• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Hoe laat ga jij slapen MYLou?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ Ja, haha. Nu dus O.O Even poetsen en weg. ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    [ Ja, haha. Nu dus O.O Even poetsen en weg. ]
    truste schat x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol waarom huiswerk in de vakantie

    ' Ik heb een tijd in ierland gewoont... Maar na mijn vader wou ik daar even weg. Mijn moeder woont er nog maar ik had een eigen /best groot apartement/kleine vila gekocht daarzo. En nu weer ik bij teenvouge met een eigen kantor in de vakanties en ik ben bijna klaar met school dus dan ga ik er volop werken. Maar ik heb er ook over nagedacht om terug te gaan... Kom je kan op internet alvast wat aan je huiswerk doen sws aan wiskunde' ik schiet in dr lah en beamteoord fe vragen. 'mijn enigste huiswerk is wiskunde de resy had ik al af:glimlach ik naar haar. ze geeft me een nieuw blikje Tedbull. :weet je wel dat ik dadelijk als een adhd konijn praah aangezien il niet kan rennen' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { HAHA! Tedbull, ik ken een Ted. Of Ted van de film. LOL. Ik praat heel onnuttigO.O }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [lol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [lol]
    WHAHA! :p sorrie.ik moet zo naar me neef en neefje hun verjaardag. Maar ik vv me daar toch kapot hard dus kan daar zo wel even reageren ik moet nu snel opschieten kom pas net uit me nest. :p ps. Ik had verkeerd gelezen over dat wat ni zei van school maar ik snap nu dat het soort peste is als hij het verkloot maar ik dagt slechte cijvers dus vandaar hah xdd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [haha kan gebeuren geeft neits ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Weetje dat ik straks een adhd konijn word en super veel ga praten omdat ik niet kan rennen?' Zeg hij. Ik lach hard ' dat is toch juist super schattig?' Ik glimlach even verliefd ah shit Em niet doen. Ik pak mijn gitaar en zing alles wat in me opkomt ' NiALL HeT REDBUL STUITER KONIJN hij heeft last van zijn been dus renne zit niet mee hij praat heel druk en ik ga helemaal stuk ik lach me kapot en val van de bank ik rol wat heen en weer en hoor hem ook lACHEN okee dit was een beetje droog eh.' Zeg ik al ik me gitaar weer weg leg.' Niall zullen we op habbo gaan dan gaan we naar elkaar zwaaien en dan sluiten we weer af. ' HAHA. Ik val van de bank om mijn stomme iedee.' Auwh dat doet best wel zeer.' Ahha. ' Wil je niet even naar Marlotte ?' Vraag ik sirieus. (JouAntwoord) ' ohh okee, dat snap ik'. Zeg ik mee levend.
    ' Maar gaan we nou op habbo of niet' zeg ik even om de sweer weer te veranderen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'dat is toch juist super schattig?' zegt ze glimlachend en ik grinnik. 'wat is er schattig aan een adhd konijn' grinnik ik. Ze pakt de gitaar. 'Niall het redbul stuiter konijn. Hij heeft last van zijn been dus rennen zit niet mee. Hij praat heel druk en ik ga helemaal stuk' zingt ze en start met hart te lachen waar ik haar mee volg. 'Niall zullen we op habbo gaan dan gaan we naar elkaar zwaaien en dan sluiten we weer af' niet begrijpend kijk ik haar aan en ze schiet weer in de lach. 'Oke dan de Redbull heeft bij jou gelijk effect'. 'auwh dat doet best wel zeer' lacht ze. 'Wil je niet even naar Marlotte?' vraagt ze. 'Marlotte slaapt, ze is geopereerd en het was volgens mij in haar buik dus het kan nog wel even duren voor ze weer wakker word en ik kan niet de karavan in' zucht ik. 'Ohh okee, dat snap ik' zegt ze. 'maar gaan we nou op habbo of niet' vraagt ze. 'Ik heb geen habbo' zeg ik droogjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Maar ik wel xD.

    (Sorrie


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [kun je hem langer maken want hier kan ik niet echt iets mee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorrie iknow)

    Emma :

    ' Ni, zullen we even onze opnamens beluisteren?' Vraag ik terwel ik naar me macbook staar ik doe een leeg cdtje in me macbook ik zet de nummers erop.
    Ik sluit me beats aan. ' Summer love ; ' van jou is echt summer mooi en goed. Wauw'. Ik doe de koptelefoon af en geef ze aan hem. Ik druk op play en kijk hem even lachend aan. ' Het is echt mooi eh! ' Roep ik blij als hij maar niet de mijne wil horen ' zullen we zo nog wat opnemen?' Vraag ik lief


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'Ni, zullen we even onze opnamens beluisteren?' ik knik vrolijk. 'Summer Love, van jou is echt zo mooi en goed, wauw' ik glimlach blozend. Ik pak de koptelefoon aan en zet hem op. Ik hoor mijn stem in mijn oren door dringen en als ik hem weer af ze. 'Het is echt mooi eh!" roept ze blij en ik glimlach. Ze ahd vast iets bewerkt snel ofzo. Dat kon gewoon niet mijn stem zijn, zo zuiver kon ik niet en de noten haalde ik vast ook nooit zo mooi. 'Zullen we zo nog wat opnemen?' vraagt ze en ik knik 'gaan we eerst wat eten pakken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Gaan we eerst wat eten halen? ' Vraagt hij cute ik knik ' ik heb ook eten mee genomen uit de stad, of wil je liever wat hierzo halen? Mij boeit het toch niet zo.' Zeg ik melig. 'Ehm en je been moet dat niet ontsmed worden?' Vraag ik bezorgt. 'Oke eerst eten halen ik heb honger en ik wil ook ijs ' zeg ik nep bitchig ik knip even met me vingers en doe er een arogant pasje bij. ' Kom slaaf ' zeg ik grappent ik laat me spullen hier maar gewoon even achter. 'Zullen we Liam straks ook even zoeken? Heb hem al lang niet meer gezien' zeg ik bijdehand/nieuwschierig.
    Het eten komt al in zicht en ik ren er snel heen.
    "ETENNN " 'hmm ' en ik zucht even prettig.
    Ik gooi naar Ni ook wat eten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin