• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Skyler Isadora Thompson

    'Jup. Zo heb ik het gehoord in ieder geval,' zegt hij waardoor ik even moet lachen. Hij lijkt me zo'n grappenmaker. 'Het klinkt misschien cliché maar lekker weertje hè? Dat verwacht ik niet van Nederland,' zegt hij, waardoor ik even glimlach. Het weer... Echt cliché, maar eigenlijk praat ik er niet zoveel over. Dat zie je meestal in films. 'Ja, normaal is het regenachtig,' zeg ik. Hij plukt een grassprietje en stopt hem in zijn mond. Dan merk ik op dat hij er nog een plukt. Hij heeft er toch al een? Of wacht eens... Even later duwt hij het sprietje in mijn mond. Ik kijk hem quasi verontwaardigd aan en zeg: 'Hoe durf je zomaar een grassprietje in mijn mond te doen?' op een heel verontwaardigd toontje als grap. Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg, maar nepverontwaardigd doen is altijd leuk.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:42 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan
    ‘zullen we nu gaan?’ vraagt Liam en ik knik instemmend. ''Daar kunnen we wel langs lopen' Ik knik ‘dat is goed. Is het slim om iets van water mee te nemen of gaan we niet al te ver??’ ik besloot om sowieso iets van eten mee te nemen voor ik omkwam van de honger. Ugh dan moest ik wel eten gaan delen, ik kreun zachtjes in mezelf. Naja een poging was nooit verkeerd toch?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Hoe durf je zomaar een grassprietje in mijn mond te doen?' zegt ze tegen me. Ik zie gewoon dat ze acteerd. 'Hoe durf jij te doen alsof je verontwaardigd bent? Terwijl je het niet bent?' En ik gooi het sprietje weg. Ik laat me weer zakken in het gras. Dan hoor ik mijn buik knorren. Ik spring op en zeg: 'Ik ga kijken of er ook iets te vreten valt' en ik loop naar een tafel met drinken en eten. Ik ga met mijn tong over mijn lippen als ik de snacks zie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [de chat is open=)] en mijn kamera staat recht nu...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:

    ‘dat is goed. Is het slim om iets van water mee te nemen of gaan we niet al te ver??’ zegt hij. IK haal mijn scouders op. 'Dat ligt er aan hoe lang we gaan lopen. We kunnen ook eerst wat naar binnen werken?' zeg ik tegen hem. Ik zoek om me heen en zie dan een tafel met eten en drinken. Dat zullen de begeleiders wel klaargezet hebben. Ik wacht eerst op Niall voor ik er naartoe loop.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Met een zucht plof ik neer in het gras, even verderop zitten Louis en een meisje waar ik de naam niet van herinner, ik zal ze maar niet storen, met een zucht steek ik mijn oortjes weer in mijn oren. "There is a house built out of stone, wooden floors, walls and window sills, tables and chairs worn by all of the dust, this is a place where I don't feel alone, this is a place where I feel at home." Zing ik zachtjes mee met de tekst. Kijkend naar de blauwe lucht, het is prachtig weer vandaag, langzaam leg ik me neer in het kriebelende gras. "Hay." Hoor ik dan van ergens langs me komen, Marlotte had zich langs me gezet en ik geef haar een glimlach. Mijn ogen gleden over het terrein. Wat zou ik nog kunnen doen?


    The artist is the kid that survived.

    Niall HOran

    Dat ligt er aan hoe lang we gaan lopen. We kunnen ook eerst wat naar binnen werken?' ik begin onbewust te grijnzen. 'dat vind ik een heeeel goed idee' grijnzend storm ik af op de tafel en pak zoveel voedsel al smogelijk is...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Skyler Isadora Thompson

    'Hoe durf je te done alsof je verontwaardigd bent?' zegt hij. Hij staat op en zegt: 'Ik ga kijken of er iets te vreten valt.' En hij loopt weg. Wacht, hij snapt toch wel dat het als een soort grap bedoeld was? Die verontwaardiging? Nou, dat heb je goed gedaan Skyler. Nummer 1 is al voor je weggevlucht. En nu zit ik dus weer alleen. Ik laat me naar achter vallen en nu lig ik in het gras. Ik staar een beetje naar de wolken. Het zijn er niet veel, aangezien het lekker weer is. ik tel er... 1, 2, 3. 3. Niet meer dan 3 wolken. Er zijn soms van die dagen dat er helemaal geen wolken zijn. Maar dat is erg bijzonder in Nederland.

    {someone for Skyler}

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:49 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [ze kan mee naar de wandeling]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ze kan mee naar de wandeling]

    {okee, ik ga typen}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne:

    'dat vind ik een heeeel goed idee' zegt Niall die al snel verdwenen is en nu bij de tafel staat. Nou het engeltje in hem is aan het eten. Dat is best grappig. 'There's an angel eating isnide him, thats why he sing like one' fluister ik wat in mezelf. Ik besluit om ook naar de tafel te lopen en wat borrdjes te eten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Skyler Isadora Thompson

    Ik ga weer rechtop zitten en kijk om me heen. Iedereen doet wel iets. Mijn oog valt op twee jongens die staan te praten. Het lijkt wel of ze ergens heen gaan... Ik sta op en loop er heen.
    'Als jullie ergens heen gaan, mag ik dan alsjeblieft mee?' vraag ik ze. Volgens mij heten ze Niall en Liam. Ik ben er best trots op, ik heb nu al drie namen onthouden.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Iemand voor Violet? *pruillipje*]


    The artist is the kid that survived.

    Niall

    Grijnzend ga ik verder met eten. 'ik houuuuu van eten'grijns ik lachend. Een meisje komt naar ons. 'als jullie ergens heen gaan mag ik dan mee' ik knik 'we gaab zo wandelen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AppleBottom schreef:
    [Iemand voor Violet? *pruillipje*]

    ( Lou weer? :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3