• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tonlinson
    Ik grijns en trek mijn streepjes shirtje over mijn hoofd en mijn lichte sixpack kwam te voorschijn. 'BOMMETJE!!'riep ik vrolijk en spring het water in waarna het water hoog over de rand spetterde. Ik kwam weer boven en schudde wild met mijn hoofd waardoor het water uit mijn haar vlogen. 'YEAH BUDDY!!'



    ||| zit op mobiel dis kan aantal zinnen / woorden niet vinden dus sorry voor de mini stukjes ||

    Stella Madora Simpson.
    Lachend keek ik toe hoe Louis zijn shirt over zijn hoofd trok en in het water sprong. Ik had zijn lichte sixpack wel opgemerkt. Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht toen hij weer boven water kwam en met zijn hoofd schudde. 'Yeah buddy!' Lachend liep ik naar de rand toe en ging op de rand zitten, met mijn voeten in het water. Het water was heerlijk koel en voelde prettig aan tegen mijn voeten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson
    Ik zwem naar d'r toe en glimlach onschuldig. 'Hoi'zeg ik droog en pak snel d'r benen vast. 'Zwemmm!'roep ik en trek d'r van de rand af. Zelf wist ik niet goed hoe ze zou reageren maar eigelijk kon dat hem vrij weinig schelen op dit moment. Ze moest het wel leuk vinden, anders zou hij daar wel voor zorgen.

    Stella Madora Simpson.
    Ik zag hoe Louis naar me toe gezwommen kwam en onschuldig glimlachte. 'Hoi,' zei hij droog en greep mijn benen vast. Oh-oh.
    'Zwemmen!' riep hij en trok me van de rand af. Gillend verdween ik naast hem onder water. Zo vlug als ik kon kwam ik weer boven water om adem te halen. 'Lou!' gilde ik, heel even in paniek, maar begon daarna te lachen. Stomme sukkel. Grijnzend spetterde ik water in zijn gezicht. 'Je moet blij zijn dat ik mijn telefoon niet in mijn broekzak heb,' grijnsde ik. 'Anders had je mooi een nieuwe moeten betalen.' Ik zwom naar de rand en klom eruit. Water droop van me af en ik bedankte mezelf dat ik vanmorgen geen wit hempje aangetrokken had. 'Ik ga mijn bikini maar eens aandoen,' meldde ik, voor ik weer naar binnen liep, vlug, om niet teveel nat te maken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    || zit op school ||

    Louis Tomlinson
    Ik schiet in de lach als ze mijn naar gilt. 'M..mijn mobiel!stotter ik als ze erover begint.
    Snel spring ik op de kant en bekijk mijn kletsnatte kleren. 'Guus is dood!brom ik en loop naar me kamer.
    Ik trek mijn broek uit en doe mijn zwembroek aan. Voorzichtig leg ik mijn doorweekte mobiel op tafel en spring opnieuw het zwembad in.

    Sylvesti schreef:
    (...)


    Liam James Payne
    Ik keek op toen ik de deur hoorde. Dat zou vast mijn kamergenootje zijn. Ik keek wat verrast toen het een meisje was. Vreemd dat ze jongens en meisjes bij elkaar hadden gezet, maar goed. Ik glimlachte naar haar. "Mooie naam. Ik ben Liam. Gewoon Liam." Ik stond op en liep naar haar toe. Halverwege de kamer ging mijn telefoon af. Ik keek even. Harry had een pool party op zijn balkon. "Misschien is het een beetje vroeg of direct, maar een van mijn vrienden die hier nu ook woont geeft een balkon zwembadfeestje. Zin om mee te gaan?" Ik haalde even een hand door mijn donkere haar en keek haar aan. Ze was een mooi meisje, maar of ik haar zou daten, nu niet. Ik had net een pijnlijke break-up achter de rug, dus ik hield het nu gewoon bij vrienden. Ik had opzich toch wel zin in een zwemfeestje, dat zeker wel.


