• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik luisterde naar haar en keek toen naar de tatoo op haar rug. Ik wist echt wel dat die van mij daar hoorde, maar dat ging gewoon niet. "Jammer dat ik deze op mijn 16e heb laten zetten." Ik draaide mijn rug naar haar toe en liet haar de grootse draken om mijn rug zien. Het stuk nam bijna mijn hele rug in beslag. Ik trok mijn shirt terug op z'n plek en luisterde naar haar woorden. "Dat weet ik zo net nog niet, Katie. Dat weet ik zo net nog niet." Ik zag hoe ze in het gras viel en prikte zacht in haar buik. "Zie ik je dan vanavond? Rond een uurtje of 8 hier?" Ik keek naar haar en stond ondertussen rustig op.


    Bowties were never Cooler

    Emily Rhodes

    Terwijl Sean mijn weer in een knuffel trekt, houd k hem goed vast. 'Het komt wel goed.' fluistert hij zacht. 'Ze pakken die moordende gek wel.' ik voel een hand over mijn rug gaan. Ik verstop mijn hoofd diep in zijn nek. Ik voel hoe er een kleine traan van angst uit mijn ooghoek glijdt. Dan laat ik me los van Sean en veeg de traan snel weg. Ik kijk weer naar Sean, maar er is iets anders aan hem. Het is niet meer de jongen die ik vanochtend heb ontmoet. Ik zie nu veel meer. Plots ontploft er een soort vlinder bom in mijn buik. Ik voel dat ik mezelf niet meer in de hand heb. In een reflex druk ik mijn lippen op de zijne.


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    Emily Rhodes

    Terwijl Sean mijn weer in een knuffel trekt, houd k hem goed vast. 'Het komt wel goed.' fluistert hij zacht. 'Ze pakken die moordende gek wel.' ik voel een hand over mijn rug gaan. Ik verstop mijn hoofd diep in zijn nek. Ik voel hoe er een kleine traan van angst uit mijn ooghoek glijdt. Dan laat ik me los van Sean en veeg de traan snel weg. Ik kijk weer naar Sean, maar er is iets anders aan hem. Het is niet meer de jongen die ik vanochtend heb ontmoet. Ik zie nu veel meer. Plots ontploft er een soort vlinder bom in mijn buik. Ik voel dat ik mezelf niet meer in de hand heb. In een reflex druk ik mijn lippen op de zijne.


    [Lol, stelletje nr.

    Edit: Ik lig nu plat. Ik scrollde nog eens door de rollen (voornamelijk om te kijken hoe Sean er uit zag), en toen zag ik dit:


    (Tis vooral grappig omdat ik vrij melig ben ;d)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 10:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    [Lol, stelletje nr. 1]


    (Er moest toch iemand beginnen? :p)


    imperfection is beauty

    (Hahahaha, hoe raar moet dat er wel niet uit zien, bij zo'n lijk lopen te zoenen:') )

    Nathan Sean Drewi

    Emily verstopt haar gezicht diep in mijn nek en ik voel iets nattigs, huilde ze? Ze maakt zich los en veegt de traan weg. Ik kijk in haar prachtige groene ogen. Ja, ik was verliefd, en blijkbaar voelde Emily hetzelfde, want ze drukte haar lippen op de mijne. Een warm gevoel verspreid zich vanaf mijn lippen door mijn hele lichaam. Ik sluit mijn ogen en kus terug. Dit had ik niet verwacht toen ze vanmorgen naast me kwam zitten. Ach ja, ik had ook niet verwacht dat ze me zou knuffel of dat hier een moord werd gepleegd. Het was een rare dag. Aan de ene kant voelde ik me de gelukkigste jongen op aarde, aan de andere kant was ik bang voor een moordenaar. Een ding wist ik wel, Emily was het niet of ze kon wel heel goed toneelspelen. Ik drukte haar dichter tegen mij aan en het leek alsof er vuurwerk ontplofte.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Amas schreef:
    (...)

    (Er moest toch iemand beginnen? :p)


    (Hahahaha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    Verwarring. Alleen maar verwarring in mijn hoofd. Maar dat niet alleen. Ook liefde, angst en verbazing. Waarom deed ik dit? Waarom heb ik Sean nou weer gekust? Er was maar een logische verklaring: Ik was verliefd. Maar op een jongen die ik nog niet eens een dag kende? Dat is wel een beetje vreemd. En voor Sean zal het ook niet zo gewoonlijk zijn. Wat zou hij van deze onverwachte reactie vinden. Lang hoef ik niet op een antwoord te wachten want ik voel hoe hij mij dichter tegen zich aan drukt. Ik voel geluk en blijdschap. Ik wilde hier nooit meer weg.
    Ik schrik van een onverwachts geluid. Ik verbreek de zoen en kijk om me heen, maar er is nergens een spoor van leven te bekennen. Toch voelt het hier niet vertrouwd. We staan hier op het plaats delict. Grote kans dus dat wij hier niet veilig zijn. Ik kijk Sean aan. 'eeh...' is het enige wat er uit mijn mond komt. Met grote ogen staar ik hem aan.


    imperfection is beauty

    Magicals schreef:
    (...)

    [Lol, stelletje nr.

    Edit: Ik lig nu plat. Ik scrollde nog eens door de rollen (voornamelijk om te kijken hoe Sean er uit zag), en toen zag ik dit:


    (Tis vooral grappig omdat ik vrij melig ben ;d)

    (WAahaha! LOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Weetje, ik mag dit ineens heel erg. Gezellige mensjes hier. Ookal weet ik niks met Jill, maar ook weinig tijd met schrijven. }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Willen jullie AUb verder praten in het praatopic :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jill Anderson:

    Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden zonder mijn vrienden. Die vrienden die mij veroordelen. Ik heb nu wel behoefte aan wat vrienden, maar dan met de 'echte' ik. Ik besluit om maar weer naar het parkje te gaan, daar zijn genoeg mensen. Ik keer weer om om terug te lopen. Als ik weer langs het plaats delict kom richt ik me weer op de politie. Misschien wel FBI, i don't know. Boeit me niet, maar die hele zaak wel. Niet veel verder zie ik een jongen en een meisje zoenen. De jongen heeft een krant in zijn achterzak. Ik kantel mijn hoofd. Dat is de krant van vandaag, met het artiekel over... dit waar ik nu sta! Omg, dit vind ik zo tof! Ja, ik dacht tof, inderdaad. Er zijn toch geen mensen waarbij ik me anders moet gedragen. Ik pak langzaam de krant uit de zak van de jongen. Het enige wat bekend is is dat de -nu dode- jongen Robert Firenze Gabriels heette en 18 jaar was. Nee, zegt me niks. Behalve dat ik 18 jaar ben, maar dat heeft er vast niks mee te maken. Ik leg de krant weer in de handen van de jongen: 'Bedankt' zeg ik vrolijk en ik loop weer weg. Oh, wat zou ik graag zijn gezicht zien. Wacht...dat kan! Ik draai me om om zijn gezichtsuitdrukking te zien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -Nevermind

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 14:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ZIe praattopic)


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Emily maakt ons los uit de kus en ik voel dat ik rood word. Ze kijkt om zich heen en ik voel dat er iets uit mijn zak wordt gepakt. Ik draai me verbaast om. Een meisje heeft de krant uit mijn zak gepakt en lees hem. Dan legt ze de krant weer in mijn handen en zegt 'Bedankt!' Ze loopt weg en ik kijk haar verbaast na. Ze draait zich om en ik kijk nog verbaasder. 'Eeh...' Hoor ik Emily zeggen. Ik voel in mijn zak of ik mijn portemonnee nog heb, gelukkig wel. Wat zijn er toch een rare mensen. Ik kijk weer naar Emily en kleur gelijk weer rood. 'Wie is dat?' Fluister ik zacht. 'Laten we hier weggaan.' Ik kijk het meisje wantrouwig aan en pak Emily's hand. Ik trek haar mee naar het bankje waar we voor het eerst ontmoetten en knuffel haar weer. 'Wil je een ijsje ofzo?' Fluister ik in haar oor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Wie is dat?' Zegt Sean nadat er een of ander meisje zijn krant had afgepakt en weer terug gaf. Vreemde mensen hier. 'Laten we hier weggaan.' Nog voordat ik kan antwoorden pakt Sean mijn hand en trekt hij mij mee naar een bankje. Het komt me alleen heel bekend voor. Natuurlijk! Het is het bankje waar wij elkaar vanochtend hebben ontmoet. Plots fluisterd Sean in mijn oor: 'Wil je een ijsje ofzo?' Ik kijk hem aan. 'Ja graag. Doe maar iets, ik blijf even zitten als je dat goed vindt.' Zeg ik en ik kijk hem lief aan. Ik kan er niks aan doen maar ik kan de moord niet uit mijn hoofd zetten. Ik krijg het er gewoon benauwd van. Ik probeer gewoon rustig te ademen en er niet teveel aan te denken...


    imperfection is beauty