• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson
    Ik kijk op als ze stopt en door een deur kijkt. Meteen ga ik achter haar staan en gluur oook door de spleet. 'Zekers'zeg ik als ik een krullenbol en een zwartharige jongen zie. Dan open ik de deur verder en loop schaamteloos naar binnen. 'LOUIS IS THE HOUSE!'roep ik lachend en trek Stella mee het huis in. Meteen wandel ik door naar balkon met haar achter me aan trekkend. Rustig was het niet en ik zocht naar een van de jongens die ondertussen uit het zich waren verdwenen. 'Hazza? Zayn?'





    || Geen idee, wist niks xd ||

    Stella Madora Simpson.
    'Zekers,' zei Lou en opende de deur, waarna hij gewoon naar binnen liep. Hij greep me vast en trok me achter zich aan naar binnen. Verbaasd liet ik me meetrekken. Het waren een aantal meer mensen, het gelijke aantal jongens als meisjes. Zouden de rest van zijn vrienden ook een vrouwelijke kamergenoot hebben? Vreemd... Zodra we op het balkon stonden en Louis naar twee jongens riep ging ik naast hem staan en keek rond. Het appartement zag er precies hetzelfde uit als die van ons, inclusief het zwembad. Verbaasd gleden mijn felgroene, ontzettend opvallende ogen waar ik stiekem best wel trots op was over de mensen die er al waren, maar ik zei niets.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Carmen Oriana Pasqualini

    'Wat?' vroeg Niall. Ik schrok op en schudde mijn hoofd even. 'Sorry, mijn gedachtes gingen even ergens anders heen. Le domando scusa' glimlachte ik. Mijn ogen rolden even over zijn lichaam. Hij had een knap lichaam, en dat wekte nog meer indruk op. Maar ik fronste even toen ik aan Robin dacht. Die vuile klootzak. Even had ik de neiging om wat kapot te gooien, maar netjes duwde ik dat weg. 'Zullen we gaan? Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten' Mijn glimlach ging over tot een grijns. Vrolijk liep ik op mijn blote voeten naar Niall toe, en haakte mijn arm door de zijne. 'Zijn je vrienden aardig?' vroeg ik maar, om een gesprek te beginnen. Hopelijk waren ze niet al te gemeen, of kraamden ze alleen maar spierballentaal uit. Daar had ik dus echt geen zin in. Maar als je zag hoe aardig Niall was, dan zou dat echt heel erg meevallen. Misschien waren ze wel precies zoals Niall. Oké, daar ging ik ook weer niet van uit maar iedereen was aardig op zijn of haar eigen manier, niet? Nessuno è perfetto. Nu je het zo zag, was Niall toch groter. Maar dat scheelde maar zo'n vijf centimeter. Godzijdank had ik lange benen. Dan gingen shortjes et cetera beter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || 15 min brb ||

    [Iemand voor Alexis ? :s]

    Niall James Horan
    Ze schud haar hoofd. "Sorry, mijn gedachtes gingen even ergens anders heen. Le domando scusa." Ik knik ookal begrijp ik er nada van. Ze bekijkt me even waardoor ik even van stuk raak. Ik ben nooit tevreden geweest met mezelf, al kan ik dat goed verbergen... "Zullen we gaan? Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten." Ik grijns. "Mensen, eerder idioten maar dat valt volgensmij ook onder mensen..." Lach ik. Ze loopt naar me toe en haakt haar arm om die van mij. "Zijn je vrienden aardig?" Ik knik. "Todat ze hun verstand verliezen, maar over het algemeen zijn ze super." Zodra de jongens dronken zijn kun je beter uit hun buurt blijven. Ik trek haar mee en als we bij Hazza's appartement zijn bel ik aan. "GUYS!" Roep ik, waarschijnlijk zullen ze het wel horen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Is de deur al opengedaan voor Liam en Aimee?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Liam James Payne
    Een donkerharig meisje doet de deur open. Ze heeft een dienblad met shortjes in haar hand. "Hey." Ik stap naar binnen en zie er al een aantal in het zwembad liggen. Ik schop mijn schoenen uit en trek daarna ook mijn shirt tover mijn hoofd. "Wel lekker." zeg ik tegen haar. ik wist niet of ze het tegen mij had, maar een shotje was wel lekker. Ik haalde even een hand door mijn haar. "Ik ben trouwens Liam en dit is Aimee. " zeg ik tegen het meisje voor ik doorloop naar het balkon. Ik probeerde sierlijk in het water te duiken, maar daar in tegen landde ik met een pats plat op mijn buik. Ik spartelde even voor ik aan de rand ging hangen. Mijn hele borst was rood. "Hey" zei ik, een beetje beschaamt door mijn actie net. "Ik ben Liam en mijn kamergenootje Aimee komt er zo aan." zo stel ik ons voor aan de meisjes in het bad en haar aan de andere jongens hier.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Een donkerharig meisje doet de deur open. Ze heeft een dienblad met shortjes in haar hand. "Hey." Ik stap naar binnen en zie er al een aantal in het zwembad liggen. Ik schop mijn schoenen uit en trek daarna ook mijn shirt tover mijn hoofd. "Wel lekker." zeg ik tegen haar. ik wist niet of ze het tegen mij had, maar een shotje was wel lekker. Ik haalde even een hand door mijn haar. "Ik ben trouwens Liam en dit is Aimee. " zeg ik tegen het meisje voor ik doorloop naar het balkon. Ik probeerde sierlijk in het water te duiken, maar daar in tegen landde ik met een pats plat op mijn buik. Ik spartelde even voor ik aan de rand ging hangen. Mijn hele borst was rood. "Hey" zei ik, een beetje beschaamt door mijn actie net. "Ik ben Liam en mijn kamergenootje Aimee komt er zo aan." zo stel ik ons voor aan de meisjes in het bad en haar aan de andere jongens hier.


    Aimee-Lee Leavitt Rootz

    Ik zag Liam naar binnen lopen en ik ging dus ook maar. Ik liep naar het zwembad en deed mijn rok uit. Ik probeerde een mooie duik te maken wat uitliep tot een bommetje. Ik pakte mijn zonnebril van de kant en keek rond. "Hoi!!!! Ik ben Aimee!" Riep ik een beetje in het niets. Ik zwom naar Liam toe. "Eh... Liam zou je me willen voorstellen? Ik ken nog niemand," vroeg ik beschaamd.


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Dat heeft hij net gedaan...]


    Bowties were never Cooler

    [Zou Harry op Louis en Stella kunnen reageren?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne
    Ik aaide door haar haar. "Dat heb ik net gedaan, meiske." Ik keek naar het meisje dat nog met de shotjes liep. "Ik veronderstel dat zij jou kamergenoot is, Hazza. Hoe heet ze?" Ik zeg haar vreemd genoeg wel zitten. Er zat een kant aan haar die ik niet kon doorgronden, een kant die ik heel graag zou willen leren kennen, hoe duister ook. Ik ging naast Harry hangen en keek de rest van het zwembad rond. We zaten nog best dicht bij elkaar. Ik vond het wel leuk zo. Mijn vrienden en onze kamergenootjes. Het voelde alsof we een grote gezellige bende zouden worden.


    Bowties were never Cooler

    (Iemand voor Aimee?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Iemand vrij voor Alexis ? Ik verveel me :c]

    Lifeisajoke schreef:
    [Iemand vrij voor Alexis ? Ik verveel me :c]


    (Aimee is vrij?)


    live your life, it is beautiful as it is!