• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Okee ik moet nu alleen eerste de honden uitlaten :$ dus jij mag het ook doen x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ben er weer x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [jeeeeej ahahahahahah tgaat al weer veel beter thanks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Jeeeeeeeeeeeeeh gelukkig ! YoureWelcome x :D


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hihi doe jij maar lisa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa :
    Ik heb een uurtje geleden alle boodschappen weg gezet en nu geniet ik lekker van het zonnetje met een boek in mijn handen. Ik zie Emma paniekerig rond rennen.. Als ze me door heeft begint ze te roepen ' Lisa, Lisa, niall , niall ik had niet zo hard moeten renne hijg 'zegt ze
    ' Wat is er met Niall Emma?' Vraag ik rustig
    ' Nou zijn ehm zijn verdoving is uit gewerkt..en hij heeft echt heel erg veel pijn ' schreeuwt ze bijna uit. ' Oke wacht even Em' zeg ik snel ik pak al me spulletjes bij elkaar die ik nodig heb. We lopen rustig naar Niall. ' Lisa ? Niall gaat mij echt nooit leuk vinden' zegt ze verlegen met blosjes op haar wangen. ' Ja hij heeft natuurlijk iets met Marlotte en daar lijkt hij ook echt verliefd op haar, je kunt altijd bij me terecht eh Emma waar je ook mee zit net zoals dit.' Zeg ik meenend. ' Zal ik het hem vertellen? ' Vraagt ze ' ja dat kun je doen als je denkt dat het beter is maar wacht het juiste moment af ' zeg ik lief terug en terwel we lopen grijp ik haar even tegen me aan en lach even ' maak je geen zorgen hij mag je sowieso ' zeg ik als ik niall zie leek hij het ook te horen ' dankje lies ' zegt ze.
    'Hee Niall, ik zal je wel weer even verdoven oke? En dan doe ik je zo ook gelijk schoon verrband om je mag zo eerst even snel een kwartier douche ik heb een douche stoel voor je geregelt dus daar kun je op zitten okee ? ' Zeg ik duidelijk. Hij knikt even. Ik geef hem een verdoving en vraag of Emma hem even helpt richting de douchjes. ' Is goed Lies.' Zegt ze en lach even. Ik wacht hier op emma als ze terug komt lach ik even. ' Ook een flesje' vraagt ze me ik knik even ' graag, dankje ' zeg ik en lach dankbaar. ' Oh lisa ik had nog wat voor je !' Ze rent even weg naar haar tent. Ze komt terug lopen met een bosje roosjes en een tasje er zit merci chocola en en een ingepakt doosje. ' Dankje Emma!' En trek haar in een knuffel.
    Ik open het pakje en zie dat het een doos van playboy is ' aah dankje lieverd! ' Zeg ik blij.
    ' Alsjeblieft! ' Lacht ze blij.
    Ik zie niall terug komen ze bloost even verlegen.
    'Gelukt Niall?' Vraag ik. Hij knikt ' ik zal even je been in pakken en je hegtpleisters geven.' Ik pak de hegtpleisters plak ze op de 8pleken waar de "draadjes" in zitten/zaten. Vervolgens doe ik strekverband om zijn scheen vervolgens doe ik gewoon verband eerst deed ik nog een vochtig gaasje over zijn pleisters en op het laatst doe ik heel zacht stevig verband en rol het op ook onder zijn voet door weer naar boven waar ik het afplak met 4 stukken tape. ' Zo dat zit ook weer ! ' 'Staat je mooi Niall' grinnekt Emma.
    Ze is wel schattig.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Wow die is wel facking lang ahhaha.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    Nadat ik lisa haar cadotjes had gegeven keek ze me blij aan en knuffelde ze me. ' Aawh dankje ' zegt ze blij.


    ( dat allemaal van denet haha.)
    ' Staat je mooi hoor Nialler' zeg ik grinnekt. Hij lacht ook even licht.. Wauw is er iets? Ofzo..
    'Zullen wij weer terug gaan niall?' Vraag ik en lach even naar hem. Lisa knipoogt nog naar me. ' Je kan het zegt ze me ' 'uh ja ik denk het ook ' zeg ik melig ' ik duw je wel sir koning Horan' zeg ik met een lach op me gezicht en duw hem een flesje water is zijn handen ' jij moet nu weer veel drinken! :p ' zeg ik vrolijk. Zal ik het hem echt moeten vertellen? Ik duw hem terug naar onze plek en zie dat ik een aantal nieuwe berichten binnen heb. Ik open ze het is mama wacht mam? Sirieus? Dat word zo bellen dan of skype.
    Ik zet niall weer op zijn plaats.
    ' Alsje ' zeg ik hem en ga achter me leptop zitten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik zie dat Emma half in paniek weg rent en ik slaak een kreuntje. het was echt veel te ppijnlijk. 'Hee Niall, ik zal je wel weer even verdoven oke? En dan doe ik je zo ook gelijk schoon verrband om je mag zo eerst even snel een kwartier douche ik heb een douche stoel voor je geregelt dus daar kun je op zitten okee ? 'zegt Lisa en ik knik dankbaar. Ik slaak een zucht als mijn been weer gevoelloos wordt en ze helpen me naar de douches. de krukken zetten ze in het hoekje zodat ik zelf overeind kan komen. de stoel kon ik verrijden en ik kleed me snel uit. als mijn sexy lichaam nat is zeep ik mijn lichaam en haar in en spoel het weer eruit na een paar minuten. ik trek de nieuwe trainingsbroek aan met een wit shirt en rood jasje van leer. mijn haren doe ik goed en plof in de rolstoel.
    "gelukt?' vraagt Lisa en ik knik "gelukkig wel ja'" ze doen alles weer goed bioj mijn been en ik glimlach. "dankje, ow Lisa hoe doen we het als deze verdoving uitwerkt?' jw kpon niet heel de tijd vetrdoven. Emma veteld iets en duwt me/. glimlachend neem ik een slok water

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 17:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Niall ik moet je even iets vertellen.. ' Zeg ik en hap even naar adem zal ik het hem nu maar gewoon vertellen ik weet het niet ik moet waarschijnlijk wel.. Maar als hij me nu dan niet meer mag? Dan sta ik er helemaal alleen voor ik voel een traan over me wang stromen en veeg het snel weg. Ik wil dat hij gelukkig is. En ik wil niet dat hij denkt dat ik wil dat hij het uit maakt met Marlotte want dat wil ik juist niet.. Ik wil het ook niet ongemakkelijk maken. ' Ik wil niet dat het ongemakkelijk word tussen ons ' fluister ik
    ' Maar ik vind je leuk ' fluister ik bijna overstaanbaar. Ik kijk hem voorzichtig aan.
    ' Wees alsjebliefd niet boos... Ik wou gewoon dat je het wist.. Hoe ongemakkelijk het nu ook zal gaan worden je moest het weten..' Zeg ik zacht.
    Snel komen er nieuwe tranen ik heb geen zin om ze weg te vegen en kijk naar me schoenen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NIall Horan

    'niall ik moet je even iets vertellen' zegt Emma ineens. 'Ik wil niet dat het ongemakkelijk word tussen ons' fluistert en een paar tranen gaan over haar wangen. Bezorgd kijk ik haar aan, had ze ook een dodelijke zieitke?'Maar ik vind je leuk, wees alsjeblieft niet boos. ik wou gewoon dat je het wist. Hoe ongemakkelijkj het nu ook zal gaan worden je moest het weten' zegt ze zacht en huilt stil. Ik trek een wenkbrauw aan, dat maakte toch niets uit?'Ik vind jou ook leuk hoor, je bent een super lieve leuke vriendin. Al ratel je vaak het is schattig' glimlach ik vrolijk. Ik wist wel dat ik een vriendin erbij had, zo van niemand naar een vriendin en een vriendinnetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik kijk even in zin ogen ' niall ik bedoel echt leuk, ik ben verliefd op je.. ' Ik kijk weer naar me schoenen. ' Ik ben blij voor jou en marlotte dus ik wil er niet tussen in staan' zeg ik en snik zachtjes. Zijn haar zit geweldig. ' Ik wil je dus gewoon niet kwijt.. Snap je ? Maar je woont ook verweg ik werk veel ookal hoef ik daar allemaal in presiepe niet aan te denken want na dit kamp met je me vast al vergeten.' Ik bloos even en kijk weer naar me schoenen. ' Ik ben zo'n sukkel.. Ik had nooit verliefd mogen worden ' fluister ik in mezelf. Hoe leuk hij ook is tranen stromen over me wangen het liefst zou ik nu willen dat hij ze weg zou vegen zijn hand onder me kin zou doen en me zoenen me in zijn arme nemen en zeggen dat alles goed komt maar dan zal nooit kunnen gaan. De tranen zijn nog steeds niet gelukt en ik kijk hoopeloos naar beneden.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    ' niall ik bedoel echt leuk, ik ben verliefd op je.. ' even sta ik met mijn mond vol tanden en een beugel. 'Ik ben blij voor jou en Marlotte dus ik wil er niet tussen in staan' snikt ze. 'Ik wil je dus gewoon niet kwijt snap je ' ik knik. Oké je hele leven word je gepest, dan ga je op kamp en vallen twee meisjes voor je. 'Maar je woontook verweg ik werk veel ookal hoef ik daar in preciepe niet aan te denken want na dit kamp ben je me vast al vergeten' bloost ze. Ik zeg nog steeds niets. Dan veeg ik haar tranen weg en trek haar in een stevige knuffel. 'ehm het is een beetje raar allemaal dit; zeg ik nogal in de war. ' Maar ik ben blij dat je nog vrienden wilt zijn en ons een relatie gunt' zeg ik toch wel heel erg dankbaar. Het was een falende knuffel door de rolstoel, maar het idee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik schrik even als hij me tranen wegveegt en me in een stevig knuffel drukt. De knuffel faalt wel een beetje. ' Natuurlijk gun ik je dat je moet gelukkig zijn.' Glimlach ik zwak. Ik hoor ineens een bekend skype deuntje dat er iemand belt.
    ' He mam, ' zeg ik shor
    'Lieverd wat is er? Is het papa weer? Nee toch oh lieverd zal ik je komen ophalen ? Heb je nou al vrienden ben je al wat socialer geworden want ik wil niet dat je niemand heb en nu in een hoekje je kut gaat zitten voelen' ratelt ze.
    'Mam, mam, zeg ik shor, en kijk niall even aan.
    ' Er zit iemand naast me en die denkt nu dus wat is dat nou weer voor raar wijf? ' Ik zie hem grinneke. ' Mam waar voor belde je ? ' Vraag ik om tot een eind aan deze zinloose discusie te komen. ' Nou om te vragen of alles goed ging maar dat is dus niet zo of moeten dat vreugde tranen zijn? ' ' Mam, ja het zijn vreugde tranen zeg ik sarcasties.' Mam dit is niall en draai de camera even naar de geweldige jongen. ' Wat een knappert is dat je vriendje ? Die komt er wel in hoor!' Ik krijg meteen een rood hoofd. ' Mam neeee dat is hij dus juist niet hij is als een broer voor me die ik altijd al had gewilt, en ik had hem vertelt over papa en Harrold, dus vandaar dat ik hier als een baby zat te janken en toen belde jij ' zeg ik droog. Ik schenk niall een kleine glimlach. ' Mam, ik heb ricardo ook nog beloofd te bellen, dus ik moet gaan. Ikhouvanje doeii!' ' Ik hou ook van jou' en ik druk het gesprek gelijk uit en doe me leptop dicht. ' Sorrie niall..dat was dat dan weer me moeder is echt een gek wijf.'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan
    'natuurlijk gun ik je dat je meot gelukkig zijn' ik glimlach even. Ze raakt in gesprek op skype met haar moeder en ik zwaai even kort. Ik word rood als ze zegt dat i wel binnen kom als ik haar vriendinje zou zijn. Zu kletsen verder en moe staar ik wat voor me uit. 'Sorry niall dat was dat dan weer, me moeder is echt een gek wijf' zegt ze en ik grinnik. 'Mijn moder noemt me altijd Nini' grinnik ik

    [volgens mij ga ik zo eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan