• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Destined schreef:
    (...)

    Zogenaamde beststeller schrijver in de toekomst over een boek vol spelfouten en smileys.

    Wat dacht je van een persoonsvorm en onderwerp in deze zin?
    Of is dat niet nodig in een zinsopbouw?
    Je mag zinnen bedenken zonder persoonsvorm en onderwerp.
    Dus doe nou niet of alles wat zij typt taalkundig correct is, want dat is niet zo en dat kun je hieraan zien.
    Ik zou van zogenaamde bestsellerschrijver - dat trouwens aan elkaar moet - nog een onderwerp kunnen maken, maar ik zie nergens in deze zin waar een persoonsvorm staat of enkel ander werkwoord. Dus leuk geprobeerd, Flappie, maar ik weet ook wel iets van de Nederlandse taal af. En het is wel typisch dat je alleen de zinnen waarop je wilt reageren wel kunt lezen en de rest wat te kritisch is niet. Echt toeval, zeg.

    - Voor de rest laat ik me er niet meer over uit. -
    - Ik ben wel klaar hier zo. -


    Wauw. Dit is de eerste keer dat je iets zonder smileys typt. Awesome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Destined schreef:
    (...)

    Zogenaamde beststeller schrijver in de toekomst over een boek vol spelfouten en smileys.

    Wat dacht je van een persoonsvorm en onderwerp in deze zin?
    Of is dat niet nodig in een zinsopbouw?
    Je mag zinnen bedenken zonder persoonsvorm en onderwerp.
    Dus doe nou niet of alles wat zij typt taalkundig correct is, want dat is niet zo en dat kun je hieraan zien.
    Ik zou van zogenaamde bestsellerschrijver - dat trouwens aan elkaar moet - nog een onderwerp kunnen maken, maar ik zie nergens in deze zin waar een persoonsvorm staat of enkel ander werkwoord. Dus leuk geprobeerd, Flappie, maar ik weet ook wel iets van de Nederlandse taal af. En het is wel typisch dat je alleen de zinnen waarop je wilt reageren wel kunt lezen en de rest wat te kritisch is niet. Echt toeval, zeg.

    - Voor de rest laat ik me er niet meer over uit. -
    - Ik ben wel klaar hier zo. -



    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    This topic never fails to amuse me.

    Dragneel schreef:
    This topic never fails to amuse me.


    Dit. Ook al heb ik het zelf gemaakt.

    Ik snap niet zo dat zowat iedereen zit te bitchen over het smiley-gebruik van Destined? Het is niet verboden om het te gebruiken. Die smileys zijn er voor een reden. :']

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 20:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Destined schreef:
    (...)

    Ah, meer fans :P Mijn fanclub begint te groeien

    Ten eerste wil ik opmerken dat het geen dure woorden zijn. Het zijn woorden die dagelijks worden gebruikt en zo net kreeg ik een opmerking dat mijn woordenschat te klein was, nu is ie opeens te groot :P Dus ik heb ook gewoon idee wat jullie willen.

    Ten tweede de woorden passen wel in de context tenminste in die Nederlandse.

    Ten derde loop ik niet echt interessant te doen, want ik ben gewoon interessant, dat blijkt wel uit het aantal fans dat ik aantrek, want iedereen neemt mij blijkbaar serieus en gaat reageren.

    Ja dat was hem wel zo :P

    Echt, doe even normaal zeg. Ga eens eerst op je eigen spelling letten voordat je op de spelling van iemand anders let. Echt als ik naar jou reacties in dit topic lees erger ik me dood aan jou. Niet dat jou dat was kan schelen want het is toch maar op internet.

    OT: Ik vond het goed dat jullie de plannen over mensen op een of andere manier beledigen hebben gewijzigd. Zo kun je vast wel iets leuks maken van het acount. (:


    I still think of the guitar bible.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alayna schreef:
    (...)
    Echt, doe even normaal zeg. Ga eens eerst op je eigen spelling letten voordat je op de spelling van iemand anders let. Echt als ik naar jou reacties in dit topic lees erger ik me dood aan jou. Niet dat jou dat was kan schelen want het is toch maar op internet.

    OT: Ik vond het goed dat jullie de plannen over mensen op een of andere manier beledigen hebben gewijzigd. Zo kun je vast wel iets leuks maken van het acount. (:


    Ik werd er even door iemand op gewezen dat er toch nog mensen zijn die mij achter me rug om over mij zitten te praten en ik vind dat nogal laf, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik klaar was met dit topic. Als je een probleem met mij hebt, stuur dan even een pb´tje of meld het even in me GB en ga niet zo stiekem doen door het in een topic te plaatsen waar ik duidelijk heb aangegeven klaar mee te zijn. Echt waar, wat een lafaard zijn diegene zeg wie nog op mij reageren.

    Als je even goed zou hebben gelezen, maar dat heb je blijkbaar niet. Dan zou je lezen dat eerst mijn spelling en grammatica bekritiseerd werd en ik heb gezegd dat klopt dat die niet goed is in reacties, maar jij moet niet zo hypocriet doen door te zeggen dat er niets mis is aan jouw spelling en grammatica in reacties. Maar zij ontkende dat, dus ben ik zo vrij geweest om het tegendeel te bewijzen door een voorbeeld te geven. Het punt is gewoon dat ik gewoon toegeef dat ik fout zit met mijn spelling en grammatica en dat heb ik ook toegegeven, maar dat zij blijkbaar vond dat haar spelling en grammatica perfect was.

    Lees de volgende keer eerst de voorgaande discussie, voordat je een oordeel gaat vellen tegen iemand. Als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met mij, kom dan naar mij toe en ga niet zo achteraf helemaal sneaky in een topic reageren, waar ik klaar mee ben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik werd er even door iemand op gewezen dat er toch nog mensen zijn die mij achter me rug om over mij zitten te praten en ik vind dat nogal laf, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik klaar was met dit topic. Als je een probleem met mij hebt, stuur dan even een pb´tje of meld het even in me GB en ga niet zo stiekem doen door het in een topic te plaatsen waar ik duidelijk heb aangegeven klaar mee te zijn. Echt waar, wat een lafaard zijn diegene zeg wie nog op mij reageren.

    Als je even goed zou hebben gelezen, maar dat heb je blijkbaar niet. Dan zou je lezen dat eerst mijn spelling en grammatica bekritiseerd werd en ik heb gezegd dat klopt dat die niet goed is in reacties, maar jij moet niet zo hypocriet doen door te zeggen dat er niets mis is aan jouw spelling en grammatica in reacties. Maar zij ontkende dat, dus ben ik zo vrij geweest om het tegendeel te bewijzen door een voorbeeld te geven. Het punt is gewoon dat ik gewoon toegeef dat ik fout zit met mijn spelling en grammatica en dat heb ik ook toegegeven, maar dat zij blijkbaar vond dat haar spelling en grammatica perfect was.

    Lees de volgende keer eerst de voorgaande discussie, voordat je een oordeel gaat vellen tegen iemand. Als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met mij, kom dan naar mij toe en ga niet zo achteraf helemaal sneaky in een topic reageren, waar ik klaar mee ben.

    Ja, een topic is niet openbaar ofzo.


    Take me to wonderland



    Komt hier ooit een einde aan...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Itami schreef:
    (...)
    Ja, een topic is niet openbaar ofzo.


    Dat is niet het punt xD
    Het is juist als ik er niet meer op kijk en dat heb aangegeven, maar er dan toch nog mensen zijn die even na willen trappen dat heel sneaky in een topic doen waar ik niet meer op kijk. Ik vind dat niet kunnen. Ik snap je punt dat een topic openbaar is, maar ik heb aangegeven er niet meer op te kijken en dan zijn er alsnog mensen die mij zitten te bekritiseren. Dat vind ik laf. Jij niet dan?
    Ik vind als je problemen met mij hebt, dan kom je gewoon naar me toe en ga je niet reageren in een topic waarvan je kan weten dat ik er niet meer op reageer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh, dus als je met een topic "klaar" bent, kijk je er ook echt nooit meer in? Ook niet als er dat mooie "Ongelezen berichten" tekentje voor het topic staat. Lijkt me nogal raar, maar goed.

    Blijf on-topic zeg, dat is de rest ook / hoort de rest ook te zijn. Als je wilt janken maak je maar je eigen topic aan.

    OT: Dus, het plan is dus nu om er een wat "aardiger" account van te maken?

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 15:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik werd er even door iemand op gewezen dat er toch nog mensen zijn die mij achter me rug om over mij zitten te praten en ik vind dat nogal laf, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik klaar was met dit topic. Als je een probleem met mij hebt, stuur dan even een pb´tje of meld het even in me GB en ga niet zo stiekem doen door het in een topic te plaatsen waar ik duidelijk heb aangegeven klaar mee te zijn. Echt waar, wat een lafaard zijn diegene zeg wie nog op mij reageren.

    Als je even goed zou hebben gelezen, maar dat heb je blijkbaar niet. Dan zou je lezen dat eerst mijn spelling en grammatica bekritiseerd werd en ik heb gezegd dat klopt dat die niet goed is in reacties, maar jij moet niet zo hypocriet doen door te zeggen dat er niets mis is aan jouw spelling en grammatica in reacties. Maar zij ontkende dat, dus ben ik zo vrij geweest om het tegendeel te bewijzen door een voorbeeld te geven. Het punt is gewoon dat ik gewoon toegeef dat ik fout zit met mijn spelling en grammatica en dat heb ik ook toegegeven, maar dat zij blijkbaar vond dat haar spelling en grammatica perfect was.

    Lees de volgende keer eerst de voorgaande discussie, voordat je een oordeel gaat vellen tegen iemand. Als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met mij, kom dan naar mij toe en ga niet zo achteraf helemaal sneaky in een topic reageren, waar ik klaar mee ben.
    Als je zelf actief was in het topic is het niet achter je rug praten. Moesten ze in elkaar gastenboeken zitten neuten over je of in een offtopic, dan begrijp ik je reactie en dat je hen laf noemt, maar nu slaat je reactie nergens op. En trouwens dit het Taal subforum niet, klagen over elkaars grammatica doe je beter daar.
    De mods hebben al twee keer On-topic gezegd en iedereen blijft maar door ratelen over taalgebruik in smily's terwijl het onderwerp hier duidelijk het Twitteraccount is van een paar users.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Als je zelf actief was in het topic is het niet achter je rug praten. Moesten ze in elkaar gastenboeken zitten neuten over je of in een offtopic, dan begrijp ik je reactie en dat je hen laf noemt, maar nu slaat je reactie nergens op. En trouwens dit het Taal subforum niet, klagen over elkaars grammatica doe je beter daar.
    De mods hebben al twee keer On-topic gezegd en iedereen blijft maar door ratelen over taalgebruik in smily's terwijl het onderwerp hier duidelijk het Twitteraccount is van een paar users.


    Jaa, het is niet mijn schuld. Er zijn gewoon mensen die hier op mij blijven reageren en ik wil even duidelijk maken dat als ze kritiek hebben op mij, dat ze gewoon naar mij toe moeten komen en niet als ik er niet meer op kijk. Want dan vind ik het een beetje laf om reacties te plaatsen over iemand zonder dat je het durft tegen hem/haar te zeggen. En ik vind dat het wel ergens opslaat, want geef een argument waarom het nergens slaat. Zou jij het leuk vinden als ik in een topic waar jij totaal niet meer opkijkt de hele tijd over jou zou zitten praten. Ik vind dat niet kunnen en ik vind het dan beter dat je iemand dan direct hierop aanspreekt dan dat je het bedekt doet.

    @Darksavior: Ik denk dat ik zelf mag weten wat ik doe en dat jij dat als raar gaat bestempelen dat mag, maar ik doe lekker wat ik zelf wil en dat jij dat raar vindt, maakt mij lekker helemaal niets uit :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dafuck, waarom zitten jullie te kutten op iemands spelling/grammatica?
    OT: Ik heb geen twitter. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.