waren allemaal hetzelfde, geen verschil te zien eigelijk. 'Welke is het? 'vraag ik algemeen, eigelijk alleen tegen mezelf want zij wist waarschijn niet waar mijn vrienden zaten. Ik liet mijn vingers mijn wangen en haren tasten en streek erdoor. Ik trok mijn handdoek van mijn lijf en wikkelde deze om mijn hoofd wat mij even deed stilstaan. Ik droogde mijn natte haren af en liet mijn armen weer langs mijn lichaam hangen. Ondertussen hielt ik Stella vanuit mijn ooghoeken nauwkeurig in de gaten voor het geval dat.

    Stella Madora Simpson.
    'Uuhm... Ik denk naar... Links,' besloot Lou snel en liep die kant op. In stilte volgde ik hem en hoorde dat we dichter bij lawaai kwamen. Een deur stond op een kiertje en ik keek naar binnen, waar een hoop jongeren op het balkon lopen. 'Is het niet hier?' vroeg ik Lou, die blijkbaar de weg kwijt was. Hij had de handdoek van zijn lijf getrokken en wikkelde deze om zijn hoofd, wat een zachte grinnik bij mij veroorzaakte. Hij droogde zijn natte haar af, terwijl ik nog een keer door de kier keek. 'Zijn dat jou vrienden?' vroeg ik nogmaals, aangezien ik anders niet wist waarom die mensen de deur open hadden laten staan.

    [Voor het geval wat? >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel