• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Craig Payne

    "Is die toevallig van jou?" zei Harry, wijzend naar een koffer naast het oude busje. "Ja, daar was ie!" antwoord ik vrolijk "ik zie je vast nog wel een keer dan" eindigde ik mijn zin. Ik liep naar de bus toe, waarna ik mijn koffer oppakte. Nu wordt het dus zoeken naar Liam. Ik liep als eerst naar de balie, maar daar wisten ze niet waar hij was. Een uur -van zoeken door het hele park en het hotel- later kwam ik op het idee om Liam te bellen. Na een paar minuten bellen kwam ik erachter dat zij in kamer 208 zouden verblijven en dat ik kamer 207 kon verblijven, ik moest nog wel even mijn pasje halen. Ik liep weer terug naar de balie en na wat gepraat te hebben, had ik eindelijk mijn pasje.

    Rustig wacht ik bij de lift tot hij open gaat en ik er in kan stappen, ik ga staan naast een oud hawaïaans vrouwtje en ze glimlacht naar me. Ik klop op de deur van kamer 208, maar er wordt niet open gedaan. Ze zouden waarschijnlijk de omgeving aan het verkennen zijn. Ik had wel zin om mee te gaan, maar ten eerste had ik niet meer zoveel meer om te verkennen en ten tweede had ik geen zin om achter hen aan te lopen. Ik loop naar mijn kamer en doe de deur open, de heerlijke geur van bloemen ruik ik meteen. Ik loop verder de kamer in waarna ik rustig op de rechter kant van het twee-persoons bed ga zitten. Gelukkig was Liam wel aardig en had hij ervoor gezorgd dat ik niet krap hoefde te slapen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 8:49 ]

    [Ze zijn nog niet in de kamers en wil je alsjeblieft niet voor Infelia of mij spelen? Dank je]


    Bowties were never Cooler

    [Ik blijf thuis. Man, ik voel me nu zo rot. Ik heb voedselvergiftiging, en voel me kotsmisselijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Llamarmy schreef:
    [Ze zijn nog niet in de kamers en wil je alsjeblieft niet voor Infelia of mij spelen? Dank je]

    Aangepast

    Luminoase schreef:
    [Ik blijf thuis. Man, ik voel me nu zo rot. Ik heb voedselvergiftiging, en voel me kotsmisselijk]

    { Och, beterschap! :( }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Je weet dat iedereen nog op weg ernaartoe is? En dat Lou verder met niemand staat te praten op zijn broer en zus na?)

    Ik lees op mijn mobiel, dus ik lees het steeds verkeerd :(


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte toen Lexi het over nam. Ik was blij dat ze er bij was, want natuurlijk har mijn broer weer het perfecte, uhum, moment gekozen om te gaan liggen slapen. Ik luisterde naar het gesprek en liet de jongen achter de balie de papieren zien. Hij gaf ons de kamersleutels en wenste ons een fijne dag. Ik liep met haar terug naar de kar. "Boven denk ik." Ik begon de kar richting de lift te duwen. Die zou ik zo wel terugbrengen, maar nu moesten eerst onze spullen, en Niall naar onze kamers. "Wie gaat in welke kamer?" vroeg ik aan Lexi terwijl we wachtten op de lift. Mij maakte het niets uit.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne
    Ik grinnikte zacht. "Die gooien we wel gewoon op de eenpersoons kamer. Kan die grumpy in zijn eentje zijn. Daarbij hoef ik niets te weten van zijn 'avontuurtjes'. " Ik rolde met mijn ogen en liep met haar de lobby in. Er stond een meisje te stuntelen met haar Engels. Gelukkig sprong een ander meisje haar bij. Ik grijnsde bij haar geklaag. "Kom op, Lie. Het wordt echt geweldig." Ik glimlachte naar haar en keek hoe de meisjes met moeite het karretje met de jongen erop naar de liften duwden. "Ik denk dat je beter niet kan surfen met een slok op, maar dat kan ook aan mij liggen." Ik liep met haar naar de balie en checkte ons in. Craig zou dat later zelf maar moeten doen. Ik kreeg de sleutel van kamer 208 en Craig zou 207 hebben. Ik bedankte de jongen achter de balie en richtte me toen op Emilie. "Dus, met de trap of de lift?" Mij maakte het niet uit, maar zij had twee koffers.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Een grijns sierde mijn mond. ''Yaay! Dag dag Craig!'' zei ik terwijl hij hier niet was. Serieus, ik vond Craig echt aardig, maar soms ook weer niet. Ach, je snapte mijn logica vast wel. ''Ik weet dat het geweldig wordt, Liam. Het is Hawaï, dé beste plek voor jongeren.'' glimlachte ik breed. Ik dacht even na en zuchtte. ''Dan maar geen alcohol vóór het surfen. Ik wil geen ongeluk op de eerste dag dat ik in Hawaï ben.'' zuchtte ik en liep met Liam mee. ''Euhm, lift dan maar. Ik heb geen zin om twee koffer de trap op te slepen..'' zei ik en drukte alvast het knopje van de lift in. Nu had ik spijt dat ik twee koffers had, maar als ik geen twee koffers had, had ik niet genoeg kleren bij me en moest ik alles gaan kopen. Een beetje moeite dan maar. Na al die tijd in het vliegtuig, wilde ik ook nog wat eten. Vliegtuigeten was namelijk niet echt smakelijk voor mijn doen. Zuchtend leunde ik tegen de muur aan. ''Het is een wonder dat we na al die tijd nog steeds beste vrienden zijn.'' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 10:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Austin Tomlinson

    Vrolijk zit ik in de auto terwijl ik luister naar de muziek. Ik hoop echt dat we er bijna zijn, ik wil het resort zien wat waarschijnlijk ook wel echt geweldig eruit ziet. Na een tijdje zie ik een bord met een naam erop, daaronder staat resort. 'Louis, is dat het?' vraag ik hoopvol en ik begin al een beetje te stuiteren. Daar stop ik weer mee omdat ik bij Lauren op schoot zit. Niet veel later stoppen we en weet ik het dus al, we staan ervoor, wow! Ik maak de deur open en spring gelijk de taxi uit waarna ik met grote ogen naar het hotel kijk waar we nu voor staan, luxe is het wel en dit was dan nog alleen maar het hotel. Oh! ik ben nieuwsgierig naar het zwembad dat is vast ook heel mooi, als ik der een tegenkom spring ik er gelijk in want ik heb het bloedheet.

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    'Boven denk ik,' antwoordt Aideen en ze gaat met de kar naar de lift. Snel liep ik mee en duwde weer verder. 'Wie neemt welke kamer?' vraagt ze me. 'Maakt mij niks uit, kies jij maar,' geef ik als antwoord.
    Het maakt me echt niks uit. We hebben volgens mij 2 kamers dus of ik slaap met Aideen op een kamer, of met Niall, of alleen. Zij mag weten wat ze het liefste heeft.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:40 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne
    Ik stootte Emilie aan toen ze dat deed. Ik wist dat ze hem wel aardig vond en zelf vond ik hem nu ook mateloos irritant, maar hij bleef familie. Ik haalde onze sleutel op en glimlachte naar haar. "Wat ben je slim vandaag, Lie." ik woelde door haar haar en drukte toen nogmaals op de knop van de lift. "Prima." Ik glimlachte naar haar. "Zeker, maar ik ben er wel blij mee, hoor Lie." Ik gaf haar een knuffel en stapte toen de lege lift in. Ik drukte op het knopje naar de juiste verdieping en keek hoe de deuren zich achter ons sloten. "Vind je het niet erg bij me op de kamer te moeten liggen?" Ik wilde het toch weten. Als ze het toch prettiger vond op niet bij een jongen op de kamer te hoeven liggen kon ik dat ook altijd nog met Craig regelen.

    Aideen Nessa Horan
    Ik ging met haar en het karretje de lift in naar de juiste verdieping. Ik haalde mijn schouders op en wachtte tot de lift boven was. Daar duwde ik het karretje met mijn broer erop de gang op. Het maakte me echt niet uit waar ik sliep, zo lang het maar in een bed was. Ik had vaker met Niall op een kamer geslapen, maar Lexi volgens mij ook en wij ook samen. Al wist ik niet of Niall het prettiger vond niet bij meiden op een kamer te zitten... nou, dan had hij wakker moeten blijven. Ik duwde het karretje naar de deuren van onze kamers. "Kies maar. I don't care." Ik glimlachte en leunde tegen de muur aan.

    [Sorry, twee keer kort]


    Bowties were never Cooler

    ( Waar moet ik nog op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    ( Waar moet ik nog op reageren?)

    Als je niks te doen hebt kan je nog naar Craig toe gaan? die gaat namelijk uit zijn kamer

    [Je mowt resgeren op Austin]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne