• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Eerste wat ik lees: Ten tweede de woorden passen wel in de context tenminste in die Nederlandse.

    Whut?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Eerste wat ik lees: Ten tweede de woorden passen wel in de context tenminste in die Nederlandse.

    Whut?


    I know right. D: Er klopt helemaal niets van de zinsopbouw of de spelling. Geen komma's waar ze moeten of goede... dingetjes. Zogenaamde beststeller schrijver in de toekomst over een boek vol spelfouten en smileys.


    Your make-up is terrible

    Ontopic mensen?


    I am an idiot, I move.

    Michonne schreef:
    (...)

    IK GEEF HET OP.
    Ik kon er werkelijk geen wijs uit worden, maar droom lekker verder joh. Ik voeg me gewoon bij Claire en hou hierover op.


    Ik wil niet lastig doen :X Hoewel ik er ook niets op tegen heb, maar jouw zinsopbouw is hier ook niet helemaal geweldig.

    Hmm xD jij bent hypocriet, dus jou nemen we niet meer serieus als het gaat over zinsopbouw of spelfouten.

    En jaaaa natuurlijk xD je kunt schrijvers ook echt afrekenen op de spelfouten en zinsopbouwen fouten die ze maken tijdens een reactie :P Dat komt ook echt ooit in een boek te staan, hoewel ik het niet uitsluit hoor :O Blijkbaar ben ik zo interessant dat allerlei mensen gaan reageren. Het kan toch geen toeval zijn dat ik overal even populair ben :P

    - DarkSavoir: En trouwens een tip voor de volgende keer :X begin bovenaan met lezen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hahahahhahahahhahaha.

    Oké, dat moest effe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik wil niet lastig doen :X Hoewel ik er ook niets op tegen heb, maar jouw zinsopbouw is hier ook niet helemaal geweldig.

    Hmm xD jij bent hypocriet, dus jou nemen we niet meer serieus als het gaat over zinsopbouw of spelfouten.

    En jaaaa natuurlijk xD je kunt schrijvers ook echt afrekenen op de spelfouten en zinsopbouwen fouten die ze maken tijdens een reactie :P Dat komt ook echt ooit in een boek te staan, hoewel ik het niet uitsluit hoor :O Blijkbaar ben ik zo interessant dat allerlei mensen gaan reageren. Het kan toch geen toeval zijn dat ik overal even populair ben :P

    - DarkSavoir: En trouwens een tip voor de volgende keer :X begin bovenaan met lezen.

    Ik zie geen fouten in de opbouw van haar zin. Die is correct.
    En als je een pagina opent springen je ogen niet meteen naar de eerste regel, maar lezen ze datgene waar ze op gericht waren. In mijn geval het midden van jou reactie waar ik dat las.

    OT: Ik vraag me nu toch echt af wat er met dit Twitter account gebeurd.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 0:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -kijkt naar de leeftijd-
    -ziet dat het jongen is-

    Dat verklaard alles :Y)

    OT: Als ze geen negatieve dingen meer tweetten over andere users, lijkt het me dat het gewoon mag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zie geen fouten in de opbouw van haar zin. Die is correct.
    En als je een pagina opent springen je ogen niet meteen naar de eerste regel, maar lezen ze datgene waar ze op gericht waren. In mijn geval het midden van jou reactie waar ik dat las.

    OT: Ik vraag me nu toch echt af wat er met dit Twitter account gebeurd.


    Zogenaamde beststeller schrijver in de toekomst over een boek vol spelfouten en smileys.

    Wat dacht je van een persoonsvorm en onderwerp in deze zin?
    Of is dat niet nodig in een zinsopbouw?
    Je mag zinnen bedenken zonder persoonsvorm en onderwerp.
    Dus doe nou niet of alles wat zij typt taalkundig correct is, want dat is niet zo en dat kun je hieraan zien.
    Ik zou van zogenaamde bestsellerschrijver - dat trouwens aan elkaar moet - nog een onderwerp kunnen maken, maar ik zie nergens in deze zin waar een persoonsvorm staat of enkel ander werkwoord. Dus leuk geprobeerd, Flappie, maar ik weet ook wel iets van de Nederlandse taal af. En het is wel typisch dat je alleen de zinnen waarop je wilt reageren wel kunt lezen en de rest wat te kritisch is niet. Echt toeval, zeg.

    - Voor de rest laat ik me er niet meer over uit. -
    - Ik ben wel klaar hier zo. -


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Zogenaamde beststeller schrijver in de toekomst over een boek vol spelfouten en smileys.

    Wat dacht je van een persoonsvorm en onderwerp in deze zin?
    Of is dat niet nodig in een zinsopbouw?
    Je mag zinnen bedenken zonder persoonsvorm en onderwerp.
    Dus doe nou niet of alles wat zij typt taalkundig correct is, want dat is niet zo en dat kun je hieraan zien.
    Ik zou van zogenaamde bestsellerschrijver - dat trouwens aan elkaar moet - nog een onderwerp kunnen maken, maar ik zie nergens in deze zin waar een persoonsvorm staat of enkel ander werkwoord. Dus leuk geprobeerd, Flappie, maar ik weet ook wel iets van de Nederlandse taal af. En het is wel typisch dat je alleen de zinnen waarop je wilt reageren wel kunt lezen en de rest wat te kritisch is niet. Echt toeval, zeg.

    - Voor de rest laat ik me er niet meer over uit. -
    - Ik ben wel klaar hier zo. -

    Wauw. Gefeliciteerd, je bent met stip op 1 de aller irritantste Quizlet-gebruiker die ik ooit heb meegemaakt, en dan reken ik Hale mee.


    ars moriendi

    Nog één keer: ontopic blijven!


    Let the Night embrace you

    Bayern schreef:
    (...)
    Wauw. Gefeliciteerd, je bent met stip op 1 de aller irritantste Quizlet-gebruiker die ik ooit heb meegemaakt, en dan reken ik Hale mee.


    Lololol, ik las neuker. :'D Oké, sorry. x:
    OT: Succes met jullie Twittah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Lololol, ik las neuker. :'D Oké, sorry. x:
    OT: Succes met jullie Twittah.

    HAHAHA x'D He is one sexy mofo, dat dan weer wel. _O_
    Oh sorry, nu blijf ik ontopic. Of niet. Of whatever.


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Wauw. Gefeliciteerd, je bent met stip op 1 de aller irritantste Quizlet-gebruiker die ik ooit heb meegemaakt, en dan reken ik Hale mee.



    I beg to differ.

    Het Nerveus/Destined Tag-Team wat gelukkig alleen zeer zelden, op de duisterste nachten en de donkerste dagen omhoog kruipt uit de krochten van het internet, dat is nog irritanter. Alleen het zijn er twee.

    "weet je wat het punt van alles is. Mensen geven kritiek op dit account. Wij geven kritiek terug en zo is het net een pingpongbal."
    Ach, wat zijn de schattige twitteraars weer zielig. Iedereen heeft het ook op jullie gemunt he? (cat) *knijpt in jullie schattige wangetjes*


    quidquid excusatio prandium pro

    Weet je wat het is, als jullie leuke dingen posten dat te maken met Q heeft, dan denk ik dat de meeste van ons het niet erg zouden vinden.
    Bijv: 'Oh, Q doet het niet' *klikt weg* 'He, laat ik op Q gaan kijken omdat..' *loading brain* <- Dat is leuk om te lezen.

    Maar wanneer je dingen post zoals;
    * He, @sisseltong heeft ons geblokkeerd. Puh.
    * Ik vind het jammer dat er niet zoveel ruzie op Q is, dat je tot drie uur 's nachts zat te discussieren met andere Q'ers en dat het leuk was.
    Ja, dan kan je verwachten dat er genoeg mensen zijn die dat niet respecteren.

    Okammy schreef:
    (...)

    I beg to differ.

    Het Nerveus/Destined Tag-Team wat gelukkig alleen zeer zelden, op de duisterste nachten en de donkerste dagen omhoog kruipt uit de krochten van het internet, dat is nog irritanter. Alleen het zijn er twee.

    "weet je wat het punt van alles is. Mensen geven kritiek op dit account. Wij geven kritiek terug en zo is het net een pingpongbal."
    Ach, wat zijn de schattige twitteraars weer zielig. Iedereen heeft het ook op jullie gemunt he? (cat) *knijpt in jullie schattige wangetjes*


    Ik heb nooit gezegt dat iedereen het op ons gemunt heeft. Dat maak jij er op dit moment van. Maar je kan het moeilijk ontkennen want zo is dat altijd. Mensen geven kritiek op iets en iemand anders geeft daarom kritiek op degene.


    "Ignite, my love. Ignite."