• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Sagitta schreef:
    Ik heb mijn pb's nog eens gecontroleerd, want het is al van 1 juli geleden en ik heb blijkbaar het wachtwoord niet veranderd met dat idee. Dat verwar ik dan met Quizlet_nl.

    Maartje mailde plots naar mij: 'heb je het wachtwoord veranderd?'
    En dat had ik niet, dus aangezien het account op mijn e-mail adres stond, heb ik het wachtwoord weer veranderd naar een nieuw wachtwoord en dat aan haar doorgegeven zodat ze er ook weer op kon. In diezelfde pb heb gezegd dat ik iemand van het account het nieuwe wachtwoord ging geven. In diezelfde pb's zeiden we dat Ellen niet echt actief was en het oude wachtwoord niet eens wist. Ik heb het wachtwoord niet gegeven aan Ellen en Sarita, omdat ik dacht dat Maartje dat wel zou doen. Puur omdat jullie goede vriendinnen zijn en alles wel zouden bespreken. Blijkbaar is het hier misgelopen?
    Alles leek weer oké en de volgende dag was het wachtwoord weer veranderd. Ik heb toen aan Maartje gevraagd waarom het wéér veranderd was en ik kreeg geen antwoord.

    Nu zou mijn verhaal juist moeten zijn, als ik mijn pb's mag geloven.

    Dat zou best flauw zijn zeg. Kom op zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ga hier ook in mee :Y) Ik wil best een nieuw Quizlet Account openen op Twitter met een paar mensen.


    Daar doe ik dan ook aan mee (:


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zou best flauw zijn zeg. Kom op zeg.


    Vind ik ook. Eigenlijk gewoon genaaid als je 't mij vraagt.


    26 - 02 - '16

    Sagitta schreef:
    Ik heb mijn pb's nog eens gecontroleerd, want het is al van 1 juli geleden en ik heb blijkbaar het wachtwoord niet veranderd met dat idee. Dat verwar ik dan met Quizlet_nl.

    Maartje mailde plots naar mij: 'heb je het wachtwoord veranderd?'
    En dat had ik niet, dus aangezien het account op mijn e-mail adres stond, heb ik het wachtwoord weer veranderd naar een nieuw wachtwoord en dat aan haar doorgegeven zodat ze er ook weer op kon. In diezelfde pb heb gezegd dat ik iemand van het account het nieuwe wachtwoord ging geven. In diezelfde pb's zeiden we dat Ellen niet echt actief was en het oude wachtwoord niet eens wist. Ik heb het wachtwoord niet gegeven aan Ellen en Sarita, omdat ik dacht dat Maartje dat wel zou doen. Puur omdat jullie goede vriendinnen zijn en alles wel zouden bespreken. Blijkbaar is het hier misgelopen?
    Alles leek weer oké en de volgende dag was het wachtwoord weer veranderd. Ik heb toen aan Maartje gevraagd waarom het wéér veranderd was en ik kreeg geen antwoord.

    Nu zou mijn verhaal juist moeten zijn, als ik mijn pb's mag geloven.


    Dan vind ik het nog steeds raar dat ik iets anders gehoord heb, wat helemaal niet op dit leek. Maargoed, ik geef toe, sommige tweets de afgelopen dagen gingen íéts te ver en dat gaan we sowieso ook niet doen. Wij willen gewoon een leuk account zijn dat niet alleen over de 'serieuze' dingen van Quizlet gaat, maar ook de dingen en mensen eromheen (positievere dingen dan) waar we nu ook al een beetje mee bezig zijn. Al vind ik het wel grappig dat na dit topic quizlet_nl ook andere dingen ging tweeten in plaats van serieuze dingen/topics, zoals bijvoorbeeld iets van 'Quizlet is traaaaaaaaaaaaag.' en 'Weten jullie wat @username van iemand voor haar verjaardag kan vragen?' of iets wat daarop lijkt.

    Jezus, bestaat dat ontzettend kinderachtige twitteraccount nou nog steeds? Grow up.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Q.‏@QuizletTweets8m
    Ik ga zo maar eens werken. #watmoetdatmoet"
    Wat heeft dat in godsnaam met Quizlet te maken? Maak dan voor jezelf een account aan waar je alles en iedereen gaat afkraken, maar doe dat niet onder de naam van Quizlet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sofinite schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds raar dat ik iets anders gehoord heb, wat helemaal niet op dit leek. Maargoed, ik geef toe, sommige tweets de afgelopen dagen gingen íéts te ver en dat gaan we sowieso ook niet doen. Wij willen gewoon een leuk account zijn dat niet alleen over de 'serieuze' dingen van Quizlet gaat, maar ook de dingen en mensen eromheen (positievere dingen dan) waar we nu ook al een beetje mee bezig zijn. Al vind ik het wel grappig dat na dit topic quizlet_nl ook andere dingen ging tweeten in plaats van serieuze dingen/topics, zoals bijvoorbeeld iets van 'Quizlet is traaaaaaaaaaaaag.' en 'Weten jullie wat @username van iemand voor haar verjaardag kan vragen?' of iets wat daarop lijkt.


    Ik vind het wel goed dat @quizlet_nl nu ook andere dingen tweet.


