• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik denk dat ze wel kijken naar je online tijd. Ik bedoel, je wordt een moderator. Dat betekent dat je moet helpen op Quizlet en daar zul je ook tijd voor moeten hebben. Als je al 2 jaar op Quizlet zit en, laten we eens zeggen, een 2 weken online tijd hebt, is dat nogal weinig. Natuurlijk kun je actiever zijn, nadat je moderator bent geworden, maar ik gok dat het wel mee zal wegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk dat ze wel kijken naar je online tijd. Ik bedoel, je wordt een moderator. Dat betekent dat je moet helpen op Quizlet en daar zul je ook tijd voor moeten hebben. Als je al 2 jaar op Quizlet zit en, laten we eens zeggen, een 2 weken online tijd hebt, is dat nogal weinig. Natuurlijk kun je actiever zijn, nadat je moderator bent geworden, maar ik gok dat het wel mee zal wegen.

    Zeker.
    Als je bijvoorbeeld al 2 jaar op deze site zit, maar in totaal zeg 2 dagen online bent geweest... Dan heb ik wel mijn twijfels over de aanmelding.


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk dat ze wel kijken naar je online tijd. Ik bedoel, je wordt een moderator. Dat betekent dat je moet helpen op Quizlet en daar zul je ook tijd voor moeten hebben. Als je al 2 jaar op Quizlet zit en, laten we eens zeggen, een 2 weken online tijd hebt, is dat nogal weinig. Natuurlijk kun je actiever zijn, nadat je moderator bent geworden, maar ik gok dat het wel mee zal wegen.

    Bedoel ik ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Ze kijken eerder naar je algehele tijd van lidmaatschap (:


    En of je NU actief bent.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    En of je NU actief bent.

    Dat bedoelde ik er dus ook mee te zeggen. In mijn hoofd klonk 't logischer. Ahem.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klopt. Als ik een user echt niet ken en geen idee heb hoe hij/zij zich gedraagt, dan ga ik op onderzoek uit en kijk kort hoe iemand zich gedraagt op het forum etc.


    I am an idiot, I move.

    Ik begin zenuwachtig te worden door al deze reacties


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mhahahahaha (A)


    Maar niet zenuwachtig zijn joh. Het is ook echt niet goed om goed gedrag te faken (dat hebben wij namelijk echt wel door). Wees gewoon jezelf, en dat zou genoeg moeten zijn.


    I am an idiot, I move.

    Ik doe niet mee, vind het niet nodig.
    Maar als ik het zou doen, zou ik er in elk geval niet zenuwachtig voor zijn ghehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zie ook redelijk wat kleine reacties tussendoor staan met de kleine mededeling dat diegene ook meedoet :] dit gaat leuk worden ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben al ruim een jaar lid maar heb geen hoge online tijd. De laatste weken wel, maar het eerste jaar niet doordat ik alleen kwam op nieuwe hoofdstukken voor mijn verhaal te activeren of hoofdstukken te lezen.
    Dat is nu wel anders, het is hier gezellig. (:

    Alayne schreef:
    (...)
    Ze kijken eerder naar je algehele tijd van lidmaatschap (:


    Dat is bij mij een ruim jaar, en ik ben in totaal iets meer dan een week online geweest, iets van elf dagen. Maar ik ga niet meedoen, ik ga vooral duimen voor de deelnemers. Ik zit op twee fora, en wanneer ik een functie krijg, moet ik kiezen. Ik heb wel 'ns geprobeerd mijn aandacht te verdelen, maar dat is best moeilijk, althans, dat vond ik. En ik wil niet kiezen, omdat ik op dat andere forum goede vrienden heb, maar hier kan ik meer creativiteit kwijt en mijn ei kwijt op andere punten. So, good luck boys and girls. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jullie reacties ook allemaal.. Het doet me allemaal negatiever denken over mijn aanmelding, maar dan zeg ik in mezelf dat ik het van de positieve kant moet bekijken ^^ By the way, lezen alleen de mods de aanmeldingen, of de hele crew?


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    Jullie reacties ook allemaal.. Het doet me allemaal negatiever denken over mijn aanmelding, maar dan zeg ik in mezelf dat ik het van de positieve kant moet bekijken ^^ By the way, lezen alleen de mods de aanmeldingen, of de hele crew?
    Alleen de mods ^^


    Life is hard and then we die

    Cathedra schreef:
    Jullie reacties ook allemaal.. Het doet me allemaal negatiever denken over mijn aanmeldingmaar dan zeg ik in mezelf dat ik het van de positieve kant moet bekijken ^^ By the way, lezen alleen de mods de aanmeldingen, of de hele crew?


    Dat dikgedrukte heb ik dus. Ik zie hier overal mensen die veel meer kans maken op de functie


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen