• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma. :
    Niall zegt dat hij vroeger niet zo veel vrienden had en het hied nu zoveel anders is zegt hij lief. ' Je bent lief' biegt ik op.. Meteen komen er liche blosjes op me wangen in hoop dat hij het niet ziet. Ik zie dat hij ook rooder word vast van het compliment die ik hem gaf. Ik hou echt van hem.. Ik weet niet hoed ik het kan stoppen? Ik leg even mij hand op die van Niall. ' Bedankt... ' Hij lijkt me niet helemaal te snappen. ' Om naar mijn verhaal te luisteren en me in je arme te nemen. ' Zeg ik zachtjes en glimlach waterig.
    'Ikhouvanje' fluister ik onverstaanbaar.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Mag Emma ook in die lijst met meisjes die in het verhaal zitten. :$)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall is echt som

    Niall Horan.

    'dankje Nisll om me oop te nemen en zo. Ik hou van je"zegt zr blozrnd en ik bloos ook. 'ik hou ook van jou. Dat ik hier imeens zo veel brienden krijg het is een beetje raar maarja' ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall is echt som

    Niall Horan.

    'dankje Nisll om me oop te nemen en zo. Ik hou van je"zegt zr blozrnd en ik bloos ook. 'ik hou ook van jou. Dat ik hier imeens zo veel brienden krijg het is een beetje raar maarja' ik glimlach
    gheghe xdd ik moet de honden uitlaten ik spreek jullie over een uurtje x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik kan dus zo wel ja ? Ik ga nu snel de honden doen xo.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ben er weer! Wie is er online en wil ff schrijven?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    Ik zie niall blozen. ' ik hou ook van jou. Dat ik hier imeens zo veel brienden krijg het is een beetje raar maarja' zeg hij lieff. Ik grinnek even zachtjes. ' Mag ik een nummer voor je spelen?' Ik lach even verlegen hij kinkt ik druk op start met opnemen van me macbook en begin te zingen ' hey hey baby you be on my mind a really for a long time ' ik zing. Say youre just a friend veder als ik klaar ben druk ik op stop en kijk hem even in zijn ogen aan op zijn reactie 'je bent zo leuk ' fluister ik onverstaanbaar.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    p[back zie er net uit haah bloemenjurk haar helemaal raar.

    Niall Horan.

    'Mag ik een nummer voor je spelen?' ze lacht verlegen en ik knik. Ze drukt op een knopje en begint te zingen. ' hey hey baby you be on my mind a really for a long time ' ik zing. Say youre just a friend ik glimlach even ze zong goed. Enthiosiast kijk ik haar aan. Ze fluisterd iets wat ik niet kan horen. 'Mag ik eens een liedje laten horen? Glimlachend begin ik te zingen.

    [ hij zingt summerlove]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Cause you are mine for the summer ' hij zingt zo mooi met zoveel gevoel. Een traan rold over me wang snel veeg ik hem weg en lach breed uit naar de knappe jongen die voor me zit snel neem ik de rest nog op. Voor als ik hem hierna misschien wel nooit meer zie of als hij ineens kapot beroemt is. Als hij klaar is knuffel ik hem.
    'Niall ,dat-dat was zo facking mooi! ' Schreeuw ik uit terwel ik nog snel een traantje weg veeg.
    Zijn gezicht zit nu zo dichtbij zou ik hem, nee hij heeft iets met Mar. Ons oogcontact is sterk maar dan begin ik ineens hard te lachen. ' Ik ben nooit goed geweest in staar wedstrijden en sla hem zachtjes met me vuist tegen zijn schouder. Ik glimlach breeduit.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'Cause you are mine for the summer' zing ik zo goed mogelijk en zie een traan over haar wang gaan. 'Now we know it's nearly over, feels like snow in September, but I always remember, You are miii-i-i-ine summer love' zing ik verder en als ik klaar ben roept ze 'Niall ,dat-dat was zo facking mooi! ' ik glimlach even dankbaar en ze veegt een traantje weg. 'Dankje' Ze staart naar me en ik staar gewoon terug tot ze in lachen barst. 'Ik ben nooit goed geweest in staar wedstrijden' zegt ze en slaat zachtjes tegen mijn schouder. 'Emma, ik zit erover te denken om me op te geven voor Xfactor maar denk je dat ik me dan neit voor lul zet?' vraag ik zachtjes en bloedserieus aan haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Eten

    Emma :
    'Emma, ik zit erover te denken om me op te geven voor Xfactor maar denk je dat ik me dan neit voor lul zet?' vraag hij. ' NEE! Dat doe je niet je hebt een mooie stem en je bent een leukert om naar te kijken en een goede vriend! Ga samen met lou dan? Hij kan toch ook goed zingen zei je ? ' Zeg ik glimlachend. ' Niall deze dag word nu helemaal beter ik krijg zelfs al een spannend gevoel in me maag! Terwel jij auditie moet doen. Als je wil kan ik met je mee gaan :) '
    En kijk hem cute aan.

    (Tot zo.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NEE! Dat doe je niet je hebt een mooie stem en je bent een leukert om naar te kijken en een goede vriend! Ga samen met lou dan? Hij kan toch ook goed zingen zei je ? Ik glimlach even 'ik kanhet wel vragen maar hij vind het denk ik niets.'zucht ik ' Niall deze dag word nu helemaal beter ik krijg zelfs al een spannend gevoel in me maag! Terwel jij auditie moet doen. Als je wil kan ik met je mee gaan' ik glimlach. 'Ik ga eerst kijken waar audities zijn, in Ierland denk niet. Maar ik moet het niet verpesten want dan ben ik echt de lul op school' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Back)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    ' Ik heb een tijd in ierland gewoont... Maar na mijn vader wou ik daar even weg. Mijn moeder woont er nog maar ik had een eigen /best groot apartement/kleine vila gekocht daarzo. En nu weer ik bij teenvouge met een eigen kantor in de vakanties en ik ben bijna klaar met school dus dan ga ik er volop werken. Maar ik heb er ook over nagedacht om terug te gaan... Kom je kan op internet alvast wat aan je huiswerk doen sws aan wiskunde snel start ik ;its lurning; op en open wiskunde welk nieuveu doe je ? ' Ik klik op zijn niveu ' alsje ik geef je 20 minuten daarna gaan we weer wat leuks doen en dan daarna nog 15 min ja ? Dan mag je wel weer stoppen.' En ik lach even breet.
    Lovehimtomuch.

    Ik tokkel wat op me gitaar en zing irresistble
    (Zelfgeschreven zogenaamt ofzo.)
    Ik zie niall af en toe even kijken en lach vriendelijk naar hem. Ik open het andere blikje koude red bull en zet hem naast het. Zelf neem ik ook een slok en ga dan weer veder met het stukje dat niall net zong ook hij zingt nu zachtjes mee.
    ' Je mag even stoppen 10min iets anders doen :) ' zeg ik happy.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nog wakker ik wil graag veder schrijven!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin