• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb me aangemeld.. hihi :3


    Believe in yourself.

    Cathedra schreef:
    (...)Dat is geen reden dat je geen kans maakt. De enige wat je nu hoeft te doen is vaker actief/online zijn en vaker in het forum snuffelen. Aardig en behulpzaam zijn en je maakt weer kans ^^ ik was ook een paar maanden inactief, toen ik een paar maanden nieuw was op Quizlet. Nu weer actief, en me weer ingeschreven. Gewoon positief denken, en meld je aan! (:


    Ja, maar ik vind het zelf nogal onlogisch als ik vandaag sinds zes of zeven maanden weer actief ben, ik ga solliciteren voor de functie. Ik ben ver gekomen bij Bemiddelaar, en op een ander forum ambieer ik ook de functie van Moderator - ik vind beide functies erg leuk - alleen ik vind het onlogisch. Ik wil wel, maar ik denk dat het nogal, ehm, twijfelachtig is. Dit is een erebaantje, in feite, en het is stom om een erebaantje te krijgen als je alleen dáárom misschien meer online gaat komen, toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, maar ik vind het zelf nogal onlogisch als ik vandaag sinds zes of zeven maanden weer actief ben, ik ga solliciteren voor de functie. Ik ben ver gekomen bij Bemiddelaar, en op een ander forum ambieer ik ook de functie van Moderator - ik vind beide functies erg leuk - alleen ik vind het onlogisch. Ik wil wel, maar ik denk dat het nogal, ehm, twijfelachtig is. Dit is een erebaantje, in feite, en het is stom om een erebaantje te krijgen als je alleen dáárom misschien meer online gaat komen, toch?


    Niet grof bedoeld, maar zou ze het niet beter niet doen als ze er niet compleet achter staat?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    (...)

    Niet grof bedoeld, maar zou ze het niet beter niet doen als ze er niet compleet achter staat?


    Nee, ik heb het over mijzelf. Zijzelf is al weer een paar maanden bezig, ik sinds vandaag. Of ik snap je opmerking niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    kansje gewaagd ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, maar ik vind het zelf nogal onlogisch als ik vandaag sinds zes of zeven maanden weer actief ben, ik ga solliciteren voor de functie. Ik ben ver gekomen bij Bemiddelaar, en op een ander forum ambieer ik ook de functie van Moderator - ik vind beide functies erg leuk - alleen ik vind het onlogisch. Ik wil wel, maar ik denk dat het nogal, ehm, twijfelachtig is. Dit is een erebaantje, in feite, en het is stom om een erebaantje te krijgen als je alleen dáárom misschien meer online gaat komen, toch?


    Het punt is denk ik dat je als mod veel online moet zijn en het maakt denk ik weinig uit onder welke motieven, zolang je er maar regelmatig bent en gewoon je werk doet. Ook al doe je het omdat het je baan is, dat maakt wss niet veel uit, want je moet je werk gewoon en het is denk ik niet relevant hoe.
    Ik zou je het alleen wel afraden het in je sollicitatie te zetten dat je alleen wel vaker online komt, als je mod wordt en dat je alleen meer online gaat komen voor dat erebaantje, want dat komt niet bepaald sterk over denk ik. Maar in de praktijk gaat het erom dat je je werk goed doet en dat je mensen goed kunt benaderen en dingen duidelijk kan maken. Ik denk dat zolang je genoeg doet en ja taken als mod die worden opgedragen vervuld dat er niets aan de hand is.
    Dit is gewoon wat ik denk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Het punt is denk ik dat je als mod veel online moet zijn en het maakt denk ik weinig uit onder welke motieven, zolang je er maar regelmatig bent en gewoon je werk doet. Ook al doe je het omdat het je baan is, dat maakt wss niet veel uit, want je moet je werk gewoon en het is denk ik niet relevant hoe.
    Ik zou je het alleen wel afraden het in je sollicitatie te zetten dat je alleen wel vaker online komt, als je mod wordt en dat je alleen meer online gaat komen voor dat erebaantje, want dat komt niet bepaald sterk over denk ik. Maar in de praktijk gaat het erom dat je je werk goed doet en dat je mensen goed kunt benaderen en dingen duidelijk kan maken. Ik denk dat zolang je genoeg doet en ja taken als mod die worden opgedragen vervuld dat er niets aan de hand is.
    Dit is gewoon wat ik denk.


    Ik sluit mij bij je aan. Ik wil sowieso iets meer online komen. Alleen ik weet niet, de ethiek in mijn ogen is dat je er net van de ene op de andere dag weer voor gaat. Ik snap je punt en ik ben het ermee eens, alleen in zit in een tweestrijd of je het kan maken om te solliciteren nadat je maandenlang offline bent geweest of dat je dat niet moet doen. We'll see.
    Sorry, dat heb ik dat verkeerd verwoord. Ik wil sowieso meer online komen, niet eens zozeer vanwege deze hele verkiezingen. Meer dat ik de keren dat ik hier ben, eigenlijk altijd lol heb op een paar irritaties na. Maar die zijn niet te voorkomen. I dunno, but let's talk about somethin' else. Dit is niet echt belangrijk, lol'd. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Destined schreef:
    (...)

    Het punt is denk ik dat je als mod veel online moet zijn en het maakt denk ik weinig uit onder welke motieven, zolang je er maar regelmatig bent en gewoon je werk doet. Ook al doe je het omdat het je baan is, dat maakt wss niet veel uit, want je moet je werk gewoon en het is denk ik niet relevant hoe.
    Ik zou je het alleen wel afraden het in je sollicitatie te zetten dat je alleen wel vaker online komt, als je mod wordt en dat je alleen meer online gaat komen voor dat erebaantje, want dat komt niet bepaald sterk over denk ik. Maar in de praktijk gaat het erom dat je je werk goed doet en dat je mensen goed kunt benaderen en dingen duidelijk kan maken. Ik denk dat zolang je genoeg doet en ja taken als mod die worden opgedragen vervuld dat er niets aan de hand is.
    Dit is gewoon wat ik denk.
    ja idd want als je het alleen doet als je mod bent is dat alsof je anders niet veel aandacht hebt voor quizlet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fijn om dit allemaal te lezen.

    Op een andere site ben ik mod, wat ik natuurlijk niet erg vind, maar ze hebben mij gekozen omdat ik al 5 jaar op de site ben en ongeveer de meeste posts heb.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    Fijn om dit allemaal te lezen.

    Op een andere site ben ik mod, wat ik natuurlijk niet erg vind, maar ze hebben mij gekozen omdat ik al 5 jaar op de site ben en ongeveer de meeste posts heb.


    Op welke site dan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Moretz schreef:
    Fijn om dit allemaal te lezen.

    Op een andere site ben ik mod, wat ik natuurlijk niet erg vind, maar ze hebben mij gekozen omdat ik al 5 jaar op de site ben en ongeveer de meeste posts heb.
    cool =D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik sluit mij bij je aan. Ik wil sowieso iets meer online komen. Alleen ik weet niet, de ethiek in mijn ogen is dat je er net van de ene op de andere dag weer voor gaat. Ik snap je punt en ik ben het ermee eens, alleen in zit in een tweestrijd of je het kan maken om te solliciteren nadat je maandenlang offline bent geweest of dat je dat niet moet doen. We'll see.
    Sorry, dat heb ik dat verkeerd verwoord. Ik wil sowieso meer online komen, niet eens zozeer vanwege deze hele verkiezingen. Meer dat ik de keren dat ik hier ben, eigenlijk altijd lol heb op een paar irritaties na. Maar die zijn niet te voorkomen. I dunno, but let's talk about somethin' else. Dit is niet echt belangrijk, lol'd. :Y)


    Tuurlijk kun je het maken en als je dan gaat denken dat het miss immoreel is of dat het niet goed zou zijn, omdat je nog geen echte binding hebt met de site dan moet je daar niet te lang bij stilstaan. Het maakt voor mods weinig uit of je een binding hebt of niet, want dat leer je gedurende dat je mod bent wel. Het gaat er vooral bij mods om dat je capabel genoeg bent om je werk goed te kunnen doen en daadwerkelijk mensen kunt helpen in wat voor opzicht dan ook. Het maakt niet uit dat je maandenlang offline bent geweest, want als mod ga je maandenlang weer online komen wss. Ik denk dat je gewoon een kans moet wagen en hopen net als de rest dat je wordt uitgekozen, want een daadwerkelijk groot hinder moet dit niet zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Op welke site dan?

    Derpforum


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Het maakt echt niet uit of je inactief bent geweest de afgelopen tijd. Nadat ik ongeveer een jaar helemaal niet op Q was geweest en pas weer twee weken actief bezig was, waren de bemiddelaarsverkiezingen en ik kwam in de tweede ronde terecht.
    Ik denk niet dat ze ernaar kijken, maar het zou wel fijn zijn als je gewoon actief bent en niet opeens een maand verdwijnt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Het maakt echt niet uit of je inactief bent geweest de afgelopen tijd. Nadat ik ongeveer een jaar helemaal niet op Q was geweest en pas weer twee weken actief bezig was, waren de bemiddelaarsverkiezingen en ik kwam in de tweede ronde terecht.
    Ik denk niet dat ze ernaar kijken, maar het zou wel fijn zijn als je gewoon actief bent en niet opeens een maand verdwijnt.

    Ze kijken eerder naar je algehele tijd van lidmaatschap (:


    "I shut my eyes in order to see.'