    Physics is awesome

    ColouredWind schreef:
    "Q.‏@QuizletTweets8m
    Ik ga zo maar eens werken. #watmoetdatmoet"
    Wat heeft dat in godsnaam met Quizlet te maken? Maak dan voor jezelf een account aan waar je alles en iedereen gaat afkraken, maar doe dat niet onder de naam van Quizlet.


    Het kan toch ook zijn dat die perongeluk getweet is omdat je bent vergeten te verwisselen van account. En lees mijn laatste post hier, daar staat in dat we niet meer iedereen gaan afkraken.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds raar dat ik iets anders gehoord heb, wat helemaal niet op dit leek. Maargoed, ik geef toe, sommige tweets de afgelopen dagen gingen íéts te ver en dat gaan we sowieso ook niet doen. Wij willen gewoon een leuk account zijn dat niet alleen over de 'serieuze' dingen van Quizlet gaat, maar ook de dingen en mensen eromheen (positievere dingen dan) waar we nu ook al een beetje mee bezig zijn. Al vind ik het wel grappig dat na dit topic quizlet_nl ook andere dingen ging tweeten in plaats van serieuze dingen/topics, zoals bijvoorbeeld iets van 'Quizlet is traaaaaaaaaaaaag.' en 'Weten jullie wat @username van iemand voor haar verjaardag kan vragen?' of iets wat daarop lijkt.
    Op 1 april, was het Twitteraccount anders ook wel actief, dus ik vind je argument ongeldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het kan toch ook zijn dat die perongeluk getweet is omdat je bent vergeten te verwisselen van account. En lees mijn laatste post hier, daar staat in dat we niet meer iedereen gaan afkraken.

    Verander dan ten eerste je beginpost waar dat instaat en ten tweede kan je tweets ook nog verwijderen. Zodra ik zo'n fout zie, zou ik het er gelijk afgooien en niet laten staan. En er staan sowieso wel meer onzintweets tussen. Het account slaat nergens op, geeft Quizlet een slechte naam als mensen gaan teruglezen (wat een hoop mensen zullen doen, doe ik ook als ik net iemand volg/ga volgen) en het mag niet eens volgens de regels van Twitter.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sofinite schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds raar dat ik iets anders gehoord heb, wat helemaal niet op dit leek. Maargoed, ik geef toe, sommige tweets de afgelopen dagen gingen íéts te ver en dat gaan we sowieso ook niet doen. Wij willen gewoon een leuk account zijn dat niet alleen over de 'serieuze' dingen van Quizlet gaat, maar ook de dingen en mensen eromheen (positievere dingen dan) waar we nu ook al een beetje mee bezig zijn. Al vind ik het wel grappig dat na dit topic quizlet_nl ook andere dingen ging tweeten in plaats van serieuze dingen/topics, zoals bijvoorbeeld iets van 'Quizlet is traaaaaaaaaaaaag.' en 'Weten jullie wat @username van iemand voor haar verjaardag kan vragen?' of iets wat daarop lijkt.

    Mja, ik ben dan wel benieuwd naar het andere verhaal. Ik kon wel uit de pb's afleiden dat Maartje dacht dat ik het wachtwoord had veranderd, maar dat was niet zo en ik denk dat ze me niet helemaal geloofde.
    Maar zo'n dingen hebben we al eerder getweet hoor. Ik vind het ergens ook wel fijn dat er ook een account is dat wat minder serieus is. Al vind ik wel dat dat account ook wel een beetje neutraal mag zijn en niet alles hoort af te kraken.
    Ik vind gewoon dat het Quizlet_nl account neutraal moet zijn, omdat het 'officieël' is. Daarom dat je er ook niet constant op kan spammen en alles tweeten dat in je op komt. Het moet altijd over Q gaan en op den duur weet je niets meer dat over Q gaat en waardoor je elke dag 20 tweets kan plaatsen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:24 ]


    Let the Night embrace you

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Verander dan ten eerste je beginpost waar dat instaat en ten tweede kan je tweets ook nog verwijderen. Zodra ik zo'n fout zie, zou ik het er gelijk afgooien en niet laten staan. En er staan sowieso wel meer onzintweets tussen. Het account slaat nergens op, geeft Quizlet een slechte naam als mensen gaan teruglezen (wat een hoop mensen zullen doen, doe ik ook als ik net iemand volg/ga volgen) en het mag niet eens volgens de regels van Twitter.


    Nou, vertel dan maar waarom het tegen de regels van twitter ingaat.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Nou, vertel dan maar waarom het tegen de regels van twitter ingaat.

    Even een eerdere reactie quoten.

    Dixon schreef:
    (...)

    Wat zij doen is dus eigenlijk tegen de regels van Twitter. Ze spreken in de naam van Quizlet, en Quizlet is een productie van Rutger. Dus zij hebben geen recht om "namens Quizlet" te spreken.

    Trademark: We reserve the right to reclaim user names on behalf of businesses or individuals that hold legal claim or trademark on those user names. Accounts using business names and/or logos to mislead others will be permanently suspended.


    Ex astris, sciencia

    Accounts using business names and/or logos to mislead others will be permanently suspended.

    Zover ik weet willen ze niemand misleiden. Het gaat over Quizlet / de mening die ze hebben over Quizlet. Ze willen niemand misleiden dat ze de "echte" Quizlet zijn. Dat wordt wel duidelijk door de soort tweets.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat bedoel ik, wat Mitchell zegt. Voor zover ik weet gaan wij niet in op de regels van twitter.