• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Michonne schreef:
    (...)

    You're the most annoying person I've ever met. (cat) Zelfs al ben ik het wel met je eens, mensen maken er nogal een punt van, het is gewoon... onverklaarbaar denk ik. Je brengt het zo vervelend met al die smileys en ik kan het niet laten om te denken dat jij zo kinderachtig moet zijn, maar als het je zo weinig kan schelen, waarom maak je dan zoveel reacties?


    Nah das toch een prestatie :P
    Tja denk het ook, maar blijkbaar zijn mensen heel erg gepikeerd als iemand een berichtje op een site'tje neerzet.
    En wat dan? Zou mij een zorg zijn wat mensen op hun site zetten.

    Hahaha xD ja, het aantal smileys is een erg betrouwbare bron om te denken dat iemand kinderachtig is, woordschat maakt in dat kader niets meer uit.

    Nah ja, het is laat en ik dacht, heb toch ff niets te doen :P
    Dus zal ik even iedereen uit hun lijden verlossen, zodat ze ook weer allemaal rustig kunnen slapen en mijn mening erover geven. Ik weet dat ze daar natuurlijk op hebben gewacht.

    @Tortura: Dat weet ik wel, maar dan nog. Wordt jij echt nou zo kwaad als iemand een berichtje heeft geplaats op Twatter die wat negatief is? Zit jij dan zo van: Verdikke me er heeft weer iemand een negatief bericht over mij geplaatst op twatter! Hoe durven ze! De schoften! xD
    Ik kan dat niet egt serieus nemen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nah das toch een prestatie :P
    Tja denk het ook, maar blijkbaar zijn mensen heel erg gepikeerd als iemand een berichtje op een site'tje neerzet.
    En wat dan? Zou mij een zorg zijn wat mensen op hun site zetten.

    Hahaha xD ja, het aantal smileys is een erg betrouwbare bron om te denken dat iemand kinderachtig is, woordschat maakt in dat kader niets meer uit.

    Nah ja, het is laat en ik dacht, heb toch ff niets te doen :P
    Dus zal ik even iedereen uit hun lijden verlossen, zodat ze ook weer allemaal rustig kunnen slapen en mijn mening erover geven. Ik weet dat ze daar natuurlijk op hebben gewacht.

    @Tortura: Dat weet ik wel, maar dan nog. Wordt jij echt nou zo kwaad als iemand een berichtje heeft geplaats op Twatter die wat negatief is? Zit jij dan zo van: Verdikke me er heeft weer iemand een negatief bericht over mij geplaatst op twatter! Hoe durven ze! De schoften! xD
    Ik kan dat niet egt serieus nemen :P


    Oh, je erg kleine woordenschat telt heel erg mee in dit geval, samen met al die rare afkortingen en spelfouten, eigenlijk. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Oh, je erg kleine woordenschat telt heel erg mee in dit geval, samen met al die rare afkortingen en spelfouten, eigenlijk. (cat)


    Spelfouten en afkortingen mag :P
    Ik weet zeker dat als ik al jouw berichten na ga corrigeren, ik ook meer dan genoeg spelfouten en foutieve afkortingen kan vinden. :P En mijn woordenschat is best groot. Je mag ondertussen best aantekeningen maken hoor. Vind ik helemaal niet erg, want als je een beetje research zou doen en dingen zou baseren op feiten, zou je er al snel achter zijn dat mijn woordenschat aardig groot is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Spelfouten en afkortingen mag :P
    Ik weet zeker dat als ik al jouw berichten na ga corrigeren, ik ook meer dan genoeg spelfouten en foutieve afkortingen kan vinden. :P En mijn woordenschat is best groot. Je mag ondertussen best aantekeningen maken hoor. Vind ik helemaal niet erg, want als je een beetje research zou doen en dingen zou baseren op feiten, zou je er al snel achter zijn dat mijn woordenschat aardig groot is.


    Ik gebruik geen afkortingen, ik heb daar een hekel aan. Of ze nou foutief zijn of niet, als je toch al bezig bent met typen, typ dan lekker even het hele woord. (DE ENIGE UITZONDERING IS ETC, WANT DAT MAG)


    Your make-up is terrible

    Daar gaat het niet over, want ik zeg alleen dat iedereen anders is. Ik zeg iets op wat jíj zei, en dan nog vind ik dat mensen wel op kunnen passen wat ze op het internet plaatsen. Er zijn ook dingen die er overheen kunnen gaan, met taalgebruik etc. Er zijn werkelijk mensen die het zich zó aantrekken van iemand dat ze daar rot over gaan voelen en dat houdt dan niet meer zo snel op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destined schreef:
    (...)

    Spelfouten en afkortingen mag :P
    Ik weet zeker dat als ik al jouw berichten na ga corrigeren, ik ook meer dan genoeg spelfouten en foutieve afkortingen kan vinden. :P En mijn woordenschat is best groot. Je mag ondertussen best aantekeningen maken hoor. Vind ik helemaal niet erg, want als je een beetje research zou doen en dingen zou baseren op feiten, zou je er al snel achter zijn dat mijn woordenschat aardig groot is.


