• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    [Woooow loop ik echt zover achter? Korte samenvatting van what happend? Dan probeer ik snel te reageren.
    Libera->Just Archery]

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 20:26 ]


    :)

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Gaan jullie me nu vermoorden?"vroeg hij en ik schudde glimlachend mijn hoofd. "Ik vecht als ik moet. Maar.. Jij viel ons niet aan, bent gewond en je ziet er niet gevaarlijk uit." Zei ik en glimlach naar hem. "Ik kan misschien... Planten zoeken voor onze wonden...Als jullie water zoeken lukt het vast wel..." Zeg ik glimlachend en keek de 2 jongens aan. "Gaat dat lukken?" vroeg ik en keek hun vragend aan.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Bos



    'Ik hoop dat er hier ergens iets staat dat niet van diamant is, en eetbaar, want anders kunnen we het maximum 3 dagen uithouden. En dat is echt het maximum. Zit er water of een andere drank in die thermofles?' vraagt Summer. 'Nee, helaas niet. Ik denk dat we zelf op zoek moeten gaan. Ik betwijfel of er hier ergens voedsel te vinden is,' zeg ik een beetje somber. 'Maar we vinden vast wel iets. De spelmakers kunnen ons moeilijk laten verhongeren. Dan zouden de Spelen te saai zijn. En misschien krijgen we nog wel sponsors,' zeg ik. Ik weet niet of ik mijn eigen woorden geloof. Dat zouden de spelmakers niet doen denk ik. Toch? Er zou vast wel wat zijn.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [@JustArchery: nog niet zoveel, het bloedbad is bezig, er zijn al een hele hoop gewonden, en een bende doden.]

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Nee, helaas niet. Ik denk dat we zelf op zoek moeten gaan. Ik betwijfel of er hier ergens voedsel te vinden is,' zegt ze somber. Ik zucht. 'Maar we vinden vast wel iets. De spelmakers kunnen ons moeilijk laten verhongeren. Dan zouden de Spelen te saai zijn. En misschien krijgen we nog wel sponsors.' zegt ze. Ik hoop niet op sponsors. Sponsors zijn... hoe zal ik het zeggen? Zeldzaam. Meestal zijn het de beroeps die sponsors krijgen, en dan nog 1 of 2 andere populaire tributen. Maar dat zijn er echt niet veel, op schaal van 24 tributen te zien.
    'Wacht eens even!' zeg ik, terwijl ik op een idee kom 'Er is hier diamant, enkel diamant, maar wie zegt er dat dat niet enkel de bovenlaag is, dat er daaronder eetbare dingen zitten, als we de diamant wegkrijgen, hebben we misschien eten.'

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 21:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    Het meisje die zich daarnet voorgesteld had als Jazzlyn schudde glimlachend mijn hoods ,waardoor een opgeluchte zucht mijn lippen verlaat.
    "Ik vecht als ik moet. Maar.. Jij viel ons niet aan, bent gewond en je ziet er niet gevaarlijk uit." antwoorde ze glimlachend.
    "Ik kan misschien... Planten zoeken voor onze wonden...Als jullie water zoeken lukt het vast wel..." Zei ze weer glimlachend. "Gaat dat lukken?"
    Meteen schud ik mijn hoofd. Ik kon echt geen stap meer verzetten en ik bloedde als gek.
    "Ik zou graag helpen,maar ik kan niet meer."mompel ik zacht,ik begrijp niet hoe ze nog steeds kan glimlachen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || bos

    "Ik zou graag helpen,maar ik kan niet meer."mompelde Matthew en ik dacht even na. "Uhmmm... Tja. Ik kan een soort van lopen, jij bijna niet en jij heb toch alleen last van je linker hand? Wat nou als we... Een wat veiligere plek zoeken en dan kijken wat we doen...?" vroeg ik aan de jongens en ik keek nog even het bos rond. "Ookal weet ik niet echt waar ik planten kan vinden hier eigenlijk... Tis een en al diamant..." Zeg ik en zuchtte.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn des overvloeds:

    Ik wacht niet op het antwoord van de jongen uit District 2. Als ik niet dood wil bloeden, heb ik nu medicijnen, ontsmettingsmiddelen nu nodig. En mijn oog, tja, daar kijk ik later wel voor. Daar ga ik in ieder geval niet van dood gaan. Al moet ik toegeven dat dat joch me een behoorlijk harde mep heeft verkocht. Niet dat ik dat niet heb gedaan bij hem, maar hij verdiende het. Wie krijgt het nu in godsnaam in zijn kop in een gevecht te gaan met mij? Of met een beroeps? Ik zou het eerlijk gezegd al lang opgegeven hebben, al moet ik toegeven dat ik wel ben begonnen. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk. Iemand anders ging anders wel met hem in gevecht gegaan zijn. Mijn heel verband is ondertussen al doorbloed. Ik moet het nu vinden, of ik hou het niet lang meer uit.
    Uiteindelijk vind ik een EHBO-kistje. Knelverband, ontsmettingsmiddel, roodsel (ook wel bekend als Eosine, voor het geval dat roodsel dialect is). Het lukt me -na veel proberen-, mijn ontmette wonden te "omsingelen" met dat verband, waarna ik het vastmaak met de punt van een speer, die vasthangt aan een draad.
    Ik weet dat het niet bepaald het beste is dat ik kan doen, ik heb echt medicijnen nodig, maar het is beter dan niets.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 11:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iris Quinty Browne. || D7. || Hoorn -> Diamantbos wss een van mijn weinige posts deze tijd.
    Zodra ik kan, ren in naar de hoorn, waar ik de blaaspijp al had zien liggen. Ik pak ook het flink gevulde zakje met pijltjes, pik nog een klein rugzakje mee en sprint dan naar het diamanten bos. Ik wil niks met het bloedbad te maken hebben. Ik spits mijn oren en luister. Matthew moest hier ergens zijn. Ik waagde het er maar op. 'Matthew?' riep ik zacht. Ik liep verder het bos in. 'Matthew?' riep ik nog eens, nu wat luider. Ik had de blaaspijp in de aanslag. Ik hoopte ergens nog een giftig meertje te kunnen vinden om ze daarin te dompelen. Ik zag iets of iemand bewegen, en schoot. Daarna sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Wat als het Matthew was? Ik rende er heen, en zag het pijltje op de grond liggen. Afgeketst. En daar zat Matthew. Hij zag er niet best uit. 'O mijn god, wat is er gebeurd?' ik hoopte maar dat hij bondgenoten wilde zijn met zijn districtgenoot. Toen merkte ik 2 anderen op. Als ik het goed had district 11. Mijn grip op de blaaspijp verstevigde. Toen ik dat deed, voelde ik een pijnscheut. Er zat een diepe haal in mijn arm die ik door de spanning en adrenaline niet had opgemerkt.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 11:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    "Uhmmm... Tja. Ik kan een soort van lopen, jij bijna niet en jij heb toch alleen last van je linker hand? Wat nou als we... Een wat veiligere plek zoeken en dan kijken wat we doen...?" zei Jazzlyn en ik knikte zacht. Volgens mij beschouwde ik het weer als ,dat we nu bondgenoten zijn ofzo. Ergens vaag hoor ik iemand mijn naam roepen,of het is een engel die mijn naam roept om te zeggen dat ik dood ben.Dat zou ook kunnen.
    "Ookal weet ik niet echt waar ik planten kan vinden hier eigenlijk... Tis een en al diamant..." begon het meisje weer en ik kijk haar even verward aan,nee ik ga dus niet dood. Weer hoor ik mijn naam en het klonk luider dan daarnet.
    'O mijn god, wat is er gebeurd?' hoorde ik nu en het stemgeluid herkende ik maar al te goed als dat van Iris.
    Ik draaide me wat om en zag haar,ze had een blaaspijp vast.
    "Iris! Niet schieten,ze zijn...goed."zeg ik tegen haar en ,probeer recht te komen,wat me dus totaal niet lukt ,waardoor ik dus maar blijf zitten.
    Ik was opgelucht dat ze niet dood was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Sorry voor late reactie, ik kon steeds niet sturen, en nu een nieuwe maken. :$)
    Daniel James Ebens:

    Ik sta nu in de kring, wachtend op de gong. Ik sluit mijn ogen en adem even rustig in en uit. WAT?! Daar heb ik geen tijd voor. En waar slaat dat op? Ik open mijn ogen en ben direct geconcentreerd. Nog 12 seconden. Ik twijfel of ik het bos in ren, of dat ik messen of een rugzak pak. Ik kies om toch messen te pakken, omdat ik wil laten zien dat mijn district ook wat waard is. Ik vind het ook een *** district maar toch. Ik ga toch doo.... En ik hoor de gong. Zo snel mogelijk, en dat ik niet zo snel, ren ik naar de messen. Ik pak er een en kijk om me heen. Iedereen is bezig. Ik gooi een mes. Wat een slechte actie van me, ik richtte niet eens op iets! Ik pak snel nog een mes en ren het bos in. Ik kijk een paar keer snel om om te kijken of er niemand aankomt. Als ik in het bos ben zoek ik een schuilplaats. Natuurlijk, een boom. Of voor hoever je het een boom kan noemen. Het schitterd van de diamanten. Als ik de boom in klim krijg ik een snee op mijn scheenbeen. Even door de zure appel heen bijten, of diamant, laatmaar. Als ik een goed plekje heb gevonden bekijk ik mijn snee.

