• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Nadat we de stem van Caesar gehoord hebben, begint er water de arena in te stromen. Ik bedenk me hoeveel water er in de arena moet. Als ik om me heen kijk zie ik dat de anderen al op weg zijn naar de hoorn. Ik loop rustig achter hen aan. Onderweg stop ik de nachtkijker/zonnebril in de rugzak en voel ik hoe het lopen zwaarder en zwaarder wordt. Gelukkig kan ik zwemmen. Nou, waarschijnlijk zal het nooit de kunsten van Jonah en Jody overtreffen, maar ik vind mijn eigen kunsten goed genoeg.
    Als ik bij de hoorn aankom is het water al bijna klaar met het vullen van de arena. Ik leg eerst de rugzak die ik heb meegenomen op de kant en daarna mijn messen. Dan klim ik zelf op het platform. Ik voel me toch redelijk moe, omdat ik de rugzak de hele tijd boven water moest houden. Ik kijk om me heen en zie Carmela. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Heey. Ben jij ook zo blij dat al dat licht weg is?'


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || aan het zwemmen:

    Het water voelt heerlijk aan. Precies zoals dat in 4. Niet te koud, niet te warm, perfect om in te zwemmen. Dylan en Bree komen ook toe, zwemmend. Alhoewel... ik zou het bij Dylan niet bepaald zwemmen durven noemen, maar zolang hij zich boven houd, is het goed genoeg. Bree kan het al ietsje beter. Het is dan ook niet meer dan logisch dat Jody en ik hoogstwaarschijnlijk de beste zwemmers zijn van de hele arena. We leven bijna op het water.
    Het voelt werkelijk zalig. 'Hé', roep ik, als ik weer boven kom. 'Zal ik maar wat voedsel vangen? Het is al 2 dagen geleden dat we, buiten het rugzakvoedsel eten hebben gehad.' ik wacht niet op een antwoord, maar duik vrijwel direct het water weer in.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [sorry guys, maar heb t nogal druk.... Zal proberen zo snel mogelijk weer te reageren.... Zeker nu het eindelijk dag 4 is yayy]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Alexis Jane Howard || District 5 || Ergens dood te gaan in het doolhof{A}
    Uitgeput lig ik op de grond. Het licht heeft er vandaag voor gezorgd dat ik niet kon slapen, niet kon orriënteren - dus geen voedselbronnen kon zoeken - en ik heb geen idee van de tijd. In mijn waterfles zit nog maar een klein laagje, en ik ben bang dat ik het niet lang meer uit zal houden.
    Ik kreun van pijn als ik in een andere houding ga liggen maar daarmee mijn bovenarm raak. Ik doe mijn ogen open om te zien hoe erg de wond er inmiddels uitziet en wil mijn ogen alweer tevergeefs dicht doen aangezien ik toch niets zal zien, maar ik merk dat het licht wegraakt. Langzaam wordt het weer donker. Niet weer een donkere dag, hè? Ik probeer wat aan het donker te wennen, en uiteindelijk kan ik contouren zien van de wanden van het doolhof. Het is geen complete duisternis! Het zal gewoon een nacht zijn. Die informatie geeft me nieuwe energie. Ik sta op en pak mijn flesje water, maar merk dat die helemaal nat is. Ik voel over de grond en er stijgt water op. WAT?! Hoe kan dit? Water? Uit de grond? Langzaam stijgt het tot mijn knieën.. tot mijn heup.. tot mijn schouders.. ik probeer verwoed weg te zwemmen, maar de drie dagen die ik zonder voedsel heb geleefd, beginnen hun tol te eisen. Hopeloos sla ik wat om me heen. Ik kan best zwemmen. Met een volle buik. Ik weet dat ik me niet kan verzetten tegen dit water. Ik probeer houvast te krijgen aan de wanden van het doolhof, maar merk dat zelfs die helemaal onder water staan. Ik grijp mijn laatste bezittingen stevig vast, in de hoop ze niet te verliezen in het diepe water. Nergens kan ik een uitweg vinden voor het water, tot ik ergens een bos zie. Daar moet ik zien te komen. Ik probeer weer te zwemmen, maar ben na een paar slagen alweer uitgeput. Ik probeer diep adem te halen, maar van vermoeidheid gaat het in stoten, en langzaam merk ik dat ik behalve lucht ook water binnenkrijg. Ik hoest, maar zak ook steeds verder onder water. De kracht van het water trekt me verder, en verder, en verder naar beneden. Het wordt licht in mijn hoofd.

    [Ze is niet dood, maar ik had gewoon geen inspiratie en er is eigenlijk ook helemaal geen mogelijkheid voor haar te overleven na drie en nu de vierde van dit soort dagen..]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:56 ]


    :)

    Dallam schreef:
    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Nadat we de stem van Caesar gehoord hebben, begint er water de arena in te stromen. Ik bedenk me hoeveel water er in de arena moet. Als ik om me heen kijk zie ik dat de anderen al op weg zijn naar de hoorn. Ik loop rustig achter hen aan. Onderweg stop ik de nachtkijker/zonnebril in de rugzak en voel ik hoe het lopen zwaarder en zwaarder wordt. Gelukkig kan ik zwemmen. Nou, waarschijnlijk zal het nooit de kunsten van Jonah en Jody overtreffen, maar ik vind mijn eigen kunsten goed genoeg.
    Als ik bij de hoorn aankom is het water al bijna klaar met het vullen van de arena. Ik leg eerst de rugzak die ik heb meegenomen op de kant en daarna mijn messen. Dan klim ik zelf op het platform. Ik voel me toch redelijk moe, omdat ik de rugzak de hele tijd boven water moest houden. Ik kijk om me heen en zie Carmela. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Heey. Ben jij ook zo blij dat al dat licht weg is?'

    [In de Arena hoor je Caesar niet;) Daar legt Plutarch/Seneca dingen uit;)]


    :)

    Dallam schreef:
    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Nadat we de stem van Caesar gehoord hebben, begint er water de arena in te stromen. Ik bedenk me hoeveel water er in de arena moet. Als ik om me heen kijk zie ik dat de anderen al op weg zijn naar de hoorn. Ik loop rustig achter hen aan. Onderweg stop ik de nachtkijker/zonnebril in de rugzak en voel ik hoe het lopen zwaarder en zwaarder wordt. Gelukkig kan ik zwemmen. Nou, waarschijnlijk zal het nooit de kunsten van Jonah en Jody overtreffen, maar ik vind mijn eigen kunsten goed genoeg.
    Als ik bij de hoorn aankom is het water al bijna klaar met het vullen van de arena. Ik leg eerst de rugzak die ik heb meegenomen op de kant en daarna mijn messen. Dan klim ik zelf op het platform. Ik voel me toch redelijk moe, omdat ik de rugzak de hele tijd boven water moest houden. Ik kijk om me heen en zie Carmela. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Heey. Ben jij ook zo blij dat al dat licht weg is?'


    Carmela Lorenza Rossini : district 1 : hoorn
    ik zie dat Bree naar me toe komt. ongemerkt kijk ik om me heen in de hoop dat iemand mij kan redden en Bree weer ergens mee naar toe kan nemen, het was zo rustig zonder haar, maar dat is niet zo. "Heey. Ben jij ook zo blij dat al dat licht weg is?" zegt Bree. "ja, tuurlijk ben ik daar blij om" dan kijk ik om me heen overal komt water. ik begin zowat hysterisch te worden ik kan bijna niet zwemmen. ik klim snel op de hoorn. "sorry Bree" roep ik naar Bree, "maar ik kan niet goed zwemmen en ga mezelf niet vermoorden door bij het water te blijven, ookal zou ik waarschijnlijk wel ik leven blijven" ik hou van overdrijven ben ik wel weer achter, maar ik ben bang dat ik het niet 24 uur vol houd om te zwemmen maar ik kan mezelf zo wel even gaan wassen in het water, daar is dat water goed voor.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Na een tijdje kom ik weer boven met een paar, nog steeds levende, krabben en vissen. Die vissen zullen wel snel sterven, hier aan land, maar die krabben moet ik eerst plattrappen. Dan zie ik hoe Carmela spartelend de hoorn op kruipt, en ik lach. Ik heb nog nooit mensen gezien die zo slecht kunnen zwemmen, maar goed.
    'Moet ik je anders een paar basistechnieken leren om toch op z'n minst boven te blijven?' vraag ik. Het is niet ironisch bedoeld of zo, het is gewoon omdat ze niet zou verdrinken moest ze in het water vallen, of iemand er haar zou induwen. Het zou me niet verbazen moest iemand, of het nou een beroeps is of niet, het wel in zijn of haar kop zou krijgen iemand anders in het water te duwen. Als ze er nog niet in liggen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Na een tijdje kom ik weer boven met een paar, nog steeds levende, krabben en vissen. Die vissen zullen wel snel sterven, hier aan land, maar die krabben moet ik eerst plattrappen. Dan zie ik hoe Carmela spartelend de hoorn op kruipt, en ik lach. Ik heb nog nooit mensen gezien die zo slecht kunnen zwemmen, maar goed.
    'Moet ik je anders een paar basistechnieken leren om toch op z'n minst boven te blijven?' vraag ik. Het is niet ironisch bedoeld of zo, het is gewoon omdat ze niet zou verdrinken moest ze in het water vallen, of iemand er haar zou induwen. Het zou me niet verbazen moest iemand, of het nou een beroeps is of niet, het wel in zijn of haar kop zou krijgen iemand anders in het water te duwen. Als ze er nog niet in liggen.


    Carmela Lorenza Rossini :: District 1 :: hoorn
    ik hoor dat Jonah me aanbied om mij te helpen overleven. dankbaar kijk ik hem aan. "graag" antwoord ik voorzichtig. "ik heb het ooit moeten leren, maar ik snapte niet waar ik het voor nodig had dus ik heb mijn ouders, en ja ik ben verwend kan ik niets aan doen, zover gekregen dat ik niet meer hoefde leren te zwemmen, achteraf is dat dus niet handig" langzaam probeer ik van de hoorn af te glijden terwijl ik me blijf vasthouden zodat ik niet in het water val, god zij dank lukt dat en ik kom dus veilig in het water. dat is eigenlijk toch wel fijn ondanks dat ik niet kan zwemmen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Aelin schreef:
    (...)
    [In de Arena hoor je Caesar niet;) Daar legt Plutarch/Seneca dingen uit;)]


    ( ja maar ik zag dat anderen het ook hadden gezegd dus deed ik t ook.
    slecht van mij:) )


    imperfection is beauty

    Dallam schreef:
    Caesar Flickerman

    Welkom Panem! Wat een actie in de arena, vinden jullie ook niet? Laten we eens beginnen bij de doden van vandaag: Louise en Jayden. Beide vermoord door de beroeps. Jody en Bree om precies te zijn. De teller van het aantal doden van de beroeps begint maar groter en groter te worden. Jody lijkt alleen niet zo blij te zijn met het feit dat Bree al zoveel mensen gedood heeft. Wat zal Jody hier aan doen?
    We gaan door met de bondgenootschappen. De beroeps zijn nog altijd met zes personen. Opvallend is dat er nog niemand van hen gedood is. Verder lijken Scarlett, Matthew en Summer het goed met elkaar te vinden. Ze zouden met z'n drieën een gevaar voor de andere tributen kunnen vormen. Als laatst hebben we... Ik bedoel hadden we natuurlijk het bondgenootschap van Daniel en Louise. Nu Louise er niet meer is is Daniel in zijn eentje. Hoe zal hij dit op lossen?
    Ik vind dat het nu wel lang geduurd heeft vandaag. Laten we dag 4 aan jullie voorstellen. Dag 4 heeft te maken met district 4 dus komt er overal water. De hoorn komt alleen op een platform te staan die aan de grond vastzit. Aan het bos word niet veel veranderd. Een paar bomen zijn hoog genoeg en komen boven het water uit, maar verder gebeurt daar niks. Bij het heuvellandschap komen alle heuvels onder water te staan. Hierop komt echter een groot blauw platform, dat over het hele gebied heen gaat. Dit is de ideale plek voor de mensen die niet kunnen zwemmen, alleen is er wel een grote kans dat je een medetribuut tegenkomt. Ook is het een kaal gebied dus valt er zowat geen eten te vinden. Bij het doolhof gebeurt er iets magisch. Zodra de tributen bij de ingang van het doolhof zijn krijgen ze een luchtbel om zich heen. Deze blijft alleen om de tribuut heen als hij of zij in het doolhof blijft en niet tegen andere luchtbellen van andere tributen aan komt. Zo wel, knapt de bel en moet je maken dat je weg komt. We willen het natuurlijk niet te makkelijk maken. Als laatste hebben wij de standbeelden. Deze blijven drijven. Wat de spelers nog niet opgemerkt hebben is dat in de standbeelden belangrijke spullen te vinden zijn. Wat ze ook niet weten is dat zodra er een tribuut dood gaat, er een van de standbeelden veranderd in de dode tribuut. Hierin kunnen hele waardevolle spullen in zitten, of juist boobytraps. Dat mogen de tributen zelf uitvogelen.
    Ik zie dat inmiddels het water al begint te stromen. Terug naar de arena...

    ( ik kan echt veel vergeten zijn hoor, en het stukje is ook niet al te goed maar ik hoop dat jullie niet boos worden...)