    Aimee-Lee Leavitt Rootz

    "Natuurlijk ga ik mee!!! Met zo'n zwembad ga ik nog liever mee!!!" Zei ik tegen hem. "Ik ga me heel ff omkleden," zei ik en liep naar mijn koffers en pakte ze op en liep naar de kamers. Ik keek in een kamer, daar stonden nog geen spullen dus ging ik er maar. Ik kleedde en pakte alle spullen die ik nodig had en liep terug naar de woon kamer. "Zo, zullen we gaan?" Vroeg ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:46 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    [wat is er allemaal gebeurd? ;o]

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. Snel haalde ik mijn telefoon uit mijn zak en smste Harry. Styles. Mijn kamergenootje en ik komen eraan. Zeg me asjeblieft dat jullie nog niet dronken zijn. L Ik liep daarna naar mijn slaapkamer en verwisselde mijn korte broek voor mijn zwembroek. Mijn shirt en schoenen liet ik nog even aan. Niet veel later stond ik bij de deur te wachten. Ze kwam niet veel later aanlopen. Ik kon mezelf niet tegenhouden dat mijn ogen over haar goed gevormde lijf gleden. Ze was echt mooi, maar mijn type, volgens mij niet. Ik opende de deur en liep rustig voor haar uit richting Harry's appartement. Bij de deur klopte ik luid. Zo maar naar binnen lopen was zelfs bij een zwembadfeestje not done volgens mij.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:34 ]


    Bowties were never Cooler

    [Twee keer Liam? I'm confused...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Stella Madora Simpson.
    Louis leek me uit te lachen, maar toen ik over mijn telefoon begon, betrok zijn gezicht.
    'M... Mijn mobiel,' stotterde hij en sprong snel het zwembad uit. Hij liep langs me heen en verdween in zijn slaapkamer.
    Ook ik verdween in mijn slaapkamer en verwisselde mijn zeiknatte kleding met mijn bikini.
    Mijn kleding hing ik buiten in de zon op en zakte toen weer op de rand van het zwembad neer.
    'Leeft je telefoon nog?' vroeg ik aan Louis, zachtjes gniffelend.
    'Zeg, wat vind je er trouwens van als we die vrienden van je uitnodigden? Lijkt me gezellig,' ging ik toen door. Wie weet zaten er nog wel knappe tussen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Twee keer Liam? I'm confused...]


    (Why?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    HurtedHeart schreef:
    [Zit zelf ook op me mobiel dus kan het ook niet zien S:]
    Jade Rae Armana
    Harry spettert alexis en mij onder en trekt ons er dan in. Het zag er misschien niet diep uit, maar dat was het eigenlijk best wel. Ik laat mezelf onderdompelen enkijk onderwater. Er was glas aan de rand, maar aan de onderkanf was iets glads, maar geen steen. Ik kom boven endoe mijn haar losjes over mijn schouders. Zo liet ik mijn haar het liefste zitten. Harry doet een bommetje net naast mij en het water stroomt over, maar het vult vanzelf bij dus het maakte niet uit al als je eronder stond kreeg jedus een laag water over je heen. Ik grinnik even en kijk kort over de rand en zie dat er serieus iemand onder stond en dus nat is. Ik grinnikcen kijk naar harry. 'Harry je golf heeft iemand nat gemaakt.' Zeg ik grinnikent. Het meisje die eronder stond is helemaal nat en ze liep woedend weg, maar ik kon er wel om lachen.

    [Laatste reactie van Jade. Voor zover ik nog weet zijn nog steeds alleen alexiscen Zayn in het zwembad bij harry en jade.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ze is de quotes vergeten...]


    Bowties were never Cooler

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    (Why?)


    [Jij reageerde net met Liam, terwijl Sylvesti de rol van Liam heeft...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Trouwens Pebble: De rest heeft al een pool party in Harry's kamer]


    Bowties were never Cooler