    [Amas/Celebration jullie mogen weten hoe diep/ernstig is mijn snee is. Ik moet ergens een verwonding hebben toch? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray

    'Wacht eens even!' zegt Summer, die waarschijnlijk een idee heeft, 'Er is hier diamant, enkel diamant, maar wie zegt er dat dat niet enkel de bovenlaag is, dat er daaronder eetbare dingen zitten, als we de diamant wegkrijgen, hebben we misschien eten.' Ik kijk haar aan. Daar heeft ze een punt. Maar wacht eens, hoe gaan we door dat diamant heen komen? 'Heel goed idee, maar hoe gaan we door al dat diamant heen komen? Met alleen een broodmes gaat dat niet lukken,' zeg ik. 'En ik denk dat de enige plek met spullen de hoorn is,' ga ik verder. Ik zou het niet erg vinden om terug naar de hoorn te gaan. Waarschijnlijk is het bloedbad voorbij en misschien ligt er nog een dolk. Maar het is wel een risico.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    'Heel goed idee, maar hoe gaan we door al dat diamant heen komen? Met alleen een broodmes gaat dat niet lukken,' zegt ze tegen mij. 'En ik denk dat de enige plek met spullen de hoorn is.' ik lach even schamper.
    'Ik denk niet dat het echt een goed idee is om daar terug naartoe te gaan. Heb bloedbad zal nog volop bezig zijn. Anders hadden we onderhand wel al de kanonschoten gehoord. En tja, we kunnen het tenminste proberen om het door te hakken. We hebben een broodmes en een behoorlijk scherpe rotsscherf', zeg ik. 'Wie niet waagt, niet wint. Ik zoek liever 3 dagen naar eten en dan doodgaan, dan 3 dagen zitten melo-dramatisch doen over het feit dat we geen eten hebben. Het enige wat we nu kunnen doen, is proberen.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Bos

    Ze lacht even. 'Ik denk niet dat het echt een goed idee is om daar terug naartoe te gaan. Heb bloedbad zal nog volop bezig zijn. Anders hadden we onderhand wel al de kanonschoten gehoord. En tja, we kunnen het tenminste proberen om het door te hakken. We hebben een broodmes en een behoorlijk scherpe rotsscherf', zeg ik. 'Wie niet waagt, niet wint. Ik zoek liever 3 dagen naar eten en dan doodgaan, dan 3 dagen zitten melo-dramatisch doen over het feit dat we geen eten hebben. Het enige wat we nu kunnen doen, is proberen,' zegt ze. Misschien heeft ze gelijk. 'Ja, we kunnen het proberen. Ik dacht er even niet aan dat het bloedbad waarschijnlijk nog bezig zal zijn. Jij had die rots toch? Dan pak ik het mes,' zeg ik tegen haar terwijl ik me tas open en het mes eruit haal. Tja, zelf zou ik er eigenlijk nooit zijn opgekomen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn
    Had ik nou mensen geraakt of niet? Volkomen apathisch staar ik naar voren. Ik zit tegen de hoorn aan. Het doet er ook niet zo veel toe. Ik probeer op te staan, om te kijken waar de anderen zijn. Wanneer ik op probeer te staan voel ik iets in mijn kuit. Ik bijt op mijn lip. Gewoon doorlopen de hoorn in Bree, dat is niet zo ver.. Ik zet mijn verstand op nul en loop naar de hoorn. In de opening zie ik Jonah met een verbandkistje. Precies wat ik nodig heb. Ik loop met rappe pas naar hem toe en vraag: 'Heb je hulp nodig?' En ik geef hem een glimlach. Ik kijk even naar mijn been. Hij is dieper dan ik dacht. Hopelijk zit er iets nuttigs in dat kistje, want anders weet ik nog niet zo zeker of dit goed zal komen...


    imperfection is beauty

    Daniel James Ebens:


    Gelukkig, mijn snee is niet erg diep. Hij prikt alleen een beetje. Ik zou een blad zoeken om het bloed er af te wrijven maar...dat is er niet. Alleen maar diamant. Ik baal er van dat ik geen rugzak heb meegenomen. Ik besluit om toch maar terug naar de hoorn te lopen. Heel misschien is er een rugzak. Hopelijk zijn er geen beroeps, of juist wel dan kan ik ze mijn reactievermogen laten zien. Liever toch maar niet. dan is het beroeps tegen sulletje van district 3. Ik sta bij een boom en kijk naar de hoorn. Yes, geen beroeps en ook nog een rugzak! Het lot helpt me..of...zo iets... Ik ren naar de rugzak en op een gegeven moment glijd ik uit. *** diamanten. Hier zijn ze glad. Ach, niet alles kan meezitten. Ik pak de rugzak en kijk om de hoek. Niks bijzonders, in ieder geval niet waar ik iets mee kan. Ik loop met een kleine snelheid terug. Ik heb toch geen haast, er is niemand...toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3