    [En als je al sinds het begin in het doolhof bent? Dan ook een luchtbel? :$]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:06 ]


    :)

    (@Aelin tuurlijk! We willen jullie nog wel in leven houden, en zeker Alexis:P )


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || in het water:

    "Graag", antwoord Carmela. "Ik heb het ooit moeten leren, maar ik snapte niet waar ik het voor nodig had dus ik heb mijn ouders, en ja ik ben verwend kan ik niets aan doen, zover gekregen dat ik niet meer hoefde leren te zwemmen, achteraf is dat dus niet handig."
    "Maakt niet uit", antwoord ik, terwijl ze langzaam aan het water in komt. 'Het eerste belangrijke van zwemmen is dat je je hoofd boven water kunt houden, maar dat kun je, zag ik daarnet, dus zal ik misschien even krauw uitleggen.' zeg ik. 'Eerst moet je dus gaan liggen in het water, op je buik', zeg ik, en ik toon het voor. 'Waarna je je armen een na een het water in laat glijden, en ermee weer naar boven komt. Een soort cirkel maken.' zeg ik, in de hoop dat ik het een beetje goed uitleg. 'Dat doe je dus met elke arm, elk om de beurt. Snap je? Oh ja, en als je je armen in het water laat glijden, glijden, niet kloppen, dat werkt niet.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray

    Matthew heeft dus ook eten bij zich. Dan hebben we denk ik voorlopig genoeg. Voorlopig. We moeten wel binnenkort eten gaan zoeken.
    Ik wandel een beetje doelloos rondjes om de boom als mijn voeten opeens heel nat aanvoelen. Ik kijk naar beneden en zie dat er langzaam water omhoogkomt. Misschien komt hier een beekje of zo? Ik trek mijn conclusie snel terug als ik merk dat het water al tot mijn middel komt. Ik klim snel omhoog. 'Klimmen! Er komt allemaal water omhoog!' roep ik en ik wacht even bij hun tak. Zou Matthew kunnen klimmen met zijn verwondingen? Kan hij überhaupt wel klimmen? Anders moeten wij helpen. Het water is inmiddels weer wat gestegen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Op een of andere onverklaarbare reden heb ik het idee dat het regent in de Arena, maar dat zal wel niet. En ik bedacht me net eigenlijk dat ik de hele tijd met Dylan schrijf, maar dat ik Robin een beetje vergeet :-S]

    Robin Lily Duto || District 3 || Ergens in een boom
    Geschrokken kom ik overeind. Ergens in de verte hoor ik voor de tweede keer een kanon afgaan. Twee tributen vlak achter elkaar die dood gaan. Ik kijk om me heen om te zien of de Beroeps misschien in de buurt zijn en ergens hier twee tributen hebben vermoord. Ik zie echter niks en kan ook geen beweging ontwaren tussen alle bomen. Net als ik besluit dat het maar eens tijd word dat ik wat voedsel ga zoeken, klinkt er nog een hard geluid. Maar dit is niet zomaar een geluid wat na één seconde stopt, maar een geluid wat langer aanhoudt. En het klinkt alsof er iets volloopt met water. Weer kijk ik naar de grond, al hoewel die nu niet meer te zien is. Er ligt overal water en er is nergens meer een droog plekje te bekennen. Dat hoeft niks verkeerds te betekenen. Ik kan niet zwemmen, maar door water heen ploegen moet niet al te moeilijk zijn. Voorzichtig klem ik me vast aan de boomstam en laat me dan naar beneden glijden. Echter als ik daar aankom en in het water plons, kom ik tot de conclusie dat het toch niet alleen mijn voeten zullen zijn die nat worden. Het water staat al tot mijn middel en vanaf hier is te zien dat het alsmaar hoger komt. Shit! Nu begin ik te panikeren. Ik probeer weer omhoog te klimmen, maar door het water is dat niet zo simpel als dat het normaal voor me is. Ik doe een aantal pogingen, maar pas de achtste lukt. Ik heb ergens achter een tak houvast weten te krijgen en nu snel ik weer omhoog. Ik ga zelfs een aantal takken hoger dan waar ik net zat. Voor het geval dat. Als ik weer rustig zit hoor ik mijn maag weer knorren. Hoe lang heb ik al geen eten gehad? Volgens mij al bijna drie dagen. Ik moet echt iets te eten vinden!