    Maar je bent wel heel irritant met die smiley's van je. Echt serieus, moet dat nou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik gebruik geen afkortingen, ik heb daar een hekel aan. Of ze nou foutief zijn of niet, als je toch al bezig bent met typen, typ dan lekker even het hele woord. (DE ENIGE UITZONDERING IS ETC, WANT DAT MAG)


    Ik hanteer de regel dat je altijd afkortingen (foutief of niet) mag gebruiken zolang een normaal mens ze zou kunnen begrijpen, maar blijkbaar staan wij daar anders is en dat kan :P Ik heb er vrede mee, dat jij het niets vind, vind ik niet zo erg.

    Je insinueert ermee dat je vindt dat waarom mensen boos worden op haatberichtjes op twatter begrijpelijk is, dat vind ik niet, maar volgens mij heb ik dat al tussen neus en lippen door laten merken. Kan dat kloppen? :P

    En ja, dat moet :P

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 23:37 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik hanteer de regel dat je altijd afkortingen (foutief of niet) mag gebruiken zolang een normaal mens ze zou kunnen begrijpen, maar blijkbaar staan wij daar anders is en dat kan :P Ik heb er vrede mee, dat jij het niets vind, vind ik niet zo erg.

    Je insinueert ermee dat je vindt dat waarom mensen boos worden op haatberichtjes op twatter begrijpelijk is, dat vind ik niet, maar volgens mij heb ik dat al tussen neus en lippen door laten merken. Kan dat kloppen? :P

    En ja, dat moet :P


    Ik heb geen idee wat je allemaal zegt, eigenlijk. (cat) Ik word afgeleid door je spelfouten, die flipperende tong en het woord twatter. Niet te vergeten je rare zinsopbouw.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wat je allemaal zegt, eigenlijk. (cat) Ik word afgeleid door je spelfouten, die flipperende tong en het woord twatter. Niet te vergeten je rare zinsopbouw.


    Als jij spelfouten ziet, hoe kan jij weten dat het spelfouten zijn, terwijl jij niet schijnt te weten wat er allemaal staat en zinsopbouw is niets mee. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Als jij spelfouten ziet, hoe kan jij weten dat het spelfouten zijn, terwijl jij niet schijnt te weten wat er allemaal staat en zinsopbouw is niets mee. :P


    Er is wel wat mis mee, lees eens goed na wat je zegt. Omdat ik wel zie wat je typt, maar ik word afgeleid erdoor, snappie?


    Your make-up is terrible

    Ik heb een hekel aan mensen die teveel smiley's gebruiken. (cat)


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    (...)

    Er is wel wat mis mee, lees eens goed na wat je zegt. Omdat ik wel zie wat je typt, maar ik word afgeleid erdoor, snappie?


    Je lult xD
    Je zoekt nu gewoon naar dingen om je aan te irriteren, omdat je je aan mij wilt irriteren. Blijkbaar ben je geraakt door iets wat ik zei of kun je niet tegen de smileys. Je moet gewoon onzin gaan lopen verkondigen, want ik weet dat jij weet wat er staat. Jij wilt je er gewoon aan storen en dat vind ik best.
    Veel plezier ermee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Spelfouten en afkortingen mag :P
    Ik weet zeker dat als ik al jouw berichten na ga corrigeren, ik ook meer dan genoeg spelfouten en foutieve afkortingen kan vinden. :P En mijn woordenschat is best groot. Je mag ondertussen best aantekeningen maken hoor. Vind ik helemaal niet erg, want als je een beetje research zou doen en dingen zou baseren op feiten, zou je er al snel achter zijn dat mijn woordenschat aardig groot is.

    Gast, wat ijl je nou? Hou op met dat interessant doen met die dure woorden van je, want ze slaan helemaal nergens op in de context waarin je ze plaatst. :'D


    ars moriendi

    Destined schreef:
    (...)

    Je lult xD
    Je zoekt nu gewoon naar dingen om je aan te irriteren, omdat je je aan mij wilt irriteren. Blijkbaar ben je geraakt door iets wat ik zei of kun je niet tegen de smileys. Je moet gewoon onzin gaan lopen verkondigen, want ik weet dat jij weet wat er staat. Jij wilt je er gewoon aan storen en dat vind ik best.
    Veel plezier ermee.


    IK GEEF HET OP.
    Ik kon er werkelijk geen wijs uit worden, maar droom lekker verder joh. Ik voeg me gewoon bij Claire en hou hierover op.


    Your make-up is terrible

    Bayern schreef:
    (...)
    Gast, wat ijl je nou? Hou op met dat interessant doen met die dure woorden van je, want ze slaan helemaal nergens op in de context waarin je ze plaatst. :'D


    Ah, meer fans :P Mijn fanclub begint te groeien

    Ten eerste wil ik opmerken dat het geen dure woorden zijn. Het zijn woorden die dagelijks worden gebruikt en zo net kreeg ik een opmerking dat mijn woordenschat te klein was, nu is ie opeens te groot :P Dus ik heb ook gewoon idee wat jullie willen.

    Ten tweede de woorden passen wel in de context tenminste in die Nederlandse.

    Ten derde loop ik niet echt interessant te doen, want ik ben gewoon interessant, dat blijkt wel uit het aantal fans dat ik aantrek, want iedereen neemt mij blijkbaar serieus en gaat reageren.

    Ja dat was hem wel zo :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.