• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik schrijf wel iets zodat je kan reageren x]

    Lifeisajoke schreef:
    [Ik schrijf wel iets zodat je kan reageren x]


    (Okidoki)


    live your life, it is beautiful as it is!


    Alexis Lexi Gordon.
    Bikini

    Ik kwam het water uit en droogde me wat af me de handdoeken die er lagen. Ik deed mijn zwarte shortje en mijn Toms aan waarna ik ook mijn zonnebril weer op mijn neus zette. Eens kijken of er nog mensen waren bijgekomen. Ik liep naar binnen en zag dat er inderdaad al een paar mensen waren bijgekomen. Wat was ik weer slim geweest, niet dus. Ik haalde een hand door mijn ravenzwarte, lange haren en zette mijn zonnebril terug af aangezien ik binnen zat. Mijn felblauwe ogen keken naar alle mensen waarna ik mijn schouders ophaalde, "Hey, uhm, Alexis" stelde ik mezelf voor, niet goed wetende hoe ik me moest voorstellen aan meerdere mensen tegelijk.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:53 ]

    Lifeisajoke schreef:

    Alexis Lexi Gordon.
    Bikini

    Ik kwam het water uit en droogde me wat af me de handdoeken die er lagen. Ik deed mijn zwarte shortje en mijn Toms aan waarna ik ook mijn zonnebril weer op mijn neus zette. Eens kijken of er nog mensen waren bijgekomen. Ik liep naar binnen en zag dat er inderdaad al een paar mensen waren bijgekomen. Wat was ik weer slim geweest, niet dus. Ik haalde een hand door mijn ravenzwarte, lange haren en zette mijn zonnebril terug af aangezien ik binnen zat. Mijn felblauwe ogen keken naar alle mensen waarna ik mijn schouders ophaalde, "Hey, uhm, Alexis" stelde ik mezelf voor, niet goed wetende hoe ik me moest voorstellen aan meerdere mensen tegelijk.


    Aimee-Lee Leavitt Rootz

    Ik zag een meisje met zwarte haren. Ze stelde zich voor als Alexis. Ik liep naar haar toe, "hoi, ik ben Aimee. Ik slaap samen met Liam in het appartement," zei ik en wees naar Liam, "met wie slaap jij in het appartement?" Vroeg ik


    live your life, it is beautiful as it is!


    Alexis Lexi Gordon.
    Bikini

    Ik glimlachte naar het meisje en keek even rond. Ik wist gewoon niet goed wat zeggen, "Uh met Zayn, maar ik heb dorst, ik ga even iets halen". Ik keek even rond en liep naar de keuken waar ik in alle kastjes keek. Ik wist meestal goed wat zeggen hoor, maar dat was alleen tegen mensen die ik kende, omdat ik wist wat zij konden verdragen en wat niet. Bij deze mensen wist ik het totaal niet omdat ik ze niet kende. Toen ik eindelijk een fles drank had gevonden nam een een glas uit een andere kast en schonk wat in waarna ik het opdronk.

    [Is er iemand die Alexis wil meeten in de keuken ? Sorry maar ik verveel me echt :d]

    { ik hou het topic even levend :S Kunnen mensen die moeten reageren even reageren??????}


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wacht op Harry]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ook, Louis en Stella waren tegen hem en Zayn aan het praten.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ik zal haar even een berichtje sturen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || hey iedereen. Sorry dat ik het zeg maar ik wil me uitschrijven. Dit omdat ik regelmatig berichtjes binnen krijg, dat ik moet reageren. Mensen, ik heb ook nog een leven buiten Q. Ik weet dat ik lang niet meer heb gereageerd maar dit komt doordat Q er echt vaak uitligt en ik nogal wat privé problemen heb. Verder vind ik dit RPG een beetje basic, en ik doe aan te veel mee. Sorry. ||

    [Nu kunnen we weer op zoek naar een nieuwe Harry...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [inderdaad net als vorige keer. Iemand die Harry op zich wilt nemen of die iemand kent die het zou willen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || ben er weer.
    Q ligt er telkens uit en me oom ligt op sterven dus sorry dat ik even niet heb gereageerd. ||

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."