• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Ik zou hier popcorn bij moeten hebben... (krul)

    Pioneer schreef:
    Jezus, bestaat dat ontzettend kinderachtige twitteraccount nou nog steeds? Grow up.


    Kijk, dat vind ik nu zo grappig aan 90% van Quizlet. Allemaal mensen meestal tussen de 13 - 18 jaar die zo graag volwassen willen zijn en dat ook proberen. Er word dus tegen ons gezegd dat we 'Eens uit de puberteit moeten komen' maar wij zijn vijftien, wij hóren in de puberteit te zitten, het is de rest van Quizlet die zich zo graag volwassen willen voelen :'D

    Sofinite schreef:
    (...)

    Kijk, dat vind ik nu zo grappig aan 90% van Quizlet. Allemaal mensen meestal tussen de 13 - 18 jaar die zo graag volwassen willen zijn en dat ook proberen. Er word dus tegen ons gezegd dat we 'Eens uit de puberteit moeten komen' maar wij zijn vijftien, wij hóren in de puberteit te zitten, het is de rest van Quizlet die zich zo graag volwassen willen voelen :'D


    Puberteit de schuld geven van je daden is gewoon dom en hetzelfde als yolo als excuus gebruiken. Je hoeft niet volwassen te zijn om dat te weten.


    i put the fun in funeral

    Dragneel schreef:
    Ik zou hier popcorn bij moeten hebben... (krul)

    Ik heb chocola. Stukje? (cat)


    From these ashes, I will rise

    Audacity schreef:
    (...)

    Puberteit de schuld geven van je daden is gewoon dom en hetzelfde als yolo als excuus gebruiken. Je hoeft niet volwassen te zijn om dat te weten.

    Amen. :Y). Ik ben 't helemaal met je eens.

    + Ik ken genoeg meisjes tussen de 12 en 18 die wel volwassen reageren, die gooien het ook niet op puberteit o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik heb chocola. Stukje? (cat)

    Puur, melk of wit?

    Tjonge wat een gedoe om niks xD
    Het is maar een twitteraccount en wie neemt die serieus? xD
    Ikke in ieder geval niet :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Kijk, dat vind ik nu zo grappig aan 90% van Quizlet. Allemaal mensen meestal tussen de 13 - 18 jaar die zo graag volwassen willen zijn en dat ook proberen. Er word dus tegen ons gezegd dat we 'Eens uit de puberteit moeten komen' maar wij zijn vijftien, wij hóren in de puberteit te zitten, het is de rest van Quizlet die zich zo graag volwassen willen voelen :'D

    I tried.
    ...
    Aaaaaand I failed.
    So I decided to become a pirate instead!
    ARRR.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    I tried.
    ...
    Aaaaaand I failed.
    So I decided to become a pirate instead!
    ARRR.

    What about being a perv?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben echt stom dat ik hier ga reageren maar ik wil even mijn mening kwijt.

    Ik ben mede eigenaar van dat account. Maar nee, ik zie het niet als iets waarmee ik expres mensen mee kwetst. In tegendeel zelfs. Als ik problemen met iemand heb durf ik dat ook wel zo op te lossen en ik durf ook zo te vertellen als ik een probleem heb met iets hier op Q want dat heb ik al vaak zat eerder gedaan.
    Maar als jullie ons laf noemen moeten jullie dat zelf weten. Ik weet nog dat er een mod via twitter ruzie met me ging zoeken omdat ze via Q te bang was om ontmod te worden. Nee, ik noem geen naam aangezien het al een half jaar geleden is en ik het niet op mijn geweten wilt hebben dat ze dadelijk haar erebaantje kwijt is en dat ik weer een stel haters heb want daarom was ik tijd weg van Q. En ja, ik heb dingen vroeger op Q gedaan die niet kunnen, ja ik heb er van geleerd en ja ik ben ouder geworden en verstandiger. En nee. Ik zeg niet dat ik nu braaf mijn mond ga houden want zo ben ik nu eenmaal niet want ik hou ervan om mijn mening te geven. Maar mijn bedoeling is daar niet mee iemand pijn te doen.
    Als ik iets op dat account zet waarmee ik iemand perongeluk kwetst moet je het zeggen dan haal ik dat er simpel weg af. Waarom? Omdat ik geen zin heb dat ik het op mijn geweten heb dat iemand met een kutgevoel rond loopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik ben echt stom dat ik hier ga reageren maar ik wil even mijn mening kwijt.

    Ik ben mede eigenaar van dat account. Maar nee, ik zie het niet als iets waarmee ik expres mensen mee kwetst. In tegendeel zelfs. Als ik problemen met iemand heb durf ik dat ook wel zo op te lossen en ik durf ook zo te vertellen als ik een probleem heb met iets hier op Q want dat heb ik al vaak zat eerder gedaan.
    Maar als jullie ons laf noemen moeten jullie dat zelf weten. Ik weet nog dat er een mod via twitter ruzie met me ging zoeken omdat ze via Q te bang was om ontmod te worden. Nee, ik noem geen naam aangezien het al een half jaar geleden is en ik het niet op mijn geweten wilt hebben dat ze dadelijk haar erebaantje kwijt is en dat ik weer een stel haters heb want daarom was ik tijd weg van Q. En ja, ik heb dingen vroeger op Q gedaan die niet kunnen, ja ik heb er van geleerd en ja ik ben ouder geworden en verstandiger. En nee. Ik zeg niet dat ik nu braaf mijn mond ga houden want zo ben ik nu eenmaal niet want ik hou ervan om mijn mening te geven. Maar mijn bedoeling is daar niet mee iemand pijn te doen.
    Als ik iets op dat account zet waarmee ik iemand perongeluk kwetst moet je het zeggen dan haal ik dat er simpel weg af. Waarom? Omdat ik geen zin heb dat ik het op mijn geweten heb dat iemand met een kutgevoel rond loopt.


    Waar maak je je nou druk om? :P
    Het is maar twitter en nou en dat iemand een keer ruzie zoekt.
    Dan reageer je toch gewoon niet? En verwijder je die berichten.
    Die gozer gaat heus niet helemaal naar je huis toe om ruzie met jou te gaan zoeken xD
    Wordt Twitter niet een beetje te serieus genomen zeg xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Waar maak je je nou druk om? :P
    Het is maar twitter en nou en dat iemand een keer ruzie zoekt.
    Dan reageer je toch gewoon niet? En verwijder je die berichten.
    Die gozer gaat heus niet helemaal naar je huis toe om ruzie met jou te gaan zoeken xD
    Wordt Twitter niet een beetje te serieus genomen zeg xD


    Het maar twitter maar er wordt hier wel een hele discussie over uitgeroepen in dit topic dus blijkbaar interesseert het toch wel een stel mensen.
    En daarbij, ookal is het maar twitter sommige dingen kunnen via internet ook gewoon kwetsend over komen. Ik ben niet bang dat hier dadelijk een menigte voor me deur staat met fakkels en hooivorken alleen wil ik niet dat mensen zich gekwetst voelen omdat ze iets lezen op internet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Het maar twitter maar er wordt hier wel een hele discussie over uitgeroepen in dit topic dus blijkbaar interesseert het toch wel een stel mensen.
    En daarbij, ookal is het maar twitter sommige dingen kunnen via internet ook gewoon kwetsend over komen. Ik ben niet bang dat hier dadelijk een menigte voor me deur staat met fakkels en hooivorken alleen wil ik niet dat mensen zich gekwetst voelen omdat ze iets lezen op internet.


    Jaa xD maar nemen die mensen dan twitter dan niet iets te serieus? :P
    Ik bedoel, kom op zeg dan typt iemand een keer iets gemeens over je :P kan jou het verrotten :P
    Ik zie het zo iedereen mag een mening hebben over mij en ik mag een mening hebben over iedereen.
    interesseert mij niets wat jullie op Twatter zetten :P
    Ik vind alleen wel dat jullie dat allemaal te serieus nemen en een veel te groot punt van maken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa xD maar nemen die mensen dan twitter dan niet iets te serieus? :P
    Ik bedoel, kom op zeg dan typt iemand een keer iets gemeens over je :P kan jou het verrotten :P
    Ik zie het zo iedereen mag een mening hebben over mij en ik mag een mening hebben over iedereen.
    interesseert mij niets wat jullie op Twatter zetten :P
    Ik vind alleen wel dat jullie dat allemaal te serieus nemen en een veel te groot punt van maken.


    You're the most annoying person I've ever met. (cat) Zelfs al ben ik het wel met je eens, mensen maken er nogal een punt van, het is gewoon... onverklaarbaar denk ik. Je brengt het zo vervelend met al die smileys en ik kan het niet laten om te denken dat jij zo kinderachtig moet zijn, maar als het je zo weinig kan schelen, waarom maak je dan zoveel reacties?


    Your make-up is terrible

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa xD maar nemen die mensen dan twitter dan niet iets te serieus? :P
    Ik bedoel, kom op zeg dan typt iemand een keer iets gemeens over je :P kan jou het verrotten :P
    Ik zie het zo iedereen mag een mening hebben over mij en ik mag een mening hebben over iedereen.
    interesseert mij niets wat jullie op Twatter zetten :P
    Ik vind alleen wel dat jullie dat allemaal te serieus nemen en een veel te groot punt van maken.

    Niet iedereen denkt zo. Elk mens is anders, hé, dat je dat nog wel in je achterhoofd erbij neemt. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.