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Op het platform rond de Hoorn
    Ik lig nog steeds op mijn rug op het droge platform rond de Hoorn. Mijn ademhaling is net langzaam teruggekeerd naar een normale rustige gang. Wel gaat mijn borstkas nog zichtbaar omhoog en omlaag. Ik probeer me op iets anders te richten, de lucht. Dat wordt alleen heel erg snel saai. Héél erg snel. Daarom ga ik maar overeind zitten, zodat ik kan zien hoe Jonah Carmela enige basisslagen leert. Pff, hij doet maar hoor, maar ik had het niet gedaan. In enkele weken zijn al deze mensen hier dood, dan ga je elkaar niet doodleuk leren zwemmen. Daar heeft ze toch niks meer aan, hoe graag ik Carmela ook mag. En misschien doet hij het wel, omdat hij in een goed blaadje wil komen bij mijn Districtsgenote. Als ik dat bedenk, krijg ik al iets meer sympathie voor zijn actie. Achter me hoor ik geluid, waar ik me naar toe draai. Ik zie Bree staan. Als ik haar ogen ontmoet, kijk ik gelijk weer weg. Ze ziet er niet verkeerd uit, in tegen deel. Wat dat te gaat heb ik niet te klagen, alle drie de Beroepsmeiden zien er behoorlijk goed uit. Maar ja, wat heb ik daar aan. Het is nou niet dat ik de komende tijd veel aandacht kan geven aan al het vrouwelijk schoon. Het zal wel niet heel lang meer duren voor de eerste van hen zal overlijden. En daarbij, ik heb tegen mezelf gezegd dat ik Bree niet aardig vind en ook niet ga vinden. Hmm, misschien kan ik die gedachten bijschaven. Als ik het goed door heb, kan Jody haar echt niet luchten, zeker niet als ze met Jonah praat. Ze trekt volgens mij een beetje mijn richting op, omdat ik hetzelfde over Bree denk. Misschien kan ik het Capitool wel weer een klein vermaak geven, zelfs nu de meeste tributen waarschijnlijk proberen zo ver mogelijk van het water te blijven en er verder geen actie is. Met dit plan in mijn achterhoofd sta ik op en loop naar Bree toe.
    'En waar heb jij zo leren zwemmen?' Ik vraag het zo dat het niet vijandig klinkt en zet mijn geïnteresseerde gezicht op.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [sorry voor het zo lang niet reageren... had t echt superdruk&zal nu weer vaker actief zijn]
    Jody Morgan Roberts || District 4 ||Hoorn
    Een gelukkig gevoel stroomt er door mij heen als ik merk dat dag 4 eindelijk is begonnen. Het water stroomt om mij heen en eindelijk voelt het alsof ik iets echt goed kan. De Hoorn ligt op een plateau dat boven het water uitsteekt.
    Tot mijn verbazing zie ik dat Jonah Carmela zwemles begint te geven. Okey, ik mag Carmela wel, maar ze is en blijft mijn tegenstander en het is toch helemaal niet handig om je tegenstander te gaan helpen? Ik zal Jonah ook nooit helemaal begrijpen, waarschijnlijk is hij gewoon te aardig voor iedereen.
    Op mijn gemak zwem ik naar het plateau toe en trek me soepel overeind. Zwemmen met mijn drietand is voor mij eigenlijk even gemakkelijk als zonder, door het vissen, en ik dat kan nog in mijn voordeel zijn. De meeste tributen kunnen waarschijnlijk niet zwemmen en diegenen die dat wel kunnen, hebben moeite met het hanteren van hun wapen.
    Dan zie ik ineens hoe Dylan naar Bree toeloopt en met haar begint te praten. Alsof hij haar aardig vindt! Dat idee lijkt me verschrikkelijk, want dan is er niemand meer die het echt met mij eens is. Op hetzelfde moment lijkt het me ook onwaarschijnlijk. Waarom zou hij eerst zeggen dat hij haar niet leuk vindt en dat gewoon met haar gaan praten alsof ze vrienden zijn? Misschien doet hij dit voor het Capitool? Of hij verveelde zich en Carmela leert zwemmen en ik was weg dus dan blijft Bree over.
    Met een naar gevoel in mijn buik spring ik met een sierlijke sprong weer terug in het water. Ik kom precies voor Dylan en Bree terecht, met mijn drietand natuurlijk nog in mijn hand. Ik hoor nog net de laatste woorden van Dylan. Dus Bree kan ook zwemmen... Meteen heb ik zin om haar uit te dagen.
    'Jij kan zwemmen?' vraag ik uitdagend, niet eens gemeen. 'Wedstrijdje?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .