• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    'ik houuuuu van eten' zeg Niall. Ik grinnik even, mijn zin van net klopt dus helemaal. 'als jullie ergens heen gaan mag ik dan mee' vraagt een meisje aan ons. Ik kijk opzij en zie Skyler.'we gaab zo wandelen' zegt Niall al. 'Eeerst dus wat eten, als je meegaat ik dat voor jou misschien ook wel handig.' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    Ik prop een paar snacks naar binnen. Als mijn maag wat minder knort pak ik de borrelnootjes. Ik kijk naast me en zie dat is niet de enige ben die 'de magische tafel' heeft ontdekt. Met de borrelnootjes loop ik weer terug. Skyler is al weg, huh? Ik haal mijn schouders op. Jammer. Ik zie Violet zitten en plof voor haar neer. 'Heey, ben ik weer' zeg ik met een glimlach en ik zet de borrelnootjes tussen ons in. Ik pak een nootje en gooi hem omhoog. Mijn hoofd volgt hem en... YES! In mijn mond. 'OHHH!' roep ik blij. Meestal gaat het in het begin verkeerd. 'Probeer jij ook eens' zeg ik en ik houd een borrelnootje voor haar neus met een ik-weet-dat-je-het-wilt-proberen blik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Louis ploft langs me neer en steekt een nootje naar me uit. "Probeer jij eens?" Zegt hij. Ik grinnik en neem het nootje van hem aan, met een worp gooi ik het omhoog, jammer genoeg valt het een meter verder en barts ik uit in giechels om dan mijn hand nog maar eens over mijn mond te slaan. Vervelende giechel ga toch weg. Met een beschaamde blik haal ik een hand door mijn haar. "Sorry." Mompel ik zachtjes. Ik leg mijn iPod langs me in het gras en zet me wat rechter, met mijn ellebogen op mijn bovenbenen en mijn gezicht in mijn handen gedrukt kijk ik naar het gras. "Man wat ben ik weer eens stom zeg." Lach ik dan. Ik kijk wesr op naar Louis, hij ziet er aardig uit, zijn gezicht geeft me een gevoel van vertrouwdheid, zachtje por ik in zijn wang. Hij heeft een zachte huid en een zachte giechel verlaat mijn lippen. Zijn ogen zijn net als blauw als de lucht en met een glimlach kijk ik weer omlaag.

    [Sorry als het te kort is mijn gsm is niet zo handig.]


    The artist is the kid that survived.

    { Nee joh, onze stukjes zijn erger. }
    Louis Tomlinson:

    Het nootje valt een meter naast haar. Ik begin meteen te lachen. Ik hoor Violet giechelen. Mijn lach gaat over in een glimlach. Ze haalt een hand door haar haar. "Sorry." mompelt ze zacht. 'Nee joh! Je giechelt juist schattig.' zeg ik tegen haar. Ze versopt zich wat in haar handen. "Man wat ben ik weer eens stom zeg." Ik schud mijn hoofd. Ze mag wel wat zekerder zijn. Ik haal haar handen wat uit haar gezichtsveld en kijk recht in haar ogen. 'Kom, we gaan het nog eens proberen. Ik zal je helpen.' zeg ik. Ik pak een handje vol borrelnootjes. 'Klaar? GO!' zeg ik al snel en ik gooi ze allemaal omhoog en dan vallen ze op haar gezicht. 'Oeps...' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Kom, we gaan het nog eens proberen. Ik zal je helpen." Zegt Louis, hij neemt een handje vol nootjes. "Klaar? GO!" Roept hij dan. Hij gooit de nootjes in de lucht en ik voel hoe ze allemaal op mijn gezicht vallen, ik begin te lachen en box zachtjes tegen zijn arm om daarna een nootje tegen zijn neus te gooien. "Oeps.." Zegt hij dan, ik begin luider te lachen en Haal mijn hand door zijn haar. "Het is oké Lou." Ik schud mijn hoofd en sta recht. "Kom op ik denk dat we wel iets anders kunnen doen dan nootjes in elkaars gezicht te gooien." Ik bied mijn hand aan, aan hem en geef hem een schuine glimlach.


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Ik glimlach en eet wat verder. 'ik jeb nig wat snoep bij dus dat neem ik ook mee dan'glimlah ik. "hoelang wil je gaan lopen ongeveer?' vragend kijk ik hem aan. Ik kijk rond en zie mensen met nootjes gooien 'heey die moet je eten:roep ik lahend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik sta op en loop een beetje rond. Iedereen is wat aan het doen. En ik niet. Dat komt omdat ik dus te laat kwam, dat weet ik zeker! Ik zucht en probeer te denken aan wat anders. Ik heb het koud, ondanks de zon volop schijnt. Ik ga iets dieper met mijn nek en hoofd in de trui, ik ril. Ik verveel me. Is even kijken of ik ook iets kan doen..

    [iemand voor Mar?]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Louis Tomlinson:

    "Het is oké Lou." zegt ze. Gelukkig maar. Ze staat op en zegt daarna "Kom op ik denk dat we wel iets anders kunnen doen dan nootjes in elkaars gezicht te gooien.". 'Een watergevecht zeker?' mompel ik wat in mezelf. Als ze haar hand uitsteekt begin ik te grijnzen. Als ik niet beter wist hat ik haar weer op de grond getrokken. Niet doen Louis, dat hoort niet zo. Ik trek me een beetje aan haar op. 'Wat zijn je hobby's ook al weer? Sorry, ik ben niet zo goed in onthouden, maar dan kunnen we dat bijvoorbeeld doen.' zegt ik tegen Violet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    Niall zegt glimlachend dat hij nog wat snoep meeneemt. "hoelang wil je gaan lopen ongeveer?' vraagt hij dan. 'Tot we er genoeg van hebbebn, en dat moet voor 6 uur zijn.' antwoord ik tegen hem. Daarna kijk ik om me heen. 'Ik zou zeggen dat we kunnen gaan, maar waar is dat meisje?' zeg ik tegen Niall. Too bad.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'ik zf we kunnen gaan maar waar is day meisje'uit het niets begin ik hard te lachen en ik voelde een hypere bui aan komen. Tsja dan had Liam maar niet zo lied moeten zijn. 'welk meisje ik ben het bergeten'grijns ik lachend. 'oke wie gaat mee wandelen in een minuut hier zijn'schreeuw ik hard zodat iedereen het hoort en grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik hoor Niall roepen. Ik kijk om en zie hem grijnzen. 'Wie mee wil lopen moet komen' hoor ik. Ik kijk naar mijn trui, twijfel of ik mee wil en kan, maar besluit het om wel te doen. Ik loop richting Niall en nog een jongen waar ik de naam van kwijt ben. 'Hey' zeg ik zachtjes. 'Euh, ik wil wel mee...'


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Marlotte kijkt op en besluit mee te gaan. Ze komt in mijn richting gelopen 'Hey euh ik wil wel mee' zegt ze zacht. Spontaan omhels ik haar.
    'Gezellliiiig'' lachend kijk ik rond. Oke ik begin nu echt hyper te worden. 'oeh oeh we gaan een keer een dans battle houden, gewoon voor de lol' grijns ik hardop. 'dan versla ik jullie allemaal met Iers dansen' ik steek grijnzend mijn tong uit. waardoor mijn beugel en nog wat scheve tanden bloot komen te liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik glimlach als Niall me knuffelt, het voelt goed. Hij is heel vrolijk. Na de mededeling dat we een keer een dansbattle gaan houden, steekt hij z'n tong uit. Ik steek mijn tong terug. 'Ik versla je dan niet met Iers dansen maar wel met hiphop of streetdance.' Zeg ik. Zijn arm rust nog steeds om mijn middel. Ik kijk hem verwachtingsvol aan.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    'Ik versla je dan niet met Iers dansen maar wel met hiphop of streetdance.' hard begin ik te lachen 'datis niet moeilijk want ik kan Iers dansen en daar blijft het bij geloof me maar. meer kan ik niet' lachend kijk ik haar aan. 'waar kom je eigenlijk vandaan?" onderzoekend kijk ik haar aan. Ze was best knap eigenlijk. Ik knuffel haar weer even en geef haar een Horan-hug. 'ik hoop dat ik veel liedjes kan schrijven deze vakantie' glimlach ik. Van mij mag dit eeuwen duren. Tot nu toe is het gewoon geweldig. Ik had geen zin om weg te gaan, naar de school met jongens die me pestte en uitlachte omdat ik mijn haren verfde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'Waar kom je eigenlijk vandaan?' Vraagt hij vrolijk en lachend. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Mijn moeder is half Iers en half Schots en mijn vader is Nederlands.' Ik ontvang een knuffel, kort, even later, krijg ik nog een knuffel. Een stevige zachte knuffel. Beter kan het niet. Ik giechel en leg mijn ene hand over zijn schouder en mijn andere op z'n borst. Ik besef, dat dit het beste is, wat me ooit is overkomen, aangezien m'n vader me stomweg haat.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .