• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    'Vast wel. Het stikt hier van de vakantiegangers, en dan vooral jongeren. Zo kunnen ze alleen maar winst maken' antwoordde Autumn. 'Mooi' grinnikte ik. 'Payne, Payne' mompelde ik. 'Nope, ken ik niet. Misschien als ik hem zie' zei ik, schouderophalend. 'Gaan we?' vroeg Autumn. 'Jup, kom' glimlachte ik. 'Oh, gaan jullie met Liam surfen? Gezellig' Ik hoorde de teleurstelling in Lilly's stem. 'Jullie? Wij' grinnikte ik, terwijl ik mijn arm om haar heen sloeg. 'Jij gaat ook mee, Li' glimlachte ik. 'Ik laat jou hier niet achter. Je mag mee, als je wilt tenminste' vertelde ik haar. 'Kom, we gaan' besloot ik maar, en ik maakte de deur open. Even keek ik achterom. 'Ik wil op het knopje drukken!' schreeuwde snel en ik rende zo hard als ik kon de kamer uit, en rende naar de lift waar ik gelijk op het knopje drukte. De lift ging open, dus stapte ik erin. 'Yay! Een lift voor mezelf!' riep ik uit, en ik drukte op het knopje zodat de liftdeuren dicht gingen en ik drukte op B. Ik zou wel wachten op de twee. Al snel was ik beneden, en stapte ik uit de lift om vervolgens op Autumn en Lilly te wachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lilly Tiffany Malik:

    'Jullie? Wij' zegt Zayn tegen me en hij slaat een arm om me heen. Ik begin meteen te lachen. Mijn grote broer. 'Jij gaat ook mee, Li' glimlachte hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Ik laat jou hier niet achter. Je mag mee, als je wilt tenminste' . Ik wil wel maar ik wil echt niet het gekke kind uithangen. 'Euh, nou, weetje..' begin ik maar Zayn zegt al: 'Kom, we gaan' . Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Hij opend de deur en zegt: 'Ik wil op het knopje drukken!'. Ja, nu weet ik zeker dat we broer en zus zijn. Hij rent snel de kamer uit. 'Kom!' zeg ik blij tegen Autumn en ik ren achter Zayn aan. Nee, ik ben zeker niet sneller. 'Yay! Een lift voor mezelf!' hoor ik hem roepen en ik zie de liftdeuren sluiten. 'Weet je wat' begin ik tegen Autumn. 'Ik moet mee eerst nog omkleden, ik zie je zo!' Ik jog weer naar de kamer. Gelukkig stond die nog op een kier. Ik open mijn koffer met de code 126. L is de 12e lette rin het alfabet. De L van Lilly. En Z Is de 26e letter. Z van Zayn. Ik open de koffer en zie als eerst mijn oude zeester. Ik vond het vroeger geweldig, en deed hem zo vaak mogelijk in. Ik leg hem neer zodat ik hem zo ik mijn haar kan doen. Ik zoek even verder tussen mijn spullen voor een zwempak en een jurkje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Autumn Madison Brooke.

    'Oh, gaan jullie met Liam surfen? Gezellig' Zegt Lilly betreurd. 'Jullie? Wij' Grinnikt Zayn. Hij legt zijn arm om Lilly heen. Lachend kijk ik het tweetal aan. Als we naar buitenlopen begint Zayn te schreeuwen. 'Ik wil op het knopje drukken!' Ik schiet in de lach, klein kind. 'Yay! Een lift voor mezelf!' Roept hij, waarna de deuren sluiten. Ik kijk Lilly grijnzend aan. 'Weet je wat' Vraagt Lilly. 'Ik moet mee eerst nog omkleden, ik zie je zo! Zegt ze. 'Oke, is goed. Bel me maar als je naar het strand toe komt ofzo, bye!' Zeg ik. Ik ren snel de trappen af. Na een tijdje sta ik hijgend beneden. Ik ren naar de liftdeuren toe waar Zayn al op ons aan het wachten is. Ik leg mijn hand op zijn schouder en blijf even hijgend staan. 'Ga nooit met de trap.' Geef ik hem als advies. Ik kijk de chique lobby rond. Plotseling zie ik de piccolo verschijnen. 'Wacht even, ben zo terug.' Zeg ik kortaf tegen Zayn. Ik loop op de jongen af en schat hem even oud als mij. 'Hey!' Zeg ik vrolijk. Als hij me opmerkt komt hij naar me toelopen. 'Hey.' Zegt hij net zo vrolijk terug. 'Waar ga je naartoe?' Vraagt 'ie. 'Wat denk je? Het strand natuurlijk. Maar hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik grinnikend. 'Jason.' Een glimlach komt op mijn gezicht. 'Autumn.' Stel ik mezelf voor. 'Maar ik ga nu naar het strand.' Zeg ik vrolijk. 'Met wie?' Vraagt hij oprecht geïnteresseerd. 'Euh met een vriend en zijn zusje, en op het strand hebben we ook nog met wat mensen afgesproken.' beantwoord ik zijn vraag. 'Oh, nou, veel plezier!' Zegt Jason gemeend. Ik zwaai nog even en loop terug naar Zayn. 'Lils gaat niet mee, ze komt er straks aan. Gaan we?'

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:03 ]

    Llamarmy schreef:
    Liam Payne
    Ik ben blij dat Lie in de verdediging schiet. Zelf had ik het nog niet zo bekeken, maar dat kon natuurlijk wel. Ik keek even terug naar haar en knikte dankbaar. Zij snapte meisjeslogica, ik niet. Ik kijk het rare meisje na die nu wegrent. Okay dan. "Zullen we anders vast naar beneden gaan? Ik denk dat planken regelen namelijk nog wel even kan duren." Ik stond op en stopte de kamersleutel in de kontzak van mijn zwembroek. Ik legde mijn arm om Emilie's schouders heen en glimlachte naar haar en Autumn. "Kom." Ik liep met Lie naar de deur. Een handdoek hadden we toch niet nodig... Toch? Ik zag niet in waarom. Ik hield van het strand en het water. Voor zo ver ik me kon herrinderen Zayn niet. Ik had toen nooit gesnapt waarom hij nooit verder in de golven ging dan zijn middel terwijl de rest kopje onder ging, maar later dacht ik dat het eraan lag dat hij waarschijnlijk niet kon zwemmen. Toch wist ik het niet zeker.


    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte triomfantelijk naar Liam en pakte snel mijn zonnebril. Liam sloeg een arm om mijn schouder heen en ik begon automatisch te glimlachen. ''Ik snap niet waarom sommige mensen ons inschatten als een stel, weet je. Het lijkt wel alsof een meisje en een jongen geen beste vrienden kunnen zijn.'' zuchtte ik en stapte in mijn slippers. Mijn zonnebril schoof ik in mijn haar en trok Liam mee naar de lift, waar ik het knopje indrukte. Ik leunde nonchalant tegen de muur aan en keek Liam aan. Hij had geen shirt aan, waarna ik moest grijnzen. Ik begon hem in zijn buik te prikken, door zijn harde buik deden mijn vinger een beetje pijn, maar toch ging ik toch door. ''Ga je om genade vragen, of niet?'' grijnsde ik triomfantelijk. Straks ging hij mij kietelen, waar ik niet tegen kon.. Uiteindelijk besloot ik weg te rennen in de gangen en stopte bij een muurtje. Ik wilde niet dat hij mij begon te kietelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Uiteindelijk heb ik mijn badpak gevonden en een jurkje. Ik vind niks aan bikini's, het is net lingerie waar je in kan zwemmen. Mijn lichaam rilt van het idee. Mijn moeder zei dat ik mijn zwempak niet mocht meenemen, ik moest 'iets leuks' aandoen. Ik heb dus deze gekozen. Als ik alles heb aangetrokken doe ik de zeester nog in mijn haar. Zo, helemaal klaar! Ik pak mijn mobiel tevoorschijn en sms Autumn.
    Lilly:Ik ben klaar, ik loop nu richting het zwembad/de zee. Ach ik vind het wel. Zie jullie zo! Xxx
    Ik stop mijn mobiel in mijn tasje en loop richting het zwembad/zee wat het ook mag zijn. Ondertussen zie ik de piccolo waar Autumn in het begin mee praatte. Ach, het kan geen kwaad. Ik loop naar hem toe en vraag waar het zwembad/de zee is. Hij geeft me allemaal aanwijzingen en verteld me waar ik heem moet lopen. Ik dank hem. Ik sta op het punt om weg te lopen. Ik draai me om en vraag: 'Hoe heet je eigenlijk?'.'Jason' verteld hij. 'Leuke naam.' zeg ik.'Maar ik moet nu echt gaan'. Ik geef hem een glimlach en ik loop weg. Zie je? Ik kan wel een normaal gesprek voeren! Denk ik trots in mezelf. Ookal duurde het niet erg lang...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik glimlachte en knikte. "Zeker. Je bent aardig enzo, maar je bent en blijft gewoon een vriendin." Ik liep met haar mee naar de lift, waar ik tegen de wand leunde. Ik doorzag dat ze in mijn buik ging prikken en spande mijn spieren aan, waardoor ik er niet veel van merkte. "Niet echt nee. Sorry, Lie." Toen ik haar wilde gaan kietelen rende ze weg, misschien maar slim ook. Ze kon namelijk heel slecht tegen kietelen en dat wist ik maar al te goed. "Lie, de lift is er!" riep ik door de gang voor ik tussen de deuren ging staan, zo zouden ze niet dicht gaan. Ik wachte op haar. Ik wilde naar beneden. Ik wilde de rest namelijk niet laten wachten. Ik haalde een hand door mijn haren.

    [Sorry, kort]


    Bowties were never Cooler

    (zou ik nog mee kunnen doen als familie/vriend)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emilie Joanne Bond

    Ik zuchtte even en rende naar de lift. ''Ben der en bedankt.'' Ik drukte een kus op zijn wang en glimlachte. Opnieuw leunde ik tegen de muur aan en bekeek mezelf in de spiegel van de lift. Met een pruillipje keek ik mijn spiegelbeeld aan. Ik zag er werkelijk niet uit, gelukkig had ik alleen maar wat eyeliner en oogpotlood op, anders zou het straks tijdens het surfen uit gaan lopen. Dan zag ik er als een panda uit. ''Ik zie er niet uit!'' riep ik dramatisch, maar toch kwam er een grijns rond mijn lippen. ''Ey, ik neem wel aan dat ik je beste vriendin bent?'' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en barstte in lachen uit. ''Sorry, mijn pillen werken nog niet echt goed, maar ik doe mijn best..'' knikte ik. Oké, de andere keer was ik druk als wat en de andere keer was ik kalm en rustig. Ik ging met gekruiste benen op de vloer zitten en keek Liam aan. ''Ik wil echt gaan surfen. Best lang geleden dat ik het heb gedaan.'' zuchtte ik en grinnikte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en stapte na haar de lift in toen ze erin kwam gerent. Ik leunde tegen de spiegel en keek naar haar. "Nee, joh. je ziet er prima uit." Ik krabte even aan mijn nek en glimlachte. "Dat is zeker. Maak je daar maar geen zorgen om, Lie." Ik glimlachte toen ze weer begon te ratelen. "Kom, dan gaan we dat regelen." De liftdeuren gingen open en ik liep eruit naar de balie. Erachter stond nu een meisje met lang donker haar. "Kan ik hier 2 surfplanken huren." Ze knikte en begon wat dingen te vragen en in te voeren op de computer. "De planken staan tegen het hek naar het strand. Geef Lorenzo deze bon en jullie kunnen van de planken gebruik maken voor de rest van jullie vakantie. Fijne dag nog." Ik glimlachte naar het meisje en nam het papiertje aan voor ik naar Emilie liep. "Zullen we de planken op gaan halen? We mogen ze voor de rest van de tijd gebruiken." ik glimlachte en pakte haar hand om haar mee te trekken naar het strand.


    Bowties were never Cooler

    { Wat is het nou eigenlijk? Een zwembad, een zee, een strand? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zoiets met een strand erachter dacht ik


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Zoiets met een strand erachter dacht ik

    { Ja klopt, maar dan gaan jullie bij het strand surfen, en als je wil zonnen dat zwembad ofzo? Ja probably..... }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Je kan toch ook zonnen op t strand?]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek met een verveeld naar Liam en zuchtte. ''Nietes.'' Ik liet mijn haar los en liet het over mijn schouders hangen. Futloos door de warmte. Ik liep met Liam mee naar de balie en Liam vroeg of hij surfplanken kon regelen. Dat kon verbazingwekkend bij de balie, handig. Liam kreeg een bon en de vrouw zei dat je naar een ene Lorenzo moest. Ik was hier nog geen dag en ik moest al namen onthouden? Dat gaat niks worden. ''Yaay! Dat heet pas handig. Daar ben ik blij mee. Ik had het persoonlijk niet verwacht van dit hotel en de luxe zeker ook niet. Ik liep alvast naar buiten en ontknoopte mijn blouse. Binnen in het hotel was het nog wel oké met de airconditioning, maar buiten was het echt warm. Ik deed twee knoopjes los en plofte neer op het zand. Liam had nou eenmaal de bon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik regelde de surfplanken en glimlachte naar Lie. "Ik ben er ook heel erg blij mee." zei ik vrolijk voor ik met haar naar buiten liep. Ik zag de rij planken staan en een mannetje ernaast die vast Loranzo moest heten. Ik keek even achterom naar Lie, die met haar bloes open in het zand zat, luie kip. Ik liep naar de man toe en gaf hem de bon. "De plank met de roze bloemetjes en de plank met de blauwe vlammen zijn voor u. Veel plezier." Ik haalde de planken van het rek af en liep met ze naar Emilie toe. "Kom, we gaan. Even kijken of we de rest zien en dan lekker het water in. Ik legde de roze plank bij haar neer en maakte de enkelband van de blauwe aan mijn enkel vast. Ik ging toch echt niet op een roze plank surfen.


    Bowties were never Cooler